SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste zin van de review is iig al goed:quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja een 7.8 van IGN is dus eigenlijk gewoon een 6.5 natuurlijk
Morgen komt hij binnen en dan heb ik, samen met MGSV, genoeg te doen tot FA4.quote:A CHAMPION DETHRONED.
*BIJNA* goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
Alles leuk en aardig, wat betreft het uitroepen van meerdere games in caps-lock... maar Super Meat Boy is natuurlijk gewoon GOTY.
Dusse.... SUPER MEAT BOY!!!
Dat level al 2-3 jaar niet meer gespeeld maar herkende het meteenquote:
Net zo frustrerend eerlijk als het origineel. Je weet, als je dood gaat is het je eigen schuldquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat level al 2-3 jaar niet meer gespeeld maar herkende het meteen
Dat doen beide games ( Mario en Super Meat Boy) sowieso altijd wel goed volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net zo frustrerend eerlijk als het origineel. Je weet, als je dood gaat is het je eigen schuld
Die game ga ik ook nog helemaal kapot spelen volgende maand idd, en Binding of Isaac afterbirth.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
Alles leuk en aardig, wat betreft het uitroepen van meerdere games in caps-lock... maar Super Meat Boy is natuurlijk gewoon GOTY.
Dusse.... SUPER MEAT BOY!!!
Pes voor de gameplay.verder boeit niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:28 schreef Jimbo het volgende:
pes voor de graphics (behalve het publiek dan)
fifa voor de rest
Ik vind dat we t nog een keer over Dragon Age vs Witcher moeten hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
Kunnen we niet gewoon de discussie van vorig jaar hier in plakken en weer overgaan op belangrijke zaken?
Ja inderdaad, EA, waar de neuk blijft onze remaster in 1080p60fpsquote:
Cool, nu eindelijk de muziek van de trailer zonder gelul en special effects.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
De volledige theme song van Fallout 4![]()
![]()
![]()
http://bethesda.net/?utm_(...)on-zur/2015/09/22/30
Wow![]()
![]()
Ik vind remasters vrij suf. Doe dan maar gewoon deel 4 of zoquote:Op woensdag 23 september 2015 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja inderdaad, EA, waar de neuk blijft onze remaster in 1080p60fps
Is ook allemaal wel zo maar als games zoals Prototype en Dishonored een remaster krijgen dan mag ME ook wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind remasters vrij suf. Doe dan maar gewoon deel 4 of zo
Al wordt dat wat lastig. qua verhaal misschien
Remasters... mja... van een FF XVII kan ik t me voorstellen. maar de graphics van ME3 zijn toch nog niet echt enorm outdated? Heb 1 en 2 niet gespeeld (2 wel gekocht), dus geen idee hoe t met die staat.
De Mass Effect Trilogy zou ik zo nog een keer kopen, zelfs zonder (grafische) updates.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:00 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is ook allemaal wel zo maar als games zoals Prototype en Dishonored een remaster krijgen dan mag ME ook wel.
Heb alle delen meerdere keren op de 360 uitgespeeld dus daar hoeft het niet voor maar ik wil gewoon motherfuckin' Mass Effect op mijn PS4.![]()
![]()
Niks mis met Pong op 1080p 60fpsquote:Op woensdag 23 september 2015 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind remasters vrij suf. Doe dan maar gewoon deel 4 of zo
Al wordt dat wat lastig. qua verhaal misschien
Remasters... mja... van een FF XVII kan ik t me voorstellen. maar de graphics van ME3 zijn toch nog niet echt enorm outdated? Heb 1 en 2 niet gespeeld (2 wel gekocht), dus geen idee hoe t met die staat.
O oeps, zonder de Xquote:
Ongelooflijk lelijk idd, maar wanneer je dan weer de reacties ziet op N4G, waar velen er juist positief over zijn, wordt het maar weer eens extra duidelijk hoe smaken kunnen verschillen.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik denk er over om deze te kopen
http://www.consolesticker(...)er-hout-print-licht/
[ afbeelding ]
Bah bah bahquote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik denk er over om deze te kopen
http://www.consolesticker(...)er-hout-print-licht/
[ afbeelding ]
Doe er dan een sticker per game op heb je tenminste nog iets relevantsquote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Stickershoe kun je een PS4 nog cheaper laten lijken
.
Jij als een echte sticker verzamelaar zou nu wel een mooie verzameling moeten hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe er dan een sticker per game op heb je tenminste nog iets relevants
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:10 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Doe er dan een sticker per game op heb je tenminste nog iets relevants
Met manual controls?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, PES lijkt wel erg makkelijk tegen de AI dit jaar... ik speel met Utrecht in de Master League echt iedereen van de mat op superstar, echt 25 schoten in een match ofzo. Niet echt chill.
Daarom: FIFAquote:Op woensdag 23 september 2015 23:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Hmmm, PES lijkt wel erg makkelijk tegen de AI dit jaar... ik speel met Utrecht in de Master League echt iedereen van de mat op superstar, echt 25 schoten in een match ofzo. Niet echt chill.
Psssh, nog cheaper? Mijn glacier white ziet er super strak en fancy uit!quote:Op woensdag 23 september 2015 16:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Stickershoe kun je een PS4 nog cheaper laten lijken
.
Passing wel maar schieten vind ik op advance niet echt intiutief spelen. En dan nog creeer ik 25 kansen per wedstrijd wat natuurlijk veel te veel is. Ik ga het eens een kans geven. Op superstar spelen bij PES was tot nu toe altijd echt wel een uitdaging, helemaal in het begin van de ML periode.quote:
Een code die je moet inlossen in de storequote:Op donderdag 24 september 2015 11:31 schreef Drankster het volgende:
Krijg je een mail betreft de Rainbow Beta? De beta die in de store staat is alleen voor digital pre-orders..
Als jij met pass assistance op 0, 25 kansen krijgt tegen Superstar AI dan ben je een PESGOD.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:02 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Passing wel maar schieten vind ik op advance niet echt intiutief spelen. En dan nog creeer ik 25 kansen per wedstrijd wat natuurlijk veel te veel is. Ik ga het eens een kans geven. Op superstar spelen bij PES was tot nu toe altijd echt wel een uitdaging, helemaal in het begin van de ML periode.
Ja schieten is behoorlijk OP.... best jammer want de rest speel echt fucking perfect. Toffe, kleine uitbreidingen aan de Masterleague ook... van die jonge spelers die ineens groeispurts/speciale skills krijgen met bijbehorende effecten, en de rollen en bijnamen die ze kunnen krijgen. Erg gaaf gedaan allemaal.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als jij met pass assistance op 0, 25 kansen krijgt tegen Superstar AI dan ben je een PESGOD.
Met shooting op basic scoor je wel erg makkelijk vind ik, met advanced heb ik er meer moeite mee.
Ik heb nog geen ML gedaan, wil eerst die transferupdate hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:16 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja schieten is behoorlijk OP.... best jammer want de rest speel echt fucking perfect. Toffe, kleine uitbreidingen aan de Masterleague ook... van die jonge spelers die ineens groeispurts krijgen, en de rollen en bijnamen die ze kunnen krijgen. Erg gaaf gedaan allemaal.
Ja is goed! Heb jij alle shirts etc. aangepast? Is echt een flinke bult werk zag ikquote:Op donderdag 24 september 2015 12:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen ML gedaan, wil eerst die transferupdate hebben.
Speel vnl. exhibition wedstrijden en online divisions, beiden met moeite want in een goede wedstrijd komt alsnog maar zo'n 70% van mijn passes aan, dat moet nog beter.
Keertje online tegen elkaar? Kun je 25 kansen afmaken.
Alleen de PL tot nu toe, ging makkelijker dan ik dacht!quote:Op donderdag 24 september 2015 12:19 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja is goed! Heb jij alle shirts etc. aangepast? Is echt een flinke bult werk zag ik
Ik heb die van PESWorld ja, er zit een textbestand bij met welke waarden je in moet vullen voor de basiskleuren zodat ook het publiek de juiste kleur shirt aan heeft.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welke file gebruiken jullie nu? Zie een pack op reddit en een pack op PESworld..
Die van PESworld is wel gebruiksvriendelijk toch?
Ik zag deze tutorial.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:33 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welke file gebruiken jullie nu? Zie een pack op reddit en een pack op PESworld..
Die van PESworld is wel gebruiksvriendelijk toch?
Die functie is wel awesomequote:
Ik heb niks gepreorderd en speel toch de Betaquote:Op donderdag 24 september 2015 11:31 schreef Drankster het volgende:
Krijg je een mail betreft de Rainbow Beta? De beta die in de store staat is alleen voor digital pre-orders..
De Tech Beta begon idd op de 21e, en daar moest je je apart voor opgeven.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:15 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Speel het nu al 3 dagen
Die je moet invoeren in de store...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:10 schreef MMaRsu het volgende:
Uhm.. welke code heb je ontvangen dan?
Dan moet je op manual spelen. Of beter mikken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:27 schreef mrkos het volgende:
Paar ergernissen in fifa:
- ben ik de enige die in een spelmode als carriére blauwe tekst op blauwe achtergrond bepaald geen goede combi vind? Kan het amper lezen vanaf 3,5 meter.
- Ballen die overdreven vaak van je voet springen.
- Scheidsrechters die geen voordeel geven maar gewoon weer vrolijk fluiten na buitenspel of overtreding.
- Verkeerde passes naar de verkeerde spelers. Gebeurt echt weer veel vaker dan de vorige editie.
- Spelers proberen te kopen in carrière, maar 9 van de 10 keer worden ze weggekaapt door andere clubs.
Al met al dus nog niet tevreden over dit deel. Het is jammer dat bij PES de transfers nog niet doorgevoerd zijn en de ratings van sommige spelers gewoon totaal niet kloppen..
Dan nog blijven er genoeg ergernissen over.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan moet je op manual spelen. Of beter mikken.
Je kunt je ook aanstellen natuurlijk. Vind het beter spelen dan FIFA15.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:44 schreef mrkos het volgende:
[..]
Dan nog blijven er genoeg ergernissen over.
Hahaha grapjas. Je mag toch verwachten dat elk deel beter is dan zijn voorganger. In dit geval betwijfel ik het namelijk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanstellen natuurlijk. Vind het beter spelen dan FIFA15.
Al heb ik pas een handje vol potjes kunnen spelen.
Oke is goed.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:53 schreef mrkos het volgende:
[..]
Hahaha grapjas. Je mag toch verwachten dat elk deel beter is dan zijn voorganger. In dit geval betwijfel ik het namelijk.
Ik krijg de melding dat de ubisoft servers er uit liggen... Schiet ook lekker opquote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die je moet invoeren in de store...
Zoals IGN al aangaf, met sterkere competitie op de markt is goed genoeg misschien niet meer goed genoeg.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt je ook aanstellen natuurlijk. Vind het beter spelen dan FIFA15.
Al heb ik pas een handje vol potjes kunnen spelen.
Moet zeggen dat de kwaliteit mij sowieso niet echt uitmaakt bij FIFA, als ik in mijn eentje zou spelen zou ik ook voor PES gaan denk ik. Maar van de 20 potjes speel ik hooguit 5 keer alleen, de rest is met vrienden. En FIFA is in de basis nu eenmaal makkelijker op te pakken om met 3 maatjes te spelen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:10 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Zoals IGN al aangaf, met sterkere competitie op de markt is goed genoeg misschien niet meer goed genoeg.
Ben ik zeker niet met je eens, de PES controls zijn nagenoeg gelijk aan Fifa. Het enige verschil is in verdedigend opzicht. Ik speel geregeld PES met vrienden die alleen Fifa bij andere mensen spelen, en die pakken het zo 123 op. Dus in dat opzicht zou ik ook met vrienden eerder PES spelen, omdat je toch leukere potjes hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de kwaliteit mij sowieso niet echt uitmaakt bij FIFA, als ik in mijn eentje zou spelen zou ik ook voor PES gaan denk ik. Maar van de 20 potjes speel ik hooguit 5 keer alleen, de rest is met vrienden. En FIFA is in de basis nu eenmaal makkelijker op te pakken om met 3 maatjes te spelen.
En FIFA Clubs is ook geniaal, met een mannetje of 6 tegelijk spelen zorgt wel voor leuke momentjes.
Prima.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:42 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ben ik zeker niet met je eens, de PES controls zijn nagenoeg gelijk aan Fifa. Het enige verschil is in verdedigend opzicht. Ik speel geregeld PES met vrienden die alleen Fifa bij andere mensen spelen, en die pakken het zo 123 op. Dus in dat opzicht zou ik ook met vrienden eerder PES spelen, omdat je toch leukere potjes hebt.
jaaquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:45 schreef Drankster het volgende:
Star Wars Battlefront Beta Begins October 8th on PS4
Hoho ik zeg niet dat ik het erg vind ofzoquote:Op vrijdag 25 september 2015 12:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima.
Jij speelt PES en ik speel FIFA. Succes en veel plezier er mee
Lijkt me ook een heerlijke game om zoals Rocket League in de markt te zetten. Grafisch en qua gameplay kun je het ook vrij simpel houden, en je kunt het 1 vs 1 spelen (ieder een heel team), maar je kunt er ook een 5-vs-5 mode ingooien, wellicht op een wat kleiner veld, en dan met CPU keeper, waarbij iedereen een vast mannetje heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:21 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Ik zou echt dik geld betalen om SWOS online te kunnen spelen.
Zijn nergens meer te koop, misschien tweedehands, maar koop liever geen tweedehands tv.quote:Op vrijdag 25 september 2015 15:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Kijk of je nog ergens een Panasonic Plasma kunt krijgen.
Sony Bravia KDL-42W705 . All u need manquote:Op vrijdag 25 september 2015 15:24 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Zijn nergens meer te koop, misschien tweedehands, maar koop liever geen tweedehands tv.
Dat is het model van vorig jaar, die is ook bijna niet meer te koop. Had wel lage input lag inderdaad.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Sony Bravia KDL-42W705 . All u need man
Dat is die ik heb en 'k kan niks beters wensen wat een verschil met mn samsung.. is nog wel te koop.. edit: wow idd opeens stuk minder te koop dan 2 maanden geleden LOLquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:01 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dat is het model van vorig jaar, die is ook bijna niet meer te koop. Had wel lage input lag inderdaad.
Heb die ook, achteraf misschien een maatje te klein maar beste koop van 2015.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:00 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Sony Bravia KDL-42W705 . All u need man
Siege niet aan de praat gekregen dus? Het is typisch zo'n game die je met een vaste groep mensen moet spelen en elkaar continu info doorgeven via de mic.quote:
Tja een maatje groter is die er ook niet, en in je pc-kamer/slaapkamer is 42 perfect size hoorquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:04 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb die ook, achteraf misschien een maatje te klein maar beste koop van 2015.
Deze man is gewoon aan het werkquote:Op vrijdag 25 september 2015 16:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Siege niet aan de praat gekregen dus? Het is typisch zo'n game die je met een vaste groep mensen moet spelen en elkaar continu info doorgeven via de mic.
Met randoms spelen je echt gedoemd om te mislukken
Try googlequote:Op vrijdag 25 september 2015 17:07 schreef Matedeor het volgende:
Sony 42w705b zou ik nu direct kopen, maar ben bang dat een model van vorig jaar ook nergens meer op voorraad komt voor een normale prijs.
Gedaan, hij is voor 645 euro te koop bij nog maar één winkel, dat doen we dus maar nietquote:
Damn son, ik had hem voor 475,- bij Mediamarkt begin dit jaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:15 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gedaan, hij is voor 645 euro te koop bij nog maar één winkel, dat doen we dus maar niet. Zie namelijk dat die rond de 500 euro is geweest.
Amen. Ik hoop dat mijn 2 Pana plasma's het nog jaren blijven doen want de beeldkwaliteit blijft vooralsnog onovertroffen (voor wat ze hebben gekost).quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:36 schreef Yi-Long het volgende:
Blijft jammer dat de onwetendheid van de gemiddelde consument ervoor heeft gezorgd dat er nu geen plasma's meer verkocht worden...
ik werd gelijk in 8 gezet, maar kon geen tegenstanders vinden met feyenoordquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:24 schreef Droopie het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoeveel spelers er online zijn in zijn divisie.
Ik ben divisie 10 en daar zijn er maar 17, terwijl er overall 15.000 online zijn zegt ie.
Nu kan ik niets online seizoen matchmaken
vind t ook niet veel soeps maar lijstjes van andere nieuwe consoles zullen niet veel indrukwekkender zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna de helft Indies. Veel remasters. Drie exclusives. Wat een master console
Ouya doet het ook niet best inderdaadquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:53 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
vind t ook niet veel soeps maar lijstjes van andere nieuwe consoles zullen niet veel indrukwekkender zijn.
Het laatste half jaar geeft me wel goede hoop.
Dat weet ik, dat weet jij maar weet PBateman dit?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
B-games horen niet in deze lijst te staan
Omdat Driveclub er niet in staat duhquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:28 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat weet jij maar weet PBateman dit?
Er staan een heleboel spellen niet in die er wat mij betreft in horen, zeker gezien sommige titels in die lijst van IGN.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er staan een heleboel spellen niet in die er wat mij betreft in horen, zeker gezien sommige titels in die lijst van IGN.
Alien Isolation, Dying Light, DriveClub, Helldivers, Tearaway Unfolded, er zit geen enkele sportsgame (MLB/NBA/Madden/FIFA/PES) in de lijst, etc.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb echt de neiging om opnieuw te beginnen. Fuck waarom kan je nou niet per chapter opnieuw beginnen (ik weet voor het verhaal ja, maar toch man)
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:30 schreef Vault-Boy het volgende:
GODVERDOMME NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Wil iedereen redden in Until Dawn, maar heb net een verkeerde keuze gemaakt met Emily en Matt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Heb echt de neiging om opnieuw te beginnen. Fuck waarom kan je nou niet per chapter opnieuw beginnen (ik weet voor het verhaal ja, maar toch man)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso dat spellen als Child of light en Shadows of mordor erin staan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alien Isolation, Dying Light, DriveClub, Helldivers, Tearaway Unfolded, er zit geen enkele sportsgame (MLB/NBA/Madden/FIFA/PES) in de lijst, etc.
Verder is het natuurlijk voor het grootste gedeelte persoonlijk allemaal dus wat heb je aan zo'n lijst...
quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:02 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]Hehehe succes verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Child of Light is een van de pareltjes deze generatie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sowieso dat spellen als Child of light en Shadows of mordor erin staan.
Spellen met een belachelijk lage replaywaarde die ze schijnbaar toch hoog aanslaan. Is gewoon een hype top 25 dit.
Het is authentiek en uniek maar de kwalificatie pareltje gaat me te ver. Het spel is verfrissend maar als je het een beetje door hebt zit er weinig uitdaging meer in, korte leercurve en de over de top geanimeerde setting heb je na een uurtje wel gezien.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Child of Light is een van de pareltjes deze generatie.
Authentiek, uniek en verfrissend. Zijn toch termen die je zelden voor één game gebruikt tegenwoordig. Alleen daarom al vind ik het een pareltje.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is authentiek en uniek maar de kwalificatie pareltje gaat me te ver. Het spel is verfrissend maar als je het een beetje door hebt zit er weinig uitdaging meer in, korte leercurve en de over de top geanimeerde setting heb je na een uurtje wel gezien.
Dat kan natuurlijk. Geen slechte game, by all means. Maar om die een eervolle vermelding te geven...mwah.. Maar goed, dat is uiteraard vooral persoonlijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Authentiek, uniek en verfrissend. Zijn toch termen die je zelden voor één game gebruikt tegenwoordig. Alleen daarom al vind ik het een pareltje.
Grafisch en qua soundtrack vind ik het daar bovenop ook prachtig.
Eindelijk een game en na 30 sec connection failurequote:Op zaterdag 26 september 2015 02:04 schreef Friday12 het volgende:
Nou eindelijk ff Rainbox Six Siege installed. Maar eens zien of het wat is
Zoekfunctie duurt nu al te lang
Had hem al gevonden. Wordt toch deze game deze maand. Alleen nu nog 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:49 schreef Jiang153 het volgende:
Voor de gegadigden:
Er zit een Disgaea 5 demo in de store
quote:Op zaterdag 26 september 2015 02:04 schreef Friday12 het volgende:
Nou eindelijk ff Rainbox Six Siege installed. Maar eens zien of het wat is
Zoekfunctie duurt nu al te lang
Hier schiet het ook niet echt op, ben alleen maar aan het wachten, en die ene keer dat ik wél in een game terecht kwam zat ik in spectator modus waar ik maar niet uit kwamquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Eindelijk een game en na 30 sec connection failure
Begint goed die beta
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna de helft Indies. Veel remasters. Drie exclusives. Wat een master console
quote:10. Transistor
9. Resogun
Yep ga een ff pre-orderen denk ik, want vind het altijd wel goeie games.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Had hem al gevonden. Wordt toch deze game deze maand. Alleen nu nog 2 weken wachten
Op de Xbox One loopt alles primaquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Hier schiet het ook niet echt op, ben alleen maar aan het wachten, en die ene keer dat ik wél in een game terecht kwam zat ik in spectator modus waar ik maar niet uit kwam![]()
De Black Ops 3 beta daarentegen liep als een zonnetje.
Ik kijk echt heel erg uit naar Super meatboy.quote:
welke is dit?quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:03 schreef bjanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb sinds dit jaar dit apparaat op mijn kamer staan. Hard voor gewerkt maar die Sony KDL serie zijn echt heel VET om op te gamen!
Dat spel gaat nog, maar de meeste van die spellen zijn om te kotsenquote:Op zaterdag 26 september 2015 13:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik kijk echt heel erg uit naar Super meatboy.
Ik ben al lang blij dat er weer een toffe game bij zit sinds Rocket League, mijn verwachtingen zijn gewoon nul misschien dat dat scheelt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat spel gaat nog, maar de meeste van die spellen zijn om te kotsen
Volgend jaar uit de budgetbakquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:14 schreef RRuben het volgende:
Nog meer mensen die Pro Skater 5 gaan halen? Ik zit te twijfelen, ben bang dat het gewoon nooit zo goed zal zijn als 4.
De PS3 kreeg gewoon games die mij boeiden en bij de PS4 zijn het bijna allemaal B-games of games die mij niet trekken.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:15 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat er weer een toffe game bij zit sinds Rocket League, mijn verwachtingen zijn gewoon nul misschien dat dat scheelt.
The struggle is real man.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
De PS3 kreeg gewoon games die mij boeide en bij de PS4 zijn het bijna allemaal B-games of games die mij niet trekken.
Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe PES JJ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
Super meat boy, three forth home en black flag
Black Flag is fantastischquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:32 schreef Jungle_Jim het volgende:
Super meat boy, three forth home en black flag
Smaken verschillenquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een B game
Ik vond dat wel een hele toffe game, alleen vond ik het geen echte Assassins Creed.quote:
Quanta kosta?quote:
Die 705b van mij is ook maar 15ms max.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:23 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sony KDL 42W655 2013 model. Onovertroffen. Van staal in plaats van het plastic dat nu op de W705 zit. Input lag 15 ms VS 32 ms.
En uiterlijk is mooier (subjectief).
[ afbeelding ]
Ja ga dan maar idd voor een nieuwer model dat rond 500/600 is zolang het maar een Sony bravia is man. In july kreeg ik 'm voor 500 ofzo had mazzel blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:15 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Gedaan, hij is voor 645 euro te koop bij nog maar één winkel, dat doen we dus maar niet. Zie namelijk dat die rond de 500 euro is geweest.
nog niet gespeeld. De vorige versie ooit gekocht maar ook nauwelijks gespeeld, alleen af en toe tegen elkaar. Ben sowieso n beetje uitgekeken op voetbal in t algemeen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Wat vind jij eigenlijk van de nieuwe PES JJ?
Guacamelee, Rocket league, Hotline Miami 1 & 2, Geometry Wars 3.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
In afwachting op Fallout 4 heb ik alvast een PS4 gekocht. Tot die tijd verwacht ik geen uren aan een stuk te spelen, wat zijn goeie games om even een half uur te spelen en die ik dan weer weg kan leggen?
unfinished swanquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
In afwachting op Fallout 4 heb ik alvast een PS4 gekocht. Tot die tijd verwacht ik geen uren aan een stuk te spelen, wat zijn goeie games om even een half uur te spelen en die ik dan weer weg kan leggen?
Geometry Warsquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
Guacamelee, Rocket league, Hotline Miami 1 & 2, Geometry Wars 3.
Nooit Uncharted gespeeld?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Man ik dacht dat de Uncharted collectie pas eind oktober kwam, maar die komt alweer over 1,5 week![]()
Een klein deel van het eerste deel, maar al snel daarna had ik de PS4 en speelde ik niet meer op de PS3. En bijna alles wat ik destijds wilde spelen (Uncharted games, The Last of Us, Beyond Two Souls en Heavy Rain) op de PS3 komt nu ook uit op de PS4quote:
Huh ? Heavy rain komt ook op ps4?quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Een klein deel van het eerste deel, maar al snel daarna had ik de PS4 en speelde ik niet meer op de PS3. En bijna alles wat ik destijds wilde spelen (Uncharted games, The Last of Us, Beyond Two Souls en Heavy Rain) op de PS3 komt nu ook uit op de PS4Dus ja dan koop ik liever de betere versie met 60 fps en betere graphics en ook nog eens een volledige collectie
Yep samen met Beyond Two Souls. Binnenkort moet er een releasedatum komenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:38 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Huh ? Heavy rain komt ook op ps4?
quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:32 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Nope, wel demo van deel 2 en die was vet
Dan gaan jullie daar veel plezier aan belevenquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Een klein deel van het eerste deel, maar al snel daarna had ik de PS4 en speelde ik niet meer op de PS3. En bijna alles wat ik destijds wilde spelen (Uncharted games, The Last of Us, Beyond Two Souls en Heavy Rain) op de PS3 komt nu ook uit op de PS4Dus ja dan koop ik liever de betere versie met 60 fps en betere graphics en ook nog eens een volledige collectie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet alleen niet of ik het spel nog een keer ga spelen. Het is een leuk verhaal, maar voor mij is het niet echt nodig om nu iedereen dood te laten gaan. Zo speel ik ook nooit in games. Ik probeer altijd iedereen te redden of de goodguy te spelen![]()
quote:Op zondag 27 september 2015 13:59 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb toch iedereen kunnen redden in Until Dawn.Ik wil hem wel van je overnemen voor een redelijke prijs als je hem weg doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Weet alleen niet of ik het spel nog een keer ga spelen. Het is een leuk verhaal, maar voor mij is het niet echt nodig om nu iedereen dood te laten gaan. Zo speel ik ook nooit in games. Ik probeer altijd iedereen te redden of de goodguy te spelenAmerican ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
prima karma dingetje dit.quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:27 schreef Rijst het volgende:
Heeft sony ook een live support chat?
Waarom?
Nou daarom
http://fifaforums.easport(...)-unacceptable#latest
EAzijn oplichters en iedereen mag het weten.
ja ga hem zeker halen,maar wel na een price drop, tenzij hij overal 10+-en krijgtquote:Op zaterdag 26 september 2015 14:14 schreef RRuben het volgende:
Nog meer mensen die Pro Skater 5 gaan halen? Ik zit te twijfelen, ben bang dat het gewoon nooit zo goed zal zijn als 4.
Narcistische Jimbo.quote:Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ga hem zeker halen,maar wel na een price drop, tenzij hij overal 10+-en krijgt
Die trailer zag er wel echt bedroevend slecht uit. De developer verneukte ook al Tony Hawk HD. En toch hoop ik tegen beter weten dat het een goeie game wordt...quote:Op zondag 27 september 2015 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ga hem zeker halen,maar wel na een price drop, tenzij hij overal 10+-en krijgt
wie ben jij nou weeer? mr lang ?quote:Op zondag 27 september 2015 20:16 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Narcistische Jimbo.
Ey we skippen ds2 maar man. Is het niet waard met 3 zo dichtbij.
De bloodborne co-op buddy. Zit nog steeds met die kut chalices voor de platquote:
als je de plat haalde van BB dan kreeg je een speciaal themaquote:Op zondag 27 september 2015 21:14 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
De bloodborne co-op buddy. Zit nog steeds met die kut chalices voor de plat_!
Komt wel dlc uit
Vanaf tik ik die last of us plat binnenquote:Op zondag 27 september 2015 21:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je de plat haalde van BB dan kreeg je een speciaal thema![]()
Fifa puntjes kopenquote:Op zaterdag 26 september 2015 21:27 schreef Rijst het volgende:
Waarom?
Nou daarom
Coins verkopen voor die moneyquote:Op zondag 27 september 2015 21:55 schreef Leonos het volgende:
[..]
Fifa puntjes kopenTerechte reactie van EA
Je kent FOK! toch wel? Trieste boel af en toe hoor.quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Rijst het volgende:
Wat ik mijn geld doe bepaal ik zelf. Ik betaalde om aan een mooi startkapitaal te komen. Anders zit je 24/7 te handelen.
Aan de reacties te zien zijn jullie allemaal misgunners. Het is voor jullie blijkbaar normaal dat zo'n groot bedrijf als EA je keihard naait.
quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Rijst het volgende:
Wat ik mijn geld doe bepaal ik zelf. Ik betaalde om aan een mooi startkapitaal te komen. Anders zit je 24/7 te handelen.
Aan de reacties te zien zijn jullie allemaal misgunners. Het is voor jullie blijkbaar normaal dat zo'n groot bedrijf als EA je keihard naait.
Uhh..ja.quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Rijst het volgende:
Het is voor jullie blijkbaar normaal dat zo'n groot bedrijf als EA je keihard naait.
Wat is hier grappig aan? Ik werk tenminste voor mn geld.quote:
Hahahaquote:Op zondag 27 september 2015 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan? Ik werk tenminste voor mn geld.
Jij bent degene hier die niet werkt. En dan ook alleen maar tweedehands games kopen.
Had hem destijds voor 860.- was een aanbieding van Wehkamp nog steeds helemaal happy want het is echt een top apparaat voor zo wel tv kijken als gamen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 19:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Quanta kosta?
Ik wil over enige tijd mijn huidige 37" Samsung gaan vervangen namelijk voor een 50-55".
True thatquote:Op maandag 28 september 2015 00:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Ea is zo een ontzettend kut bedrijf.
Nee hoor, we gunnen EA ook wat van jouw geld.quote:Op zondag 27 september 2015 23:12 schreef Rijst het volgende:
Dit is echt schandalig, wat een oplichters. Heb je Sony al gecontact?quote:Op zaterdag 26 september 2015 21:27 schreef Rijst het volgende:
Waarom?
Nou daarom
FIFA werd pas na 2009 goed. Dit jaar ben ik weer terug gestapt naar PES, wat me, op wat kleine minpuntjes na, goed bevalt.quote:
Ik heb sowieso niks met voetbalspellen, en ik doelde meer op EA in het algemeen dan alleen Fifa.quote:Op maandag 28 september 2015 14:02 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
FIFA werd pas na 2009 goed. Dit jaar ben ik weer terug gestapt naar PES, wat me, op wat kleine minpuntjes na, goed bevalt.
Lijkt me zo leuk als het weer een goede reboot zou worden zoals Undergorund 1 en 2, maar EA kennende zal dat wel weer verneukt worden. En inderdaad ook met dat always online shit.quote:Op maandag 28 september 2015 14:01 schreef Yi-Long het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de launch van de nieuwe Need for Speed zal gaan, gezien dat Always Online gezeik enzo...
De game ziet er geweldig uit, maar idd, grote minpunt is (voor mij) echt dat Always Online. Ik wil liever gewoon lekker offline mezelf door een career/story heen racen, los van al die community-bullshit enzo.quote:Op maandag 28 september 2015 15:19 schreef Vault-Boy het volgende:
Hier ook niet. Enige voetbalgame wat ik leuk vind is Rocket League![]()
![]()
Blijft gewoon nog steeds leuk.
[..]
Lijkt me zo leuk als het weer een goede reboot zou worden zoals Undergorund 1 en 2, maar EA kennende zal dat wel weer verneukt worden. En inderdaad ook met dat always online shit.
Excuus, ik las het verkeerd. Ik dacht dat je op FIFA doelde omdat eerder de discussie daarover ging. EA was voorheen idd stukken beter, met NBA Street v3, SSX3, Burnout 3, Def Jam FFNY, etc etc.quote:Op maandag 28 september 2015 15:03 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met voetbalspellen, en ik doelde meer op EA in het algemeen dan alleen Fifa.
Haha zelfde hierquote:Op maandag 28 september 2015 17:15 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Ja wou bijna weer mn internet verrot schelden maar ik ben 't dus niet
Ga deze misschien toch ook weer halen, 2k14 met heel veel plezier gespeeld. 15 overgeslagen maar nu begint het toch weer te kriebelen.quote:Op maandag 28 september 2015 16:29 schreef PowerLoungen het volgende:
NBA 2k16![]()
Wat een godenspel![]()
![]()
Classicteams
Donderdag, hele dag gespeeld met vrienden en is dan wel echt awesome, in je eentje niet zo.quote:
Hmm ja heb de beta al paar dagen, maar geen zin om te testen.quote:Op maandag 28 september 2015 21:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Donderdag, hele dag gespeeld met vrienden en is dan wel echt awesome, in je eentje niet zo.
Terrorist Hunt co-op.
Ik vind het in m'n eentje ook wel vet, maar met vrienden is het echt zoveel toffer inderdaad! Ik geniet er best van ondanks de beperkte opties tot nu toe.quote:Op maandag 28 september 2015 21:55 schreef Drankster het volgende:
[..]
Donderdag, hele dag gespeeld met vrienden en is dan wel echt awesome, in je eentje niet zo.
Terrorist Hunt co-op.
Drie maps, een huis, een villa en een warehouse.quote:Op maandag 28 september 2015 23:11 schreef 2dope het volgende:
Zijn er meerdere maps beschikbaar in de bèta? Wordt het niet eentonig om steeds dezelfde mansion te siegen?
Ben wel benieuwd wat voor maps ze allemaal in petto hebben hebben op release. Game lijkt me wel lekker tense, vooral als je als laatste overblijft
Zo ongeveer kan je het wel zien.. Rondjes met een objectivequote:Op maandag 28 september 2015 23:26 schreef Jiang153 het volgende:
Maare wat voor game is het?
Soort van CoD SnD maar dan altijd?
Helemaal mooi dan.quote:Op maandag 28 september 2015 23:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zo ongeveer kan je het wel zien.. Rondjes met een objective
nee jij hebt downs..quote:
whooo caaaaresquote:
hijs cool g, massive respect voor hem sowieso shoutoutquote:
Ik heb geen idee. Veel over gehoord, nooit gespeeld (omdat ik geen PS had). Ik ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:45 schreef Yi-Long het volgende:
Uncharted demo heeft me eens te meer doen beseffen dat die game niets voor mij is.
Ik blijf erbij dat ik de Tombraider reboot veel leuker vondquote:Op dinsdag 29 september 2015 09:45 schreef Yi-Long het volgende:
Uncharted demo heeft me eens te meer doen beseffen dat die game niets voor mij is.
Aardige game, maar het verhaal en de shootouts zijn redelijk ruk.quote:Op dinsdag 29 september 2015 10:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik de Tombraider reboot veel leuker vondal zullen velen het niet eens zijn met me.
Waarom zou je dat jezelf nog aan willen doen?quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:15 schreef MMaRsu het volgende:
misschien voor 5 euro een keer uit een budgetbak vissen.
Voor 5 euro wil ik het best uitproberen hoorquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom zou je dat jezelf nog aan willen doen?![]()
Als het maar goedkoop genoeg is wil je wel troep?
Kopen als de reviews goed zijnquote:
Ga weg met je online only rotzooi. Zeker in een racegamequote:
Dit dus. Maar 10 jaar is zelfs nog te positief, eerder na 3 jaar al.quote:Op dinsdag 29 september 2015 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga weg met je online only rotzooi. Zeker in een racegame.
Over 10 jaar de game niet meer kunnen spelen omdat EA de servers heeft dichtgegooid omdat de nieuwste versie uit is
FUCK YOUUUUUUUUUUUUU EA
Het ziet er fantastisch uit en Rivals vond ik ook fantastischquote:Op dinsdag 29 september 2015 17:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ga weg met je online only rotzooi. Zeker in een racegame.
Over 10 jaar de game niet meer kunnen spelen omdat EA de servers heeft dichtgegooid omdat de nieuwste versie uit is
FUCK YOUUUUUUUUUUUUU EA
twitter:PlayStation twitterde op dinsdag 29-09-2015 om 13:00:05PS4 system software update 3.0 launches on September 30th. Take a visual tour right now: http://t.co/fgUwy206vv http://t.co/2i2sl4ryQ2 reageer retweet
Dit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Niet een hele boeiende update vind ik. Ik heb echt niks met dat sociale media op mijn gameconsoles. Ik wil zoals veel mensen een update zoals name change, externe hdd support of je ps4 games en apps sorteren hoe je het wil hebben in plaats van zo'n lange rij.
Binnen 10 minuten binnen en binnen 5 minuten weer uitgezet. Ik weet nu weer waarom ik deel 2 nooit uit heb gespeeld.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:26 schreef Gh0stface het volgende:
Die Uncharted demo is al 10 uurtjes aan het downloaden en nauwelijks op de helft
Interesting. Meerderheid zou je echt ''gestoord'' noemen namelijk :pquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten binnen en binnen 5 minuten weer uitgezet. Ik weet nu weer waarom ik deel 2 nooit uit heb gespeeld.
wel 10 gig cloud storagequote:Op dinsdag 29 september 2015 19:02 schreef Vault-Boy het volgende:
Niet een hele boeiende update vind ik. Ik heb echt niks met dat sociale media op mijn gameconsoles. Ik wil zoals veel mensen een update zoals name change, externe hdd support of je ps4 games en apps sorteren hoe je het wil hebben in plaats van zo'n lange rij.
Yep is super lekkerquote:
Ze moeten gewoon 2 rows maken.. 1 apps en 1 games.. is het al 10x beterquote:Op dinsdag 29 september 2015 23:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Sony en UI updates (zoals apps ordenen), gaat heel lang duren (of wellicht nooit). Het is geen Microsoft.
Zelfs gratis geen fuck aan, net als het origineel. (Second Son)quote:Op woensdag 30 september 2015 09:48 schreef Ang3l het volgende:
Voor 7,- Infamous First Light uit de PS store gehaald. Best leuk door de stad te zoeven met neon snelheid, maar veel meer dan 7,- had ik er denk ik ook niet voor over gehad.
Mwa, avondje rennen was prima. Avondje bios is ook 7,-quote:Op woensdag 30 september 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfs gratis geen fuck aan, net als het origineel. (Second Son)
Style over substance.quote:Op woensdag 30 september 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, avondje rennen was prima. Avondje bios is ook 7,-
Maar verder nog niet bijzonder spannend nee.
Klopt, maar die paar uurtjes vermaak geniet ik wel van, lekker simpel enzoquote:Op woensdag 30 september 2015 10:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Style over substance.
Leuke eyecandy voor een uurtje maar daarna blijft er imo weinig over.
Eens met deze kaukasiër. Echt zo'n gaar spel voor zestienjarigen met weinig sfeerquote:Op woensdag 30 september 2015 09:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zelfs gratis geen fuck aan, net als het origineel. (Second Son)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |