abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156335579
Ik vond de schrijfstijl niet op Spirit lijken. Maar dat kan ook tactiek zijn natuurlijk.

Oh jongens, SS is er niets bij!
pi_156335654
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:32 schreef Clubsoda het volgende:
"Olifantje in de poep, dat geeft toch een reuzentroep?"? :')
_O- Hier ook de poepfase... Dan zingt hij een liedje, stopt even om na te denken en dan volgt altijd een zelfverzonnen vervolg met poep :+.

En je pielemuis uit je broek hangen en dan rondjes rennen is hilarisch. Dat je het even weet :').
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 23 september 2015 @ 22:07:07 #78
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156335660
Ik kan dat niet, kloons raden...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 23 september 2015 @ 22:07:48 #79
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156335693
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

_O- Hier ook de poepfase... Dan zingt hij een liedje, stopt even om na te denken en dan volgt altijd een zelfverzonnen vervolg met poep :+.

En je pielemuis uit je broek hangen en dan rondjes rennen is hilarisch. Dat je het even weet :').
_O- _O- _O- :D
pi_156336112
Ik ben ook slecht in kloons raden. -O-

Poepfase is hier nog niet.

Phaidra, goed dat je het vertelt :D _O-
pi_156336146
Ik heb trouwens serieus geen idee wie savvy is hoor :D

Kyara, vind het echt heel sneu dat M zo angstig is en ik hoop dat jullie goed geholpen worden.

Ik las gisteren nog wat over slechte nachten en dat heb ik met interesse gelezen, de nachten (en dagen eigenlijk ook) gaan niet zo goed hier. Slecht slapen, veel huilen, schreeuwen en driftbuien ;( zitten te denken om met haar naar een kinderpsycholoog te gaan en ik heb al wat goede tips gehad van Kyara en Danic :*
We lopen wel vaker tegen dingen aan, ze is extreem angstig bij andere mensen, verveelt zich ongelooflijk snel en wil constant nieuwe uitdagingen, alles moet altijd hetzelfde zijn (ze mag bijvoorbeeld een pakje drinken als ze haar laxeer op heeft. Als het pakje een keer anders is dan anders raakt ze in paniek. Of ze mag hagelslag en in een restaurant is de hagelslag wit met bruin ipv alleen bruin, ook paniek) en ze heeft nog steeds moeite met structuren in het eten. En zo zijn er nog meer dingen waar we een beetje onze vraagtekens bij hebben. Mijn man is recent getest op ASS, heeft een heel hoog IQ maar snapt niets van de wereld en we merken veel overeenkomsten tussen hem en Eva. Lijkt ons wel de moeite om te kijken hoe we Eva beter kunnen begeleiden in haar behoeftes.
E.
pi_156336177
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik mag niet meezingen :( Vandaag hele discussie over het let it mo :D
Ik mag ook echt niet mee zingen.
"STOP MAMA, NIET ZINGEN. ALLEEN NNUUK ZINGEN. NIET MAMA. SSSSST. STOPPE OP MAMMA (stop hou op)"
*poef* nu is het weg
pi_156336373
Gister vroeg hij of poep ook in je buik al stinkt. Ik vond dat een Zeer Goede Vraag :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_156336425
Spark, :*

KJ, :D

Hier heb ik een klein probleempje met het naar bed brengen van Riley. Alleen ik weet niet hoe het te doorbreken. Ze wil altijd nog een paar keer een kusje als ik de deur dichtdoe. Het gaat pas goed als ik de deur dichtdoe en zij om een kusje vraag en ik dan nee zeg. Ze is dan meteen overstuur en ik kom dan binnen voor nog een laatste kusje en vraag haar dan te zitten. Dat doet ze en daarna is ze ook gewoon stil. Alleen dat overstuur zijn vind ik zo jammer. Ze lijkt het bijna nodig te hebben als afsluiting.
pi_156336562
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:18 schreef .Sparkling. het volgende:

Kyara, vind het echt heel sneu dat M zo angstig is en ik hoop dat jullie goed geholpen worden.

Ik las gisteren nog wat over slechte nachten en dat heb ik met interesse gelezen, de nachten (en dagen eigenlijk ook) gaan niet zo goed hier. Slecht slapen, veel huilen, schreeuwen en driftbuien ;( zitten te denken om met haar naar een kinderpsycholoog te gaan en ik heb al wat goede tips gehad van Kyara en Danic :*
We lopen wel vaker tegen dingen aan, ze is extreem angstig bij andere mensen, verveelt zich ongelooflijk snel en wil constant nieuwe uitdagingen, alles moet altijd hetzelfde zijn (ze mag bijvoorbeeld een pakje drinken als ze haar laxeer op heeft. Als het pakje een keer anders is dan anders raakt ze in paniek. Of ze mag hagelslag en in een restaurant is de hagelslag wit met bruin ipv alleen bruin, ook paniek) en ze heeft nog steeds moeite met structuren in het eten. En zo zijn er nog meer dingen waar we een beetje onze vraagtekens bij hebben. Mijn man is recent getest op ASS, heeft een heel hoog IQ maar snapt niets van de wereld en we merken veel overeenkomsten tussen hem en Eva. Lijkt ons wel de moeite om te kijken hoe we Eva beter kunnen begeleiden in haar behoeftes.
Jee, klinkt heftig! Ook voor je man, het lijkt me best ingewikkeld om opeens zo'n diagnose te krijgen op latere leeftijd (nou zeg ik niet dat hij oud is hè, even een disclaimert tussendoor ;)).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_156336778
Zoiets hebben wij ook gehad Omen. Heel vervelend dat ze het huilen nodig heeft om te kunnen slapen. Bij I denk ik dat het een vorm van uitlokken was, dat hij een weg zocht om te kunnen huilen om zo zijn emoties kwijt te kunnen voor het slapen gaan. Niet leuk idd. Maar het ging over, na een tijdje. Wij zijn wel sneller de grens gaan trekken. Huilen deed hij uiteindelijk toch, dus als wij eerder op de rem trapten, sliep hij een half uur eerder. Klinkt sneu, maar emoties vermijden werkte hier (ook) niet ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_156336812
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Jee, klinkt heftig! Ook voor je man, het lijkt me best ingewikkeld om opeens zo'n diagnose te krijgen op latere leeftijd (nou zeg ik niet dat hij oud is hè, even een disclaimert tussendoor ;)).
De test wees uit dat hij niet volledig voldoet maar wel de nodige kenmerken heeft. En die zien we ook terug bij Eva. Mijn schoonouders zeggen altijd dat ze een kopie is van Bas als kind, al vanaf baby.
E.
  donderdag 24 september 2015 @ 06:50:27 #88
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156342481
@Omen; dat gebeurt ook nog als ze bijna vier zijn ;) Niet dat ze er nu erg van overstuur is, maar wel gaan "huilen" en als je dan komt, wegduiken onder de dekens en hard lachen }:|
pi_156343559
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 06:50 schreef Susie het volgende:
@Omen; dat gebeurt ook nog als ze bijna vier vijf zijn ;) Niet dat ze er nu erg van overstuur is, maar wel gaan "huilen" en als je dan komt, wegduiken onder de dekens en hard lachen }:|
bij vijf ook nog hoor.

Luuk heeft t ook nog wel eens. Dan wil hij dat we steeds nog even terugkomen voor een kus. Om te laten weten dat t echt de laatste keer is moet ie even boos worden en dan is het ook altijd goed. Gaat in periodes. Nu wil hij graag in het donker de kusjes. Hij ligt in bed, licht uit en dan de kusjes doen. O+ O+
*poef* nu is het weg
pi_156343705
Bij 12 zelfs nog :P . Dan gaat hij naar boven, beetje nukkig natuurlijk want altijd veels te vroeg naar zijn smaak, en dan de deur open laten staan zodat er natuurlijk wel nog even welterusten gezegd moet worden. En ook nog een knuffel hoor O+.
pi_156343886
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:18 schreef .Sparkling. het volgende:

Het klinkt echt enorm bekend voor mij. Misschien was dat niet wat je wilde horen, maar ik denk dat het allerbelangrijkst is dat jullie er voor haar zijn en haar alles blijven uitleggen :*.

Hoe vindt je man het zelf?

Ellie is ook wel een beetje zo, sociaal gezien en cognitief ook, maar die overduidelijke wens om hetzelfde is hier (nog) niet.
Home is where the O+ is...
pi_156343914
OMG you guys... toen t vanochtend weer drama leek te worden met aankleden, heb ik de tips van hier even ingezet. Niet achter E aangevangen, maar haar gevraagd of ze me wou helpen.

"Ja!"

En daar kwam ze aan hoor O+

"Waar moet je hoofd?"

*plop*

Etc *O*
pi_156344081
yay LB! *O*
Op naar ontspannen ochtendspitsen! (kan dat? :? )
pi_156344195
Luuk hangt ook heel erg aan de structuur, veiligheid, voorspelbaarheid. Ik werk zelf met cliënten met ASS en herken veel dingen van mijn cliënten in Luuk. Soms wel lastig hoor. Maar ik zou niet gek op kijken als Luuk ooit een diagnose zal krijgen die richting op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*poef* nu is het weg
pi_156344218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:58 schreef Shandaly het volgende:
yay LB! *O*
Op naar ontspannen ochtendspitsen! (kan dat? :? )
Ik hoop het :')
pi_156345736
Jippie LB. Wat fijn zo'n ontspannend ochtend *O*

Om deze dingen ben ik zo blij met dit forum. O+
pi_156347023
Wat fijn LB! En bizar dat de oplossing zo eenvoudig is soms... Wij hebben dat met het woordje "Nee", daar is Isa allergisch voor en het lokt de meest vreselijke aanvallen uit. Dus dat zeggen we gewoon niet meer, maar vervangen we door "misschien straks, maar eerst dit" of "morgen mag jij dat, maar we gaan nu eerst slapen". Werkt ook als een trein :@
Sarcasme. Herken het.
pi_156347124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:04 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk hangt ook heel erg aan de structuur, veiligheid, voorspelbaarheid. Ik werk zelf met cliënten met ASS en herken veel dingen van mijn cliënten in Luuk. Soms wel lastig hoor. Maar ik zou niet gek op kijken als Luuk ooit een diagnose zal krijgen die richting op.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar structuur, ritme en herhaling is ook heel peuter eigen he.

Ik kom ook uit de zorg en heb ook periode gedacht dat mijn zoon toch echt wel ass trekjes had itt leeftijdgenootjes. Maar naar mate hij richting de kleuterleeftijd ging kon hij dat veek meer los laten en is het er nu bijna niet meer.

Allen op eet en drink gebied maar hij vind afwijkend ook gewoon echt niet lekker dus dat is het dan eerder nu.
pi_156347313
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:31 schreef As1981 het volgende:

[..]

Ik kom ook uit de zorg en heb ook periode gedacht dat mijn zoon toch echt wel ass trekjes had itt leeftijdgenootjes. Maar naar mate hij richting de kleuterleeftijd ging kon hij dat veek meer los laten en is het er nu bijna niet meer.

Allen op eet en drink gebied maar hij vind afwijkend ook gewoon echt niet lekker dus dat is het dan eerder nu.
Het gaat hier wel wat verder dan de gewone structuur, ritme en herhaling, als ik vergelijk met andere leeftijdsgenoten. Maar goed, het is sowieso niet aan mij om een sticker erop te plakken, het is wel aan ons om daar de beste weg in te zoeken.
E.
pi_156347437
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:31 schreef As1981 het volgende:

[..]

Luuk is niet mijn eerste kind hè?
T zijn meer dan deze puntjes. Opvang valt t ook op.
*poef* nu is het weg
pi_156348049
Was ook niet specifiek naar jullie bedoeld meer als tegenhanger. Ik werk zelf in de psychiatrie en heb ook geregeld gedacht is dit wel "goed" omdat het wek anders was dan bij leeftijdgenootjes. En ook op de psz viel het toen op.

Maar ik zette het meer neer dat het ook gewoon iets is wat er ook bij hoort. Over andere kindjes kan en zal ik verder niet oordelen.

Excuus als het zo is overgekomen.
pi_156362378
Hoi dames,

Ik wil graag meekletsen... Ik heb een zoontje van 2 jaar (en stiekem 1 onderweg). Ik lees al eventjes mee en heb al wat tips opgevangen wat betreft de driftbuien. Daar kan ik wel wat mee.

Vandaag had ik twee driftbuien te pakken; één keer in de supermarkt omdat hij het mandje bij de kassa moest achterlaten en de tweede keer was omdat hij tijdens het koken niet op het aanrecht bij het fornuis mocht zitten klieren.

Nou ja, voor de rest heb ik gelukkig een heel lief mannetje; maar die buien kunnen me wel gestolen worden ;)
pi_156366098
Hoi Kussentje. Welkom!
  vrijdag 25 september 2015 @ 07:49:44 #104
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156366118
Welkom Kussentje!
En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Ik moet toch iets beter op mijn taal letten :o Ik was me al bewust dat ik vaak 'shit' en 'kut' zeg, maar blijkbaar ook 'crap'.

Nora liet gisteren iets vallen, hoor ik haar zeggen 'ah, kwep!' :D :@
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_156366200
Welkom kussentje :W

Sylver, het klinkt superschattig. Maar inderdaad een herinnering dat je erop moet gaan letten :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:29:53 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156366391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 07:49 schreef Sylver_ het volgende:
Welkom Kussentje!
En gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Ik moet toch iets beter op mijn taal letten :o Ik was me al bewust dat ik vaak 'shit' en 'kut' zeg, maar blijkbaar ook 'crap'.

Nora liet gisteren iets vallen, hoor ik haar zeggen 'ah, kwep!' :D :@
Dus ipv crap zeg je nu gewoon kwep O+
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:30:58 #107
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156366403
Oh, goed idee!
pi_156369983

Sac en ik komen ons hier melden. Gisteren is ze 2 geworden en morgen vieren we het.
pi_156370172
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Luuk is niet mijn eerste kind hè?
T zijn meer dan deze puntjes. Opvang valt t ook op.
Onze gezinscoach trok ook haar wenkbrauwen even op bij het gedrag van Bram.. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_156370367
Welkom f_r! Gefeliciteerd met je peutermeisje *O*
pi_156370494
Welkom FR!

En het is natuurlijk ook best lastig lijkt me. Onderscheid maken tussen ass en de gewone peuterbuien, en dan zeker als leek zijnde en met je enige of eerste kind. Poesopstokje, Billy heeft toch ass? Wat maakte voor jullie het verschil?
pi_156370567
Fr, nog gefeliciteerd en welkom met je peutertje 💖
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:44:47 #113
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156370975
Gefeliciteerd FR! En welkom!
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:49:51 #114
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156371082
Welkom f_r en kussentje!

Hier is alles momenteel rustig... Ik heb met interesse de driftbui en slechte nachten-posts gelezen, en ik hoop vurig dat ik de tips voorlopig niet hoef toe te passen ;).

Peuter heeft hier als enige 'uitdaging' een gebrek aan geduld. Nu heb ik dat zelf ook, dus dat botst af en toe wel eens (dingen moet vaak NU NU NU gebeuren). Verder is ie lief en vrolijk en een ontzettende knuffel, ook naar z'n kleine broertje O+ .

En waar ik ook ontzettend blij mee ben: sociaal ^O^ . Hij was laatst bij oma spelen, en die had m even meegenomen naar haar werk waar ze wat moest ophalen (basisschool met PSZ). J. besloot meteen mee te gaan spelen met de andere kindjes op de PSZ, en oma zat gezellig even te kletsen met leidster 1. Leidster 2 had blijkbaar pas na een half uur door dat er een extra kindje meespeelde wat er niet 'hoorde' _O-
pi_156381114
Bedankt voor het warme welkom :)

Nou, hij ligt er momenteel ein-de-lijk in. Wat een onstuimige dag. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo, want hij was hartstikke druk vandaag ! Ook nog een huisartsbezoek wegens een gewonde vinger - gelukkig was het enkel pleisterwaardig, maar het was wel even schrikken. Hij was blijven haken aan zijn wijsvinger. Of zoals hij dat dan zo mooi zegt: oh-oh!

Morgen gaan we voor het eerst (met hem erbij dan) naar de Efteling! Ik heb er zin in :D
pi_156381227
Hoi fr! Gefeliciteerd!

En welkom kussentje :)

Knap hoor MM, dat hij zo lekker mee ging spelen :)
pi_156381372
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:24 schreef Kussentje het volgende:
Bedankt voor het warme welkom :)

Nou, hij ligt er momenteel ein-de-lijk in. Wat een onstuimige dag. Volgens mij hangt er iets in de lucht ofzo, want hij was hartstikke druk vandaag ! Ook nog een huisartsbezoek wegens een gewonde vinger - gelukkig was het enkel pleisterwaardig, maar het was wel even schrikken. Hij was blijven haken aan zijn wijsvinger. Of zoals hij dat dan zo mooi zegt: oh-oh!

Morgen gaan we voor het eerst (met hem erbij dan) naar de Efteling! Ik heb er zin in :D
Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!

Heb er zin in en de kinderen staan ook te springen :) vind het echt een mooi park (en zelf nog even in de baron voor opening van het park dus kom ik ook nog even aan m'n achtbaan-rush 8-) ben ik ook erg benieuwd naar)
pi_156381539
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:32 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Misschien zie ik je morgen dan wel zonder dat ik het weet dat ik je zie haha, wij gaan morgen ook een dagje naar de Efteling!

Heb er zin in en de kinderen staan ook te springen :) vind het echt een mooi park (en zelf nog even in de baron voor opening van het park dus kom ik ook nog even aan m'n achtbaan-rush 8-) ben ik ook erg benieuwd naar)
Oh wat grappig :D Nou wie weet!

Ik heb nu de afgelopen week een beetje een onbestemd gevoel en wat buikpijn, dus ik denk niet dat ik in achtbanen ga. Het zal misschien wel mogen zo vroeg in de zwangerschap (ik weet het niet, ik heb het niet gecheckt) maar ik voel me er niet echt prettig bij, dus ik ga lekker door het sprookjesbos zwerven. Dat lijkt me al wild genoeg voor mijn doen. Ik zit in het eerste trimester (+- 4-6 weken zwanger) dus ik ben al kapot moe en futloos nog voordat ik mijn bed uit kom, hahahaha. Heel veel plezier in de Baron in elk geval!
pi_156381944
Wij gaan dinsdag nog even met de oudste gebruik maken van de afwezigheid van de leerplicht.
We laten de jongste dan thuis. Hij kent t nog niet en weet ook nog niet wat hij mist.

Hij is nu helemaal los met praten en zingen. Tis niet te merken dat ie een jaar geleden alleen nog maar nee kon zeggen. Hij is ook van de gefrustreerde buien af. Bonken doet ie zelden meer gelukkig. Niet zo fijn op een plavuizen vloer.
*poef* nu is het weg
pi_156382369
Dat bonken is naar he KJ. A deed dat ook toen ze nog zo klein was. A is alweer 5. Hoe kan dat zo snel?

V is echt de rust zelve. Grappig, vrolijk, schattig. Vandaag zei hij "mama is een lieve jongen". Nou toch een mooi compliment. Hij gaat naar de peuterspeelzaal en kletst daar hun oren van 't hoofd. En we zagen een vliegtuig overkomen, dus daar keken we samen naar. Vroeg ik aan hem "waar zou dat vliegtuig heen gaan?" V: "die kant" *wijst* :D
pi_156384450
Ik kom nog even een dweil-me-op momentje delen :')

Vanochtend wilde Isa graag naar beneden om televisie te kijken, maar papa en mama waren een beetje traag. Stormt ze ineens boos naar haar kamer. Dus wij vragen: Isa, wat is er aan de hand? Horen we vanuit haar kamer: "Ik ben het een beetje zat!"

O+ _O-
Sarcasme. Herken het.
pi_156384609
Hahaha Isa :D
Eva kan dat soms ook. Incl beneden met de deur gooien, naar boven rennen en intens verdrietig liggen huilen op bed ;(
pi_156384709
Ooh dat is sneu, dat ze er om moet huilen ;( Dat is hier gelukkig meestal niet aan de orde. Behalve toen papa zomaar haar 'mond afgepakt' had en zei dat ze niet meer kon praten nu :')
Sarcasme. Herken het.
pi_156385008
Mm, wat leuk dat hij meteen ging spelen O+

Kussentje en Hillie, veel plezier in de Efteling

KJ, fijn dat hij dat bonken niet meer doet :*

Spirit, die Isa :D
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:11:55 #125
378192 -mandy-
I am who I am
pi_156385516
Welkom FR en kussentje in het peutertopic!

Veel plezier in de Efteling dames!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:12:25 #126
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156385539
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
Ooh dat is sneu, dat ze er om moet huilen ;( Dat is hier gelukkig meestal niet aan de orde. Behalve toen papa zomaar haar 'mond afgepakt' had en zei dat ze niet meer kon praten nu :')
Ohhh echt ik lig dubbel hier _O-

Wat zielig!!! :') O+
pi_156385698
Luuk wordt heel verdrietig en verontwaardigd als ik m een bijnaam geef. Als :meneer koekepeer, vriendje, knapperd, harrie (handige harrie)

"Ben niet knapperd. Ben Nnuuk!"
*poef* nu is het weg
pi_156385864
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
:D
Zo'n uitbarsting komt dan meestal niet omdat het wachten te lang duurt hoor. Maar omdat dr emmertje even overloopt. Gebeurt 2x per jaar ofzo.
Momenteel wel iedere avond tussen avondeten en bed een hysterische huilbui waarin ze er alles uitgooit en vooral Rosalie (onterecht) de boosdoener is.
School is een energievreter
pi_156386031
Leuk hoor naar de Efteling :)

Haha, die Isa! En die Luuk! :D

Echt ik vind peuters zo tof!
pi_156391496
O jongens, ze ligt heerlijk te slapen💕, maar mn kleine peutertje is gewoon alweer 3 jaar *O* . De slingers hangen, de ballonnen zijn opgeblazen en de cadeaus staan klaar. Alles om onze kleine zonnestraal een fijne verjaardag te bezorgen!
  zaterdag 26 september 2015 @ 06:35:42 #131
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156393408
Van harte gefeliciteerd, caroro! *O*
pi_156393441
Gefeliciteerd caroro!
Wat krijgt ze voor cadeau?
pi_156393469
Van harte Caro. Drie jaar alweer *O*
pi_156393666
Caroro gefeliciteerd *O*
pi_156393816
Gefeliciteerd! Fijne dag :* *O*
E.
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:21:55 #136
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_156394230
Gefeliciteerd caroro en F_r! 🎉🎉🎉
pi_156394245
Gefeliciteerd! !!
*poef* nu is het weg
pi_156394463
Gefeliciteerd Caroro! *O*

J was met de alfabetpuzzel van M aan het klooien (de letter A bij een plaatje van een appel zoeken). En ineens pakt ze de letter u en de uil (inclusief benoemen). :o 3 seconden later probeer ze echte de i bij de wolk te leggen. Dat paste natuurlijk niet. Haar conclusie was dat de batterij leeg was en opgeladen moest worden :')

dat ze de U bij de uil kan leggen is trouwens dankzij de Nijntje computer ;)
pi_156395978
Bedankt allemaal! Ze heeft het dierenbos van duplo gekregen van ons, en van haar zus een rugtasje, van haar broer een duplo ijscokar!.
Vanmiddag komt de visite, mazzel met het mooie weer dus ik heb bbq spul gehaald.
Morgen fotospam☺
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:05:54 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156405239
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:16 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk wordt heel verdrietig en verontwaardigd als ik m een bijnaam geef. Als :meneer koekepeer, vriendje, knapperd, harrie (handige harrie)

"Ben niet knapperd. Ben Nnuuk!"
O+ Anouk had dat altijd met poepescheet O+
  zaterdag 26 september 2015 @ 20:06:39 #141
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_156405260
Caroro gefeliciteerd met je 3 jarige *O*
pi_156407264
Kyara, goede conclusie :Y

Hier een gezellige dan. Met Riley naar de stadsfeesten gegaan. Was ook een kermis. Riley heeft zich prima vermaakt. Werd een keer boos, maar dat was omdat we weg gingen van de kermis. Liep ze zo met haar handjes over elkaar :D O+
  zaterdag 26 september 2015 @ 21:31:38 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_156407748
Wat knap, Kyara! En goede conclusie van J, nooit aan jezelf twijfelen ;)

Klinkt als een leuke dag, Omen! Ik vind het boos de armen kruisen er altijd zo schattig uitzien, zet ze dan ook haar allerbozigste gezicht op? :D
pi_156409961
Gefeliciteerd Caroro!

Hier zijn we net een uurtje ongeveer thuis. De Efteling was zo verschrikkelijk druk dat er geen houden meer aan was. We zijn maar in een paar attracties geweest en hebben ons uiteindelijk zelfs opgesplitst omdat de wachttijden voor zelfs een carnaval festival drie kwartier was. Het park bleef een uurtje langer open en om 19:30 liepen we nog in het park. Uiteindelijk pas rond 20:00/20:30 gegeten en toen nog naar huis rijden...

Nou, ik ben compleet gesloopt! En mijn kereltje natuurlijk ook. Hij had zijn middagslaapje uiteraard overgeslagen, dus ik ben benieuwd wat hij gaat doen straks. Of hij ligt zo diep in slaap dat we tot en met morgenochtend tien uur allemaal liggen te slapen - of hij is te overprikkeld geraakt waardoor ik er vijf keer per nacht uit moet. Ik hoop natuurlijk het eerste; maar het is soms een gevoelig kereltje.

Ik ging meestal doordeweeks naar de Efteling in plaats van het weekend. Dit was de eerste keer in het weekend sinds een jaar of acht. En ik kan jullie vertellen; nooit meer! Daar nemen we wel een dag vrij voor voortaan.
pi_156415060
Klinkt als een leuke dag Kussentje. Hopelijk heeft hij goed geslapen
pi_156415144
Kussentje, hopelijk heeft je mannetje goed geslapen :z

Wij waren inderdaad ook voor her eerst daar in een weekend, en volgende keer kiezen we ook een studiedag van de oudste uit hoor als we gaan ;)
Al hebben we niet zo lang hoeven wachten als jij en hebben we wel alles kunnen doen wat we wilde en was een half uur wachten bij de droomvlucht het langste wat we hebben moeten wachten. (Jeej voor de Efteling app waarin je de wachttijden op voorhand al ziet, zijn we wel kriskras door het park gegaan. Alleen het pannenkoekenrestaurant duurde het heel lang voor we konden bestellen :{ )

De kinderen hebben hier met volle teugen genoten en hebben de ogen uitgekeken. En waren ook bek af.

Al begon de dag minder goed met de oudste die wagenziek werd en moest spugen op drie minuten rijden van de Efteling ;( maar is gelukkig helemaal opgeknapt.

(Oh ja en mama is voor het park voor iedereen open ging lekker drie keer in de baron geweest zonder noemenswaardige wachttijd 8-) hij is echt vet, als je op de eerste rij zit tenminste *) )

Nu lekker werken. Voel m'n benen wel ban de hele dag slenteren haha
pi_156415221
Gefeliciteerd caro! ( beetje laat :@)

Wat jammer dat het zo druk was in de Efteling. Het was wel prachtig weer natuurlijk! Hoe heeft ie geslapen Kussentje?
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156416296
Kyara :D ik vind het wel slim van haar.

Caro, het klinkt als een geslaagde dag.

Kussentje, wat jammer dat het zo vreselijk druk was. Hoe is de nacht uiteindelijk gegaan?

Hillie, fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad.

Eva wordt ook altijd een beetje boos als ik haar een koosnaampje geef. Dan zegt ze altijd heel verontwaardigd: "Eva is geen ....., Eva is een peutermeisje :(" :D
E.
pi_156416455
Als ik de efteling verhalen lees ben ik blij dat we dinsdag gaan.
*poef* nu is het weg
pi_156416655
Sparkling; dat is ook wel een leuke reactie ! :D

Hilliebillie; ik had de app wel gezien, maar niet gedownload. Stom hè? We liepen overal een beetje naartoe en keken ter plekke. Maar het was echt overal druk, haha. Gelukkig vond ons mannetje het allemaal wel leuk.

Ik hoorde hem vannacht 1x huilen, maar ik was zelf te moe om op te staan. Op het moment dat ik eigenlijk uit bed wilde komen, stopte hij en ging hij weer verder slapen. Vanochtend werd hij om acht uur wakker; netjes toch? :) Ik merk wel dat hij nog steeds een beetje moe is, dus vandaag gaan we lekker niksen. Thuis zitten; ik vouw de was weg en hij mag met zijn auto's/dinosaurus en Efteling-zwaard spelen (voornamelijk met het lampje, dat was het coolste van het hele zwaard).

Hebben jullie plannen vandaag? Het weer is goed hier :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')