Ja joh!! Dan neem ik een ziekenhuis in Groningen om te bevallenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:56 schreef MaJo het volgende:
Tettenvolgens mij hebben we echt exact hetzelfde figuur
![]()
Zou trouwens wel briljant zijn als je nu zwanger bent
Voor zover ik kan vinden heeft alcohol bij mannen weinig invloed op de zaadkwaliteit. Mijn man zal nooit minder gaan drinken, vrees ik, maar zijn vruchtbaarheid was wel gewoon hoog. De huisarts vroeg ook wel naar roken, maar niet naar drinken. Denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:59 schreef Barreltje het volgende:
Overigens een dikke vette streep op de OV vandaag.
Alleen gaat m'n lief vanavond naar een borrel met vrienden. ik heb hem gevraagd om minder te drinken ivm zaadkwaliteit.. hij zou eens kijken wat ie kon doen![]()
ik vind het dubbel. want het moet allemaal natuurlijk wel leuk blijven ook. en hij moet ook plezier kunnen maken.. maar .. grr.. werk even een beetje mee!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 september 2015 12:48 schreef Spirit82 het volgende:
Hilz, mocht je twijfelen aan je uiterlijk, ik ga je foto's verstoppen voor mijn man want "die zou jou wel even helpen om zwanger te worden hoor".![]()
Klere, ik zou je bijna zelf helpen
![]()
Nee man, Utrecht! Gaan we synchroonbevallenquote:Op donderdag 24 september 2015 11:57 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ja joh!! Dan neem ik een ziekenhuis in Groningen om te bevallenNo more stomme Gyn-en!
Nog steeds dezelfde kwaaltjes, gisteren weer wat bloed maar nu niks meer.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:26 schreef ikke_84 het volgende:
En hoe voel jij je majo?
Weer een dagje dichter bij je NOD!!
Duim duim duim
Dit klopt niet, alcohol is juist heel schadelijk voor zaadkwaliteit. De gyn vertelde aan mijn vriend dat roken niet per se zo schadelijk is maar drinken wel degelijk. Roken is ook niet goed maar met drank is de invloed groter. Dus vriend begon meteen dat ie dan niet hoefde te stoppen met rokenquote:Op donderdag 24 september 2015 12:59 schreef Ronderotonde het volgende:
[..]
Voor zover ik kan vinden heeft alcohol bij mannen weinig invloed op de zaadkwaliteit. Mijn man zal nooit minder gaan drinken, vrees ik, maar zijn vruchtbaarheid was wel gewoon hoog. De huisarts vroeg ook wel naar roken, maar niet naar drinken. Denk dus niet dat je je zorgen hoeft te maken.
Zie ook http://www.freya.nl/web_folders/folder25.php?smnr=17quote:Voor alcohol geldt dat matigheid geboden is als je zwanger wilt worden. Een enkele keer een glaasje wijn tast de vruchtbaarheid niet aan, maar alcohol verhoogt wel de hoeveelheid oestrogeen in het bloed. Dit heeft invloed op de menstruele cyclus. Wanneer je zwanger bent is uiteraard het dringende advies om alcohol volledig te vermijden. De alcohol komt namelijk ook in het bloed van het kind.
Ook voor mannen is het advies om alcoholgebruik te matigen in de periode dat je probeert zwanger te worden en zeker tijdens vruchtbaarheidsbehandelingen. Alcohol remt de aanmaak van het mannelijk hormoon testosteron en bevordert de afbraak ervan. Hierdoor neemt het aantal zaadcellen af. Tegelijkertijd neemt het aantal afwijkende zaadcellen juist toe. Dus ook voor de man is het advies om het alcoholgebruik te beperken.
Ik wilde net exact hetzelfde typenquote:Op donderdag 24 september 2015 13:00 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
Moet jij niet onder je kloon posten hier?
Hilz,![]()
Nee dat is inderdaad niet zo. Zaad ververst zich om de drie maanden dus als je veel drinkt of ziek bent kan dit wel van invloed zijn de komende maanden. Dus een glaasje af en toe is niet erg maar het echt op een zuipen zetten heeft langdurige invloedquote:Op donderdag 24 september 2015 13:13 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Is het wel zo dat de alcoholconsumptie van vandaag invloed heeft op de zaadjes van morgen?
Ik dacht dat het effect niet zo direct was. Dat het natuurlijk beter is om stelselmatig minder te gaan drinken, maar dat 1 avond een paar biertjes niet per se het zaad van de dag erna beïnvloed.. Maar dat weet ik dus niet zeker..
En ik dacht het (lurk-alertquote:Op donderdag 24 september 2015 13:18 schreef danic het volgende:
[..]
Ik wilde net exact hetzelfde typen![]()
![]()
Er is geen ontkomen meer aan Spirit
Dat is toch 'gravida' - hoeveel zwangerschappen en P de hoeveelheid kinderen?quote:Op donderdag 24 september 2015 13:26 schreef L-E het volgende:
Wat houdt dat g1p2 in Skittles (of iemand anders die het weet)?
Waar hetquote:Op donderdag 24 september 2015 13:30 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, gravida. Gemelli is weer wat anders :p
juist daar was ik naar op zoek, tnx!quote:Op donderdag 24 september 2015 13:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee dat is inderdaad niet zo. Zaad ververst zich om de drie maanden dus als je veel drinkt of ziek bent kan dit wel van invloed zijn de komende maanden. Dus een glaasje af en toe is niet erg maar het echt op een zuipen zetten heeft langdurige invloed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |