abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156389633
Goed topic wel.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:02:34 #127
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156389654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat hier om waarden die voor elke mens tot de basis behoren. Piramide van Mazlow enzo. Dit is geen vakgerichte cursus.

Sommige mensen zijn gehandicapt en kunnen niet normaal sociaal interacteren. Vervolgens worden ze door kwakzalvers uitgeknepen. Daar heb ik geen greintje respect voor. Dat is rijk worden over de ruggen van zwakke mensen. Dan ben je gewoon een boef.

Maar goed, dit is niet het topic daarvoor.
Tools krijgen om aan je karakter en persoonlijkheid te werken vind ik persoonlijk een stuk waardevoller dan met excel leren werken (wat ik overigens ook makkelijk op youtube kan leren, toch zijn er honderden betaalde cursussen)

Het versterken van je communicatie is sowieso een skill waar ook in het bedrijfsleven veel waarde aan gehecht wordt. Zoek een gemiddeld trainingsweekend op en je zit al snel boven de 1000 euro. Zijn dat ook kwakzalvers? Knijp je dan mensen uit? Zoals je ziet is het gebied enorm grijs. Als jij mensen in hun behoeften kan voorzien kun je daar geld voor vragen. Zo werkt ons hele marktsysteem, vraag en aanbod.

De mensen die het het hardst veroordelen zijn in mijn ervaring de mensen die alles zelf al denken te weten. Die hebben dit soort cursussen misschien wel het hardst nodig, al is het maar om te leren om openminded te blijven en begrijpen dat je geen monopolie op de waarheid hebt.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:05:36 #128
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156389752
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.
Plus de seks is gewoon veel beter als ze weet wat ze doet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:07:28 #129
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_156389809
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.
Hiermee bedoel je dat jouw beeld van versieren ook verkeerd zou kunnen zijn? Of is dat anders.
  zaterdag 26 september 2015 @ 00:26:20 #130
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156390359
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hiermee bedoel je dat jouw beeld van versieren ook verkeerd zou kunnen zijn? Of is dat anders.
Dat zal zomaar kunnen natuurlijk. Ik spreek uit mijn personelijke ervaring en zegt niet dat het de enige juiste waarheid is. Ik laat dat over aan de mensen die het horen lezen. Mijn mening is wel sterk en kan ik altijd onderbouwen. Tegelijk lees en luister ik wel naar andere meningen. Vind ik ook belangrijk want gedurende je hele leven leer je, dus ook op dit gebied denk ik dan. Het klinkt misschien vreemd, maar in alles wat ik doe of denk vraag ik me zelf met grote vraag af, is dat wek zo wat ik zeg? Doe ik dat nou wel zo goed? En dan zijn er genoeg momenten dat ik denk, jaja zat je toch mooi fout 5 jaar geleden. Niet omdat het fout was, maar omdat ik nu dingen weet, hoor of geleerd heb die ik toen niet wist.

De groep die ik bedoel zijn mensen die iets bedacht hebbeen en daar zo in zijn gaan geloven dat zij beweren dat het de waarheid is en niks anders dan de waarheid! Infeite staan die mensen naar mijn mening dan ook stil.

Lastig uit te leggen, maar hoop dat het een beetje duidelijk is?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156390541
Waar is Deezertje?
pi_156390564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef netchip het volgende:

[..]

Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.
En hoe oud ben jij?
  zaterdag 26 september 2015 @ 01:03:05 #133
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156391291
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die tijd heb ik allang gehad, hommo :*
Het heeft je ook zo lekker ver gebracht

Alles
Kut
Enter.

[ Bericht 4% gewijzigd door fathank op 26-09-2015 01:13:21 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156391951
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:03 schreef fathank het volgende:

[..]

Het heeft je ook zo lekker ver gebracht

Alles
Kut
Enter.
Vreemd he, zoveel tips van hier vroeger opgevolgd en nog steeds even ver als ik al was :)
  zaterdag 26 september 2015 @ 08:40:18 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156393829
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Vreemd he, zoveel tips van hier vroeger opgevolgd en nog steeds even ver als ik al was :)
Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156393902
quote:

[..]

Het probleem met online tips is dat het allemaal online is... de werkelijke reden waarom het iemand niet lukt om contact te leggen, of meer, wordt vaak pas duidelijk 'in het echt' als je die persoon in actie ziet. Hier blijft het gissen, theorie vs praktijk. Er is geen magische tip, maar je kunt moeilijk de tips de schuld geven dat je geen steek verder bent gekomen. Sommige mensen hebben er wel wat aan gehad.

Welke tips heb je zoal opgevolgd?
pi_156393922
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef netchip het volgende:

[..]

Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.
Denk dat seks krijgen op jouw leeftijd toch ietsje makkelijker is dan op die van Deezertje. :D
pi_156393967
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:40 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?
nee, dat zegt hij helemaal niet. :{
compact en kleverig.
pi_156393982
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee, dat zegt hij helemaal niet. :{
Laat zitten joh, ook_gek kan toch helemaal niet lezen.
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:02:36 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_156394046
quote:

[..]

Net zoals 95% van de mensen die in dit topic om advies vroegen.
Zo raar ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_156394052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Laat zitten joh, ook_gek kan toch helemaal niet lezen.
strawberry dan ook niet. :{

Ik snap van faxie btw ook niet dat hij nooit vriendinnetjes heeft, nu heb ik maar 1 avondje met hem zitten kletsen, maar hij kwam niet raar over ofzo, en hij ziet er best goed uit...
compact en kleverig.
pi_156394191
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik snap van faxie btw ook niet dat hij nooit vriendinnetjes heeft, nu heb ik maar 1 avondje met hem zitten kletsen, maar hij kwam niet raar over ofzo, en hij ziet er best goed uit...
Dan zit het probleem hem misschien meer in het regelen van dates. Kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vond de gesprekken met Faxie nou niet bepaald uitnodigend voor een date in de periode dat ik nog single was. Nofi
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:57:34 #143
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_156395197
quote:

[..]

Heb je hem proberen te versieren? Wilde je hem zoenen? Wilde je met hem trouwen, op vakantie? Dat iemand niet raar is maakt hem niet meteen woest aantrekkelijk.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 26 september 2015 @ 10:59:01 #144
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156395210
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Net zoals 95% van de mensen die in dit topic om advies vroegen.
Zo raar ;(
Ik zie een verband

quote:

[..]

Relaties zijn nu eenmaal niet voorspelbaar. Ik ontmoet ook weleens mensen waarvan ik denk 'hoe kan jij nu geen relatie hebben' zoals fax inderdaad, maar ook 'hoe kan jij ooit iemand gevonden hebben'. Uiterlijk is maar 1 aspect helaas. Ook sociaal gedrag, intellect, locatie en nog vele andere dingen dragen bij aan aantrekkingskracht. Waarom ben je immers tot de een wel aangetrokken en tot de ander niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156395360
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Heb je hem proberen te versieren? Wilde je hem zoenen? Wilde je met hem trouwen, op vakantie? Dat iemand niet raar is maakt hem niet meteen woest aantrekkelijk.
ik ben echt al tien dingen begonnen te typen, maar laat maar gewoon :')
compact en kleverig.
pi_156395422
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 10:59 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zie een verband

[..]

Relaties zijn nu eenmaal niet voorspelbaar. Ik ontmoet ook weleens mensen waarvan ik denk 'hoe kan jij nu geen relatie hebben' zoals fax inderdaad, maar ook 'hoe kan jij ooit iemand gevonden hebben'. Uiterlijk is maar 1 aspect helaas. Ook sociaal gedrag, intellect, locatie en nog vele andere dingen dragen bij aan aantrekkingskracht. Waarom ben je immers tot de een wel aangetrokken en tot de ander niet?
ik heb het dan ook niet over uiterlijk alleen. Ik noem dat óók.

Van sommige mensen snap ik het wel, als ik er drie woorden mee gewisseld heb, dan denk ik: ja, ik vind t niet zo raar dat jij niemand hebt... Maar bij faxie dus niet, dát is wat ik bedoel, niet meer, niet minder.
compact en kleverig.
pi_156395586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Denk dat seks krijgen op jouw leeftijd toch ietsje makkelijker is dan op die van Deezertje. :D
Want? Op je 24ste heeft het gros van de meiden hun 'fun' tijd van met iedereen in bed duiken al achter de rug?

Ik begin vandaag aan het boek 'Ja-maar omdenken...' :)
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:47:54 #148
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156396000
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Want? Op je 24ste heeft het gros van de meiden hun 'fun' tijd van met iedereen in bed duiken al achter de rug?

Ik begin vandaag aan het boek 'Ja-maar omdenken...' :)
Nee hoor. Aannames weer. Bij mij gaat het daten momenteel ook voor geen meter, maar de behoefte aan seks blijft. Heb nu ook ff geen zin in serieus gedate, merk ik weer, dus ik ga weer richting de friends with benefits-route. Genoeg die daar voor te porren zijn :) En dat geldt ook voor vrouwen. Afgelopen zomer een leuke tijd gehad met een dame van 25 die er precies zo over dacht.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 26 september 2015 @ 11:49:39 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156396023
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die tijd heb ik allang gehad, hommo :*
Tijd voor reallife hulp?

Maar stellen dat iets voor jou niet gewerkt heeft wil nog niet zeggen dat niemand er wat aan heeft. Verzuurd tot diep in de nacht op een internetforum rondhangen daarentegen is nog nooit iemand beter van geworden.

Maar blijkbaar vind je de slachtofferrol wel comfortabel anders was je er niet zo vaak ingekropen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156396046
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee hoor. Aannames weer. Bij mij gaat het daten momenteel ook voor geen meter, maar de behoefte aan seks blijft. Heb nu ook ff geen zin in serieus gedate, merk ik weer, dus ik ga weer richting de friends with benefits-route. Genoeg die daar voor te porren zijn :) En dat geldt ook voor vrouwen. Afgelopen zomer een leuke tijd gehad met een dame van 25 die er precies zo over dacht.
Ik zie je DM wel verschijnen.
Die date van laatst is niks geworden dus?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')