Zullen we een blacklist maken van gynaecologen?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:55 schreef deadly_kiss het volgende:
Het klonk echt als mijn bitchy - we gaan je niet hepen maar mocht het vanzelf lukken zullen we je niet weigeren gyn![]()
Ik weet er ook nog wel 1quote:Op donderdag 24 september 2015 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we een blacklist maken van gynaecologen?
Dat was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:19 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je post het nou net alsof ik in Obese type 3 zit! 0.4 punt naar beneden en ik zit weer in 'gezond'. Dat is 1 avond maaltijd overslaan en 2x poepen. En dan nog 'ideale bmi om kinderen te vouwen ligt tussen de 21 en 29' Ik fok via mobiel, kan geen screens posten nu.
Je gaat voor de 2e keer aan het feit voorbij dat ik niet binnen die richtlijnen val mbt 'dik' zijnquote:Op donderdag 24 september 2015 08:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik vind het alleen storend dat een gyn die de richtlijnen opvolgt direct als lompe hork wordt gezien. Hoewel ik me nu ook wel besef dat het ook aan de manier ligt waarop hij het brengt.
Nou, nu kunnen we allemaal weer dansend om een kampvuur kumbaya zingen
Dat klopt.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:08 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Je gaat voor de 2e keer aan het feit voorbij dat ik niet binnen die richtlijnen val mbt 'dik' zijn
Je bent net zo lang als mij en ik was 83 kilo. Ik ben ook aan het afvallen ( wel andere reden ) omdat ik ook te dik gevonden werd in het ziekenhuis. Ik ben nu 74 kilo en moet nog 4 kilo afvallen. ik zit nu onder een bmi van 25 en ben met 74 kilo nu net "normaal" verklaard.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef Hilzillah het volgende:
Meiden, ik kom me afmelden. Niet omdat streepjes maar omdat ik er een beetje van in de knoop ben. Mag ik ook uit de OP ?
Vandaag naar een nieuwe gyn geweest en ook die vond dat ik het af moest wachten tot januari. Ik ben er veel te veel mee bezig.En bovendien waren er nog genoeg dingen die ik zelf kon doen. Ik ben tenslotte te dik (BMI van 25) 82 kilo op 1.80.... Nou, de vetranden hangen er idd bij.
Waar ik nog het meest verdrietig van ben is dat er helemaal niemand naar me wil luisteren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Gelukkig heb ik ook maat 42, dus als ik hard ren val ik niet vooroverquote:Op donderdag 24 september 2015 10:33 schreef ikke_84 het volgende:
Je hebt gewoon te dikke tietenwant voor de rest ben je mega slank!!!
hoe kan je nou maat 42 hebben met een bmi van 25nogwat en ik maat 44 met een bmi van 31nogwat ?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:39 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook maat 42, dus als ik hard ren val ik niet voorover(Oh wacht... Hard rennen
)
blonT!quote:
Schoenenquote:Op donderdag 24 september 2015 10:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe kan je nou maat 42 hebben met een bmi van 25nogwat en ik maat 44 met een bmi van 31nogwat ?
dan ligt het er nog steeds aan welke richtlijn je pakt. aangezien het over zwanger worden gaat zou het logisch zijn als een gyn naar de onderzoeken kijkt over BMI en zwanger worden ipv BMI en algemeen 'gezond' gewicht.quote:Op donderdag 24 september 2015 08:58 schreef Skittles het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling.
Ik vind het alleen storend dat een gyn die de richtlijnen opvolgt direct als lompe hork wordt gezien. Hoewel ik me nu ook wel besef dat het ook aan de manier ligt waarop hij het brengt.
Nou, nu kunnen we allemaal weer dansend om een kampvuur kumbaya zingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |