In het callcenter werken wel?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat ben je lekker vrolijk, die nachtdiensten zijn niet echt goed voor je humeur hè
Hou je van uitgelopen make up?quote:
mweh, tis best okéquote:
I can see it in your eyesquote:Op woensdag 23 september 2015 18:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hellooooo, is it me you're looking for?
[..]
nee, maar dat voel ik aan, maar ik heb even chips gekocht voor als ik straks een ban heb.
Al veel boze klanten gehad?quote:
sorryquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kunnen we het een beetje beleefd houden?
Dank u wel
In the heat of the moment, ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Hou je van uitgelopen make up?
Beter welquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
sorry
omdat u een eikelspleet bent
valt gelukkig wel mee, wel veel zeikerds maar nog niet echt flippende mensen ofzoquote:
Noem eens een nummer op dan zoek ik 'm in de library.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, zie hier hallelujah staan maar die is beetje saai.
Wil je zo sensueel met je duim mijn tranen wegvegen?quote:
beetje lastig gevallen worden door dronken gasten en depressief dingen doen in hotelquote:Op woensdag 23 september 2015 18:44 schreef MAHL het volgende:
Wat doe jij nu zo eigenlijk de hele nacht Hermann? Beetje betaald Chaturbaten?
huh je hebt toch training ?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt gelukkig wel mee, wel veel zeikerds maar nog niet echt flippende mensen ofzo
Oké Hansquote:Op woensdag 23 september 2015 18:45 schreef niels0 het volgende:
[..]
Roest. Redox-reactie enzo (reduceren en oxideren).
IJzeroxide is indd de juiste benaming.
vrijdag en maandag weer training, rest van deze week callsquote:
the verzopen katten lookquote:
ohquote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij had het over zijn collega's
ohquote:Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
vrijdag en maandag weer training, rest van deze week calls
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |