SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer niet gelezen (net ook al niet)quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Simon Gustafson zat afgelopen zondag niet eens bij de wedstrijdselectie van Feyenoord. Maar de 20-jarige Zweed mag donderdagavond in de bekerwedstrijd tegen PEC Zwolle vanaf het eerste fluitsignaal laten zien wat hij waard is. De linkspoot wordt door coach Giovanni van Bronckhorst naar voren geschoven omdat in zijn ogen Lex Immers en Jens Toornstra eerder dit seizoen niet konden overtuigen.
Houd dan gewoon je bek dicht, kloothommel.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer niet gelezen (net ook al niet)
En jij hebt niet genoeg eergevoel om je toch aan de weddenschap te houden?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef Tomonlogisch18 het volgende:
De opsteller van de weddenschap heeft mij verder gevrijwaard van een joden-UI.
Apart, maar waar
Zeker wel. Maar de lol is er voor mij op die manier af.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij hebt niet genoeg eergevoel om je toch aan de weddenschap te houden?
Apart, maar waar
twitter:PAUPERFRONT twitterde op woensdag 23-09-2015 om 22:00:11Opstootje op I .. Heracles supporter slaat Vitesse vol op de bek. Escaleert totaal! #hervit #heracles http://t.co/0l0RqqRm4p reageer retweet
Jeetje toch!quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]twitter:PAUPERFRONT twitterde op woensdag 23-09-2015 om 22:00:11Opstootje op I .. Heracles supporter slaat Vitesse vol op de bek. Escaleert totaal! #hervit #heracles http://t.co/0l0RqqRm4p reageer retweet
Laat me ik heb een hartslag van 938quote:Op woensdag 23 september 2015 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Drie rode kaarten dus dan tellen we er maar geen blessuretijd bij.
Het mooie is dat er in werkelijkheid buiten die rode kaarten geen ene fuck gebeurt qua spel. Tenminste, dat is zo als ik de radio soms aanzet met TV als beeld.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Sked het volgende:
[..]
Laat me ik heb een hartslag van 938
Maakt niet uit. Het is retespannend.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het mooie is dat er in werkelijkheid buiten die rode kaarten geen ene fuck gebeurt qua spel. Tenminste, dat is zo als ik de radio soms aanzet met TV als beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |