Nee, vandaag eet ik mie met varkensvlees en morgen jachtschotelquote:Op woensdag 23 september 2015 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt
[..]
vandaag geeneens kip
Je post het zelfquote:Op woensdag 23 september 2015 10:34 schreef niels0 het volgende:
[..]
Een icoon trouwens. Mag niet als een marokkaan gaan praten. Je bent techneute denk ik?
Waar wil jij het over hebben?quote:
vandaag rund, met noodles denk ikquote:Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, vandaag eet ik mie met varkensvlees en morgen jachtschotel
Test het zelf anders even.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je post het zelf
Man man man
dat jij het verschil niet weet tussen quote en DM is niet de fout van de website of Danny he
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vandaag rund, met noodles denk ik
En dan mij de schuld geven.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
De website werkt nog wat minder goed. Ik verstuurde het als DM, kompt publiek hier te staan.
Ik wou met jullie gaan filosoferen over het leven maar mijn telefoon is bijna leegquote:Op woensdag 23 september 2015 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar wil jij het over hebben?
Mijn excuses.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef niels0 het volgende:
Niet doen Boze. M'n familie is aan kanker gestorven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |