wow, zo nederlands heb ik lang niet gegeten. heb je wel jus?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met rode kool en rookworst
Wel onhandig, meeste mensen openen nu niet zelf meer als ze de lapo hebben en pas als ze door hebben dat er niet zo'n kaapfiguur is.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kaaphoer is er weer hoor
Maybe later, ik ga nu trainen, en moet straks m'n brows ook nog even bijwerken.quote:
Vergeet de appelmoes niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met rode kool en rookworst
Er is vrijwel altijd een kaapfiguur.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel onhandig, meeste mensen openen nu niet zelf meer als ze de lapo hebben en pas als ze door hebben dat er niet zo'n kaapfiguur is.
Ik heb zelfs angst ontwikkeld voor het openen van een nieuw deelquote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel onhandig, meeste mensen openen nu niet zelf meer als ze de lapo hebben en pas als ze door hebben dat er niet zo'n kaapfiguur is.
Ja, standaard met gekookte aardappelsquote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, zo nederlands heb ik lang niet gegeten. heb je wel jus?
jij doet je wenkbrauwen?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Maybe later, ik ga nu trainen, en moet straks m'n brows ook nog even bijwerken.
Ik doe het ook niet meer.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Terecht, jouw OPs zijn aids.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zelfs angst ontwikkeld voor het openen van een nieuw deel
kom wel even langs, moet ik nog een extra worst meenemen?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja, standaard met gekookte aardappels
Huh? Epileer jij je wenkbrauwen?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij hebt voor alles angst gekregen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb zelfs angst ontwikkeld voor het openen van een nieuw deel
Kloptquote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jij hebt voor alles angst gekregen.
aiquote:Op woensdag 23 september 2015 18:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Hoe hou je 3 dagen het zelfde eten vol...quote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef niels0 het volgende:
Hier al 3 dagen pasta. Morgen maar weer 'ns rijst en daarna aardappelen.
ik heb al gezongenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef JimmyDean het volgende:
Crip, als je Johnny Cash niet leuk vind doe je maar wat anders hoor.
Dat is zieligquote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou ogen helemaal dichtspuiten
Omdat je geen kaas lust, faggitquote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, zo nederlands heb ik lang niet gegeten. heb je wel jus?
vindtquote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef JimmyDean het volgende:
Crip, als je Johnny Cash niet leuk vind doe je maar wat anders hoor.
Ga zingenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:56 schreef Crip het volgende:
[..]
ik heb al gezongenen uitgenodigd
vind johnny cash wel leuk alleen volg ik de tekst niet zo goed zo piano en zonder dt ik hem hoor
maar dt hoor je zo wel
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat je geen kaas lust, faggit
Zou haar neus ook dichtspuitenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze m'n gezicht niet ziet wil ze misschien wel met me neuken
Nee heb genoegquote:Op woensdag 23 september 2015 18:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
kom wel even langs, moet ik nog een extra worst meenemen?
hoezo, daar kan ze toch niet mee zienquote:Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zou haar neus ook dichtspuiten
Wow, waar is Hermann en wat doe jij op zijn account?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ze m'n gezicht niet ziet wil ze misschien wel met me neuken
Ah.. aait.quote:
gast doe normaal, jij zit in iedereens dm boxquote:Op woensdag 23 september 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat iedereen in mijn DM box zit ineens
ik ben z'n broer Merhannquote:Op woensdag 23 september 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wow, waar is Hermann en wat doe jij op zijn account?
Ook al in die van jou?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
gast doe normaal, jij zit in iedereens dm box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |