abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156346336
Moet zeggen... Ze lijken wel groter :o
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 11:56:47 #152
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156346493
Tetten O+ volgens mij hebben we echt exact hetzelfde figuur _O-

Zou trouwens wel briljant zijn als je nu zwanger bent :D
5 - 28 februari Thailand O+
pi_156346502
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:
Tetten O+ volgens mij hebben we echt exact hetzelfde figuur _O-

Zou trouwens wel briljant zijn als je nu zwanger bent :D
Ja joh!! Dan neem ik een ziekenhuis in Groningen om te bevallen O+ No more stomme Gyn-en!
pi_156346552
Hilz je bent super slank! Groot gelijk dat je niet het niet nodig vindt om af te vallen.
pi_156347046
En hoe voel jij je majo?
Weer een dagje dichter bij je NOD!!
Duim duim duim ^O^
pi_156347254
:o het is donderdag!!
Suiker hoe is t met jou?
Ben je al gebeld?
pi_156347426
Hilz, mocht je twijfelen aan je uiterlijk, ik ga je foto's verstoppen voor mijn man want "die zou jou wel even helpen om zwanger te worden hoor". :') :@ Klere, ik zou je bijna zelf helpen :9

Ik denk dat je het niet persoonlijk op moet vatten, hoe pijnlijk het ook is om te horen, juist als je zo je best doet voor je lichaam. Sommige artsen zijn nou eenmaal goed met gezondheid, alleen jammer dat er ook een mens aan vastzit. Probeer het los te laten :*
Sarcasme. Herken het.
pi_156347629
quote:
7s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:59 schreef Barreltje het volgende:
Overigens een dikke vette streep op de OV vandaag.
Alleen gaat m'n lief vanavond naar een borrel met vrienden. ik heb hem gevraagd om minder te drinken ivm zaadkwaliteit.. hij zou eens kijken wat ie kon doen 8)7

ik vind het dubbel. want het moet allemaal natuurlijk wel leuk blijven ook. en hij moet ook plezier kunnen maken.. maar .. grr.. werk even een beetje mee!! o|O o|O o|O o|O
Voor zover ik kan vinden heeft alcohol bij mannen weinig invloed op de zaadkwaliteit. Mijn man zal nooit minder gaan drinken, vrees ik, maar zijn vruchtbaarheid was wel gewoon hoog. De huisarts vroeg ook wel naar roken, maar niet naar drinken. Denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Warempel, een drempel.
pi_156347663
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hilz, mocht je twijfelen aan je uiterlijk, ik ga je foto's verstoppen voor mijn man want "die zou jou wel even helpen om zwanger te worden hoor". :') :@ Klere, ik zou je bijna zelf helpen :9
_O-
Moet jij niet onder je kloon posten hier? ;)

Hilz, :* :*
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 13:05:34 #160
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156347751
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 11:57 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja joh!! Dan neem ik een ziekenhuis in Groningen om te bevallen O+ No more stomme Gyn-en!
Nee man, Utrecht! Gaan we synchroonbevallen :%

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:26 schreef ikke_84 het volgende:
En hoe voel jij je majo?
Weer een dagje dichter bij je NOD!!
Duim duim duim ^O^
Nog steeds dezelfde kwaaltjes, gisteren weer wat bloed maar nu niks meer.

Wilde vandaag gaan testen (want toch nieuwsgierig) maar ben momenteel bij mijn ouders. Zou vandaag alleen thuis zijn met mijn vader maar kom ik beneden zit mijn moeder er ook. :D En die verteld dat mijn broer zo ook langs komt. Mja dan toch maar even wachten met testen, als het dan toch zover is dan lijkt me dat een beetje vreemd zeg maar :')

quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 12:59 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Voor zover ik kan vinden heeft alcohol bij mannen weinig invloed op de zaadkwaliteit. Mijn man zal nooit minder gaan drinken, vrees ik, maar zijn vruchtbaarheid was wel gewoon hoog. De huisarts vroeg ook wel naar roken, maar niet naar drinken. Denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Dit klopt niet, alcohol is juist heel schadelijk voor zaadkwaliteit. De gyn vertelde aan mijn vriend dat roken niet per se zo schadelijk is maar drinken wel degelijk. Roken is ook niet goed maar met drank is de invloed groter. Dus vriend begon meteen dat ie dan niet hoefde te stoppen met roken :') Dat heb ik meteen rechtgezet O-)
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 13:07:36 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156347777
Hier bijvoorbeeld van Freya:

quote:
Voor alcohol geldt dat matigheid geboden is als je zwanger wilt worden. Een enkele keer een glaasje wijn tast de vruchtbaarheid niet aan, maar alcohol verhoogt wel de hoeveelheid oestrogeen in het bloed. Dit heeft invloed op de menstruele cyclus. Wanneer je zwanger bent is uiteraard het dringende advies om alcohol volledig te vermijden. De alcohol komt namelijk ook in het bloed van het kind.

Ook voor mannen is het advies om alcoholgebruik te matigen in de periode dat je probeert zwanger te worden en zeker tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol remt de aanmaak van het mannelijk hormoon testosteron en bevordert de afbraak ervan. Hierdoor neemt het aantal zaadcellen af. Tegelijkertijd neemt het aantal afwijkende zaadcellen juist toe. Dus ook voor de man is het advies om het alcoholgebruik te beperken.
Zie ook http://www.freya.nl/web_folders/folder25.php?smnr=17
  donderdag 24 september 2015 @ 13:13:14 #162
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_156347865
Is het wel zo dat de alcoholconsumptie van vandaag invloed heeft op de zaadjes van morgen?
Ik dacht dat het effect niet zo direct was. Dat het natuurlijk beter is om stelselmatig minder te gaan drinken, maar dat 1 avond een paar biertjes niet per se het zaad van de dag erna beïnvloed.. Maar dat weet ik dus niet zeker..
pi_156347964
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]

_O-
Moet jij niet onder je kloon posten hier? ;)

Hilz, :* :*
Ik wilde net exact hetzelfde typen :o :D
Er is geen ontkomen meer aan Spirit >:)
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 13:19:37 #164
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_156347982
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Is het wel zo dat de alcoholconsumptie van vandaag invloed heeft op de zaadjes van morgen?
Ik dacht dat het effect niet zo direct was. Dat het natuurlijk beter is om stelselmatig minder te gaan drinken, maar dat 1 avond een paar biertjes niet per se het zaad van de dag erna beïnvloed.. Maar dat weet ik dus niet zeker..
Nee dat is inderdaad niet zo. Zaad ververst zich om de drie maanden dus als je veel drinkt of ziek bent kan dit wel van invloed zijn de komende maanden. Dus een glaasje af en toe is niet erg maar het echt op een zuipen zetten heeft langdurige invloed :Y
pi_156347991
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:18 schreef danic het volgende:

[..]

Ik wilde net exact hetzelfde typen :o :D
Er is geen ontkomen meer aan Spirit >:)
En ik dacht het (lurk-alert :D )
pi_156348101
Wat houdt dat g1p2 in Skittles (of iemand anders die het weet)?
pi_156348133
Gemelli 2, partus 1
pi_156348140
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:26 schreef L-E het volgende:
Wat houdt dat g1p2 in Skittles (of iemand anders die het weet)?
Dat is toch 'gravida' - hoeveel zwangerschappen en P de hoeveelheid kinderen?

Ik vond ook iets van die termen terug in mijn verslag van de verloskundige dat ik deze week vond met opruimen :)
pi_156348141
Dus 2 zwangerschappen en 1 bevalling.

Staat beetje cru zo ;(
pi_156348172
Oh ja, gravida. Gemelli is weer wat anders :p
  donderdag 24 september 2015 @ 13:30:46 #171
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156348173
Gravida en partus idd. Gravida = zwangerschap, partus = bevalling
pi_156348199
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, gravida. Gemelli is weer wat anders :p
Waar het O+ vol van is ;)
pi_156348251
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee dat is inderdaad niet zo. Zaad ververst zich om de drie maanden dus als je veel drinkt of ziek bent kan dit wel van invloed zijn de komende maanden. Dus een glaasje af en toe is niet erg maar het echt op een zuipen zetten heeft langdurige invloed :Y
juist daar was ik naar op zoek, tnx!
hij is al wel een weekje een beetje ziekjes ( lekkere blaf-longen) dus ik hoop dat dat ook geen invloed heeft.
zijn zaad was getest. de kwaliteit was ok, niet GOED, maar blijkbaar waren het er gewoon een heeeeeeeleboel dus dan is da kans ook weer groter :)
dus tsjah.. we gaan er dan gewoon maar voor :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_156348476
Majo je maakt het wel heel spannend zo!!
Snap dat je nu niet heb getest :7 Is je man morgen ook thuis zodat je samen kunt testen? Of wil je toch tot zondag wachten?

Spirit?? Kloon?? Ik heb wat gemist geloof ik :D
pi_156348542
Dan staat het bij mij verkeerd, er staat G3 P2. Of tellen ze alleen de levende kindjes? (Godver wat een kutvraag ;( )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')