The 40 year old virgin maar weer eens kijkenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zit veel waarheid in TS, helaas ook veel op toepassing op ondergetekende.
Liefde zoals in de films bestaat niet.
Met vriendelijke groet,
The 42-old virgin, ook bekend als The Invisible Man.
De slet!quote:Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef Geerd het volgende:
Der lachte vanmiddag gewoon een dame naar mij toen ik naar bakker bart fietste voor een broodje![]()
![]()
Ik keek snel weg en fietste door, zal wel lekker arrogant overgekomen zijnquote:
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik keek snel weg en fietste door, zal wel lekker arrogant overgekomen zijn
quote:Op donderdag 24 september 2015 00:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
straks opent ze er nog een topic over
Dan beginnen de tieten te hangen meer grammetjes eierestokken rammelen dat soort shit/.quote:Op donderdag 24 september 2015 01:55 schreef Teydelyk het volgende:
Gozer, dat is zo tot ze 30 worden. Dan zijn de rollen omgedraaid.
als je steeds word afgewezen ligt het wss aan jou ( aan je gedrag OF dat je op het verkeerde type valt) en niet aan al die vrouwen. Er zijn ook genoeg mannen die een aantrekkingskracht van een magneet hebben op vrouwen en geen problemen hebben met het regelen van vrouwen dus. En zoals ik net zei elk geslacht heeft weer zo zijn eigen problemen want hoeveel vrouwen willen nu slechts iem voor de seks?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef Red-Pill het volgende:
madeliefff:
Alle vrouwen zijn heilig en dit is natuurlijk allemaal uit de duim gezogen en niet gegrepen uit ervaringen.
Oh nou, dat is dan wel erg inderdaad... Keuze genoeg hebben om te daten of een relatie, tegenover alleen afgewezen worden en niet eens tot een relatie kunnen komen.
quote:Op donderdag 24 september 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan beginnen de tieten te hangen meer grammetjes eierestokken rammelen dat soort shit/.
Voor wie nemen "we" het op dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef Red-Pill het volgende:
Zoals Wenefer al aankaartte, is het erg opvallend, dat vrouwen die het altijd voor andere (onbekende) vrouwen gaan nemen, ook op dit forum. Niemand is perfect, ik ook niet, maar jullie maken mij gewoon uit voor een leugenaar.
Nee, ik loop niet te koop met dit in het dagelijks leven, maar het blijft wel dicht bij je, vandaar ook dit topic. Het even van je afschrijven, lucht gewoon op.
Voor elkaar.... ongezien, en voor die bitches die TS uitlachen.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor wie komen 'wij vrouwen' op dan?
Oké ik heb de OP nogmaals gelezenquote:Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef Red-Pill het volgende:
** FANN & Geerd ** :
Totaal verschillende context en ik sla voor om de OP nog eens te lezen. Ik heb nergens vrouwen voor iets uitgemaakt.
Kijk en dit... tja, wat moet ik hierover zeggen, je kan moeilijk met iedere vent die op je afstapt hetquote:Vrouwen hebben het makkelijker dan mannen als het gaat om daten, een relatie en seks. Daar hoeven we niet om heen te draaien, dat is een feit.
Vrouwen hoeven bij het uitgaan geen enkele stap te zetten, gewoon relax met vriendinnen zijn en dan wachtend op de vleeskeuring die ze geserveerd krijgen.
en dit stukje is op zijn zachts gezegd nogal onaardig tegenover vrouwen.quote:Grootste gedeelte van mannen word afgewezen, meestal met nog een extra na trap, door je uit te lachen, kortaf te zijn, en / of zo'n walgend gezicht te trekken.
Hier zeg je dan maar even dat de meeste vrouwen het alleen voor geld doen, nou als ik het dáárvoor deed zou ik beter een andere vent kunnen zoeken, want die van mij is niet zo rijkquote:Wat moet je dan? Overal zie je duizenden vrouwen als amateur hoeren, die je normaal niet kunt regelen, maar als je flink geld neer telt, dan gaat het wel. Je gewoon laten neuken, plus er ook nog veel pieken voor vangen, om zeer ruim te leven. Wat wil je als vrouw nog meer?
haha ik maak je niet uit voor leugenaar maar ik denk dat je het gewoon niet ziet. Niet alle vrouwen reageren bitchy he...blijkbaar vind jij dat soort vrouwen aantrekkelijkquote:Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef Red-Pill het volgende:
** FANN & Geerd ** :
Totaal verschillende context en ik sla voor om de OP nog eens te lezen. Ik heb nergens vrouwen voor iets uitgemaakt.
** madeliefff ** :
Het vallen op de verkeerde type? Een vrouw, die zo reageert als in mijn OP? Of komt het afstappen op te hoog gegrepen vrouwen, hier weer de hoek om kijken?
Zoals Wenefer al aankaartte, is het erg opvallend, dat vrouwen die het altijd voor andere (onbekende) vrouwen gaan nemen, ook op dit forum. Niemand is perfect, ik ook niet, maar jullie maken mij gewoon uit voor een leugenaar.
Nee, ik loop niet te koop met dit in het dagelijks leven, maar het blijft wel dicht bij je, vandaar ook dit topic. Het even van je afschrijven, lucht gewoon op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |