SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
NeuzenfestivalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Haakneuzen unitedquote:Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
15 uit 5
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.![]()
Onee Nickguitar heeft Bronson_ gehacktquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:30 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, en dan in de tweede seizoenshelft doorgroeien en een paar clubs met 1-6 en 7-0 voetballes geven. Dan kunnen die lampjes weer even naar den grooten steen om daar stil te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:30 schreef Bronson_ het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik geniet van dit Ajax. Heerlijk hoe ze op dit moment spelen. Mooi bovenaan, precies waar ze horen. Zo hoor je kampioen te worden, en niet met dat anti-voetbal van PSV afgelopen seizoen.Charlie: How's it going in there?
is ingecalculeerdquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De standaard-strafschop tegen in de Kuip zeker?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Inclusief 10 man na een kwartier bij 0-0 uiteraardquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:39 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
De standaard-strafschop tegen in de Kuip zeker?Charlie: How's it going in there?
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - Dijksquote:Frank de Boer heeft voor het bekerduel Ajax - De Graafschap een aantal wijzigingen doorgevoerd in zijn wedstrijdselectie. Jairo Riedewald, Kenny Tete en Jasper Cillessen krijgen rust. John Heitinga, Thulani Serero en Andre Onana keren terug op de lijst met 18 namen.
Heitinga was afgelopen week niet honderd procent fit, maar de routinier is inmiddels weer inzetbaar. Frank de Boer heeft zijn opstelling nog niet prijsgegeven. Zeker is wel dat Diederik Boer in het doel staat en dat Andre Onana woensdag dus de reservekeeper is in de Amsterdam ArenA.
Ajax - De Graafschap begint woensdag om 20:45 uur. Bij winst plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het bekertoernooi.![]()
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Heitinga - Dijksquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - DijksFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als 'ie nu nog steeds Heitinga gaat passeren lijkt het me wel duidelijk dat het afgelopen is voor hem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een achterhoede V. Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks![]()
Mwah, enig wedstrijdritme is ook wel nodig. Ook al speel je tegen fucking De Graafschapquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Als 'ie nu nog steeds Heitinga gaat passeren lijkt het me wel duidelijk dat het afgelopen is voor hem.quote:John Heitinga wacht nog op zijn eerste officiële speelminuten sinds zijn terugkeer bij Ajax. Hij toonde zich de afgelopen tijd gretig om weer wedstrijden te gaan spelen. Tegen De Graafschap keert hij terug in de wedstrijdselectie. Of en hoe lang hij gaat spelen is echter nog de vraag. ,,Het is lastig om tijdens het seizoen wedstrijdfit te worden. Dat ritme moet je eigenlijk tijdens de voorbereiding opdoen. Daarnaast heeft John natuurlijk een verleden met zijn knie en de minuten die hij heeft gemaakt. Je ziet dat hij stappen maakt. Hij komt eraan. En dat is goed, want hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen. Hij wil graag laten zien waartoe hij nog in staat is.”![]()
gelukkig speelt Jasper wel...quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, enig wedstrijdritme is ook wel nodig. Ook al speel je tegen fucking De Graafschap
[..]![]()
het is maar de Graafschapquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En dat vol blijven houden....quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjah beter winnen en de lat steeds hoger willen leggen dan lachen als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat vol blijven houden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Countervoetbal is simpeler.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat vol blijven houden....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Countervoetbal is simpeler.
Dit krijg je ervan als je met zijn allen op de 16 staat en niet geconcentreerd bent. De tegenstander mag dan prijsschieten.
Overigens, die Bruma 2 keer![]()
![]()
![]()
Overigens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Voetbal is niet om naar huis te schrijven, maar uiteindelijk gaat het erom dat je bovenaan staat en dat staat Ajax. Wat dat betreft kan je Frank weinig verwijten, behalve prestaties in Europa![]()
En de beker had die toch wel een keer mogen winnen hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetbal is niet om naar huis te schrijven, maar uiteindelijk gaat het erom dat je bovenaan staat en dat staat Ajax. Wat dat betreft kan je Frank weinig verwijten, behalve prestaties in EuropaCharlie: How's it going in there?
Tsja, dat was toch vooral FC Suarez.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:41 schreef KingRadler het volgende:
lees ook veel verhalen dat men terug wilt naar het voetbal van Martin JolVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is een leugen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Countervoetbal is simpeler.![]()
Was toch wel aardig in zijn eerste seizoenquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:41 schreef KingRadler het volgende:
lees ook veel verhalen dat men terug wilt naar het voetbal van Martin Jol
Maar liever het voetbal van Olsen in zijn eerste seizoenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat is een feit.quote:Charlie: How's it going in there?
Nee het is een ontegenzeggelijk feit dat countervoetbal makkelijker is dan voetballen in de kleine ruimtes, op tempo.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is een feit dat het een leugen is. Klopt ja.Charlie: How's it going in there?
Nee hoor. Goed countervoetbal is gewoon net zo moeilijk. Anders zouden counter ploegen alle prijzen winnen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee het is een ontegenzeggelijk feit dat countervoetbal makkelijker is dan voetballen in de kleine ruimtes, op tempo.![]()
Oké manquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed countervoetbal is gewoon net zo moeilijk. Anders zouden counter ploegen alle prijzen winnen.Charlie: How's it going in there?
Dit is het Ajax topic, daar praten we niet over luizig counteren maar over oogstrelend aanvallend voetbal.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik wil wel zien hoe dit Ajax er voor staat nadat ze ook echt tegen daadwerkelijk sterke tegenstanders hebben gespeeld. Tot nu toe viel dat namelijk nog wel mee.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetbal is niet om naar huis te schrijven, maar uiteindelijk gaat het erom dat je bovenaan staat en dat staat Ajax. Wat dat betreft kan je Frank weinig verwijten, behalve prestaties in Europa![]()
2009-2010 was top.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:41 schreef KingRadler het volgende:
lees ook veel verhalen dat men terug wilt naar het voetbal van Martin Jol'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
We weten hier ook allemaal dat mensen die met hun rug naar het veld staan niet serieus zijn te nemen. Ik weet dus niet wat je probeert uit te lokken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.indehekken.net/vak410-blijft-thuis/![]()
![]()
Echte fans...![]()
En in de winter zonder shirt gaan lopen stoer doen, wat een kansloos volk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We weten hier ook allemaal dat mensen die met hun rug naar het veld staan niet serieus zijn te nemen. Ik weet dus niet wat je probeert uit te lokken.![]()
Sowieso, ik kijk voetbal ter vermaak. Wat interesseert het mij nou wat andere supporters doen of laten?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik heb niet de indruk dat argumenten (hoe legitiem en steekhoudend dan ook) jouw gebral ook maar iets kunnen nuanceren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kijk. Geen argumenten meer. Blij dat ik je overtuigd heb.
Iedereen die enigszins tegen een bal heeft getrapt weet gewoon dat counteren makkelijker is dan door dat bos van spelers heentikken.
Ik maak er liever ook geen woorden meer aan vuil dan.Charlie: How's it going in there?
quote:De Boer: 'Hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen'
Dinsdag, 22 september 2015 om 20:50
John Heitinga wacht nog altijd op zijn eerste officiële speelminuten van dit seizoen en het zou er woensdagavond wel eens van kunnen gaan komen. De verdediger van Ajax is opgenomen in de wedstrijdselectie voor het bekerduel met De Graafschap, terwijl Jaïro Riedewald rust krijgt en ontbreekt. Heitinga en Mike van der Hoorn strijden nu om een plekje in de basis.
/
Frank de Boer wilde op de website van Ajax nog niet aangeven of hij van plan is om Heitinga speelminuten te geven. “Het is lastig om tijdens het seizoen wedstrijdfit te worden”, zegt de coach. “Dat ritme moet je eigenlijk tijdens de voorbereiding opdoen. Maar je ziet dat hij stappen maakt, hij komt eraan. En dat is goed, want hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen. Hij wil graag laten zien waartoe hij nog in staat is.”
De 31-jarige Heitinga maakte vorige maand wel al speelminuten bij Jong Ajax, toen hij een volledige wedstrijd meedeed tegen FC Eindhoven. Vervolgens kwam hij echter niet meer in actie. Heitinga had last van zijn knie, maar is inmiddels fit en dus inzetbaar voor De Boer.![]()
Die spelling en grammaticaquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Echte fans...
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zin in bekerpotje vanavond !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Arme vluchtelingen. Na die lange reis en alle problemen meegemaakt word je getrakteerd op een wedstrijdje oogaids.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vluchtelingen gaan wel voor sfeer zorgen.
Houdhetdannooitop.jpgOh.![]()
Is taktiek.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arme vluchtelingen. Na die lange reis en alle problemen meegemaakt word je getrakteerd op een wedstrijdje oogaids.
Houdhetdannooitop.jpg
Na de wedstrijd willen ze direct weer naar huis.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Zal wel gezellig worden als er hier en daar wat Israëlische vlaggen hangenquote:Op woensdag 23 september 2015 00:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die vluchtelingen gaan wel voor sfeer zorgen.Ik ben inmiddels overleden![]()
Je maakt nu de denkfout dat gemakkelijker voetbal wel beter moet zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. Goed countervoetbal is gewoon net zo moeilijk. Anders zouden counter ploegen alle prijzen winnen.
Waarom verbaast dit mij niet."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goed en veelzeggend argument. Jij bent vast de snuggerste blotebastquote:Op woensdag 23 september 2015 07:38 schreef NoventaMinutos het volgende:
Aldus alle kneusjes hier die nog nooit de Arena van binnen hebben gezien"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik sta niet in mijn blote bast. Maar het is wel grappig dat iedereen van achter zijn computertje een mening over die jongens heeft. Ben je het niet met die gasten eens? Spreek ze er eens op aan. Zo eng is dat niet hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Goed en veelzeggend argument. Jij bent vast de snuggerste blotebast![]()
Ik was even vergeten dat je het recht op het hebben en uiten van een mening verliest wanneer je je achter een computer bevindt. Excuses.quote:Op woensdag 23 september 2015 08:59 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik sta niet in mijn blote bast. Maar het is wel grappig dat iedereen van achter zijn computertje een mening over die jongens heeft. Ben je het niet met die gasten eens? Spreek ze er eens op aan. Zo eng is dat niet hoor."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 08:59 schreef NoventaMinutos het volgende:
[..]
Ik sta niet in mijn blote bast. Maar het is wel grappig dat iedereen van achter zijn computertje een mening over die jongens heeft. Ben je het niet met die gasten eens? Spreek ze er eens op aan. Zo eng is dat niet hoor.wat wil je zijn? de pot, of de ketel?quote:Op woensdag 23 september 2015 07:38 schreef NoventaMinutos het volgende:
Aldus alle kneusjes hier die nog nooit de Arena van binnen hebben gezienFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mij ontgaat de logica ook een beetje.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Echte fans...
Wij zijn boos dat er weinig kaarten zijn verkocht, dus als reactie blijven wij ook lekker thuis.
Huh, wat. Hoeveel moet je dan hebben gesnoven wil je met zo'n standpunt komen
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Tja, het zijn natuurlijk niet de snuggerste daar in 410.quote:Op woensdag 23 september 2015 10:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mij ontgaat de logica ook een beetje.
Wij zijn boos dat er weinig kaarten zijn verkocht, dus als reactie blijven wij ook lekker thuis.
Huh, wat. Hoeveel moet je dan hebben gesnoven wil je met zo'n standpunt komen![]()
De jongens van 410 die al hebben gekocht en echt tot de vaste groep horen blijven niet thuis maar nemen plaats op een ander vak. Ik vind het als statement zo op de site niet erg goed overkomen, maar begrijp hun punt wel. Er is een onwijs lange wachtrij terwijl het meerendeel van het vak er alleen voor zichzelf staat. Lekker meedoen aan een corteo en selfies maken als je er "moet staan om te supporten" tegen bijvoorbeeld een rapid wien of utrecht om 12.30 is dan weer te veel gevraagd. Dat een heleboel gasten dan een seizoenskaart houden puur omdat het op 410 ipv ruimte te maken voor nieuwe jongens is voor de vaste groep een doorn in het oog. Kaarten voor 5euro en maar een klein groepje komt. Ik vind het terecht dat ze hier wat van laten merken naar het eigen vak toe.![]()
quote:Ajax neemt het woensdag in de Amsterdam ArenA op tegen De Graafschap. In aanloop naar het treffen uit de tweede bekerronde zetten we een elftal Feiten & Weetjes over eerdere edities van Ajax - De Graafschap op een rij.
* De grootste uitslag ooit tegen De Graafschap werd in seizoen 1981-1982 behaald. Ajax won onder leiding van trainer Kurt Linder met 9-1 van de Superboeren. Gerald Vanenburg maakte in dit duel twee goals.
* In de historie van beide clubs droegen verschillende spelers de tenues van Ajax en van De Graafschap. Enkele van de bekendsten zijn: Lasse Schöne, Siem de Jong, Sonny Silooy, Dick Schoenaker, Olaf Lindenbergh, Klaas Jan Huntelaar, Rydell Poepon, Peter van Vossen en Jason Culina.
* Nathaniel Will moet verstek laten gaan met een kuitblessure. De verdediger van De Graafschap was in de jeugdopleiding van Ajax actief.
* Ajax verloor in de historie slechts twee keer van de Superboeren. In de seizoenen 1973-1974 en 1975-1976 verzuimde Ajax te winnen in Doetinchem. In 1973 verloor het team onder leiding van Bob Haarms met 1-0. In 1976 verloor Ajax met 2-1. Wel werden de thuiswedstrijden in die twee seizoenen ruimschoots gewonnen met 4-0 en 3-0.
* De Graafschap verloor bij zijn terugkeer in de Eredivisie de eerste zes wedstrijden en moet vrezen voor een stokoud negatief eredivisierecord. FC Volendam en MVV verloren ooit de eerste acht wedstrijden, de slechtste start ooit op het hoogste Nederlandse voetbalniveau.
* De Graafschaap vaardigde de laatste twintig jaar tweemaal de topscorer van het bekertoernooi af: Virgil Breetveld scoorde in het seizoen 1995-1996 achtmaal en Peter van Vossen zes seizoenen later zes keer.
* Ajax en De Graafschap sneuvelden vorig seizoen allebei voor eigen publiek in de vierde ronde. De Ajacieden verloren van Vitesse (0-4), terwijl De Graafschap niet opgewassen was tegen FC Twente (2-4).
* Recordhouder Ajax won de KNVB-beker in totaal achttien keer en voor het laatst in het seizoen 2009-2010. Het is de enige Nederlandse prijs die Frank de Boer als trainer nog niet won.
* De Graafschap staat niet bepaald te boek als een cupfighter. De ploeg drong in het seizoen 2008-2009 door tot de kwartfinales. Dat was destijds al 33 jaar niet gelukt.
* Een jaar later zorgde Jong De Graafschap voor een huzarenstukje door bijna net zo ver te komen. De beloften verloren echter in de achtste finales van NAC Breda: 0-2.
* Ajax en De Graafschap troffen elkaar voor het laatst in april 2012 in een officieel duel in de Amsterdam ArenA. Het werd toen 3-1.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De Boer blijft pokeren met opstelling
Frank de Boer zegt in interviews vaak gek te zijn op spelletjes. Maar of financieel directeur Jeroen Slop ook blij is met het pokeren van de Ajax-trainer, is de vraag. Ondanks de recente bekerdebacles tegen AZ in 2012 (2-3) en 2013 (0-3) en Vitesse in 2014 (0-4) lijkt hij zijn elftal vanavond in het bekertreffen met De Graafschap weer flink te wijzigen.
Natuurlijk moet het team dat hij om 20.45 uur in de ArenA het veld instuurt, kunnen winnen van de nummer achttien van de eredivisie. Maar dat dacht hij de vorige seizoenen tegen AZ en Vitesse ook. In de achtste finale tegen AZ (2-3) gaf De Boer op 19 januari 2012 vijf andere spelers de voorkeur dan het competitieduel daarvoor met ADO Den Haag (4-0).
De halve eindstrijd van het volgende seizoen tegen AZ (27 februari 2013, 0-3) maakte de trainer het nog bonter en spaarde hij zeven basisklanten ten opzichte van het competitietreffen met ADO Den Haag, drie dagen eerder: 1-1. Op 18 december 2014 hield hij in de achtste finale tegen Vitesse vier ’zekerheidjes’ aan de kant, die 14 december nog wel van FC Utrecht hadden gewonnen (3-1). Na de wanvertoning tegen de Arnhemmers fileerde hij zijn spelers ("Er waren er wel acht of negen rijp voor een wissel”), maar stak hij de hand ook in eigen boezem. "Misschien zijn alle wisselingen te veel van het goede geweest”, zei hij toen.
Gegoochel met opstelling
De Boer wordt boos als de suggestie wordt gewekt dat hij het bekertoernooi niet serieus neemt. Maar Slop zal het nieuwe gegoochel met gefronste wenkbrauwen bekijken. Sinds afgelopen seizoen is de winnaar van de KNVB-beker zeker van deelname aan de groepsfase van de Europa League. Het overkwam FC Groningen, terwijl Ajax zich in Tsjechië tegen Jablonec met de hakken over de sloot verzekerde van Europees voetbal tot de winterstop.
Tegen de zwakke superboeren, die ook nog eens de drie duels geschorste Nathan Kabasele missen, zal De Boer waarschijnlijk vooral zijn achterhoede op de schop nemen. Daarbij is het een afspraak dat doelman Diederik Boer nummer één Jasper Cillessen vervangt. "Hij verdient het om deze wedstrijden te spelen. Diederik is een fantastische prof die het hele seizoen klaarstaat voor Jasper”, aldus De Boer.
Internationals gespaard
Het ligt daarnaast voor de hand dat de kersverse internationals Kenny Tete en Jairo Riedewald worden gespaard. Hetzelfde geldt wellicht voor Davy Klaassen. "Een paar jongens hebben kleine pijntjes. Door het volle programma zijn er weinig mogelijkheden om ze rustig te laten herstellen. Deze bekerwedstrijd biedt daar nu de gelegenheid voor. Bovendien kunnen spelers die heel goed trainen, maar weinig spelen zichzelf laten zien tegen De Graafschap”, verduidelijkte De Boer, zonder namen te noemen.
Mike VerweijFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Volgens mij klopt dat niet echt. 2014 was namelijk die prachtige finale tegen PEC.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:01 schreef mokkiemok het volgende:
AZ in 2012 (2-3) en 2013 (0-3) en Vitesse in 2014 (0-4)__
gr gr![]()
Klopt wel, was in december 2014.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet echt. 2014 was namelijk die prachtige finale tegen PEC.__
![]()
klopt gewoon hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet echt. 2014 was namelijk die prachtige finale tegen PEC.__
Enige hoogtepunt:quote:Op woensdag 23 september 2015 12:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
![]()
Hoe zit dat eigenlijk als je de beker wint en ook voorrondes CL speelt? Bij verlies in de derde ronde ben je dan toch meteen geplaatst voor de EL?I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Je bedoeld dat een club dan twee tickets krijgt, 1 voor de CL en 1 voor de El? Dan nee, want de ticket voor EL wordt doorgegeven bij een reeds in bezit zijnde ticket voor voorronde CL.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:03 schreef Seam het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je de beker wint en ook voorrondes CL speelt? Bij verlies in de derde ronde ben je dan toch meteen geplaatst voor de EL?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Van Basten veegt vloer aan met Cruijff
Marco van Basten gelooft niet in de plannen van Johan Cruijff met Ajax. Volgens de oud-spits was het zijn voormalige leermeester vijf jaar geleden vooral om de macht te doen toen hij zijn revolutie startte. "Ajax laat zich gebruiken, zonder dat ze het waarschijnlijk doorhebben", stelt hij in zijn column in Voetbal International.
Volgens Van Basten is het vooral aan trainer Frank de Boer te danken dat Ajax sinds de machtsgreep van Cruijff in 2010 vier keer kampioen werd. Verder prijst hij de jeugdscouting die talenten als Viktor Fischer, Anwar El Ghazi en Riechedly Bazoer heeft ontdekt. Hij ziet Ajax de laatste jaren vooral goede verdedigers zelf opleiden.
Een documentaire over 'het Plan Cruijff' bij FOX was de aanleiding voor de uithaal van Van Basten naar zijn voormalige leermeester in zijn column die woensdag volledig verscheen. Dinsdag lekte al uit dat Van Basten de plannen van Cruijff vergeleek met een fabeltjeskrant.
Opgeknoopt
"Waarom zijn een paar jaar geleden al die mensen naar de rechtbank gegaan?", dacht Van Basten na het zien van de reportage op de betaalzender. "Rik van den Boog, Steven ten Have, Uri Coronel, Louis van Gaal, Danny Blind, Edgar Davids, Jan Olde Riekerink, de medische staf en jeugdtrainers zijn opgeknoopt door Cruijff en de Telegraaf. Johan heeft de macht, maar komt zelden bij Ajax en lijkt steeds meer afstand te willen bewaren."
Van Basten zet verder grote vraagtekens bij de voorgenomen benoeming van Edwin van der Sar als algemeen directeur volgend jaar. "Van der Sar is een prima gozer. Goede keeper geweest. Maar om directeur van Ajax te worden, lijkt me enige zakelijke ervaring niet overbodig. Dat Edwin een cursus aan de Cruyff University heeft gevolgd, is schijnbaar nu al voldoende voor zo'n zware functie."FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je dan de media mag geloven wordt achterhoede
Boer
Van Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks
Helemaal niks mis mee, voorin hoop ik op Younes.![]()
welke spelers je er ook in zet, van de Graafschap moet gewoon met 4-0 gewonnen worden. Laten we eerlijk wezen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je dan de media mag geloven wordt achterhoede
Boer
Van Rhijn - Veltman - Viergever - Dijks
Helemaal niks mis mee, voorin hoop ik op Younes.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Waarom geen Heitinga/Van Der Hoorn? Deden het toch zo goed op de training en kwamen er toch aan?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Van der horenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef mabo11 het volgende:
Waarom geen Heitinga/Van Der Hoorn? Deden het toch zo goed op de training en kwamen er toch aan?
Dan speel je 3e voorronde CL en de nummer 3 heeft gelijk de groepsfase van de Europa League. Kans is dus aanwezig dat de nummer twee uitgeschakeld wordt in Europa en de nummer drie zonder te spelen in de groepsfase van de EL zit.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:03 schreef Seam het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je de beker wint en ook voorrondes CL speelt? Bij verlies in de derde ronde ben je dan toch meteen geplaatst voor de EL?![]()
Marco heeft op bepaalde punten wel gelijk. Maar misschien kan hij als gefaalde trainer beter zijn energie steken in het NL elftal op dit moment.quote:![]()
Ja maar roepen zonder oplossingen te noemen, of te zeggen hoe het dan wel moet. Dat is net zo erg als 90% van de uitspraken die bijvoorbeeld van Hanegem ook maakt. En Cruijff heeft daar zelf ook een handje van af en toe.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:53 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Marco heeft op bepaalde punten wel gelijk. Maar misschien kan hij als gefaalde trainer beter zijn energie steken in het NL elftal op dit moment.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Niet gek dat het plan van Cruijff nog niet heel veel heeft opgeleverd als hij nog steeds wordt tegengewerkt en mensen onderling ruzie gaan maken.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Hij wordt niet tegengewerkt, Cruijff is er gewoon niet. Iedereen kijkt gewoon op een andere manier naar zijn plan, Johan is de enige die weet hoe hij het zelf wil. Dan moet hij ook aanwezig zijn om het plan te laten slagen en niet al het werk afschuiven aan zijn stromannetjes.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:28 schreef Rabieluh het volgende:
Niet gek dat het plan van Cruijff nog niet heel veel heeft opgeleverd als hij nog steeds wordt tegengewerkt en mensen onderling ruzie gaan maken.![]()
Daar heb je wel een punt ja.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wordt niet tegengewerkt, Cruijff is er gewoon niet. Iedereen kijkt gewoon op een andere manier naar zijn plan, Johan is de enige die weet hoe hij het zelf wil. Dan moet hij ook aanwezig zijn om het plan te laten slagen en niet al het werk afschuiven aan zijn stromannetjes.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Zelfs de harde kern komt niet meer naar het stadion. De teletekst club laat zich weer van hun beste kant zien![]()
![]()
Dit dus. Ik word doodmoe van Cruyff die wel continue roept maar te lam is om zelf dagelijks in de Arena rond te lopenquote:Op woensdag 23 september 2015 16:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hij wordt niet tegengewerkt, Cruijff is er gewoon niet. Iedereen kijkt gewoon op een andere manier naar zijn plan, Johan is de enige die weet hoe hij het zelf wil. Dan moet hij ook aanwezig zijn om het plan te laten slagen en niet al het werk afschuiven aan zijn stromannetjes.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Interview met Cruijff op NOS http://nos.nl/artikel/205(...)-van-van-basten.htmlDat denk ik ook jaquote:"Ik kan het niet zo goed plaatsen", zegt Cruijff tijdens de open dag van de Cruyff Foundation. "We zijn bij Ajax een nieuwe weg ingeslagen. Daar worden fouten in gemaakt en die zal ik ook gemaakt hebben.Okéquote:Ik ben niet de toekomst van het Nederlandse voetbal."Juist jaquote:"Het draait helemaal niet om macht. Ik heb toch geen enkele positie daar? Ik woon in het buitenland en kan dus moeilijk allerlei dingen naar me toetrekken."Nou ja, momenteel speelt PEC en Heracles leuker voetbal dan Ajax met minder individuele kwaliteitenquote:"Er worden te veel ballen teruggespeeld en er wordt te weinig vooruit verdedigd. Dat was vroeger wel de basis van het Nederlands voetbal. Jullie betrekken het te veel op Ajax, want als je de rest van de wedstrijden bekijkt, word je daar niet vrolijk van."![]()
Hoho, wel de hoogste bezettingsgraad van alle Eredivisieclubs hoor, elke week.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef hafcfan het volgende:
Zelfs de harde kern komt niet meer naar het stadion. De teletekst club laat zich weer van hun beste kant zien
(op papier).![]()
Er zitten best goed punten in het Cruijff beleid, daarvoor werd Ajax steeds meer een koopclub,
Nu heeft de jeugd gelukkig weer voorrang , alleen hebben ze het gigantisch onderschat.
Er werd gedacht dat er aan de lopende band toptalenten zouden doorbreken dmv specifieke trainingen etc. Maar helaas.., alhoewel er momenteel best grote talenten rondlopen maar die zijn ook zo weer vertrokken als ze een seizoen goed spelen.
Wat me wel altijd heeft tegengestaan is dat iedereen die maar een kleine kanttekening had direct geliquideerd werd met behulp van vriendjes Derksen en Jaap de GrootAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik heb het al vaker gezegd, de waarheid ligt in het midden. PSV en Ajax kunnen beide van elkaar leren.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:17 schreef Pedroso het volgende:
Er zitten best goed punten in het Cruijff beleid, daarvoor werd Ajax steeds meer een koopclub,
Nu heeft de jeugd gelukkig weer voorrang , alleen hebben ze het gigantisch onderschat.
Er werd gedacht dat er aan de lopende band toptalenten zouden doorbreken dmv specifieke trainingen etc. Maar helaas.., alhoewel er momenteel best grote talenten rondlopen maar die zijn ook zo weer vertrokken als ze een seizoen goed spelen.
Wat me wel altijd heeft tegengestaan is dat iedereen die maar een kleine kanttekening had direct geliquideerd werd met behulp van vriendjes Derksen en Jaap de Groot
PSV op het gebied van opleiden binnen een bepaald systeem/filosofie, Ajax op het gebied van balans aanbrengen door gerichte aankopen.
De redding van het Nederlandse club-voetbal ligt in het leren van elkaar.![]()
En alle Ajax-jeugd heeft zich op 5-jarige leeftijd gemeld op de toekomst met hun nieuwe schoentjes omdat ze graag eens wilden kijken of voetbal een leuke sport was?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:27 schreef PowerLoungen het volgende:
PSV heeft wel een filosofie ja : Sparta
Houd toch op man.![]()
Gevoelige snaar geraakt zo te zien ?quote:Op woensdag 23 september 2015 18:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En alle Ajax-jeugd heeft zich op 5-jarige leeftijd gemeld op de toekomst met hun nieuwe schoentjes omdat ze graag eens wilden kijken of voetbal een leuke sport was?
Houd toch op man.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee hoor, je gebruikelijke stront die nergens op slaat.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gevoelige snaar geraakt zo te zien ?
Van jou verwacht ik geen inhoudelijke reactie die club overstijgend denken vereist.![]()
De vraag is of ze echt van elkaar kunnen leren, of dat het meer "schoenmaker, blijf bij je leest" is. Die hoofd scouting die Ajax van PSV kocht heeft echt wel geprobeerd de scouting van Ajax in te richten zoals die van PSV.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd, de waarheid ligt in het midden. PSV en Ajax kunnen beide van elkaar leren.
PSV op het gebied van opleiden binnen een bepaald systeem/filosofie, Ajax op het gebied van balans aanbrengen door gerichte aankopen.
De redding van het Nederlandse club-voetbal ligt in het leren van elkaar.
Jeugd scouting is wel prima bij Ajax, al is dat meer dankzij brand management dan dankzij scouting, denk ik![]()
Ah gelijk persoonlijk , zegt genoegquote:Op woensdag 23 september 2015 18:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor, je gebruikelijke stront die nergens op slaat.
Van jou verwacht ik geen inhoudelijke reactie die club overstijgend denken vereist.RED ONS HENNIEGOD![]()
Even teruglezen, jij was de eerste die persoonlijk begon. Maar nu we toch bezig zijn:quote:Op woensdag 23 september 2015 18:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah gelijk persoonlijk , zegt genoeg
Je moeder.![]()
Je dikke moeder.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Even teruglezen, jij was de eerste die persoonlijk begon. Maar nu we toch bezig zijn:
Je moeder.![]()
3-4-3 godtwitter:ajaxlife twitterde op woensdag 23-09-2015 om 19:33:46Opstelling Ajax: Boer; Van Rhijn, VDHoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Fischer #ajagra reageer retweet
Oh.![]()
Dat is een aparte opstellingquote:Op woensdag 23 september 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
3-4-3 godtwitter:ajaxlife twitterde op woensdag 23-09-2015 om 19:33:46Opstelling Ajax: Boer; Van Rhijn, VDHoorn, Viergever; Bazoer, Gudelj, Schöne, Sinkgraven; El Ghazi, Milik, Fischer #ajagra reageer retweet
![]()
vd Hoorn ipv Heitinga... nogal een klap in het gezicht van hem...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een aparte opstellingNeem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Jezus die drie achterin gaan ongetwijfeld pijn doen aan mijn ogenquote:Op woensdag 23 september 2015 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
![]()
Het sprankelend voetbal komt er aan![]()
Tactische meesterzet van Frank waarmee we de Superboeren compleet gaan overrompelen![]()
![]()
Klere zeg..quote:Op woensdag 23 september 2015 19:38 schreef MrStock het volgende:
[..]
vd Hoorn ipv Heitinga... nogal een klap in het gezicht van hem...![]()
De aanvoerder is vandaag Nemanja Gudelj. Uw lichtpunt in donkere dagen. De mannetjesputter van weleer. Wat een fantastische aankoop is het. Gif, energie, kracht: oh genot.![]()
...met het voetballend vermogen van Emile Schelvis.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
De aanvoerder is vandaag Nemanja Gudelj. Uw lichtpunt in donkere dagen. De mannetjesputter van weleer. Wat een fantastische aankoop is het. Gif, energie, kracht: oh genot.![]()
Gudelj aanvoerder, man man man
Doe dan lekker Schöne, desnoods Van RhijnMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Heb eens wat vertrouwen in Gudelj is echt wel een prima speler moet gewoon zijn vorm vinden. We hebben spelers met een hele hoop minder talent wel gesteund![]()
Een ik heb scheit aan wat iedereen vind opstelling.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is een aparte opstelling
Mensen die een kaartje kopen krijgen weer FC. OogaidsNarf!![]()
Ik heb een beetje het idee dat Heitinga een Mathijsen 2.0 gaat worden. Speler die niet toevoegt, maar wel de jeugd in de weg staat.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als ik Sjonnie was zou ik zeggen: "Frank krijg de tyfus" en opstappen.![]()
Abonneer je gewoon op FOX pauperquote:Op woensdag 23 september 2015 20:42 schreef VXXLL het volgende:
Wie heeft er een goede stream van Ajax?![]()
Alleen jij steunde Boerrigter hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb eens wat vertrouwen in Gudelj is echt wel een prima speler moet gewoon zijn vorm vinden. We hebben spelers met een hele hoop minder talent wel gesteundOh.![]()
Mathijsen was in zijn eerste seizoen toch best goed?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat Heitinga een Mathijsen 2.0 gaat worden. Speler die niet toevoegt, maar wel de jeugd in de weg staat.![]()
Hoe kan hij iemand in de weg staan als hij niet speelt?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik heb een beetje het idee dat Heitinga een Mathijsen 2.0 gaat worden. Speler die niet toevoegt, maar wel de jeugd in de weg staat.![]()
Kan niet waar ik woon. Sorry hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Abonneer je gewoon op FOX pauper![]()
![]()
Check dmquote:Op woensdag 23 september 2015 20:43 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Kan niet waar ik woon. Sorry hoor![]()
Fox sports Go. Gewoon online te kijken.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:43 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Kan niet waar ik woon. Sorry hoorVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ontbind het contract met Heitinga maar gewoon...
Enfin. We zullen eens zien of Ajax dit rare experiment overleefd.![]()
http://www.foxsports.nl/abonneren/?embedded=1quote:Op woensdag 23 september 2015 20:43 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Kan niet waar ik woon. Sorry hoor
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hmmm, het overwegen waard. Al is 18,- best veel. Werken die streams goed, of haperen ze alsnog?quote:Op woensdag 23 september 2015 20:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
http://www.foxsports.nl/abonneren/?embedded=1![]()
![]()
150 voor een jaar nemen. En streams werken goed.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hmmm, het overwegen waard. Al is 18,- best veel. Werken die streams goed, of haperen ze alsnog?
150 voor alles. 120 voor alleen eredivisie.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je een vriend/familielid hebt met Ziggo kan je vragen of je hun Ziggo account mag gebruiken, daarmee log je in bij Fox en kan je gratis online kijkenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:48 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Hmmm, het overwegen waard. Al is 18,- best veel. Werken die streams goed, of haperen ze alsnog?![]()
Inderdaad, en nog even een stomp verkopen.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:39 schreef Sickert het volgende:
[..]
Als ik Sjonnie was zou ik zeggen: "Frank krijg de tyfus" en opstappen.![]()
Viergever
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Komen ze nog goed weg ook.
Ik kijk vanuit België via VPN-verbinding met de login van mijn ouders via een Android-box op t.v.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je een vriend/familielid hebt met Ziggo kan je vragen of je hun Ziggo account mag gebruiken, daarmee log je in bij Fox en kan je gratis online kijken
Technology![]()
![]()
Zo langzamerhand heeft Fox het aardig op orde gelukkig. Voorheen was het nog veel duurder en was de kwaliteit van de streams echt regelmatig baggerquote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
150 voor een jaar nemen. En streams werken goed.
150 voor alles. 120 voor alleen eredivisie.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
je hebt twee teams nodig voor een goede wedstrijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frank "schreeuwlelijk" de BoerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
True. Maar er hadden er na een half uur wel al twee in mogen vliegen tegen een ploeg als deze.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:09 schreef mokkiemok het volgende:
je hebt twee teams nodig voor een goede wedstrijd![]()
Maar wel 75 % balbezit #dominerenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
True. Maar er hadden er na een half uur wel al twee in mogen vliegen tegen een ploeg als deze.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wel opvallend dat Frank zich liet ontvallen dat Van Basten op sommige vlakken een punt heeft, jammer dat Kraaij niet doorvroegOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik vind het wel linke soep elke keer als de Graafschap even over de middenlijn komt. 3 verdedigers waarvan 1 vd Hoorn is![]()
![]()
heb je daar vid. van ? ik heb het gemist ?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat Frank zich liet ontvallen dat Van Basten op sommige vlakken een punt heeft, jammer dat Kraaij niet doorvroegFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
spits als cv vind ik ook raar jaquote:Op woensdag 23 september 2015 21:16 schreef Vermecelli het volgende:
Ik vind het wel linke soep elke keer als de Graafschap even over de middenlijn komt. 3 verdedigers waarvan 1 vd Hoorn isFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
van Rhijn
Het zit ook nog niet echt mee
Nee heb ik niet, maar was vlak voor de wedstrijd, denk dat het ergens op Fox straks nog wel aangehaald wordtquote:Op woensdag 23 september 2015 21:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heb je daar vid. van ? ik heb het gemist ?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wel de enige die ook inziet dat het spel om te huilen is, van hemzelf en zijn medespelers.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
was het tijdens de voorbeschouwing? ok thxquote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar was vlak voor de wedstrijd, denk dat het ergens op Fox straks nog wel aangehaald wordtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is wel minder statisch vanavondOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
was het tijdens de voorbeschouwing? ok thx
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het moet allemaal wat sneller, dan ga je er overheen met 5-0.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel minder statisch vanavondFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En een ploeg als deze hoor je eigenlijk toch wel kapot te kunnen spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
True. Maar er hadden er na een half uur wel al twee in mogen vliegen tegen een ploeg als deze.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ze winnen ook wel hoor, maar inderdaad ze moeten het gewoon kapot spelen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
En een ploeg als deze hoor je eigenlijk toch wel kapot te kunnen spelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ghazi doet dadelijk een LewandowskiFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou het inmiddels al 90% balbezit zijn?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Oh de graafschap laat ook niets zien hoor, maar met wat meer dynamiek is deze wedstrijd al beslist. Nu kan het in de tweede helft altijd nog raar gaan lopen.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:23 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ze winnen ook wel hoor, maar inderdaad ze moeten het gewoon kapot spelen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Sanogo dan...quote:Op woensdag 23 september 2015 21:24 schreef mokkiemok het volgende:
Ghazi doet dadelijk een Lewandowski![]()
Frank die zich boos maakt en dan ziet dat het toch een goal wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ja Ja!FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
mooie counter welFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
youness
nog niet wedstrijd fit, moet inkomen, moet speeltijd opdoen bij jong, wordt rustig gebrachtquote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef Smoofie het volgende:
Waarom speelt Heitinga niet. Slechter dan 4gever en hoorn kan toch niet
Het bevalt mij ook wel, misschien wel vaker 3-4-3 proberen tegen dit soort ploegen in thuiswedstrijdenquote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef Class het volgende:
Gejank weer, prima wedstrijd om te zienOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Enige kritiek puntje is dat het maar 1-0 isquote:Op woensdag 23 september 2015 21:33 schreef Class het volgende:
Gejank weer, prima wedstrijd om te zien
de Graafschap heeft niks in te brengen, met de rug tegen de muur.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, oogt alleen wel wat gammel achterin. Dat staat echter natuurlijk wel de B-lineup.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het bevalt mij ook wel, misschien wel vaker 3-4-3 proberen tegen dit soort ploegen in thuiswedstrijdenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Younes - Milik - El Ghaziquote:Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het bevalt mij ook wel, misschien wel vaker 3-4-3 proberen tegen dit soort ploegen in thuiswedstrijden
Klaassen
Sinkgraven - Gudelj
Bazoer
Riedewald - Veltman - Tete
Lijkt me interessant![]()
Klaassen weer eens onzichtbaar deze wedstrijdFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Veltman vooralsnog wel foutloos.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen weer eens onzichtbaar deze wedstrijdVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
gast... die staat er helemaal niet inquote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Veltman vooralsnog wel foutloos.
Oh je was serieus?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gast... die staat er helemaal niet inVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:
Net als het publiek.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen weer eens onzichtbaar deze wedstrijd![]()
Nietszeggende speler. Soort Siem de Jong.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef mokkiemok het volgende:
Klaassen weer eens onzichtbaar deze wedstrijdReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
vermaak mij anders prima, flesje blue label opengemaakt met het vrouwtje. Kaasplankje erbij. Heurlijkquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
aaai, da voetjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
3e rood voor VitesseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Morgen weer, uitverkochte Kuip.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
heb je wel eens bij je eigen club gekeken vuile homo
Je weet wel, die tempel aan Zuid, waar we de 2e ring wel vol krijgen![]()
![]()
wat kom je hier nou eigenlijk doen?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen weer, uitverkochte Kuip.
Je weet wel, die tempel aan Zuid, waar we de 2e ring wel vol krijgenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Beetje posten op een forum. En jij?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
wat kom je hier nou eigenlijk doen?![]()
wedstrijdje hoor Heracles - VitesseFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nehquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vorige week woensdag zat er ±45.000 op de tribune in de Arena, bij jullie?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel, die tempel aan Zuid, waar we de 2e ring wel vol krijgen![]()
niet op reageren, gaat hij vanzelf weer wegquote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vorige week woensdag zat er ±45.000 op de tribune in de Arena, bij jullie?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
echt dramatisch zegquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Woensdag ja? Was je er ook, woensdag?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:03 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Vorige week woensdag zat er ±45.000 op de tribune in de Arena, bij jullie?![]()
![]()
Nou dat is dan mooi onlogisch maar het boeit niemandquote:Op woensdag 23 september 2015 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet wel, die tempel aan Zuid, waar we de 2e ring wel vol krijgen
Voor de rest ben je een aardige jongen![]()
Doe maar weer zo, vlerk.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou dat is dan mooi onlogisch maar het boeit niemand
Voor de rest ben je een aardige jongen![]()
serano
vind hem de tweede helft stuk beter dan de eerste.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
hij komt er aanquote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef Heeinz het volgende:
Heitinga mag weer voor lul warmlopenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Serero kwam er pas de 2e helft in.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
vind hem de tweede helft stuk beter dan de eerste.![]()
ik bedoel sinkquote:Op woensdag 23 september 2015 22:14 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Serero kwam er pas de 2e helft in.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heitinga pakt zijn momentjeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ik had al een vermoeden dat hij een grapje maakte hoor. Maar ik hapte toch maarquote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was vrij duidelijk maar Vjenne is niet zo slim
Sorry VjenneFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bazoer
Waarom nou weer zo doen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat was vrij duidelijk maar Vjenne is niet zo slim
Sorry Vjenne![]()
Bazoer
Sjonnie mag zo nog een minuutje meedoen. Is toch al meer dan de laatste seizoenen bij Hertha en Everton. Als ie dat maar conditioneel volhoudt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
hij gaat ook godverdomme weer niet doorquote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Milik waarom nou steeds die verkeerde keuzesFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij maakt nooit een keuze, gaat altijd voor z'n eigen kans.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Milik waarom nou steeds die verkeerde keuzesAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ajax gaat dit nog weg geven hoorFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zelf schieten of Serero de kans geven, geen lastige keuze hoorquote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Heeinz het volgende:
Godverdomme Milik waarom nou steeds die verkeerde keuzes![]()
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij maakt nooit een keuze, gaat altijd voor z'n eigen kans.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarnet na die actie van Younes had hij dat juist moeten doen maar wou hij de bal voorgevenquote:Op woensdag 23 september 2015 22:19 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij maakt nooit een keuze, gaat altijd voor z'n eigen kans.![]()
Er hadden nog wel 25.000 vluchtelingen bij gekund.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hapquote:Op woensdag 23 september 2015 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Jij weet ook niet echt wat je wil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
jaja hij komtFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
De assist was ook prima.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daarnet na die actie van Younes had hij dat juist moeten doen maar wou hij de bal voorgevenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ik wilde het net zeggen, zou legendarisch zijnquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
balletje breedFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de manFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de legendeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heeft ie vaker gestaan, is wel inmiddels 20 jaar geleden ofzo maar toch.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
zekerheidjequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
blessure incomingFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hij heeft wel de drive om een actie te maken. Prima speler om erbij te hebben.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
is een nieuwe speler, niet iedereen kent zijn naam.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
Fijn ook dat de commentator even zegt dat ze met Sjonnie, Heitinga bedoelen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Per ongeluk tegen zijn hoofd
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
arbitrage
Hij kon niet meer bukken anders had ie 'm voorlangs laten gaan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bankingaquote:Op woensdag 23 september 2015 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heitinga sowieso in TT volgende reeks.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heitinga sowieso in TT volgende reeks.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
de man de legendeFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
kampioenschapFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bekerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nounou, gewoon een degelijke speler geweest. Geen toppertje natuurlijkCharlie: How's it going in there?
Europa leagueFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Johan Cruijff schaalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat tenue, minuus kraagjequote:Charlie: How's it going in there?
ok sorryquote:
Eenschquote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat tenue, minuus kraagjeWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
De Graafschap is overigens van het niveau rechterrijtje Jupiler League.
Die gaan onder de 10 punten blijven dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
ik zie ze nergens winnen eigenlijkquote:Op woensdag 23 september 2015 22:31 schreef Pedroso het volgende:
De Graafschap is overigens van het niveau rechterrijtje Jupiler League.
Die gaan onder de 10 punten blijven dit seizoen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Uit bij Feyenoordquote:Op woensdag 23 september 2015 22:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie ze nergens winnen eigenlijk![]()
quote:
sfeertje hoor in het stadionFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, die vluchtelingen maken er een mooi feestje van.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
waar is die kut troll nu gebleven ?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, die vluchtelingen maken er een mooi feestje van.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wie ?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
waar is die kut troll nu gebleven ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
jammer wel, gun het hem echt wel. Nooit iets verkeerds gedaan in mijn ogen. (buiten zijn spel om bedoel ik dan)quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die hier net zat te trollen, weet ik ut hoe die heet. met zn Kramer UIquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
heren fijne avond sluiten jullie even af...FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
is een dikzakquote:Op woensdag 23 september 2015 22:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die hier net zat te trollen, weet ik ut hoe die heet. met zn Kramer UI
die moet je sowieso nooit serieus nemen![]()
Iedere keer dat gezeik van Frank dat de tegenstander het spel niet wilt maken wordt ik wel een beetje moe van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: