SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer niet gelezen (net ook al niet)quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Simon Gustafson zat afgelopen zondag niet eens bij de wedstrijdselectie van Feyenoord. Maar de 20-jarige Zweed mag donderdagavond in de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle vanaf het eerste fluitsignaal laten zien wat hij waard is. De linkspoot wordt door coach Giovanni van Bronckhorst naar voren geschoven omdat in zijn ogen Lex Immers en Jens Toornstra eerder dit seizoen niet konden overtuigen.
Houd dan gewoon je bek dicht, kloothommel.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer niet gelezen (net ook al niet)
En jij hebt niet genoeg eergevoel om je toch aan de weddenschap te houden?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef Tomonlogisch18 het volgende:
De opsteller van de weddenschap heeft mij verder gevrijwaard van een joden-UI.
Apart, maar waar
Zeker wel. Maar de lol is er voor mij op die manier af.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij hebt niet genoeg eergevoel om je toch aan de weddenschap te houden?
Apart, maar waar
twitter:PAUPERFRONT twitterde op woensdag 23-09-2015 om 22:00:11Opstootje op I .. Heracles supporter slaat Vitesse vol op de bek. Escaleert totaal! #hervit #heracles http://t.co/0l0RqqRm4p reageer retweet
Jeetje toch!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PAUPERFRONT twitterde op woensdag 23-09-2015 om 22:00:11Opstootje op I .. Heracles supporter slaat Vitesse vol op de bek. Escaleert totaal! #hervit #heracles http://t.co/0l0RqqRm4p reageer retweet
Laat me ik heb een hartslag van 938quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie rode kaarten dus dan tellen we er maar geen blessuretijd bij.
Het mooie is dat er in werkelijkheid buiten die rode kaarten geen ene fuck gebeurt qua spel. Tenminste, dat is zo als ik de radio soms aanzet met TV als beeld.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat me ik heb een hartslag van 938
Maakt niet uit. Het is retespannend.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het mooie is dat er in werkelijkheid buiten die rode kaarten geen ene fuck gebeurt qua spel. Tenminste, dat is zo als ik de radio soms aanzet met TV als beeld.
Ik zie liever Vitesse nog een half uur met 3 man minder spelen, ook al heb ik geen beeld.quote:
Jaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef sandertjuh het volgende:
Heeft Vitesse nu 3 rode kaarten gehad?!
In het stadion met zijn allen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Waar de fuck kijken jullie Heraclea
Niet. Radio.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef Smoofie het volgende:
Waar de fuck kijken jullie Heraclea
Na 3 rode kaarten jaquote:
radio, goede reportage. (radio 1)quote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In het stadion met zijn allen.
Makkelie kan niet tegen mannenvoetbal en die derde rode kaart + penal was zelfs volgens de Almelose radioverslaggeefster onterechtquote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Wat een debielen, en Bosz ook nog eens weggestuurd
Wtf hangen er geen cameras ofzo? Nu wordt Ajax-Graafschap op 1 en 3 uitgezondenquote:
Want neuzen bij fox en vitesse wordt altijd onderbelicht.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:08 schreef Collide het volgende:
Waarom word Heracles - Vitesse niet uitgezonden? Maar 2x Ajax?
Ja en hoequote:
20:00 wedstrijden krijgen geen liveregistratie.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf hangen er geen cameras ofzo? Nu wordt Ajax-Graafschap op 1 en 3 uitgezonden
Er zijn wel camera's want net kwam er wat in beeld.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf hangen er geen cameras ofzo? Nu wordt Ajax-Graafschap op 1 en 3 uitgezonden
Koop wierie bij shop lan en doe tanquilo. Als je na 3 rode kaarten pas een 1-1 weet te scoren weet ik het ook niet meerquote:
Ook niet als het een topshow is zoals dit?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
20:00 wedstrijden krijgen geen liveregistratie.
Duh.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:08 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Want neuzen bij fox en vitesse wordt altijd onderbelicht.
Oei.quote:
De eerste 2 wel. Over de laatste kan ik niet oordelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
Waren de rode kaarten van Vitesse terecht?
(ik vraag dit niet aan Sked)
Bij welke club speelt die?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Je hoort nu Santana, maar ze gaan zo verder.
Niemand heeft beeld, hoe kunnen we objectief oordelen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
Bij She's not there.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij welke club speelt die?
De eerste 2 rode kaarten werden wel uitgezonden tussendoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Niemand heeft beeld, hoe kunnen we objectief oordelen?
Er is geen stadioncommentaar en dan zou er een kanaal nog open moeten worden gegooid + dat je waarschijnlijk niet meer veel mensen zult bereiken, fox zijnde.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef Collide het volgende:
[..]
Ook niet als het een topshow is zoals dit?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Fokkers beoordelen zelfs spelers die niet meespelen, in een bekerfinale bijvoorbeeld, of wanneer dat ook was.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Sked het volgende:
[..]
De eerste 2 wel, namelijk 2x geel voor 2x een domme overtreding. Lieten ze net zien bij Fox in de rust van Ajax.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:09 schreef GGMM het volgende:
Waarom was dit geen rood?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zag ik wel. Denk dat het misschien een aanleiding was tot meer?
Het werd gezien als bescherming. Tannane had een keiharde scheet gelaten en wilde Leerdam beschermen tegen de stank.quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mario_Santanaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:10 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Bij welke club speelt die?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het werd gezien als bescherming. Tannane had een keiharde scheet gelaten en wilde Leerdam beschermen tegen de stank.
Dit is intrekken voetbal licentie. Voet-bal. Geen fucking mortal kombat.quote:
GGMM vond dit helaas niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Collide het volgende:
Feyenoord gaat morgen met Gustafson spelen.
Den Boschquote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Den Bosch maakt het toch nog af tegen de 9 man van Woonwagenkamp Emmen.
5-2
quote:
Na 2 rode kaarten jaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Den Bosch maakt het toch nog af tegen de 9 man van Woonwagenkamp Emmen.
5-2
Er staat toch tegen 9 man. WKE heeft er toch een verlenging uit weten te slepen met 9 man.quote:
Sowieso een NEC'er. Am i right or wrong?quote:
8quote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch tegen 9 man. WKE heeft er toch een verlenging uit weten te slepen met 9 man.
Nee, ik gun Sked dit gewoon van harte.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sowieso een NEC'er. Am i right or wrong?
Oh wacht, keer verkeerd naar de tijden van de goals. Best netjes van WKE danquote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staat toch tegen 9 man. WKE heeft er toch een verlenging uit weten te slepen met 9 man.
Welke zender?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:17 schreef Bronson_ het volgende:
Ik zit nu dus al vanaf de 80e minuut Heracles te kijken op Fox, stuk spannender dan Ajax als ik het zo lees.
Gaat nergens meer over zo'n wedstrijd johquote:Op woensdag 23 september 2015 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer Sked. Het had erin gezeten.
ach die pech kun je hebben, volgende keer beterquote:Op woensdag 23 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over zo'n wedstrijd joh
Munsterman is vrij. Komt uiteindelijk op hetzelfde neer.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de tijden van Mike Snoei en Karel Aalbers.
De Heracles-hypetrain kan verder. Gelukkig hebben twee spelers 2x geel en missen ze zaterdag niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Gaat nergens meer over zo'n wedstrijd joh
Hoezo is Heracles een hype. Ze winnen toch gewoon daadwerkelijk met een tweede plek als gevolg?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Heracles-hypetrain kan verder. Gelukkig hebben twee spelers 2x geel en missen ze zaterdag niet.
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Collide het volgende:
Vitesse verdiend dit ook gewoon als je zo speelt.
Hopelijk wel een schorsingquote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit verdient rood maar krijgt het ook niet.
Vorige wedstrijd ook al zoiets. Dat was ook diep rood met die slaande beweging.quote:
En Edward Sturing dan?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk met weemoed terug aan de tijden van Mike Snoei en Karel Aalbers.
Dit praat de rode kaarten van Vitesse niet goed. Als je gewoon eerst zorgt dat je met 11 man op het veld blijft staan.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wow, gaat hier even wat misquote:
Nee verre van, maar zoals ik zei ik heb de wedstrijd niet kunnen zien. Constateer alleen dat dat dus rood had moeten zijn maar dat 'ie niet gegeven is. Dat is lelijk ongeacht wat Vitesse doet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef Collide het volgende:
[..]
Dit praat de rode kaarten van Vitesse en de trainer niet goed.
Goh wat vooroordeel bevestigend dit plaatje, ik dacht dat ze zeiden dat hem eindelijk in de hand hadden? Lol.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen schorsing dus niks gebeurdquote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goh wat vooroordeel bevestigend dit plaatje, ik dacht dat ze zeiden dat hem eindelijk in de hand hadden? Lol.
Hij had eerder een ander in de hand.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Goh wat vooroordeel bevestigend dit plaatje, ik dacht dat ze zeiden dat hem eindelijk in de hand hadden? Lol.
Op basis wat ik heb gezien verdienen ze dit. Als je zelf 2x rood pakt vervolgens de trainer word weggestuurd die dan niet weg wilt gaan. Waardoor de scheidsrechter het moet staken dan ben je het wel voor jezelf aan het verpesten. De 3de rood was een handsbal geen idee of die bewust was.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee verre van, maar zoals ik zei ik heb de wedstrijd niet kunnen zien. Constateer alleen dat dat dus rood had moeten zijn maar dat 'ie niet gegeven is. Dat is lelijk ongeacht wat Vitesse doet.
Durfal.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit hier zonder shirt te kijken achter mijn computer.
Heb je het lot van onze vriendelijke vriend Cavaliers al bezegeld?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik zit hier zonder shirt te kijken achter mijn computer.
Vitesse kennende waren de kaarten vast terecht. Neem aan dat jij de wedstrijd hebt gezien ; vielen de kaarten na die overteding van Heracles?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:25 schreef Collide het volgende:
[..]
Op basis wat ik heb gezien verdienen ze dit. Als je zelf 2x rood pakt vervolgens de trainer word weggestuurd die dan niet weg wilt gaan. Waardoor de scheidsrechter het moet staken dan ben je het wel voor jezelf aan het verpesten. De 3de rood was een handsbal geen idee of die bewust was.
Ja kijk maar in het wielrentopic, hij heeft een prachtige nieuwe UI.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je het lot van onze vriendelijke vriend Cavaliers al bezegeld?
twitter:HeraclesAlmelo twitterde op woensdag 23-09-2015 om 22:24:36De supporters vieren alvast een feestje. #hervit http://t.co/5uzXAvuEzC reageer retweet
Ik denk dat de tocht door Europa spannender dan de wedstrijd zelf was.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Collide het volgende:
Toch wel het dieptepunt als je, je stadion moet vullen met vluchtelingen.
Hhahahahahahaha.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja kijk maar in het wielrentopic, hij heeft een prachtige nieuwe UI.
Die vluchtelingen hebben al genoeg ellende gezien en dan moeten ze ook nog naar Ajax - De Graafschap een wedstrijd waar vak410 voor de helft maar komt opdagen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de tocht door Europa spannender dan de wedstrijd zelf was.
"De joden komen eraan." Zingen ze naar die vluchtelingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef kasper het volgende:
Wat zingen ze nu eigenlijk bij ajax??
Aboutaleb joden komen er aan.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef kasper het volgende:
Wat zingen ze nu eigenlijk bij ajax??
Gelukkig is het over anderhalve week tegen PSV uitverkocht.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
[..]
Die vluchtelingen hebben al genoeg ellende gezien en dan moeten ze ook nog naar Ajax - De Graafschap een wedstrijd waar vak410 voor de helft maar komt opdagen.
VV Berkumquote:
Echt treurnis ten top dat een club als ajax het stadion niet gevuld krijgt. Sterker nog, dat de hele 2e ring dicht blijftquote:Op woensdag 23 september 2015 22:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is het over anderhalve week tegen PSV uitverkocht.
Ja, en:quote:
quote:
We pieken gewoon naar de topwedstrijden.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt treurnis ten top dat een club als ajax het stadion niet gevuld krijgt. Sterker nog, dat de hele 2e ring dicht blijft
Je bent er maar druk mee. Zit het zo diep?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt treurnis ten top dat een club als ajax het stadion niet gevuld krijgt. Sterker nog, dat de hele 2e ring dicht blijft
Ik was bij Ajax - Vitesse vorig seizoen. Dat was nog leger dan leeg. Zelfs je darmen na het schijten zijn nog voller.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vrij koude avond he. Je kunt niet op een door de weekse avond in je blote bast met je rug naar het veld gaan staan. Er heerst al een verkoudheidsgolf momenteelquote:Op woensdag 23 september 2015 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt gewoon op. Dat is allesquote:Op woensdag 23 september 2015 22:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Zit het zo diep?
en gelukzoekertjes(aka ''vluchtelingen'')quote:Op woensdag 23 september 2015 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb idee dat het stadion op dit moment gevuld is met pubertjes.
Wij kijken ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het valt gewoon op. Dat is alles
Dan eindigt de avond vroeg.quote:
De Kuip is morgen gewoon uitverkocht tegen Zwolle.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:32 schreef Smoofie het volgende:
Laten we nou niet doen alsof de Kuip vol zit bij Feye- Graafschap in 2e ronde KNVB beker
Zeg het ze Mexicano.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Ajax is ook echt een waardeloze club.
Heb jij Ajax ooit leuk zien spelen?quote:
Gelukkig speelde PSB gisteren de pannen van het dakquote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de beker leeft al jaren niet meer bij Ajax.
Tenzij ze de finale halen of ze tegen PSV/Feyenoord spelen.
Idd, spelen twee klassen lagerquote:
Tegen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
Cuijk alsnog gelijk in de laatste seconde
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Makamba_ het volgende:
Cuijk alsnog gelijk in de laatste seconde
Dat noemen ze een PI.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom staat er steeds dit [ afbeelding ] icoontje voor jouw posts?
We horen het jaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, de beker leeft al jaren niet meer bij Ajax.
Tenzij ze de finale halen of ze tegen PSV/Feyenoord spelen.
quote:
quote:
In '95 heb ik ze nog wel eens leuk zien spelen volgens mij. Sinds Machlas is vertrokken is het daar niet meer goedgekomen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij Ajax ooit leuk zien spelen?
Buiten Al Gaza dan, da's een baas.
Ja in '95, toen ik een jaar of 32 was.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij Ajax ooit leuk zien spelen?
Buiten Al Gaza dan, da's een baas.
Straks.quote:
Ouwe lul.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:35 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ja in '95, toen ik een jaar of 32 was.
Oh?quote:
Ohja, ik had er even bij moeten zeggen ' de laatste 10 jaar'quote:Op woensdag 23 september 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In '95 heb ik ze nog wel eens leuk zien spelen volgens mij. Sinds Machlas is vertrokken is het daar niet meer goedgekomen.
Ik vind het mooi geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |