abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156348049
Was ook niet specifiek naar jullie bedoeld meer als tegenhanger. Ik werk zelf in de psychiatrie en heb ook geregeld gedacht is dit wel "goed" omdat het wek anders was dan bij leeftijdgenootjes. En ook op de psz viel het toen op.

Maar ik zette het meer neer dat het ook gewoon iets is wat er ook bij hoort. Over andere kindjes kan en zal ik verder niet oordelen.

Excuus als het zo is overgekomen.
pi_156362378
Hoi dames,

Ik wil graag meekletsen... Ik heb een zoontje van 2 jaar (en stiekem 1 onderweg). Ik lees al eventjes mee en heb al wat tips opgevangen wat betreft de driftbuien. Daar kan ik wel wat mee.

Vandaag had ik twee driftbuien te pakken; één keer in de supermarkt omdat hij het mandje bij de kassa moest achterlaten en de tweede keer was omdat hij tijdens het koken niet op het aanrecht bij het fornuis mocht zitten klieren.

Nou ja, voor de rest heb ik gelukkig een heel lief mannetje; maar die buien kunnen me wel gestolen worden ;)
pi_156366098
Hoi Kussentje. Welkom!
  vrijdag 25 september 2015 @ 07:49:44 #104
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156366118
Welkom Kussentje!
En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Ik moet toch iets beter op mijn taal letten :o Ik was me al bewust dat ik vaak 'shit' en 'kut' zeg, maar blijkbaar ook 'crap'.

Nora liet gisteren iets vallen, hoor ik haar zeggen 'ah, kwep!' :D :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_156366200
Welkom kussentje :W

Sylver, het klinkt superschattig. Maar inderdaad een herinnering dat je erop moet gaan letten :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:29:53 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156366391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 07:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Kussentje!
En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Ik moet toch iets beter op mijn taal letten :o Ik was me al bewust dat ik vaak 'shit' en 'kut' zeg, maar blijkbaar ook 'crap'.

Nora liet gisteren iets vallen, hoor ik haar zeggen 'ah, kwep!' :D :@
Dus ipv crap zeg je nu gewoon kwep O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:30:58 #107
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156366403
Oh, goed idee!
pi_156369983

Sac en ik komen ons hier melden. Gisteren is ze 2 geworden en morgen vieren we het.
pi_156370172
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Luuk is niet mijn eerste kind hè?
T zijn meer dan deze puntjes. Opvang valt t ook op.
Onze gezinscoach trok ook haar wenkbrauwen even op bij het gedrag van Bram.. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156370367
Welkom f_r! Gefeliciteerd met je peutermeisje *O*
pi_156370494
Welkom FR!

En het is natuurlijk ook best lastig lijkt me. Onderscheid maken tussen ass en de gewone peuterbuien, en dan zeker als leek zijnde en met je enige of eerste kind. Poesopstokje, Billy heeft toch ass? Wat maakte voor jullie het verschil?
pi_156370567
Fr, nog gefeliciteerd en welkom met je peutertje 💖
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:44:47 #113
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156370975
Gefeliciteerd FR! En welkom!
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:49:51 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156371082
Welkom f_r en kussentje!

Hier is alles momenteel rustig... Ik heb met interesse de driftbui en slechte nachten-posts gelezen, en ik hoop vurig dat ik de tips voorlopig niet hoef toe te passen ;).

Peuter heeft hier als enige 'uitdaging' een gebrek aan geduld. Nu heb ik dat zelf ook, dus dat botst af en toe wel eens (dingen moet vaak NU NU NU gebeuren). Verder is ie lief en vrolijk en een ontzettende knuffel, ook naar z'n kleine broertje O+ .

En waar ik ook ontzettend blij mee ben: sociaal ^O^ . Hij was laatst bij oma spelen, en die had m even meegenomen naar haar werk waar ze wat moest ophalen (basisschool met PSZ). J. besloot meteen mee te gaan spelen met de andere kindjes op de PSZ, en oma zat gezellig even te kletsen met leidster 1. Leidster 2 had blijkbaar pas na een half uur door dat er een extra kindje meespeelde wat er niet 'hoorde' _O-
pi_156381114
Bedankt voor het warme welkom :)

Nou, hij ligt er momenteel ein-de-lijk in. Wat een onstuimige dag. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo, want hij was hartstikke druk vandaag ! Ook nog een huisartsbezoek wegens een gewonde vinger - gelukkig was het enkel pleisterwaardig, maar het was wel even schrikken. Hij was blijven haken aan zijn wijsvinger. Of zoals hij dat dan zo mooi zegt: oh-oh!

Morgen gaan we voor het eerst (met hem erbij dan) naar de Efteling! Ik heb er zin in :D
pi_156381227
Hoi fr! Gefeliciteerd!

En welkom kussentje :)

Knap hoor MM, dat hij zo lekker mee ging spelen :)
pi_156381372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:24 schreef Kussentje het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :)

Nou, hij ligt er momenteel ein-de-lijk in. Wat een onstuimige dag. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo, want hij was hartstikke druk vandaag ! Ook nog een huisartsbezoek wegens een gewonde vinger - gelukkig was het enkel pleisterwaardig, maar het was wel even schrikken. Hij was blijven haken aan zijn wijsvinger. Of zoals hij dat dan zo mooi zegt: oh-oh!

Morgen gaan we voor het eerst (met hem erbij dan) naar de Efteling! Ik heb er zin in :D
Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!

Heb er zin in en de kinderen staan ook te springen :) vind het echt een mooi park (en zelf nog even in de baron voor opening van het park dus kom ik ook nog even aan m'n achtbaan-rush 8-) ben ik ook erg benieuwd naar)
pi_156381539
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!

Heb er zin in en de kinderen staan ook te springen :) vind het echt een mooi park (en zelf nog even in de baron voor opening van het park dus kom ik ook nog even aan m'n achtbaan-rush 8-) ben ik ook erg benieuwd naar)
Oh wat grappig :D Nou wie weet!

Ik heb nu de afgelopen week een beetje een onbestemd gevoel en wat buikpijn, dus ik denk niet dat ik in achtbanen ga. Het zal misschien wel mogen zo vroeg in de zwangerschap (ik weet het niet, ik heb het niet gecheckt) maar ik voel me er niet echt prettig bij, dus ik ga lekker door het sprookjesbos zwerven. Dat lijkt me al wild genoeg voor mijn doen. Ik zit in het eerste trimester (+- 4-6 weken zwanger) dus ik ben al kapot moe en futloos nog voordat ik mijn bed uit kom, hahahaha. Heel veel plezier in de Baron in elk geval!
pi_156381944
Wij gaan dinsdag nog even met de oudste gebruik maken van de afwezigheid van de leerplicht.
We laten de jongste dan thuis. Hij kent t nog niet en weet ook nog niet wat hij mist.

Hij is nu helemaal los met praten en zingen. Tis niet te merken dat ie een jaar geleden alleen nog maar nee kon zeggen. Hij is ook van de gefrustreerde buien af. Bonken doet ie zelden meer gelukkig. Niet zo fijn op een plavuizen vloer.
*poef* nu is het weg
pi_156382369
Dat bonken is naar he KJ. A deed dat ook toen ze nog zo klein was. A is alweer 5. Hoe kan dat zo snel?

V is echt de rust zelve. Grappig, vrolijk, schattig. Vandaag zei hij "mama is een lieve jongen". Nou toch een mooi compliment. Hij gaat naar de peuterspeelzaal en kletst daar hun oren van 't hoofd. En we zagen een vliegtuig overkomen, dus daar keken we samen naar. Vroeg ik aan hem "waar zou dat vliegtuig heen gaan?" V: "die kant" *wijst* :D
pi_156384450
Ik kom nog even een dweil-me-op momentje delen :')

Vanochtend wilde Isa graag naar beneden om televisie te kijken, maar papa en mama waren een beetje traag. Stormt ze ineens boos naar haar kamer. Dus wij vragen: Isa, wat is er aan de hand? Horen we vanuit haar kamer: "Ik ben het een beetje zat!"

O+ _O-
Sarcasme. Herken het.
pi_156384609
Hahaha Isa :D
Eva kan dat soms ook. Incl beneden met de deur gooien, naar boven rennen en intens verdrietig liggen huilen op bed ;(
pi_156384709
Ooh dat is sneu, dat ze er om moet huilen ;( Dat is hier gelukkig meestal niet aan de orde. Behalve toen papa zomaar haar 'mond afgepakt' had en zei dat ze niet meer kon praten nu :')
Sarcasme. Herken het.
pi_156385008
Mm, wat leuk dat hij meteen ging spelen O+

Kussentje en Hillie, veel plezier in de Efteling

KJ, fijn dat hij dat bonken niet meer doet :*

Spirit, die Isa :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:11:55 #125
378192 -mandy-
I am who I am
pi_156385516
Welkom FR en kussentje in het peutertopic!

Veel plezier in de Efteling dames!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')