Dit is een grotere cliffhanger dan om 20.30 bij GTST.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:13 schreef bjanaan het volgende:
Mailtje dus naar de redactie gestuurd morgen krijgen jullie de uitslag
Hahahaquote:Op woensdag 23 september 2015 19:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit is een grotere cliffhanger dan om 20.30 bij GTST.
twitter:coen twitterde op woensdag 23-09-2015 om 18:33:04Kom er eerlijk voor uit dat je sloffen draagt! Vanavond 20u: post jouw pantoffels of sloffen via #sloffie! @coenensander @538 reageer retweet
Spaanse sloffen.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:41 schreef Evertjan het volgende:
twitter:coen twitterde op woensdag 23-09-2015 om 18:33:04Kom er eerlijk voor uit dat je sloffen draagt! Vanavond 20u: post jouw pantoffels of sloffen via #sloffie! @coenensander @538 reageer retweet
Het lijkt erop dat hij dat mooi bij elkaar geschooid heeft via Twitterquote:Op woensdag 23 september 2015 22:07 schreef Sirolf het volgende:
Voor de late opblijvers: vannacht tussen 1 en 4 uur de testuitzending van Ekdom bij de buren van NPO Radio 2!
Radio is the theater of the mind.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat hij dat mooi bij elkaar geschooid heeft via Twitter
Jij zou dalurenkorting moeten krijgen op de rioolbelasting.quote:
Eens.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij zou dalurenkorting moeten krijgen op de rioolbelasting.
Bellen? Ik zou ze een fax sturen.quote:Op donderdag 24 september 2015 06:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eens.
Ik ga zo even de gemeente bellen
quote:Op donderdag 24 september 2015 07:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bellen? Ik zou ze een fax sturen.
Boks ouwe.quote:
Ja dat ouwe dat klopt steeds meerquote:
Sterktequote:
Oh gefeliciteerd dan broertjequote:Op donderdag 24 september 2015 08:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sterkte
Ik had gister mijn laatste dag als 30-jarige
Thanksquote:Op donderdag 24 september 2015 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd dan broertje
Was het niet vergeten hoor
quote:
Asjequote:Op donderdag 24 september 2015 09:34 schreef SilentChaos het volgende:
Bedankt Woflje voor m'n pimp-abbo
PIMPquote:Op donderdag 24 september 2015 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar outta me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a mothafucking P.I.M.P.
Louter liefde van deze kantquote:Op donderdag 24 september 2015 09:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
PIMP![]()
![]()
Met je nieuwe naambordje <3 <3 <3
Ik heb ook liefde voor jou hoor.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Louter liefde van deze kant
Voor jou, voor J. en voor de rest van het topic
Bom dia muisjequote:Op donderdag 24 september 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb ook liefde voor jou hoor.
Ja gisteren even heel vlug.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bom dia muisje
hoe is het ermee
nog genaaid?
Puikquote:Op donderdag 24 september 2015 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja gisteren even heel vlug.
Thanks!!!quote:Op donderdag 24 september 2015 09:44 schreef Pandaplint het volgende:
Toetertjes voor SC
[ afbeelding ]
Ik moest alleen een zoom van een jurk, dus dat heb ik even heel snel gedaan.quote:
Moest je inzoomen of uitzoomenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moest alleen een zoom van een jurk, dus dat heb ik even heel snel gedaan.
Goeien XDquote:Op donderdag 24 september 2015 09:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Moest je inzoomen of uitzoomen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht ik zet de radio aan voor Michiel draait hij Coldplay
Michiel toch, niet Barendquote:
Van alles en niks.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie die [ afbeelding ] wel
Waddizzerrr???
En wat heeft hij daar exact over te zeggen?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Van alles en niks.
Mijn vader liet gisteren even tussen de regels door merken dat hij het niet zag zitten dat ik eventueel voor een baan zou moeten verhuizen.
En ja, dat is een kutreden om dete gebruiken, maar toch.
Daardoor heb ik slecht geslapen en nu heb ik koppijn en ik zit alleen op kantoor vandaag.
Niksquote:Op donderdag 24 september 2015 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
En wat heeft hij daar exact over te zeggen?
Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar jij bent volwassen en baas over je eigen leven neem ik aan toch?
Och mutsie tochquote:Op donderdag 24 september 2015 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks
En dat is dus ook het stomme, dat ik me dat aantrek
quote:Op donderdag 24 september 2015 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Och mutsie toch
Aai over je bol
Tnx julliequote:Op donderdag 24 september 2015 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Kusjekroel en knuffel voor CG
Ergens snap ik het wel. Ik heb er een aantal jaren geleden aan gedacht om uit m'n geboortedorp te vertrekken, maar toen verhuisde m'n broertje naar Hoorn en zag ik hoe moeilijk m'n ouders het daarmee hadden. Ik besloot dat ik het ze niet kon aandoen om ook binnen korte termijn te vertrekken en heb de plannen uitgesteld.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niks
En dat is dus ook het stomme, dat ik me dat aantrek
Ja goddommequote:Op donderdag 24 september 2015 10:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi sorry mijn fiets is gejat en ik ben slecht ter been
Maar inmiddels ben je wel verhuisd?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Ik heb er een aantal jaren geleden aan gedacht om uit m'n geboortedorp te vertrekken, maar toen verhuisde m'n broertje naar Hoorn en zag ik hoe moeilijk m'n ouders het daarmee hadden. Ik besloot dat ik het ze niet kon aandoen om ook binnen korte termijn te vertrekken en heb de plannen uitgesteld.
Dat misschien wel, maar ik kan het zo verdomde goed begrijpen...quote:Op donderdag 24 september 2015 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben je wel verhuisd?
Het is lief van je hoor, maar je belemmerd jezelf nogal.
Ik ben al uit mn dorp weg. En m'n pa zei ook dat ze dan niet meer zo vaak op bezoek kunnen komen. In die 5,5 jaar die ik nu in Rotterdam woon zijn ze 2x bij me thuis en een paar keer naar het centrum gekomen. Dus het is nou ook niet dat ze de deur plat lopen ofzoquote:Op donderdag 24 september 2015 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel. Ik heb er een aantal jaren geleden aan gedacht om uit m'n geboortedorp te vertrekken, maar toen verhuisde m'n broertje naar Hoorn en zag ik hoe moeilijk m'n ouders het daarmee hadden. Ik besloot dat ik het ze niet kon aandoen om ook binnen korte termijn te vertrekken en heb de plannen uitgesteld.
2x ! Dat is wel heuil erg bescheidenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al uit mn dorp weg. En m'n pa zei ook dat ze dan niet meer zo vaak op bezoek kunnen komen. In die 5,5 jaar die ik nu in Rotterdam woon zijn ze 2x bij me thuis en een paar keer naar het centrum gekomen. Dus het is nou ook niet dat ze de deur plat lopen ofzo
Dus als je ergens anders heen verhuist is het precies hetzelfde.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben al uit mn dorp weg. En m'n pa zei ook dat ze dan niet meer zo vaak op bezoek kunnen komen. In die 5,5 jaar die ik nu in Rotterdam woon zijn ze 2x bij me thuis en een paar keer naar het centrum gekomen. Dus het is nou ook niet dat ze de deur plat lopen ofzo
Ja. Mijn pa dan. Mijn moeder is wel vaker geweest omdat ze me heeft helpen verhuizenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
2x ! Dat is wel heuil erg bescheiden
Nee. En klopt, het beperkt me in m'n mogelijkheden, maar naarmate ik ouder word, merk ik dat toch honkvaster ben dan ik dacht. M'n hele verleden ligt hier. Ik ken elke straatsteen, ben compleet verweven met m'n club, de meeste van m'n vrienden wonen hier. Om eerlijk te zijn vind ik het best zo, ik weet dat ik hier compleet op m'n plek ben en om nu nog helemaal opnieuw te beginnen... Neuh.quote:Op donderdag 24 september 2015 10:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar inmiddels ben je wel verhuisd?
Het is lief van je hoor, maar je belemmert jezelf nogal.
Ja, de logica ontgaat me ook.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus als je ergens anders heen verhuist is het precies hetzelfde.
Ouders
Ik wil ook niet zeggen dat je weg MOET natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2015 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nee. En klopt, het beperkt me in m'n mogelijkheden, maar naarmate ik ouder word, merk ik dat toch honkvaster ben dan ik dacht. M'n hele verleden ligt hier. Ik ken elke straatsteen, ben compleet verweven met m'n club, de meeste van m'n vrienden wonen hier. Om eerlijk te zijn vind ik het best zo, ik weet dat ik hier compleet op m'n plek ben en om nu nog helemaal opnieuw te beginnen... Neuh.
Da's niet vaakquote:Op donderdag 24 september 2015 11:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was wel zo dat ik toen niet goed zat en echt wel weg wilde. Die situatie is ondertussen veranderd, maar ik snap mensen die weg willen uit de te vertrouwde omgeving best.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil ook niet zeggen dat je weg MOET natuurlijk
Als je goed zit, zit je goed
Persoonlijk ben ik blij dat ik weg ben uit schiedam JUIST omdat ik elke straatsteen daar zo irritant goed ken
Aan de andere kant: mijn zusje + man wonen naast mijn ouders. Daar komen ze wel een paar keer per week, dus als je het daarmee gaat vergelijken kom ik er helemaal bekaaid vanaf.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet vaak![]()
Nou wonen mijn ouders ongeveer 650 meter bij me vandaan en ze komen alsnog maar gemiddeld anderhalf keer per jaar bij me langs, maar da's ook omdat ik ze toch wel ca. 2x per week zie bij de club.
*rare in de familie zijn boks*quote:Op donderdag 24 september 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mijn zusje + man wonen naast mijn ouders. Daar komen ze wel een paar keer per week, dus als je het daarmee gaat vergelijken kom ik er helemaal bekaaid vanaf.
En ik ben toch al de 'rare' van de familie. Want ik ben de enige zonder relatie en diegene die verder dan 20km van familie/vrienden is gaan wonen.
*enige zonder relatie boks*quote:Op donderdag 24 september 2015 11:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mijn zusje + man wonen naast mijn ouders. Daar komen ze wel een paar keer per week, dus als je het daarmee gaat vergelijken kom ik er helemaal bekaaid vanaf.
En ik ben toch al de 'rare' van de familie. Want ik ben de enige zonder relatie en diegene die verder dan 20km van familie/vrienden is gaan wonen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
*rare in de familie zijn boks*
quote:
kan mij goed voorstellen hoor. Ashes to ashes was bij mij ook niet gelijk liefde op het eerste gezicht. Maar hij heeft zoveel verschillende nummers gemaakt, ik ben er groot fan vanquote:Op donderdag 24 september 2015 11:23 schreef ChatGirl het volgende:
Het is vast vloeken in de kerk, maar ik heb totaal niks met Bowie
Da's wel het mooie aan hem, het gaat alle kanten op. Ik ken zelfs iemand die alleen fan is van zijn Tin Machine-periode!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan mij goed voorstellen hoor. Ashes to ashes was bij mij ook niet gelijk liefde op het eerste gezicht. Maar hij heeft zoveel verschillende nummers gemaakt, ik ben er groot fan van
wow, dat is wel heel specifiek!quote:Op donderdag 24 september 2015 11:30 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's wel het mooie aan hem, het gaat alle kanten op. Ik ken zelfs iemand die alleen fan is van zijn Tin Machine-periode!
Ik twijfel wel eens aan de geestelijke gesteldheid van die gozer, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
wow, dat is wel heel specifiek!
Mijn ouders wonen een km of 3 à 4 van me vandaan, bij mij komen ze misschien ook 3-4 keer per jaar, daarentegen ben ik wel 1 keer per maand minimaal bij hun te vinden.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's niet vaak![]()
Nou wonen mijn ouders ongeveer 650 meter bij me vandaan en ze komen alsnog maar gemiddeld anderhalf keer per jaar bij me langs, maar da's ook omdat ik ze toch wel ca. 2x per week zie bij de club.
[..]
Het was wel zo dat ik toen niet goed zat en echt wel weg wilde. Die situatie is ondertussen veranderd, maar ik snap mensen die weg willen uit de te vertrouwde omgeving best.
Hebben jullie een goede familieband (pun intended)?quote:Op donderdag 24 september 2015 12:30 schreef SilentChaos het volgende:
Daarbuiten zie ik m'n vader elke week met oefenen.
Nou JDude dat was lachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Hebben jullie een goede familieband (pun intended)?
Je snapt 'm gewoon niet.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou JDude dat was lachen.
Bedankt voor het lachen!
Goed bezigquote:Op donderdag 24 september 2015 12:42 schreef Pandaplint het volgende:
Hoppa. 4 Sollicitatiebrieven in 3 uurtjes
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
XDquote:Op donderdag 24 september 2015 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn leven in 4 regelsquote:So no one told you life was gonna be this way
Your job's a joke, you're broke, your love life's D.O.A.
It's like you're always stuck in second gear
When it hasn't been your day, your week, your month, or even your year
Josh Hommequote:
Dat zal wel branden.quote:
Die van paramore.quote:
Guy Garveyquote:
David Bowie.quote:
Kate Nashquote:
Karen van K3quote:
Roodharige zangers/zangeressen.quote:
Dat is een flink faxapparaat!quote:Op donderdag 24 september 2015 13:38 schreef Bronson het volgende:
Gefeliciteerd SC.![]()
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
Dat dus inderdaad.quote:
Stukken beterquote:
Alweer?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Rabbering over dat nieuwe nummer van Anouk
Paul valt wel vaker in herhaling. Valt me steeds meer opquote:
Als je kont er maar naar staatquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Respect. Mijn kop staat nog niet naar faxen.
Dank!quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:54 schreef Cee het volgende:
Gefeliciteerd Trolfje! En nog een verlate fliesietatie aan meneer Fax.
Thnx!quote:Op vrijdag 25 september 2015 06:47 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd rolfje!
En Roel jij ook met je chick
ALBVM.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens de dag van het nieuwe album van CHVRCHES![]()
Dat vind ik dus helemaal nietsquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens de dag van het nieuwe album van CHVRCHES![]()
Zeker. Verrassende keuzes. En alleen maar goede muziek.quote:
Hallo PINOEENEENTVVEE.quote:
Vind ik nietquote:
Eens. Een Bond-nummer hoort m.i. een Shirley Bassey-gevoel te hebben en dat lukt Adele beter dan Sam Smith.quote:
Het meest kutte station van Nederlandquote:
Vlaaiquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:30 schreef Sersjee het volgende:
Iemand een stukje vlaai om al die verjaardagen te vieren?
[ afbeelding ]
Wees gerust Roel, hij komt van bakker Bart
Valt tegenwoordig best mee hoor...quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het meest kutte station van Nederland![]()
Sorry SC![]()
Dat ondergrondse windgat? Zo'n grimmige sfeer altijd. Of is het de afgelopen 3 jaar veranderd?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
Mooier dan het Louvre
[ afbeelding ]
Het oude station van Rijswijk![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben die verschrikkelijke kleuren (roze was't geloof ik) weggehaald (is nu antraciet) en de lekkages verholpen, maar het blijft wel een windtunnel jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat ondergrondse windgat? Zo'n grimmige sfeer altijd. Of is het de afgelopen 3 jaar veranderd?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:30 schreef Sersjee het volgende:
Iemand een stukje vlaai om al die verjaardagen te vieren?
[ afbeelding ]
Wees gerust Roel, hij komt van bakker Bart
Niet mijn type, maar ik zou hem ook weer niet m'n bed uit trappen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben die verschrikkelijke kleuren (roze was't geloof ik) weggehaald (is nu antraciet) en de lekkages verholpen, maar het blijft wel een windtunnel ja
Niks mis met een grimmige sfeer vind ik
Voor de vrouwen:
http://www.trending.nl/ar(...)nharten-op-hol-slaan
Wat is jouw type danquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Niet mijn type, maar ik zou hem ook weer niet m'n bed uit trappen.
Dat weet ik zelf ook niet helemaalquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een stilte hier.
Roflje is zeker een dagje vrij?
Ik was buiten de deur lunchen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een stilte hier.
De baas betaaldequote:
Misschien was het wel een simpel broodje balquote:
Buiten de deur eten is altijd luxe. Ten minste dat vind ik en zo ben ik ook opgevoed.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien was het wel een simpel broodje bal
Nee hoor. Het was Kip Trapanese (mozzarella,gerookte kip, huisgemaakte tomaat/basilicumpesto en radicchioquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien was het wel een simpel broodje bal
quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee hoor. Het was Kip Trapanese (mozzarella,gerookte kip, huisgemaakte tomaat/basilicumpesto en radicchio
Dat was het zeker.quote:
Hele discussie n.a.v. een simpele vraag.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Er is een veganisten/vegetariërs vs. vleeseters discussie aan de gang in het rrrrollend Den Haag evenement van Facebook
Ik zie scherpe overeenkomsten met religies
Ik zag het.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Er is een veganisten/vegetariërs vs. vleeseters discussie aan de gang in het rrrrollend Den Haag evenement van Facebook
quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:20 schreef SilentChaos het volgende:
Iemand die ook beweert 120 te kunnen worden omdat'ie geen vlees eet en dus een ijzer, vitamine B en nog een aantal andere tekorten heeft...quote:
Precies, vriend van me zei dat ook al daarquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef ChatGirl het volgende:
Maar mooi toch. Dan is er meer vlees voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Het is net als met religie idd...quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen moeten zelf weten wat ze eten, maar val mij er niet mee lastig
Geen? Want is het volgende week niet 50 jaar 3FM week?quote:Op zaterdag 26 september 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
Welk nummer is verkozen tot 3FM Megahit? Ik zie op de website niks staan...
Wat gaan ze dan doen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen? Want is het volgende week niet 50 jaar 3FM week?
Ik wist dat deze grap gemaakt ging wordenquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met zijn allen voor pampus liggen
Net als wolfrolf, met z'n 32 jaar!quote:
Dankjequote:Op zaterdag 26 september 2015 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net als wolfrolf, met z'n 32 jaar!
Klassieker worden ze niet!quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje
Maar het is dus inmiddels 33![]()
Nee de meeste 3FM luisteraars zijn overgestapt op Radio 538quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een stilte hier.
Coen en Sander zijn inmiddels wel weer goed in vorm jaquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee de meeste 3FM luisteraars zijn overgestapt op Radio 538
Evers
Coen en Sander
Dat kan nooit goed zijn...quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef wolfrolf het volgende:
Speaking of shit
Sinds ik 33 ben nog 0x gefaxt
Ah ok. Bedankt voor je reactie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen? Want is het volgende week niet 50 jaar 3FM week?
Ze gaan pas vanaf 1 oktober naar Pampus. MH is Ellie Golding met You on my mind.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah ok. Bedankt voor je reactie.
Die was het de afgelopen week.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaan pas vanaf 1 oktober naar Pampus. MH is Ellie Golding met You on my mind.
Owhquote:
1 oktober is in de loop van komende week. Donderdag om precies te zijn. Ze zullen inderdaad wel geen Megahit hebben gekozen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze gaan pas vanaf 1 oktober naar Pampus. MH is Ellie Golding met You on my mind.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee de meeste 3FM luisteraars zijn overgestapt op Radio 538
Evers
Coen en Sander
538quote:
*boks*quote:
Kusje d'r op?quote:
VERDOMME!quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:29 schreef SilentChaos het volgende:
Fax
Sorry wolf, niet confronterend bedoeld
quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had er ook al 2 vandaag
Ik heb zakjes met poeder voor je. Kopen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:42 schreef wolfrolf het volgende:
Faxstand sinds het ingaan van mijn 34e levensjaar: 0.
vertel meerquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb zakjes met poeder voor je. Kopen?
Vezels van een plant, dezelfde dag nog ledigend.quote:
Hoe heet dit wonderspul?quote:Op zaterdag 26 september 2015 23:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Vezels van een plant, dezelfde dag nog ledigend.
Psylliumvezel volgens het doosje. Via huisarts verkrijgbaar!quote:
sorryquote:Op zondag 27 september 2015 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat m'n extra zakcentje.
Wie ben jij??quote:Op zondag 27 september 2015 14:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Wat is Barend van Deelen toch een matige jock, totaal niks met muziek lijkt de man te hebben. 3 uur lang niet boeiende radio. Grootste overrated talent van 3FM.
Hij komt afentoe lang om te sputteren over 3FM.quote:
Hihi, je zei 'zak'.quote:Op zondag 27 september 2015 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Verdomme, daar gaat m'n extra zakcentje.
quote:
Hihihi, leuke typo.quote:Op zondag 27 september 2015 14:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij komt afentoe lang om te sputteren
kak aan je zak...dat is irritant!quote:
Geen ervaring mee.quote:Op zondag 27 september 2015 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak aan je zak...dat is irritant!
Dat herken ik niet.quote:Op zondag 27 september 2015 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kak aan je zak...dat is irritant!
Net een poosje EO geluisterd onderweg, dikke prima!quote:Op zondag 27 september 2015 23:54 schreef Evertjan het volgende:
Lekker druk allemaal aan het luisteren naar 3fm
quote:
kan bij de heren gebeuren. wanneer de drol bij een plateautoilet te lang is kan die voorover vallen en dan de balzak besmeuren met fecaliën.quote:
XDquote:
Kiek'um goan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |