abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2015 @ 23:42:54 #101
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_156338882
Zit veel waarheid in TS, helaas ook veel op toepassing op ondergetekende.
Liefde zoals in de films bestaat niet.

Met vriendelijke groet,
The 42-old virgin, ook bekend als The Invisible Man.
;(
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_156339405
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Zit veel waarheid in TS, helaas ook veel op toepassing op ondergetekende.
Liefde zoals in de films bestaat niet.

Met vriendelijke groet,
The 42-old virgin, ook bekend als The Invisible Man.
;(
The 40 year old virgin maar weer eens kijken
Ik zwaai naar dieren.
pi_156339507
Dit nummer is ook wel toepasselijk voor dit topic. "Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk"

pi_156339560
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:51 schreef Geerd het volgende:
Der lachte vanmiddag gewoon een dame naar mij toen ik naar bakker bart fietste voor een broodje :o :o :o
De slet!
pi_156339653
quote:
9s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef FANN het volgende:

[..]

De slet!
Ik keek snel weg en fietste door, zal wel lekker arrogant overgekomen zijn :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_156339662
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik keek snel weg en fietste door, zal wel lekker arrogant overgekomen zijn :')
:D

straks opent ze er nog een topic over :')
pi_156339708
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 00:13 schreef FANN het volgende:

[..]

straks opent ze er nog een topic over :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_156341065
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Pics
Je wil dus pics van gespierde mannen begrijp ik?
pi_156341087
pi_156341123
quote:
wat een ecto _O-
LIVE FAST DIE PRETTY
  donderdag 24 september 2015 @ 01:55:33 #111
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_156341187
Gozer, dat is zo tot ze 30 worden. Dan zijn de rollen omgedraaid.
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_156341247
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 01:55 schreef Teydelyk het volgende:
Gozer, dat is zo tot ze 30 worden. Dan zijn de rollen omgedraaid.
Dan beginnen de tieten te hangen meer grammetjes eierestokken rammelen dat soort shit/.
Ik zwaai naar dieren.
pi_156341624
quote:
10s.gif Op woensdag 23 september 2015 18:09 schreef Red-Pill het volgende:
madeliefff:

Alle vrouwen zijn heilig en dit is natuurlijk allemaal uit de duim gezogen en niet gegrepen uit ervaringen.

Oh nou, dat is dan wel erg inderdaad... Keuze genoeg hebben om te daten of een relatie, tegenover alleen afgewezen worden en niet eens tot een relatie kunnen komen.
als je steeds word afgewezen ligt het wss aan jou ( aan je gedrag OF dat je op het verkeerde type valt) en niet aan al die vrouwen. Er zijn ook genoeg mannen die een aantrekkingskracht van een magneet hebben op vrouwen en geen problemen hebben met het regelen van vrouwen dus. En zoals ik net zei elk geslacht heeft weer zo zijn eigen problemen want hoeveel vrouwen willen nu slechts iem voor de seks?

Als je in het echt ook zo loopt te miepen snap ik het wel.
pi_156341635
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan beginnen de tieten te hangen meer grammetjes eierestokken rammelen dat soort shit/.
:'(
  donderdag 24 september 2015 @ 09:33:39 #115
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_156343641
** FANN & Geerd ** :

Totaal verschillende context en ik sla voor om de OP nog eens te lezen. Ik heb nergens vrouwen voor iets uitgemaakt.

** madeliefff ** :

Het vallen op de verkeerde type? Een vrouw, die zo reageert als in mijn OP? Of komt het afstappen op te hoog gegrepen vrouwen, hier weer de hoek om kijken?

Zoals Wenefer al aankaartte, is het erg opvallend, dat vrouwen die het altijd voor andere (onbekende) vrouwen gaan nemen, ook op dit forum. Niemand is perfect, ik ook niet, maar jullie maken mij gewoon uit voor een leugenaar.

Nee, ik loop niet te koop met dit in het dagelijks leven, maar het blijft wel dicht bij je, vandaar ook dit topic. Het even van je afschrijven, lucht gewoon op.
pi_156343884
Voor wie komen 'wij vrouwen' op dan? :?
compact en kleverig.
pi_156343904
Wat een onzin.
pi_156344589
Payback time is zo rond je 26-36e.

Dan krijgen de vrijgezelle vrouwen klapperende eierstokken, en gaan ze wanhopig op zoek naar een man. Zorg dat je tegen die tijd een degelijke opleiding hebt afgerond, een eigen huis en een vast inkomen hebt, en ze zullen als vliegen op je afkomen.

Mocht je nog een vergeldende actie willen doen kun je er nog altijd een paar 1/2 jaar aan het lijntje houden tot net na hun 30e en dan besluiten dat je toch geen kinderen meer wilt :P Hebben ze meer kans op een mongooltje :P
pi_156345154
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef Red-Pill het volgende:

Zoals Wenefer al aankaartte, is het erg opvallend, dat vrouwen die het altijd voor andere (onbekende) vrouwen gaan nemen, ook op dit forum. Niemand is perfect, ik ook niet, maar jullie maken mij gewoon uit voor een leugenaar.

Nee, ik loop niet te koop met dit in het dagelijks leven, maar het blijft wel dicht bij je, vandaar ook dit topic. Het even van je afschrijven, lucht gewoon op.
Voor wie nemen "we" het op dan?

Het is gewoon echt meer dat als dit je al jarenlang elke keer gebeurd dat het onwaarschijnlijk is dat het enkel aan die vrouwen ligt.
Als je zo nu en dan een kreng tegenkomt zou het anders zijn, maar echt door iedereen afgewezen worden en dan ook nog eens vaak op een nare manier maakt het onwaarschijnlijk dat er helemaal niets bij jou ligt hierin.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:25:36 #120
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156345809
TS, zou je ook zo reageren als je sollicitatie steeds werd afgewezen? Ligt het dan ook aan al die stomme werkgevers?

En niet komen met: "dat gebeurt nooit", maar stel dat het gebeurt?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  donderdag 24 september 2015 @ 11:55:01 #121
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_156346446
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Voor wie komen 'wij vrouwen' op dan? :?
Voor elkaar.... ongezien, en voor die bitches die TS uitlachen.

Maar goed, als zelfs de meest onaantrekkelijke kerels een vrouw kunnen krijgen, dan ligt het niet kunnen krijgen van een partner meestal aan je eisenpakket, en dat geldt net zo goed voor vrouwen.

Ik krijg in deze het gevoel dat ik, net als TS, kwaad zou moeten worden als Brad Pitt me niet ziet staan.... en dat is dan de schuld van Brad Pitt, en George Clooney idem, eikels zijn het, allemaal! :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_156346488
Je kan het ook andersom zien ts, je hebt een vrijbrief om elke vrouw aan te spreken en een babbeltje mee te maken. Zolang het doel niet sex is want dat zal uiteraard averechts werken (tenzij moneys, looks etc).
pi_156349522
quote:
** FANN & Geerd ** :

Totaal verschillende context en ik sla voor om de OP nog eens te lezen. Ik heb nergens vrouwen voor iets uitgemaakt.

Oké ik heb de OP nogmaals gelezen :P

Nou om er dan even serieus op in te gaan, misschien heb in dit stukje een beetje gelijk, maar dan alleen als je het over vrouwen hebt die er goed of redelijk goed uitzien, ik denk dat meisjes die die
mazzel niet hebben, wan dat is geen verdienste maar gewoon mazzel, dat die ook niet zo snel
worden aangesproken, want de heren zijn wat dat betreft precies hetzelfde...

quote:
Vrouwen hebben het makkelijker dan mannen als het gaat om daten, een relatie en seks. Daar hoeven we niet om heen te draaien, dat is een feit.

Vrouwen hoeven bij het uitgaan geen enkele stap te zetten, gewoon relax met vriendinnen zijn en dan wachtend op de vleeskeuring die ze geserveerd krijgen.
Kijk en dit... tja, wat moet ik hierover zeggen, je kan moeilijk met iedere vent die op je afstapt het
bed induiken om hem maar niet te kwetsen, dat zou helemaal lekker worden :D
Iemand een trap na geven of een walgend gezicht trekken, ja dat is niet nodig, zelfs idioot,
maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo vaak gebeurd, als dat wel zo is dat doe je toch iets
héél erg fout bent ik bang....

quote:
Grootste gedeelte van mannen word afgewezen, meestal met nog een extra na trap, door je uit te lachen, kortaf te zijn, en / of zo'n walgend gezicht te trekken.
en dit stukje is op zijn zachts gezegd nogal onaardig tegenover vrouwen.

quote:
Wat moet je dan? Overal zie je duizenden vrouwen als amateur hoeren, die je normaal niet kunt regelen, maar als je flink geld neer telt, dan gaat het wel. Je gewoon laten neuken, plus er ook nog veel pieken voor vangen, om zeer ruim te leven. Wat wil je als vrouw nog meer?
Hier zeg je dan maar even dat de meeste vrouwen het alleen voor geld doen, nou als ik het dáárvoor deed zou ik beter een andere vent kunnen zoeken, want die van mij is niet zo rijk :+ bovendien kan ik prima van mijn eigen geld rondkomen (8>
pi_156350351
quote:
** FANN & Geerd ** :

** madeliefff ** :

Het vallen op de verkeerde type? Een vrouw, die zo reageert als in mijn OP? Of komt het afstappen op te hoog gegrepen vrouwen, hier weer de hoek om kijken?

haha ik maak je niet uit voor leugenaar maar ik denk dat je het gewoon niet ziet. Niet alle vrouwen reageren bitchy he...blijkbaar vind jij dat soort vrouwen aantrekkelijk ;)
pi_156353861
Zoals gezegd, het is ook hoe je er mee omgaat. Neem je het heel persoonlijk en ga je er over in zitten, dan wordt het lastig. Blijf je echter doorzetten (en ja dat is soms moeilijk) dan komt het wel een keer terecht. De een is er sneller mee als de ander
Goed beoordeeld door: Luukiemaster, Manke, MrStalin, rubensanti, bami_haar, RedFever, marcek, domestic, div-er, Sosa, CecilBDemented, Miggy, Furia-Aurum, robinjoo1, Illusionati, heletrotsemama, hylian en meer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')