Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iemand heeft een streepje door zn naam gezet
Haiiiii.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi crip
Ik check fok ff en cripje heeft het weer over nomnomnom hahaha
[..]
hoiiiiiiiiiii emma
Ik negeer je DM's snoei hard. Want je bent een beetje een gekquote:Op donderdag 24 september 2015 10:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Hoi hoi hoi crip
Ik check fok ff en cripje heeft het weer over nomnomnom hahaha
[..]
hoiiiiiiiiiii emma
OoOOooOOOoOOoO on lockdownquote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik negeer je DM's snoei hard. Want je bent een beetje een gek
Ohjaquote:
Hhhhhhquote:Op donderdag 24 september 2015 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
"Je pakt problemen verkeerd aan. Gelukkig is het nog niet te laat om van tactiek te veranderen. Met een beetje moed zal deze gedurfde ommezwaai met zekerheid tot succes leiden"
en hoe zit het vandaag met de waterman?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
"Je pakt problemen verkeerd aan. Gelukkig is het nog niet te laat om van tactiek te veranderen. Met een beetje moed zal deze gedurfde ommezwaai met zekerheid tot succes leiden"
nog meer?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels zal nu hij geband is wel nog wat extra kratjes per dag zuipen. Ik bel Jellinek alvast
werk en een leven zoeken?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet hij anders doen? Zijn buuv' aanduwen?
Goedquote:Op donderdag 24 september 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe zit het vandaag met de waterman?
ik zie er 2quote:Op donderdag 24 september 2015 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed
"Niemand staat jou in de weg vandaag. Geen baas of collega en geen partner. Een mooi moment om de zaken op te pakken die voor jou toekomst wel eens heel langrijk kunnen zijn."
Die spelfout
dmquote:Op donderdag 24 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik dat zeg onderga ik dezelfde straf als Niels0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |