Die komt pas morgen bij. Eid duurt 3 dagen.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
insgelijks.
ga je een schaapje verorberen?
ah oke, ik weet ook alleen wat ik op de radio hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Die komt pas morgen bij. Eid duurt 3 dagen.
Maar sws, genoeg vlees, koekjes, taart enzo nu in huis. Alles wat ik gewoon inet kan eten.
tja, de wereld schijnt vandaag weer eens te vergaan..quote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Maar mijn echte klacht van vandaag is dat iedereen veel te chagrijnig kijkt
Helft hebben we al weggegeven aan moskee voor mensen die het vlees niet kunnen betalen/krap zitten.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke, ik weet ook alleen wat ik op de radio hoor
ik hoorde ook dat je 2/3 moet weggeven..
Ja zekerquote:Op donderdag 24 september 2015 10:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Akkoord
[..]
Hai, was leuk gisteren!
Jij zit toch altijd krap?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Helft hebben we al weggegeven aan moskee voor mensen die het vlees niet kunnen betalen/krap zitten.
alleen in mijn kledingquote:Op donderdag 24 september 2015 10:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jij zit toch altijd krap?
Ga je al die dingen offeren? :squote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar sws, genoeg vlees, koekjes, taart enzo nu in huis. Alles wat ik gewoon inet kan eten.
overigens wist ik wel van het offerfeest maar bij mubarak moet ik toch automatisch aan die egyptenaar denkenquote:Op donderdag 24 september 2015 10:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Helft hebben we al weggegeven aan moskee voor mensen die het vlees niet kunnen betalen/krap zitten.
nou, die koekjes die ze hier laatste postte...quote:Op donderdag 24 september 2015 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je al die dingen offeren? :s
Weet nie of die op jouw koekjes en taart zit te wachte hoor :s
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga je al die dingen offeren? :s
Weet nie of die op jouw koekjes en taart zit te wachte hoor :s
Zou er wel een ban van 14 dagen voor over hebbenquote:Op donderdag 24 september 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, die koekjes die ze hier laatste postte...
heh wat?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou er wel een ban van 14 voor over hebben
ja, lekker makkelijk zonder benen, zou dr hard laten tollenquote:
Hoi hoi hoi cripquote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef Crip het volgende:
[..]
hoiiiiiiiiiii emmaquote:Op donderdag 24 september 2015 10:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha
Maar mijn echte klacht van vandaag is dat iedereen veel te chagrijnig kijkt
ik denk dat jij het over een andere cookie hebtquote:
iemand heeft een streepje door zn naam gezetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |