en hoe zit het vandaag met de waterman?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ohja
"Je pakt problemen verkeerd aan. Gelukkig is het nog niet te laat om van tactiek te veranderen. Met een beetje moed zal deze gedurfde ommezwaai met zekerheid tot succes leiden"
nog meer?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels zal nu hij geband is wel nog wat extra kratjes per dag zuipen. Ik bel Jellinek alvast
werk en een leven zoeken?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat moet hij anders doen? Zijn buuv' aanduwen?
Goedquote:Op donderdag 24 september 2015 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoe zit het vandaag met de waterman?
ik zie er 2quote:Op donderdag 24 september 2015 10:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed
"Niemand staat jou in de weg vandaag. Geen baas of collega en geen partner. Een mooi moment om de zaken op te pakken die voor jou toekomst wel eens heel langrijk kunnen zijn."
Die spelfout
dmquote:Op donderdag 24 september 2015 10:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als ik dat zeg onderga ik dezelfde straf als Niels0
quote:
Staat vandaag groot in de krant; blanco piet om zelf in te kleuren.quote:
tijd voor kerstkransjesquote:Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat vandaag groot in de krant; blanco piet om zelf in te kleuren.
Maar volgens mij doen we dat altijd al.
En het is september
ik dag jy was serioesoe ;oquote:
hey, lief klein meisje. Kijk eens wat ik voor je heb meegebracht. Kom maar met mij mee. Ik doe niets hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Leuke oplossingquote:Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat vandaag groot in de krant; blanco piet om zelf in te kleuren.
Maar volgens mij doen we dat altijd al.
En het is september
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
hey, lief klein meisje. Kijk eens wat ik voor je heb meegebracht. Kom maar met mij mee. Ik doe niets hoor.![]()
![]()
[ afbeelding ]het is toch wel turkey bacon he? anders ga je crip hier niet mee vangen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
hey, lief klein meisje. Kijk eens wat ik voor je heb meegebracht. Kom maar met mij mee. Ik doe niets hoor.![]()
![]()
[ afbeelding ]die bacon ziet echt ranzig uit. Vaak ziet bacon wel lekker uit thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is wel weer te verwachten van jou dit niveau.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen bacon dan hé. Met kinderlokken is niets mis volgens Muhammad (vrede zij met hem).
Jatogquote:Op donderdag 24 september 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel weer te verwachten van jou dit niveau.
JimmyDean is de droeftoeter van de userfanfare.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Is wel weer te verwachten van jou dit niveau.
geen vliegveld infoquote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Enkele buien, morgen meer zon
Zeist (weeronline.nl), 24 september 2015 - Laatste update: 11:30
Vanmiddag trekken vanuit het westen enkele buien over het land en is er vrij veel bewolking. Morgen kunnen we meer zon verwachten en blijft de neerslag beperkt tot een enkele lokale bui. Vanaf zaterdag blijft het een aantal dagen droog en schijnt regelmatig de zon. In de ochtend kan het wel mistig zijn.
[ afbeelding ]
Vanmiddag valt aanvankelijk in het noorden en westen af en toe lichte regen. In de zuidoosthoek schijnt nog een tijd de zon. Later in de middag verschijnen in het westen buien waardoor het tijdelijk wat harder regent.
Er staat een matige tot vrij krachtige zuidwestenwind. Aan de kust en op het IJsselmeer is de wind krachtig. De middagtemperatuur ligt tussen 16 graden in het noordwesten en maximaal 18 in het zuidoosten.
Vanavond trekken de buien naar het oosten van het land en later op de avond zal de meeste neerslag verdwijnen. Vanuit het westen breekt de bewolking, maar de kustgebieden blijven gevoelig voor een enkele bui vanaf zee. In het midden en oosten van het land kan vannacht mist of laaghangende bewolking ontstaan.
Morgen lossen mist en wolkenvelden in de ochtend geleidelijk op. Vooral in de kustgebieden zijn er zonnige perioden. In de middag is het wisselend bewolkt met stapelwolken, zon en heel lokaal een licht buitje. De temperatuur stijgt naar 17-18 graden bij een matige (noord)westenwind. In de avond klaart het breed op en ontstaan de eerste mistbanken. In de nacht is in het hele land kans op mist en kunnen dichte mistbanken het verkeer hinderen.
Zaterdag duurt het een tijd voordat in het hele land de mist is verdwenen. In de middag worden stapelwolken afgewisseld met zon en het blijft waarschijnlijk droog. Omdat er weinig wind staat is het met 17 graden prima weer.
Zondag is opnieuw kans op een mistige start. Daarna schijnt regelmatig de zon en het wordt even warm als op zaterdag.
Na het weekend blijven we te maken houden met rustig en droog herfstweer. Er zijn perioden met zon, maar met 16-18 graden verandert er weinig aan de temperatuur.
Het is toch niet hetzelfde, ik mis de vliegveldinformatiequote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
Vanmiddag trekken vanuit het westen enkele buien over het land en is er vrij veel bewolking. Morgen kunnen we meer zon verwachten en blijft de neerslag beperkt tot een enkele lokale bui. Vanaf zaterdag blijft het een aantal dagen droog en schijnt regelmatig de zon. In de ochtend kan het wel mistig zijn.
[ afbeelding ]
Vanmiddag valt aanvankelijk in het noorden en westen af en toe lichte regen. In de zuidoosthoek schijnt nog een tijd de zon. Later in de middag verschijnen in het westen buien waardoor het tijdelijk wat harder regent.
Er staat een matige tot vrij krachtige zuidwestenwind. Aan de kust en op het IJsselmeer is de wind krachtig. De middagtemperatuur ligt tussen 16 graden in het noordwesten en maximaal 18 in het zuidoosten.
Vanavond trekken de buien naar het oosten van het land en later op de avond zal de meeste neerslag verdwijnen. Vanuit het westen breekt de bewolking, maar de kustgebieden blijven gevoelig voor een enkele bui vanaf zee. In het midden en oosten van het land kan vannacht mist of laaghangende bewolking ontstaan.
Morgen lossen mist en wolkenvelden in de ochtend geleidelijk op. Vooral in de kustgebieden zijn er zonnige perioden. In de middag is het wisselend bewolkt met stapelwolken, zon en heel lokaal een licht buitje. De temperatuur stijgt naar 17-18 graden bij een matige (noord)westenwind. In de avond klaart het breed op en ontstaan de eerste mistbanken. In de nacht is in het hele land kans op mist en kunnen dichte mistbanken het verkeer hinderen.
Zaterdag duurt het een tijd voordat in het hele land de mist is verdwenen. In de middag worden stapelwolken afgewisseld met zon en het blijft waarschijnlijk droog. Omdat er weinig wind staat is het met 17 graden prima weer.
Zondag is opnieuw kans op een mistige start. Daarna schijnt regelmatig de zon en het wordt even warm als op zaterdag.
Na het weekend blijven we te maken houden met rustig en droog herfstweer. Er zijn perioden met zon, maar met 16-18 graden verandert er weinig aan de temperatuur.
/carequote:Op donderdag 24 september 2015 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen vliegveld info
wordt verworpen
niet gelezenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:42 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |