Doe streamen zodat mensen het op liveleak kunnen zetten.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zal nooit weten wat de skeet is, mijn leven kan zo niet verder.
[ afbeelding ]
wat een lul hequote:
Goede zelfreflectiequote:Op woensdag 23 september 2015 17:44 schreef Catkiller het volgende:
En meningen van lelijke mensen boeien niet, daarom vertel ik mijn mening ook nooit
TR gemaaktquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Oh ja. Pas geworden. Nog 3 jaar en dan ik mag erop.
Ben niet sweet, ben bitterder dan bitter lemon en bitterkoekjes bij elkaar.quote:
veel te veel eer.quote:
Ik hou niet van bitterquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ben niet sweet, ben bitterder dan bitter lemon en bitterkoekjes bij elkaar.
[..]
veel te veel eer.
weet soms niet of je dingen serieus meent of rond kutquote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik snap wel dat Iflm weg is,
[..]
Goede zelfreflectie
10/10
Voor of na de massage?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat jij er nou als een ouwe lul uit gaat zien kan ik natuurlijk niet helpen.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
TR gemaakt
Echt walgelijk dit![]()
Je bent godverdomme boven 40
hoef je ook niet meer te meetenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Begin steeds meer aan je te twijfelen
Moet ik je foto's tevoorschijn halen danquote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat jij er nou als een ouwe lul uit gaat zien kan ik natuurlijk niet helpen.
volgende wordt "fylax is een bitch"quote:
kquote:Op woensdag 23 september 2015 17:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
hoef je ook niet meer te meeten
sowwowowowquote:Op woensdag 23 september 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
jouw hele FOK!carrière bestaat uit slijmen wat praat je nou.
Nou ja, hij heeft zich toch prima omhooggepijpt in die paar maandjesquote:Op woensdag 23 september 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Is een grapje.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
weet soms niet of je dingen serieus meent of rond kut
+ narcistische trekjes van een divaquote:Op woensdag 23 september 2015 17:49 schreef Crip het volgende:
[..]
maak een script en ban jezelf van dit topicquote:Op woensdag 23 september 2015 17:50 schreef Catkiller het volgende:
Internetpesters moeten ze echt bannen van FOK!. Wat vinden jullie? Zeg ja om van Mcgrafkop af te komen.
wow, het zit je diep he.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:50 schreef Catkiller het volgende:
Internetpesters moeten ze echt bannen van FOK!. Wat vinden jullie? Zeg ja om van Mcgrafkop af te komen.
Ja. Mag ik meerdere malen stemmen?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:50 schreef Catkiller het volgende:
quote:
pedo's moeten ze ook bannen van FOK!, vind je ook niet?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:51 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja. Mag ik meerdere malen stemmen?
Toe mcGrath.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
p***'s moeten ze ook bannen van FOK!, vind je ook niet?
shots firedquote:Op woensdag 23 september 2015 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij zal ieder geval nooit diep in djedje zitten
teringquote:Op woensdag 23 september 2015 17:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
hij zal ieder geval nooit diep in djedje zitten
nee, ik zeg dat pedo's ook niet welkom zijn hier, jij voelt je aangesproken.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Jawel, je maakt me voor p*** uit.
Je doelde op me, of niet soms?quote:Op woensdag 23 september 2015 17:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, ik zeg dat pedo's ook niet welkom zijn hier, jij voelt je aangesproken.
ooowwquote:
Ja, ben ook weer niet buiten geweest vandaag. Echt geen pretje dat weer.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:57 schreef deadprez het volgende:
tyfus regen godverdomme ik moet zo nog naar de supermarkt
nopequote:Op woensdag 23 september 2015 17:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja, ben ook weer niet buiten geweest vandaag. Echt geen pretje dat weer.
Je doelde op mij. Je kunt je er niet uitlullen met woordjes. Word anders ff advokaat ofzo.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik doelde op pedo's in het algemeen, ben je pedo dan?
advokaatquote:Op woensdag 23 september 2015 18:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je doelde op mij. Je kunt je er niet uitlullen met woordjes. Word anders ff advokaat ofzo.
Je doelde op mij, punt.
wordtquote:Op woensdag 23 september 2015 18:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n nederlands word met de dag slechter.
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
M'n Nederlands wordt met de dag slechter.
waar blijft dat topic dat je ging openen vandaagquote:
indd, had het eerst met dt gepaast, daarna veranderd naar alleen stam.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:00 schreef niels0 het volgende:
[..]
Je doelde op mij. Je kunt je er niet uitlullen met woordjes. Word anders ff advokaat ofzo.
Je doelde op mij, punt.
Dit brengt mij op ideeën.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:03 schreef deadprez het volgende:
oh ja, over chevy gesproken; wat zou er gebeuren als guus een nieuw deel van de sc opent? zou hij het topic dan helemaal niet zien?
Ja dat moet ik nog openen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar blijft dat topic dat je ging openen vandaag
quote:
ben benieuwdquote:
spijt mequote:Op woensdag 23 september 2015 18:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Dan zou jij niet eens 's een woord kunnen zeggen, dus zou je gedragen voordat dat wel gebeurd.[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
indd, had het eerst met dt gepaast, daarna veranderd naar alleen stam.
Het is indd wordt. Men poept
Kapitein Haddock z'n uitspraken. Snap je het zelf wel eigenlijk?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:05 schreef McGrath het volgende:
[..]
ben je dronken of snap je het echt allemaal niet?
Zet jezelf niet zo voorschut Nelisquote:Op woensdag 23 september 2015 18:06 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kapitein Haddock z'n uitspraken. Snap je het zelf wel eigenlijk?
Ja.quote:
Als ik zo slim was maakte ik er wel 1 om jou te bannenquote:Op woensdag 23 september 2015 17:50 schreef Crip het volgende:
[..]
maak een script en ban jezelf van dit topic
Zou je niet doen bbyquote:Op woensdag 23 september 2015 18:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik zo slim was maakte ik er wel 1 om jou te bannen
Maak ik zelluf nog wel uit. Het is Kapitein Haddock z'n uitspraak, van Kuifje.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo voorschut Nelis
Check het maar lieverds.quote:Het bekendst en in de albums het meest gebruikt is de krachtterm duizend bommen en granaten, die al in 1902 voorkomt in het Woordenboek der Nederlandsche Taal, deel 3
Niels wat staat er op de planning deze week?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:13 schreef niels0 het volgende:
[..]
Maak ik zelluf nog wel uit. Het is Kapitein Haddock z'n uitspraak, van Kuifje.
1000 bommen en granaten. Jullie zijn gewoon te jong daarvoor om dat te snappen.
[..]
Check het maar lieverds.
Hey sidequote:
Hebben jij en Chroesjtsjov het met elkaar gedaan?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niels wat staat er op de planning deze week?
Nikita Chroesjtsjov?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:18 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Hebben jij en Chroesjtsjov het met elkaar gedaan?
Beetje leunen, beetje skaten en een beetje pilsenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:16 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Niels wat staat er op de planning deze week?
Ey Eyquote:
Ben niet bang voor jou, mocromaffia.quote:
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nee bedoelde: Fotoboek van User
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |