Ik ken ook niemand....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iedereen kent elkaar blijkbaar. Nu vind ik het eng
Maar de blaak leegkopen wel?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 01:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga niet mee uiteten. Ligt niet binnen mijn budget.
Goede... dan liever een keer speciaal uit eten.quote:
Jij komt ook???quote:
Ik ken ook een groot deel niet! Ik ken een paar mensen wel (als ze komen), maar zoals Memo heb ik misschien al wel 6 jaar niet gezienquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:20 schreef Isegrim het volgende:
Nee hoor, ik ken er een heel aantal niet.
Wel een oude (uit 2012) menukaart:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees op IENS dat je heel goed moet kijken naar de pepertjes met het bestellen bij San San.
Verder komen ze daar wel goed uit de verf.
Jammer dat er geen menukaart op de site staat.
Wij kennen de kaart goed en kunnen ook adviseren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees op IENS dat je heel goed moet kijken naar de pepertjes met het bestellen bij San San.
6 jaar niet toch?maar zeker langer dan 4jaar geledenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken ook een groot deel niet! Ik ken een paar mensen wel (als ze komen), maar zoals Memo heb ik misschien al wel 6 jaar niet gezien(zolang?)
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:40 schreef Memento-Mori het volgende:
6 jaar niet toch?maar zeker langer dan 4jaar geleden
Edit: krijg net n appje dat mn vriend n vergadering heeft dus zet me maar op definitief!
Verouderde kaart: http://www.sansan33.nl/wp(...)nu-februari-2012.pdfquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:32 schreef Bluezz het volgende:
Wat hiervan in elk geval bij de voorgerechten gewijzigd is, is dat de edamame weg is, de pork and garlic is weg, en de sesamkip is weg (quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel een oude (uit 2012) menukaart:
http://www.sansan33.nl/wp(...)nu-februari-2012.pdf
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef Lonaa het volgende:
Oh dat lijkt me wel tof, eigenlijk![]()
Mag ik eventueel ook mee?
Hahahaha, ja!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Dan kan ik je eindelijk je desem geven.
- Bezoek bakkerijquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha, ja!
Is 14 definitief? Wat is het plan? Ofwel, doe eens een korte samenvatting van de afgelopen 11 pagina's?
Op de 14e dus?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
- Bezoek bakkerij
- Bezoek markthal
- Eten bij Sansan
Isegrim en ik sluiten pas bij Sansan volledig aan.
Kostenindicatie:quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:20 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil wel op de misschien-lijst. Ook qua eten.
Moet even kijken of de financien leuk mee doen
En je kan nog even sparenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ga uit van 35 tot 45pp inc. drank (afhankelijk van hoeveel je eet of drinkt). Ons laatste bezoek was ¤90 voor 2x voorgerecht 1x bijgerecht 2x hoofdgerecht 5 of 6 wijn, 1x amaretto en een pot thee.
Ik ben niet echt arm.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:20 schreef Isegrim het volgende:
Kunnen we niet crowdfunden voor de echt arme mensen?
Ik drink hoogstens 1 pot thee en 1 wijntjequote:
Isegrim dronk de vorige keer ook alleen theequote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik drink hoogstens 1 pot thee en 1 wijntje
We gaan wel samen treinen he?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik drink hoogstens 1 pot thee en 1 wijntje
Uiteraard!quote:
Pro-tip!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard!
Nu overigens bij het Kruidvat treinkaartjes alleen geldig in het weekend t/m 31 december voor 13 euro. Kopen voor 18 oktober!
Oooh! Dat is beter! Anders had het me 30 euro gekost! *gaat naar kruidvatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard!
Nu overigens bij het Kruidvat treinkaartjes alleen geldig in het weekend t/m 31 december voor 13 euro. Kopen voor 18 oktober!
Of zo'n groepskaart van de NS. De groep is er groot genoeg voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Uiteraard!
Die bestaan heul niet meerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Of zo'n groepskaart van de NS. De groep is er groot genoeg voor.
Jawel hoor: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretourquote:
Oh, bestaat dat nogquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jawel hoor: https://www.ns.nl/producten/losse-kaartjes/p/ns-groepsretour
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, bestaat dat nogOf is het weer terug?
Maar welke 4 mensen gaan er dan van ver komen op hetzelfde traject? Ik tel al niet mee.
Dus zolang jullie maar allemaal naar R'dam centraal reizen komt het goed.quote:Het vertrekstation kan verschillen per persoon, de bestemming niet
ah, je hoeft dus niet per se sámen te reizen? Beetje vaag. Nou ja, als er animo voor is, is dat misschien een idee. Ik doe sowieso niet mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus zolang jullie maar allemaal naar R'dam centraal reizen komt het goed.
Correct, zo lang je maar naar dezelfde plek reist. Een kaartje (retour!) is dan ¤7,-quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
ah, je hoeft dus niet per se sámen te reizen? Beetje vaag. Nou ja, als er animo voor is, is dat misschien een idee. Ik doe sowieso niet mee.
Dat had ik wel verwachtquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er is nu ook een app die dit regelt als je alleen reist dus heel lang zal het wel niet meer bestaan.
Ja, en die app laat je dan onderling een groep vormen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwachtEr moeten genoeg mensen op een dag 'naar Rotterdam'.
Mooi zo. Zelfs goedkoper dan de 40% kortingskaarten van B. en mijzelf.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:25 schreef Isabeau het volgende:
Oh sorry, 13,99: https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
Vanaf Enschede zelfs de helft goedkoper dan met 40% kortingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Zelfs goedkoper dan de 40% kortingskaarten van B. en mijzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |