dan open en sluit je de week iig met een hoogtepuntquote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijdag en maandag weer training, rest van deze week calls
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Noem eens een nummer op dan zoek ik 'm in de library.
aangezien ik toch heb betaald voor deze bullshit kan ik al die liedjes checken
ja is niet overal hetzelfde, ziggo heeft bijvoorbeeld echt twee weken fulltime trainingquote:
Flippende mensen zijn soms wel grappig. En anders in de wacht gooien en daar houden tot ze ophangen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt gelukkig wel mee, wel veel zeikerds maar nog niet echt flippende mensen ofzo
oh ja okequote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja is niet overal hetzelfde, ziggo heeft bijvoorbeeld echt twee weken fulltime training
werd op stage waar ik helpdesk moest doen keertje klootzak genoemd door een oud vrouwtjequote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Flippende mensen zijn soms wel grappig. En anders in de wacht gooien en daar houden tot ze ophangen.
ja maar als je mensen te lang in de wacht laat staan worden de supervisors boosquote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Flippende mensen zijn soms wel grappig. En anders in de wacht gooien en daar houden tot ze ophangen.
goed inschattingsvermogen dat vrouwtjequote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werd op stage waar ik helpdesk moest doen keertje klootzak genoemd door een oud vrouwtje
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
werd op stage waar ik helpdesk moest doen keertje klootzak genoemd door een oud vrouwtje
supervisors moet je kort houdenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja maar als je mensen te lang in de wacht laat staan worden de supervisors boos
ik had het tegen mijn baas gezegd die haar had opgebeld en sorry had laten zeggenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
goed inschattingsvermogen dat vrouwtje
Oude mensen hebben nu eenmaal mensenkennisquote:Op woensdag 23 september 2015 18:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil je zo sensueel met je duim mijn tranen wegvegen?
Ja...quote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, woon je tegenover? dan fap ik voortaan met de gordijnen dicht
eerst maar eens door de proeftijd komen, tot die tijd doe ik gewoon braaf wat ze zeggenquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het tegen mijn baas gezegd die haar had opgebeld en sorry had laten zeggen
Ik doe hurt.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]![]()
Johnny Cash? Folsom Prison Blues ofzo is wel geinig
ook slechte heupenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oude mensen hebben nu eenmaal mensenkennis
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had het tegen mijn baas gezegd die haar had opgebeld en sorry had laten zeggen
bietje gayquote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
beter doe je ze in de eerste week op de wc
Boeiend, ik ook nietquote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik doe hurt.
maar jezus heb de stem daar totaal niet voor gaat wat worden dat hhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |