Npquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:29 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
TOP !!
![]()
Kun je die site een beetje in de gaten houden, en bij updates ff een korte samenvatting hier zetten?
Ze hebben de titel inmiddels verandertquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt intimiderend, bedankt
[..]
Dan is iedereen natuurlijk boos op Servië omdat er dan in de landen voor Servië onverantwoorde situaties ontstaan.
Nou én ? De onverantwoorde situaties ontstaan door de migranten. Daar moet eens een stop op gezet worden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt intimiderend, bedankt
[..]
Dan is iedereen natuurlijk boos op Servië omdat er dan in de landen voor Servië onverantwoorde situaties ontstaan.
Dijsselbloem, Merkel, Hollande, Rutte en die oude bok op Financien in Duitsland hadden die Griekse premier tijdens die top aardig vernederd volgens mij. misschien dat ze daarom niet zo veel hebben gedaan. De uitnodiging van Merkel kwam toch toen het allemaal al aardig op gang gekomen was?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het slot had er al bij Griekenland op gemoeten. Ongelooflijk dat niemand dit zag aankomen. Open uitnodigingen vanuit Duitsland en dit.
Echt heel tof dat je ons op de hoogte wilt houden...quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:44 schreef Ali_boo het volgende:
Nu staat er: We raden de Serviers aan om een toontje lager te zingen , ga kleuren broeder
Iedereen moet direct stoppen met oorlog maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:48 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou én ? De onverantwoorde situaties ontstaan door de migranten. Daar moet eens een stop op gezet worden.
Alsof al die migranten uit een oorlogs gebied komenquote:Op dinsdag 22 september 2015 16:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iedereen moet direct stoppen met oorlog maken.
Oké, dus dan nemen we geen mensen meer op die vluchten voor een oorlog omdat er ook mensen tussen zitten die niet vluchten voor een oorlog?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Alsof al die migranten uit een oorlogs gebied komen
Klopt, ik ben Servisch gaan lezen, begrijp ik meer van...quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kap met die google translate, niemand begrijpt daar wat van
Goed dat ze in elk geval overleggen, en elkaar wat tegemoet lijken te komen. Al is dit geen oplossing nog. Hoeveel vluchtelingen zijn er nu in Servië ongeveer?quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:16 schreef Ali_boo het volgende:
Om 17.00 uur was er telefonisch contact tussen de Kroatische premier Zoran Milanović en de Servische premier Aleksandar Vučić
Er is afgesproken dat vrachtwagens met bederfelijke goederen doorgang krijgen . De douane zal het vervoer van goederen extra in de gaten houden
Het gaat om de grenspost Bajakovo
Niemand komt hier aan op de vlucht. Dat heet geen vlucht meer als je al vele veilige kilometers achter de rug hebt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oké, dus dan nemen we geen mensen meer op die vluchten voor een oorlog omdat er ook mensen tussen zitten die niet vluchten voor een oorlog?
Nou, dat komt uit, er zitten al miljoenen in Libanon en in Turkije. Met name Libanon is opmerkelijk. Het land is kleiner dan Nederland, heeft een stuk minder inwoners en ze doen het gewoon.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:20 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Niemand komt hier aan op de vlucht. Dat heet geen vlucht meer als je al vele veilige kilometers achter de rug hebt.
Selecteren aan de grens. En als ik het voor het zeggen had zouden we de Syriërs sws gewoon in hun eigen regio helpen. Niet hier.
Er worden geen aantallen genoemd. Het enige wat ze te melden hadden is dat duizenden mensen wachten om de grens over te stekenquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat ze in elk geval overleggen, en elkaar wat tegemoet lijken te komen. Al is dit geen oplossing nog. Hoeveel vluchtelingen zijn er nu in Servië ongeveer?
De regio is groter dan Libanon en Turkije.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat komt uit, er zitten al miljoenen in Libanon en in Turkije. Met name Libanon is opmerkelijk. Het land is kleiner dan Nederland, heeft een stuk minder inwoners en ze doen het gewoon.
Maar de grenzen zijn daar blijkbaar bereikt. Of de kampen zijn zo vol dat de omstandigheden niet meer menselijk te noemen zijn. Niet blootstaan aan besmettelijke ziektes zie ik persoonlijk ook onder veiligheid. Met honderdduizend mensen in een kamp zonder enig uitzicht levert ook situaties op die je niet veilig kunt noemen.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er worden geen aantallen genoemd. Het enige wat ze te melden hadden is dat duizenden mensen wachten om de grens over te steken
En dat er afgelopen nacht 2.400 vluchtelingen zijn overgebracht naar verschillende kampen
De eerste berichten zijn gematigd positief al moet ik erbij vermelden dat men de ''balkan temperament '' niet moet onderschattenquote:Op dinsdag 22 september 2015 17:37 schreef Ryan3 het volgende:
Loopt het nou met een sisser af, begrijp ik dat goed?
En die landen moeten gewoon veel meer hulp krijgen. De situatie is daar regelmatig nijpend las ik. Dat vind ik een schreeuwend schandaal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, dat komt uit, er zitten al miljoenen in Libanon en in Turkije. Met name Libanon is opmerkelijk. Het land is kleiner dan Nederland, heeft een stuk minder inwoners en ze doen het gewoon.
Maar de grenzen zijn daar blijkbaar bereikt. Of de kampen zijn zo vol dat de omstandigheden niet meer menselijk te noemen zijn. Niet blootstaan aan besmettelijke ziektes zie ik persoonlijk ook onder veiligheid. Met honderdduizend mensen in een kamp zonder enig uitzicht levert ook situaties op die je niet veilig kunt noemen.
Kan m'n plunjezak weer op de zolder gooien wrs.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
De eerste berichten zijn gematigd positief al moet ik erbij vermelden dat men de ''balkan temperament '' niet moet onderschatten
Een verkeerde blik of woord en het loopt weer zwaar uit de hand
Het probleem was toch de immigranten die in Servië waren en niet of fruit over de grens kon? Zolang Kroatië en Hongarije de grenzen dicht houden zullen de immigranten zich in Servië opkroppen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Goed dat ze in elk geval overleggen, en elkaar wat tegemoet lijken te komen. Al is dit geen oplossing nog. Hoeveel vluchtelingen zijn er nu in Servië ongeveer?
Er worden daar mensen zo goed mogelijk geholpen volgens mij, en dat kun je van veel andere landen niet zeggen.quote:
Omdat de kans dat jij door een jihadist voor je raap geschoten wordt kleiner is dan dat je bij het klussen om het leven komt. Begrijp dat nou, het is een calculated risk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:56 schreef vigen98 het volgende:
Waarom vechten ze onder elkaar terwijl er gewoon jihadisten gemakkelijk Europa binnenkomen, ze moeten als een team samenwerken en deze mensen weren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |