Dus ipv crap zeg je nu gewoon kwepquote:Op vrijdag 25 september 2015 07:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Kussentje!
En gefeliciteerd met je zwangerschap
Ik moet toch iets beter op mijn taal lettenIk was me al bewust dat ik vaak 'shit' en 'kut' zeg, maar blijkbaar ook 'crap'.
Nora liet gisteren iets vallen, hoor ik haar zeggen 'ah, kwep!'![]()
Onze gezinscoach trok ook haar wenkbrauwen even op bij het gedrag van Bram..quote:Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Luuk is niet mijn eerste kind hè?
T zijn meer dan deze puntjes. Opvang valt t ook op.
Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:24 schreef Kussentje het volgende:
Bedankt voor het warme welkom![]()
Nou, hij ligt er momenteel ein-de-lijk in. Wat een onstuimige dag. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo, want hij was hartstikke druk vandaag ! Ook nog een huisartsbezoek wegens een gewonde vinger - gelukkig was het enkel pleisterwaardig, maar het was wel even schrikken. Hij was blijven haken aan zijn wijsvinger. Of zoals hij dat dan zo mooi zegt: oh-oh!
Morgen gaan we voor het eerst (met hem erbij dan) naar de Efteling! Ik heb er zin in
Oh wat grappigquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!
Heb er zin in en de kinderen staan ook te springenvind het echt een mooi park (en zelf nog even in de baron voor opening van het park dus kom ik ook nog even aan m'n achtbaan-rush
ben ik ook erg benieuwd naar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |