dat is niet zo aardig van die ouwe..quote:Op woensdag 23 september 2015 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels probeerde mij een ban aan te smeren door te zeggen dat ik DM's openbaar.
Kruidnootjes met chocolaquote:Op woensdag 23 september 2015 10:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oh god.. wat heb ik gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Klopt, ik moet je inschatten op basis van je posts hier op fok. Dus gwn heul lief doen en niet kaps.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Diva's
Je kent mij duidelijk niet
Oke, piepkuiken.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is niet zo aardig van die ouwe..
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruidnootjes met chocolaalleen de witte zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet zo dol op witte chocoladequote:
Zo weinig maar.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gefrituurd en in een emmer met 19 van zijn lotgenoten graag
misserlijken streekquote:Op woensdag 23 september 2015 10:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels probeerde mij een ban aan te smeren door te zeggen dat ik DM's openbaar.
Dat doe ik ook niet?quote:Op woensdag 23 september 2015 10:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Que=watte? Goed, even amerikaans verderlullen: It's inpropriate to make private messages public.
De website werkt nog wat minder goed. Ik verstuurde het als DM, kompt publiek hier te staan.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke. zal er aan denken.
[..]
wat?
dit gelooft toch niemand..quote:Op woensdag 23 september 2015 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op witte chocolade
Ik heb ze ook liever zonder chocolade, want na drie stuks heb ik wel weer gegeten en gedronken
quote:Op woensdag 23 september 2015 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kruidnootjes met chocolahet zijn pepernotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
tuurlijkquote:Op woensdag 23 september 2015 10:47 schreef niels0 het volgende:
[..]
De website werkt nog wat minder goed. Ik verstuurde het als DM, kompt publiek hier te staan.
Nee kloptquote:
Ik denk niet dat die zo heel lekker zijn met chocolade.quote:
Dan is het goed.quote:
ZWARTEPIETEN!quote:Op woensdag 23 september 2015 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die zo heel lekker zijn met chocolade.
Maar ik kan me vergissen.
kloptquote:Op woensdag 23 september 2015 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik ben totaal ongeloofwaardig als het op weinig eten aan komt.
vandaag geeneens kipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |