Bas Nijhuisquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef K.offie het volgende:
Zegt denk meer over jou![]()
Goed, weet iemand wie er donderdag fluit? Ik las kuipers zondag, maar donderdag ben ik niet tegen gekomen
quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:37 schreef K.offie het volgende:
Zegt denk meer over jou![]()
Goed, weet iemand wie er donderdag fluit? Ik las kuipers zondag, maar donderdag ben ik niet tegen gekomen
Welke scheidsrechters had je wel acceptabel gevonden? Maakt niet uit welk land, alle scheidsrechters fluiten in de nationale competities abominabel, terwijl ze het Europees meestal toch wel goed doenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nijhuis en Kuipers in een week brr.
Volgens mij zei Elia zelf dat hij wel naar hem toe liep om verhaal bij hem te gaan halen en iets als dat ze met de hoofden tegen elkaar hebben gestaan en die kerel toen ineens ging liggen. Iets in die trant.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom nemen mensen allemaal aan dat Elia wat gedaan heeft?
Dat is niet eens bewezen. Zoals iemand hier al zei: de grens ziet hem bij wijze van spreke van 40 meter afstand in zijn neus peuteren met iemand naast hem, die kerel naast hem laat zich vallen en de grens ziet het neuspeuteren aan voor een klap.
Die kerel die zich laat vallen kan toch net zo goed liegen als Elia?
Alles beter dan Blom of Wiedemeijer imo. Hebben we Higler al eens gehad eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Welke scheidsrechters had je wel acceptabel gevonden? Maakt niet uit welk land, alle scheidsrechters fluiten in de nationale competities abominabel, terwijl ze het Europees meestal toch wel goed doen
Eind vorig seizoen floot die Groningen - Feyenoord (1-1). Was niet z'n beste wedstrijd kan ik mij nog wel herinneren (alhoewel ik weinig goede wedstrijden van hem kan herinneren)quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles beter dan Blom of Wiedemeijer imo. Hebben we Higler als eens gehad eigenlijk?
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:43 schreef Vasion het volgende:
Aan de TT te lezen gaan we het dus goed doen in de klassieker.![]()
Ajax is een beetje allergisch voor ervaren spelers.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.
AHHAHAHAHAHAH HAHAHAHAH HAHAHAquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben je Feyenoord-Ajax van vorig jaar vergeten ofzo? Toen werd Feyenoord HE-LE-MAAL weggespeeld, wonder dat het bij 0-1 bleef.
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:31 schreef BadderHaring het volgende:
Feyenoord was beide klassiekers beter dan Ajax.
Als er ooit sprake was van een morele winnaar was dat die dag. Echt heel Nederland had 't erover dat we ze echt compleet weg hadden getikt en beter waren op echt alle vlakken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datKon er eigenlijk nog wel mee leven ook.
Ik weet dat gevoel ook nog precies. Maar het is toch eigenlijk bizar dat je daar mee kan levenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb denk ik zelden zo'n klasseverschil gezien (waarbij Feyenoord beter was dan Ajax that is) dan die wedstrijd in de Kuip. Wat een bizarre uitslag was datKon er eigenlijk nog wel mee leven ook.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
twitter:Markla94 twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:40:18Lewandowski stond ooit op de scoutingslijst van Feyenoord. http://t.co/JlpgsbYzXu reageer retweet
Goed lijstje welquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:00 schreef Brammess het volgende:
heytwitter:Markla94 twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 21:40:18Lewandowski stond ooit op de scoutingslijst van Feyenoord. http://t.co/JlpgsbYzXu reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |