Dat is nou net het enige in zijn hele verhaal wat vrijwel iedere man erg bekend voor zal komen denk ik.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:44 schreef FANN het volgende:
[..]
en dit stukje is op zijn zachts gezegd nogal onaardig tegenover vrouwen.
laat ik je 1 ding garanderen: er zijn ECHT nog wel goede, normale en leuke dames die wél volwassen zijn geworden. Het beste is nu eenmaal minder voorhanden en wat zeldzamer. Uiteindelijk ben je wel gelukkiger dan met een makkelijk meisje die maar wat met je neemt want och, anders is het ook zo zielig.quote:…
Toch positief dat je denk dat er wel normale vrouwen bestaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:18 schreef Red-Pill het volgende:
** RickHD90 ** :
Bedankt voor je positieve kijk erop en ik geloof ook wel dat ze er zijn.
Het word wel moeilijk om te leren van afwijzingen, als je geen enkele feedback ontvangt.
Misschien komt het wel een keer goed en misschien ook niet.
dan is er misschien iets mis met je benadering naar vrouwen/meisjes toe.quote:Grootste gedeelte van mannen word afgewezen, meestal met nog een extra na trap, door je uit te lachen, kortaf te zijn, en / of zo'n walgend gezicht te trekken.
dan heb je zeker geen geld meer over?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik neuk elke avond een ander sletje
Ah. De gewillige mannen van Craigslist Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:55 schreef Psy-freak het volgende:
Ik neuk elke avond een ander sletje
ze betalen mij!quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:00 schreef FANN het volgende:
[..]
dan heb je zeker geen geld meer over?volgens TS moet je dan wel dokken
Als iets je weerhoudt heb je er per definitie wel last van. Ja de vrouw beslist. Jij maakt de actie. Dus touwtjes in handen. Je kunt namelijk 100 vrouwen aanspreken en dan heb je sowieso met 20 wel een goed gesprek.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:50 schreef Red-Pill het volgende:
** ludovico ** :
Bedankt voor je reactie.
Die eerste twee punten zijn niet van toepassing bij mij, want ik heb daar geen problemen mee. Het is ook niet, dat ik het eng vind om vrouwen aan te spreken. Het is juist de negatieve afwijzingen steeds, die mij er nu zo wat bijna er van weerhouden, om nog actie te ondernemen.
Als man heb je helemaal geen touwtjes in handen. Als de man als bijna de enige actie onderneemt, dan is altijd nog de vrouw die beslist of ze contact met je wil hebben of niet. Dat is haar goed recht, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de vrouw.
GAST. LEER QUOTENquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:28 schreef Red-Pill het volgende:
** Teydelyk ** :
Klinkt goed, ik kan op dit moment wel geen DM's sturen / ontvangen, want ik moet daarvoor minimaal 1 week geregistreerd zijn.
Uit onderzoek blijkt dat mannen heel snel onterecht denken dat een vrouw hun leuk vind. Dus ja, als je iets leuks doet met een man kun je er voor 99,9% vanuit gaan dat ie je wil neuken en boos wordt als je ineens iemand anders neukt.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
avondje uit voor mij:
Aan de bar met n drankje, hardstikke gezellig zitten kletsen met een jongen, over vanalles, ik laat uiteraard ook vallen dat ik n vriend en kinderen heb en heel gelukkig ben. Aan t einde van de avond probeert hij me te kussen en duw ik hem van me af.wtf?!
ik was gewoon een gesprek aan t voeren met je...
Zijn avond: vuile hoer heeft me de hele avond aan het lijntje gehouden!!!![]()
Zoiets?
Of: jongen ontmoet op n feestje, mag hem graag, veel contact met hem, maar nooit op enige manier romantisch, avondje poolen, samen film kijken, niemand die ooit wat probeert. Krijg ik n vriend, wordt hij jaloers en gaat ie moeilijk doennooit geweten dat hij romantische interesse had en ook nooit laten blijken dat ik dat zou hebben
![]()
Hij: vuile hoer heeft me de hele tijd aan het lijntje gehouden!!!!![]()
Zoiets?
Ik heb nog wel dickpics voor je.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:31 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
TS, DM me, ik zal je helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |