Ja zoiets verwacht ik ook. Dat hij bijvoorbeeld de kortwerkende insuline heeft gespoten ipv de langwerkende. Dan kun je een diabetische coma krijgen. Maar ik vraag me ook af wat voor blijvend letsel de cliënt eraan over heeft gehouden.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Misschien krijgt hij twee soorten insuline met compleet verschillende dosis
Vraag van TS behoeft niet alle details, het gaat om het grote geheel. en niet de precieze uitwerking, van belang is alleen of hij bevoegd was om de handeling te doen (ondanks diploma's kun je nog steeds voldoende geinstrueerd zijn) en of er verwijtbaar gehandeld is.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:59 schreef Sylvana het volgende:
Maar met de summiere info van de TS schieten we niet echt veel op.
Voor wat hoort wat.quote:
Elke avond van zijn celmaat?quote:Op donderdag 24 september 2015 01:05 schreef johnson555 het volgende:
Ik hoop dat hij dan binnenkort een verkeerde injectie krijgt
Ik heb eens een acuut probleem gehad waar bij er meer insuline nodig was ineens dus per spuit. In elk geval is de persoon waar de TS het overheeft in elk geval minimaal schuldig aan fraude. Als de TS slim is zou ik een advocaat al vast consulteren.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:16 schreef N.icka het volgende:
Hoe kan je nou in hemelsnaam het verkeerde spuiten ? De insuline zit toch in een pen ?
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:19 schreef Aloria het volgende:
Ik weet wel dat als je mis spuit bij de billen ( binnenste buitenste bilkwadraad) dat je verlamd kan raken. Dit is wel eens voorgekomen bij een team waar ik werkte.
'Bij een team waar ik werkte', 'mijn collega vertelde mij'. Ik hoop dat je zelf geen verpleegkundige bent want dit is wordt in de eerste twee jaar van de opleiding behandeld. Daarnaast wordt insuline subcutaan geïnjecteerd, doorgaans in bovenbeen/buik, en niet intramusculair in de bil. Tenzij je van de Spinazie-academie komt....quote:Op woensdag 23 september 2015 21:34 schreef Aloria het volgende:
Mijn collega vertelde mij dat er een zenuw loopt die je dan kan raken.
Dan had hij toch moeten zeggen, dat doe ik niet. Want dat mag ik niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:01 schreef computergirl het volgende:
Als bekend was dat hij niet mocht injecteren vanwege diploma's en hij toch de opdracht gekregen Heeft, is de werkgever dan schuldige?
Klopt dat ben ik ook nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
[..]
'Bij een team waar ik werkte', 'mijn collega vertelde mij'. Ik hoop dat je zelf geen verpleegkundige bent want dit is wordt in de eerste twee jaar van de opleiding behandeld. Daarnaast wordt insuline subcutaan geïnjecteerd, doorgaans in bovenbeen/buik, en niet intramusculair in de bil. Tenzij je van de Spinazie-academie komt....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |