Ik ben ook een keer hoer en kutwijf genoemd, Mja, idioten af en toe.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werd op stage waar ik helpdesk moest doen keertje klootzak genoemd door een oud vrouwtje
Ik ga zo koken, dus je kunt nu wel langskomenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
ok, wanneer gaan we samen eten dan?
Stom.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar als je mensen te lang in de wacht laat staan worden de supervisors boos
Als je huilt met mascara en dan door je ogen wrijft kijg je pas een clown hoofd.quote:
wat ga je maken?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik ga zo koken, dus je kunt nu wel langskomen
jouw gezicht is 1 clownquote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als je huilt met mascara en dan door je ogen wrijft kijg je pas een clown hoofd.
ey retryquote:
Ook een keer "ik ga je aanklagen"quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
snap niet hoe het überhaupt in mensen opkomt om te gaan schelden, schiet je echt niks mee op behalve dat je het risico loopt dat je niet meer geholpen wordt
'Ik noem het zelf seksueel onderneemster.'quote:Op woensdag 23 september 2015 18:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik ben ook een keer hoer en kutwijf genoemd, Mja, idioten af en toe.
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ook een keer "ik ga je aanklagen"
Nou, succes.
Wat voor callcenter zit je eigenlijk? Toch niet mensen lastigvallen voor abonnementen en goede doelen he?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijdag en maandag weer training, rest van deze week calls
je zit al lang op FOK!, je snapt ondertussen toch al wel dat er tyfusdomme mensen op deze wereld zittenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef deadprez het volgende:
snap niet hoe het überhaupt in mensen opkomt om te gaan schelden, schiet je echt niks mee op behalve dat je het risico loopt dat je niet meer geholpen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vooral je neus die daarvoor zorgtquote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Als je huilt met mascara en dan door je ogen wrijft kijg je pas een clown hoofd.
nee gelukkig niet, gewoon inboundquote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor callcenter zit je eigenlijk? Toch niet mensen lastigvallen voor abonnementen en goede doelen he?
Heb ik weleens gedaan. Vriendenloterij.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wat voor callcenter zit je eigenlijk? Toch niet mensen lastigvallen voor abonnementen en goede doelen he?
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gekookte aardappels met rode kool en rookworst
quote:
Doe eens.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:50 schreef Neverknown het volgende:
[..]
lijkt me echt een helquote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Heb ik weleens gedaan. Vriendenloterij.
Moest ook een keer lachen. Worden ze helemaal boos. "Ik vind dit echt onbeschoft"quote:Op woensdag 23 september 2015 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]tering
dan zou ik toch echt m'n lach niet meer in kunnen houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |