abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156291735
Ik ben/was dus al een paar maanden aan het daten met een jongen. We hebben eerder nooit besproken of het exclusief was, en het was eigenlijk ook nog erg pril aangezien we in die maanden tijd uiteindelijk niet eens bizar veel af hebben kunnen spreken. Wel is het altijd heel leuk geweest en merkte ik echt dat we bij elkaar passen. Hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij me leuk en interessant vindt, een klik voelt, en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Bovendien heb ik het een keer eerder bijna afgekapt omdat ik het gevoel had dat hij er anders in stond dan ik en toen heeft hij een beetje stuntelig zijn gevoelens geuit, waarbij hij aangaf het heel erg te vinden als ik hem niet meer wou zien.
Nu was ik dus laatst bij hem en heb ik gevraagd of hij momenteel, naast mij, nog met andere meiden seks heeft. Dit bleek dus wel het geval te zijn. Ik schrok hier echt van en ondanks dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc), voelde ik me de volgende dag enorm dubbel en heb ik uiteindelijk een berichtje gestuurd dat ik er op die manier niet mee door wil gaan.
Ik heb duidelijk uitgelegd dat hij het inderdaad allemaal zelf moet weten omdat we geen relatie hebben oid, maar dat ik het moeilijk kon begrijpen en me er niet goed bij voelde.
Hier kreeg ik pas na twee dagen antwoord op, dat hij ''even goed wou reageren'', maar erg druk was geweest. Hij wilde het echter niet zo afsluiten.

Inmiddels zijn er alweer bijna twee dagen verstreken. Ik weet dat hij het ontiegelijk druk heeft, hij heeft ook ooit aangegeven bijna geen tijd te hebben om over z'n gevoelens na te denken en dat hij dit sowieso erg lastig vindt. Ook vertelde hij eerlijk over z'n laatste (langdurige) relatie waardoor hij voorzichtiger is geworden met zichzelf binden.
Maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat hij zo lang nodig heeft om uit te vogelen wat hij nou precies voor iemand voelt? Of is dat wel vrij normaal bij mannen?

Wat zeggen jullie? Hij heeft gewoon geen zin te reageren/weet niet wat hij moet zeggen en ik moet hem links laten liggen? Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?

[ Bericht 1% gewijzigd door kolafavorit op 22-09-2015 10:48:02 ]
pi_156291792
Hangt van jezelf af en wat je van hem of met hem wil.
pi_156291841
Ik ben wel degelijk op zoek naar iets ''meer'', d.w.z. niet slechts wat aankloten. Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..

Het is denk ik meer zo dat ik bang ben dat hij überhaupt niks meer gaat sturen. En ik daar ondertussen wel teveel op blijf hopen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 10:48:32 #4
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_156291954
"Die andere meisjes neuk ik, maar met jou bedrijf ik de liefde en geef ik m'n ziel bloot."

Doe niet zo naïef, TS. :')
pi_156292140
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:

... dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc)
Echt, werd je gerustgesteld door een 'ik heb je nog niet zo goed leren kennen' als je enkele maanden met iemand aan het daten bent?

ik denk dat als het maanden duurt, je elkaar weinig ziet en de ander na maanden aangeeft 'je niet zo goed te kennen' dat je best kunt concluderen dat het vermoedelijk geen succesvolle relatie geworden is en de kans klein is dat er nog veel toekomst in zit.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156292291
Als je aan het lijntje wilt worden gehouden in de hoop op meer, of genoegen wil nemen met het zijn van een neukertje, dan verder gaan. Als je wat serieuzers wilt, dan afkappen en op zoek naar wat anders. Dit zit er bij hem niet in.
pi_156292367
Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie. En ik geef toe dat we de laatste paar keren misschien niet zeer veel inhoudelijks hebben gedaan qua daten.. hij gaf dus wel aan dat te willen doen met me.
Maar jullie hebben waarschijnlijk gelijk. Ik moet z'n praatjes ook niet allemaal geloven.
pi_156292431
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:09 schreef kolafavorit het volgende:

Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie.
om dat op een wat andere wijze te beschrijven... kennelijk was de zomervakantie belangrijker dan de interesse in elkaar; iig voor ofwel één van jullie of misschien allebei.

Alles leuk en aardig, maar ik denk dat dat wel wat zegt over hoe serieus de kans is dat jullie een relatie krijgen.. kennelijk heeft dat geen al te hoge prioriteit nu.. de vraag is of je dat (nog) kan veranderen en vooral ook wat je daaraan dan denkt te gaan doen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:30:05 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156292724
Ben ook bang dat hij je aan het lijntje houdt. Als hij je echt beter wil leren kennen, dan zou hij daar ook moeite voor doen en tijd in steken. In plaats van dat alles en meer in andere dates te steken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156292790
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar. Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:34:01 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156292818
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:32 schreef kolafavorit het volgende:
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar.

Oh, dat scheelt. Hij heeft gewoon een of meerdere booty calls, geen dates.

quote:
Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
Hij peilde dus duidelijk wat je allemaal wist.
  dinsdag 22 september 2015 @ 11:37:41 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_156292886
Je kunt hem nog wel de ruimte geven om met zijn reactie te komen. Als je dat nou rustig afwacht zonder hem onder druk te zetten, dan zou zijn reactie wel een eerlijke moeten zijn. In ieder geval eerlijker dan wanneer je hem voor het blok zou zetten.

En, als dat nog aan de orde blijkt, bespreek dan hoe hij erin staat en hoe jij ertegenaan kijkt. Het lijkt me dan nog vroeg genoeg voor jou om te besluiten of je op die basis wel of niet door wil.
The love you take is equal to the love you make.
pi_156292891
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?

Je zegt zelf in je verhaal:
quote:
Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
pi_156293370
quote:
en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:03:40 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156293401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:

Vind ik juist helemaal niet. In mijn ervaring geldt 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten' hier meestal.
pi_156293547
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
"Pools are perfect for holding water"
pi_156293565
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..
Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.
pi_156293656
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zei dat ook tegen hem. Jij vindt het al kut als ik alleen met *naam* práát.
Hij: Ja ik weet het, het is ook heel krom

:{
pi_156293732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef probeer het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goed :P Waardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
pi_156293742
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.

En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
pi_156293834
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goed :P Waardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
Wellicht heeft hij dus meer behoefte aan seks dan een keer in de week / twee weken.

In dit opzicht zie ik het probleem niet zo.

Nou ja, behalve dat jullie dus waarschijnlijk niet echt heel openlijk communiceren over dit onderwerp, en daardoor bij jou dus wellicht wat verwachtingen zijn ontstaan waar hij nu nog niet aan kan of wil voldoen. Had voorkomen kunnen worden door er gewoon over te praten.
pi_156293918
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?

Je zegt zelf in je verhaal:

[..]

Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.
Maar aan de andere kant: we zijn allebei studenten, hebben nooit afspraken gemaakt of wat dan ook, en het is nog te pril om echt verliefd te zijn. Ja, ik vind hem leuk, maar ik ben een vrouw. En als een ''leuke man'' met je gaat knuffelen na de seks en je uit het niets kusjes op je voorhoofd geeft, tja, dan vind ik het lastig om géén gevoelens te ontwikkelen.

Dus vandaar een beetje de tweestrijd
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:32:46 #23
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156293951
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156293962
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:22 schreef probeer het volgende:
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.

En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.
pi_156293999
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:36:33 #26
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156294019
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:35 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.
Praat je nog met die gast die jou ''bijzondere berichtjes'' stuurde?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_156294030
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:36 schreef Fera het volgende:

[..]

Praat je nog met die gast die jou ''bijzondere berichtjes'' stuurde?
Op dit moment niet. Maar ik kan heel makkelijk een gesprek beginnen haha.
pi_156294064
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:33 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.
Er zit in mijn ogen een énorm verschil tussen eerlijk zijn wanneer je iets gevraagd wordt, en daadwerkelijk uit eigen beweging iets van / over jezelf delen. Hij had het je namelijk ook gewoon uit zichzelf kunnen vertellen, omdat hij misschien bedacht had dat dit wel eens een hekel punt zou kunnen worden, of puur en alleen om jou volledig te informeren. Maar nee, je moest er eerst naar vragen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:39:23 #29
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156294067
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:37 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Op dit moment niet. Maar ik kan heel makkelijk een gesprek beginnen haha.
Waarom eigenlijk? Voegt hij nog iets toe aan je leven behalve flirtpogingen?
pi_156294092
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Fera het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Voegt hij nog iets toe aan je leven behalve flirtpogingen?
Haha joh, ik bedoelde er niks mee. Ik hoef geen contact met hem maar aangezien we vaak op dezelfde borrels waren kon ik hem niet echt vermijden. Ik spreek hem nu niet en dat ben ik ook niet van plan.
pi_156294107
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:35 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Ja, nog steeds een enorme dubbele moraal als het op exclusiviteit aan komt. Dan komt hij op mij over als jaloers, hypocriet, en ook niet echt in staat tot iets wat lijkt op zelfreflectie. Want anders had hij toch echt wel bedacht dat hij geen enkel recht van spreken heeft terwijl hij zelf met derden seks heeft.
pi_156294159
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:40 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Haha joh, ik bedoelde er niks mee. Ik hoef geen contact met hem maar aangezien we vaak op dezelfde borrels waren kon ik hem niet echt vermijden. Ik spreek hem nu niet en dat ben ik ook niet van plan.
Verantwoord je je gedrag ook zo naar hem toe? Het een beetje weglachen om hem maar gerust te stellen? Dat zou niet nodig moeten zijn. Hij heeft namelijk (door zijn eigen gedrag) geen enkel recht van spreken op dit punt.
pi_156294220
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:
Ik ben/was dus al een paar maanden aan het daten met een jongen. We hebben eerder nooit besproken of het exclusief was, en het was eigenlijk ook nog erg pril aangezien we in die maanden tijd uiteindelijk niet eens bizar veel af hebben kunnen spreken. Wel is het altijd heel leuk geweest en merkte ik echt dat we bij elkaar passen. Hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij me leuk en interessant vindt, een klik voelt, en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Bovendien heb ik het een keer eerder bijna afgekapt omdat ik het gevoel had dat hij er anders in stond dan ik en toen heeft hij een beetje stuntelig zijn gevoelens geuit, waarbij hij aangaf het heel erg te vinden als ik hem niet meer wou zien.
Nu was ik dus laatst bij hem en heb ik gevraagd of hij momenteel, naast mij, nog met andere meiden seks heeft. Dit bleek dus wel het geval te zijn. Ik schrok hier echt van en ondanks dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc), voelde ik me de volgende dag enorm dubbel en heb ik uiteindelijk een berichtje gestuurd dat ik er op die manier niet mee door wil gaan.
Ik heb duidelijk uitgelegd dat hij het inderdaad allemaal zelf moet weten omdat we geen relatie hebben oid, maar dat ik het moeilijk kon begrijpen en me er niet goed bij voelde.
Hier kreeg ik pas na twee dagen antwoord op, dat hij ''even goed wou reageren'', maar erg druk was geweest. Hij wilde het echter niet zo afsluiten.

Inmiddels zijn er alweer bijna twee dagen verstreken. Ik weet dat hij het ontiegelijk druk heeft, hij heeft ook ooit aangegeven bijna geen tijd te hebben om over z'n gevoelens na te denken en dat hij dit sowieso erg lastig vindt. Ook vertelde hij eerlijk over z'n laatste (langdurige) relatie waardoor hij voorzichtiger is geworden met zichzelf binden.
Maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat hij zo lang nodig heeft om uit te vogelen wat hij nou precies voor iemand voelt? Of is dat wel vrij normaal bij mannen?

Wat zeggen jullie? Hij heeft gewoon geen zin te reageren/weet niet wat hij moet zeggen en ik moet hem links laten liggen? Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
Hij wilt alleen seks met jou. Hij is niet gek op jou en wilt ook geen relatie. Ik herken delen van mezelf hoe hij tegen jou doet. Ik zou precies dezelfde dingen hebben gezegd en gedaan.

Hij heeft niet meerdere dagen nodig om over zijn gevoel na te denken. Dus stop met alles te geloven wat hij zegt. Hij wilt alleen maar seks en niets anders.
pi_156294265
Goed punt. Als ik iemand écht superleuk vind, hoef ik toch niet lang na te denken over mijn gevoelens. Dan bestaat het eerder het risico dat ik ze er veel te vroeg uit flap. Maar ik hoef er zeker niet enkele dagen over na te denken. Komt gewoon echt niet voor.

Edit: en .. 'geen tijd hebben om over zijn gevoelens na te denken' ..? WTF? Lijkt me complete onzin, en mocht het serieus zijn .. ook niet heel erg gezond / normaal. Nogal verontrustend.
pi_156294306
Hij wil je niet.
pi_156294926
Zelf leg ik wel altijd mijn seksuele leven met andere meisjes stil als ik iemand date die ik leuk vind en eventueel verder mee wil gaan, vind ik wel zo gepast, en zou op dat moment ook gewoon niet goed voelen.
Heb het nooit begrepen, dat: "Ja, ik vind haar wel echt leuk, maar we hebben nog niks over exclusiviteit afgesproken dus kan ik gewoon andere meisjes blijven naaien, ik wil zelf doen wat ik wil, alleen mijn eigen gevoelens interesseren me en ik neuk alles plat"
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:19:21 #37
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_156296118
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.
pi_156297025
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Ik ben wel degelijk op zoek naar iets ''meer'', d.w.z. niet slechts wat aankloten. Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..

Het is denk ik meer zo dat ik bang ben dat hij überhaupt niks meer gaat sturen. En ik daar ondertussen wel teveel op blijf hopen.
Dan is het verstandig die voorkeur tijdig te bespreken met de ander.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:43:28 #39
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_156297768
Geen tijd om een berichtje te typen maar wel om andere meiden te neuken..? Je zegt het zelf al
'(Tegen beter weten in)'
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_156297930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.
Maar aan de andere kant: we zijn allebei studenten, hebben nooit afspraken gemaakt of wat dan ook, en het is nog te pril om echt verliefd te zijn. Ja, ik vind hem leuk, maar ik ben een vrouw. En als een ''leuke man'' met je gaat knuffelen na de seks en je uit het niets kusjes op je voorhoofd geeft, tja, dan vind ik het lastig om géén gevoelens te ontwikkelen.

Dus vandaar een beetje de tweestrijd
Hij vindt jullie 'relatie' (heb er geen betere benaming voor) belangrijk genoeg om jaloers te worden als je met een ander praat, maar toch heeft hij seks met andere meiden. Zegt wat mij betreft genoeg over zijn respect naar jou.

Luister naar je verstand. Zijn genoeg leuke jongens die knuffelen na de seks en je uit het niets een kusje geven en die wel goede waarden en normen hebben.
  dinsdag 22 september 2015 @ 15:53:55 #41
365231 Fera
Fire & Blood
pi_156298027
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:40 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Duidelijk.

Verder vind ik je vriend/date eigenlijk maar hypocriet. Persoonlijk zou het voor mij een afknapper zijn wat hij doet.
pi_156298255
Het is al duidelijk jongens, kreeg net een berichtje.
Hij wil zich nog niet binden, zeker niet in zo'n vroeg stadium.

Ik heb nooit tegen hem gezegd dat ik nu al een relatie wil, maar goed. Heb ik zojuist ook nog even duidelijk gemaakt. Niet dat dat iets toevoegt, want inderdaad, als hij niet eens bereid is zijn ''seksuele leven'' met anderen te onderbreken uit respect voor mij..

Ben er wel klaar mee.

Bedankt voor jullie advies!
pi_156298367
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:02 schreef kolafavorit het volgende:

Ik heb nooit tegen hem gezegd dat ik nu al een relatie wil, maar goed. Heb ik zojuist ook nog even duidelijk gemaakt. Niet dat dat iets toevoegt, want inderdaad, als hij niet eens bereid is zijn ''seksuele leven'' met anderen te onderbreken uit respect voor mij..

Ben er wel klaar mee.

Goed zo. Next!
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:20:22 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156298757
Wat een slappe zak, via een berichtje.

Daar mis je niks aan.
  dinsdag 22 september 2015 @ 16:31:20 #45
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156299046
quote:

Ben er wel klaar mee.

Seksuele exclusiviteit komt voor menigeen toch praktisch neer op een relatie.

Maar goed, hier mis je inderdaad niets aan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_156300902
quote:

Ben er wel klaar mee.

Exclusief daten heeft niet per se met respect te maken, maar goed.

Hij vind je niet leuk genoeg, klaar, volgende.

En volgende keer je voorkeuren tijdig communiceren.
pi_156301569
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2015 17:43 schreef Gray het volgende:

[..]

Exclusief daten heeft niet per se met respect te maken, maar goed.

Hij vind je niet leuk genoeg, klaar, volgende.

En volgende keer je voorkeuren tijdig communiceren.
We hebben al op date twee onze ''visies'' op relaties besproken: het kwam erop neer dat wij beiden wel echt het relatietype waren. Ook heb ik hem twee weken terug gevraagd of hij de intentie had/bereid was om eventueel ergens naar toe te werken, waarop hij uiteindelijk zei: ja, als het gewoon leuk blijft wel.
pi_156303280
Hah, en nu voelt hij zich schijnbaar aangevallen. Ik gebruikte de term rondneuken, en daar is 'ie het niet mee eens. Ok
pi_156303359
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:18 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

We hebben al op date twee onze ''visies'' op relaties besproken: het kwam erop neer dat wij beiden wel echt het relatietype waren. Ook heb ik hem twee weken terug gevraagd of hij de intentie had/bereid was om eventueel ergens naar toe te werken, waarop hij uiteindelijk zei: ja, als het gewoon leuk blijft wel.
Blijkbaar was het niet leuk genoeg.

Klaar.
pi_156303549
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Gary_Oak het volgende:
"Die andere meisjes neuk ik, maar met jou bedrijf ik de liefde en geef ik m'n ziel bloot."

Doe niet zo naïef, TS. :')
_O-
pi_156303621
En daarom dus keihard liegen heren, wanneer vrouwen je dit soort dingen vragen. Als hij de fout des eerlijkheid niet had gemaakt was de pussy hem niet ontnomen door internetrandoms.
Conscience do cost.
  PR en moderator donderdag 24 september 2015 @ 18:46:56 #52
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_156354537
Vanuit mijn eigen ervaring (natuurlijk kan het bij anderen anders zijn) zeg ik dat je het beter zo op z'n einde kunt laten lopen. Als je al in zo'n vroeg stadium botst wat betreft het uiten van emoties en het praten over gevoelens enzo, kun je er de donder op zeggen dat je hier later nog keihard tegenaan gaat lopen als je wél doorgaat en meegaat in de verliefdheid en een vaste relatie met hem aan gaat.
Het is nu misschien wel kut en moeilijk, maar als je er pas veel later achter komt dat het écht een hekelpunt is in de relatie en je het dán uit wil maken, is het nog veel moeilijker.
Geloof het of niet, maar er lopen heus waar echt wel mannen rond die wel vanaf dag 1 open kunnen zijn over wat ze voelen en wat ze dwarszit en dat ook gewoon direct naar je durven uiten. Wederom zeg ik even uit eigen ervaring; maar die zou ik echt prefereren boven iemand met wie communicatie van meet af aan al lastig gaat.
Fuck the EBU.
pi_156372008
Ik heb in dezelfde situatie gezeten als jij, TS, alleen mijn 'date' neukte niet met anderen. Wel hadden we beiden andere verwachtingen van ons contact. Ook hij deed heel jaloers, we hadden buiten de seks heel veel lol, hij was erg aanhankelijk (gaf massages, knuffelde me veel, gaf ook lieve kusjes).

Tot het gesprek daar kwam...

Hij sloot andere vrouwen niet uit als ze op zijn pad kwamen, ik was wel trouw aan hem. Ik hoopte (tegen beter weten in ook) dat we van een friends with benefits naar een relatie konden werken, hij zei op het laatst dat dat echt niet ging gebeuren.

Heb toen aangegeven geen contact meer te willen. De negatieve gevoelens wegen niet op tegen de paar leuke uurtjes die je samen hebt. Mocht ie van gedachten veranderen, weet ie me te vinden. Of ik dan nog contact met hem wil, weet ik niet. Dat zie ik dan wel.

Sterkte! Maar wees sterk, neem geen contact meer op. Het is even kut, maar je gaat je vanzelf beter voelen, echt!
pi_156373333
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:30 schreef kolafavorit het volgende:
Hah, en nu voelt hij zich schijnbaar aangevallen. Ik gebruikte de term rondneuken, en daar is 'ie het niet mee eens. Ok
Waarom reageer je nog op hem? Lekker laten gaan :W
pi_156373335
Ben het niet zo eens met het merendeel van de reacties. Prima natuurlijk dat voor TS daten al gelijk staat aan seksuele exclusiviteit en ook begrijpelijk dat ze dan moeite heeft met de opstelling van de jongeman in kwestie. Deze verwachtingen invullen voor hem is echter niet terecht en hij heeft dat ook netjes uitgesproken. Wel goed om te beseffen dat mannen en vrouwen anders in de "aftastfase" kunnen staan. Ik ben het dus ook niet meteen eens met uitspraken als "hij vind je niet leuk genoeg en wil alleen maar de sex". Mijn idee is dat hij je zeker erg leuk en zelfs speciaal vindt, maar ondertussen ook nog benieuwd is naar andere vrouwen. Dat laatste hoeft helemaal niks met jou te maken te hebben. En ook begrijpelijk dat een begin 20-er zich niet snel wil binden, en veel gevallen is dat zelfs zelfs verstandig.
pi_156381618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef elplato het volgende:
Ben het niet zo eens met het merendeel van de reacties. Prima natuurlijk dat voor TS daten al gelijk staat aan seksuele exclusiviteit en ook begrijpelijk dat ze dan moeite heeft met de opstelling van de jongeman in kwestie. Deze verwachtingen invullen voor hem is echter niet terecht en hij heeft dat ook netjes uitgesproken. Wel goed om te beseffen dat mannen en vrouwen anders in de "aftastfase" kunnen staan. Ik ben het dus ook niet meteen eens met uitspraken als "hij vind je niet leuk genoeg en wil alleen maar de sex". Mijn idee is dat hij je zeker erg leuk en zelfs speciaal vindt, maar ondertussen ook nog benieuwd is naar andere vrouwen. Dat laatste hoeft helemaal niks met jou te maken te hebben. En ook begrijpelijk dat een begin 20-er zich niet snel wil binden, en veel gevallen is dat zelfs zelfs verstandig.
Mag ik vragen wat bij jou de indruk wekt dat hij mij leuk, en zelfs ''speciaal'' vindt? Ben ik wel benieuwd naar.

En ja, ik weet ook dondersgoed dat de meeste studenten helemaal niet op een relatie zitten te wachten en graag hun opties openhouden. Daarbij komt dat hij een héél druk en intensief jaar tegemoet gaat, zal niet in detail treden maar hij gaat iig belachelijk veel mensen ontmoeten.

Ik heb momenteel nog wel contact met hem. Waarschijnlijk teleurstellend voor veel mensen hier..
Maar de reden hiervoor is dat ik het, voordat ik naar z'n seksleven vroeg, het prima vond hoe het ging. We begonnen steeds meer app contact te krijgen (dit was nooit erg veel, hij is geen apper) hij was verder erg attent/thoughtful naar mij toe wat betreft kleine dingetjes, en wat ik ook niet onbelangrijk vind, is dat hij in een eerder stadium toch echt heeft aangegeven naar iets toe te willen werken.
Wellicht heb ik hem toen later afgeschrikt met mijn ''alles of niet'' aanpak, wat ik ten eerste niet via whatsapp had moeten doen, en ten tweede vrij weinig ruimte overliet voor zijn mening hierover.
Wellicht ook niet, en hebben jullie inderdaad gelijk en wil hij me slechts voor de seks. Maar als dat zo was, dan zou hij toch niet zoveel moeite stoppen in het van te voren plannen van onze afspraakjes en hierbuiten ook contact met me onderhouden?

Ik wil echt niet naïef overkomen, wat jullie misschien wel vinden, maar ik heb het gevoel dat ik het aan mezelf verschuldigd ben erachter te komen wat híj precies verwacht en wil, aangezien dit nooit uitgesproken is. Daarom hebben we afgesproken het hier binnenkort over te hebben.
Dan kan ik vanaf dat punt voor mezelf beslissen of ik door wil of niet. En of ik de ''seks-met-anderen'' kwestie naast me neer kan leggen.
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:33:37 #57
432997 Ven1972
Man met humor
pi_156383817
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:40 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat bij jou de indruk wekt dat hij mij leuk, en zelfs ''speciaal'' vindt? Ben ik wel benieuwd naar.

En ja, ik weet ook dondersgoed dat de meeste studenten helemaal niet op een relatie zitten te wachten en graag hun opties openhouden. Daarbij komt dat hij een héél druk en intensief jaar tegemoet gaat, zal niet in detail treden maar hij gaat iig belachelijk veel mensen ontmoeten.

Ik heb momenteel nog wel contact met hem. Waarschijnlijk teleurstellend voor veel mensen hier..
Maar de reden hiervoor is dat ik het, voordat ik naar z'n seksleven vroeg, het prima vond hoe het ging. We begonnen steeds meer app contact te krijgen (dit was nooit erg veel, hij is geen apper) hij was verder erg attent/thoughtful naar mij toe wat betreft kleine dingetjes, en wat ik ook niet onbelangrijk vind, is dat hij in een eerder stadium toch echt heeft aangegeven naar iets toe te willen werken.
Wellicht heb ik hem toen later afgeschrikt met mijn ''alles of niet'' aanpak, wat ik ten eerste niet via whatsapp had moeten doen, en ten tweede vrij weinig ruimte overliet voor zijn mening hierover.
Wellicht ook niet, en hebben jullie inderdaad gelijk en wil hij me slechts voor de seks. Maar als dat zo was, dan zou hij toch niet zoveel moeite stoppen in het van te voren plannen van onze afspraakjes en hierbuiten ook contact met me onderhouden?

Ik wil echt niet naïef overkomen, wat jullie misschien wel vinden, maar ik heb het gevoel dat ik het aan mezelf verschuldigd ben erachter te komen wat híj precies verwacht en wil, aangezien dit nooit uitgesproken is. Daarom hebben we afgesproken het hier binnenkort over te hebben.
Dan kan ik vanaf dat punt voor mezelf beslissen of ik door wil of niet. En of ik de ''seks-met-anderen'' kwestie naast me neer kan leggen.
Heel duidelijk moet je ook grenzen stellen dat je niet zo maar gebruikt wordt door die man voor de seks. En maar het is ook heel goed dat je met hem over zult hebben, dan schept het ook veel duidelijkheid voor jullie. Je komt echt niet naïef over, meid. Maar je moet altijd eerlijk zijn wat je graag met hem wil... niet iedere meid gaat niet zo maar met een man naar bed om een gunst te verlenen. Hij is volgens mij graag op seks met jou uit. Laat je ook niet gebruiken door hem.
Humor, serieus en vrolijk!
  zaterdag 26 september 2015 @ 02:30:09 #58
324315 Thanatos45
Eckte zolderkamerautist
pi_156392869
quote:

[..]

Verandering van spijs doet eten. Ik kan chocoladevla nog zo lekker vinden, af en toe ben ik het zat en wil ik ook wel eens vruchtenyoghurt. Zelfde met seks. Nu is het met monogame relaties natuurlijk in de meeste gevallen zo dat de partners het behoud van de relatie veel belangrijker vinden dan af en toe dat bakje vruchtenyoghurt en het daarom alleen bij de chocoladevla houden, maar als je geen vaste relatie hebt zoals jullie kan ik me prima voorstellen dat hij die behoefte wel heeft en die dus ook vervult als hij de kans krijgt.

Wat ik zou doen is eens een goed gesprek houden over jullie verwachtingen. Wil jij een relatie met hem? Dan wordt het denk ik ongeveer tijd om dat uit te spreken en geef daarbij ook aan dat je ook graag van hem hoort wat zijn verwachtingen zijn. Dan weten jullie allebei waar je aan toe bent en kan je op basis daarvan beslissen of jullie doorgaan of het af willen kappen.
pi_156394502
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 02:30 schreef Thanatos45 het volgende:

[..]

Verandering van spijs doet eten. Ik kan chocoladevla nog zo lekker vinden, af en toe ben ik het zat en wil ik ook wel eens vruchtenyoghurt. Zelfde met seks. Nu is het met monogame relaties natuurlijk in de meeste gevallen zo dat de partners het behoud van de relatie veel belangrijker vinden dan af en toe dat bakje vruchtenyoghurt en het daarom alleen bij de chocoladevla houden, maar als je geen vaste relatie hebt zoals jullie kan ik me prima voorstellen dat hij die behoefte wel heeft en die dus ook vervult als hij de kans krijgt.

Wat ik zou doen is eens een goed gesprek houden over jullie verwachtingen. Wil jij een relatie met hem? Dan wordt het denk ik ongeveer tijd om dat uit te spreken en geef daarbij ook aan dat je ook graag van hem hoort wat zijn verwachtingen zijn. Dan weten jullie allebei waar je aan toe bent en kan je op basis daarvan beslissen of jullie doorgaan of het af willen kappen.
Haha heb je m'n laatste posts wel gelezen? :p
Maar ik ga dat gesprek inderdaad voeren. Weet alleen niet zo goed of ik moet vragen of hij zich nu niet, of nooit niet wil binden.
  zaterdag 26 september 2015 @ 09:57:56 #60
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156394515
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:56 schreef kolafavorit het volgende:

Maar ik ga dat gesprek inderdaad voeren. Weet alleen niet zo goed of ik moet vragen of hij zich nu niet, of nooit niet wil binden.
Waarom in hemelsnaam? Het is voorbij, finito, over en uit. Laat hem lekker en move on.
pi_156394799
quote:
5s.gif Op zaterdag 26 september 2015 09:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarom in hemelsnaam? Het is voorbij, finito, over en uit. Laat hem lekker en move on.
Dit, het komt een beetje wanhopig over.
pi_156396128
Waarom ben ik meteen wanhopig als ik alleen benieuwd ben naar zijn visie op dingen? Toch niet zo gek gezien het feit dat hij eerdee aangaf me beter te willen leren kennen, leuke dingen met me te willen doen en benieuwd was waar het heen zou gaan tussen ons. Ja, hij vindt zijn vrijheid op dit punt schijnbaar belangrijker dan dat, maar als ik heel eerlijk ben zijn we na de eerste twee dates ook veelal bij elkaar thuis beland... Dat we elkaar nog niet héél goed hebben leren kennen, klopt dus wel. (En even voor de duidelijkheid, we hebben inmiddels nog maar 5 keer afgesproken). Elkaar ondertussen nog wel eens op bepaalde evenementen gezien maar nooit heel lang.
  zaterdag 26 september 2015 @ 12:01:06 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156396197
En uiteindelijk ging het nergens heen tussen jullie omdat jij meer voor hem voelt dan andersom en hij jou toch niet leuk genoeg vindt voor exclusiviteit. Dat is zijn visie, daden spreken duidelijkere taal dan woorden.
pi_156396447
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:01 schreef Copycat het volgende:
En uiteindelijk ging het nergens heen tussen jullie omdat jij meer voor hem voelt dan andersom en hij jou toch niet leuk genoeg vindt voor exclusiviteit. Dat is zijn visie, daden spreken duidelijkere taal dan woorden.
Weet dat je het goed bedoelt, maar dat kun je onmogelijk weten. Maar goed, vind me maar naïef en dom haha, misschien is dat het ook. Denk echter dat ik in dit geval het risico wil nemen.
pi_156396471
Ik denk dat jij geen duidelijke signalen heb afgegeven (dat is vrouweneigen volgens mij). Waardoor hij met de handen in het haar zit.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_156396544
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:16 schreef bruinwerker het volgende:
Ik denk dat jij geen duidelijke signalen heb afgegeven (dat is vrouweneigen volgens mij). Waardoor hij met de handen in het haar zit.
Hoe bedoel je? Wat betreft exclusiviteit/een relatie willen?
pi_156398508
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:20 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat betreft exclusiviteit/een relatie willen?
precies. Mannen hebben gewoon duidelijkheid nodig. Zeg waar het op staat en niet erom heen draaien. Dat heb je nu wel gedaan en je ziet hoe het is gegaan. Je kan het natuurlijk nog rechtzetten door hem nu op te bellen en te zeggen wat je wil. straight to the point
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_156398794
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:07 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

precies. Mannen hebben gewoon duidelijkheid nodig. Zeg waar het op staat en niet erom heen draaien. Dat heb je nu wel gedaan en je ziet hoe het is gegaan. Je kan het natuurlijk nog rechtzetten door hem nu op te bellen en te zeggen wat je wil. straight to the point
dan vraag ik me een beetje af _wat_ de TS dan eigenlijk wil...?
Ze geeft ook in dit topic eigenlijk een enorme grote 'vaagheid' over wat ze wil... bv wat ze zegt als ze het hebben over exclusiviteit:

quote:
Om eerlijk te zijn, vind ik dat, ondanks dat ze zelf zegt dat ze dit heel 'duidelijk' gezegd heeft, iets waar een man vermoedelijk niks mee kan:

enerzijds zegt ze 'dat hij het zelf maar moet weten' en 'dat ze geen relatie hebben', maar de zin eindigt met een cryptische 'dat ze zich er niet goed bij voelt'..

kort gezegd denk ik dat haar vriend van die zin gewoon de eerste twee gedeeltes begrepen heeft : Hij moet het zelf weten wat hij doet en ze hebben verder geen relatie ...,
en dat laatste stukje is voor hem vermoedelijk gewoon van die vrouwelijke 'geheimzinigdoenerij' waar je niks mee kan, behalve het als man fout-doen.
pi_156399650
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:25 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dan vraag ik me een beetje af _wat_ de TS dan eigenlijk wil...?
Ze geeft ook in dit topic eigenlijk een enorme grote 'vaagheid' over wat ze wil... bv wat ze zegt als ze het hebben over exclusiviteit:

[..]

Om eerlijk te zijn, vind ik dat, ondanks dat ze zelf zegt dat ze dit heel 'duidelijk' gezegd heeft, iets waar een man vermoedelijk niks mee kan:

enerzijds zegt ze 'dat hij het zelf maar moet weten' en 'dat ze geen relatie hebben', maar de zin eindigt met een cryptische 'dat ze zich er niet goed bij voelt'..

kort gezegd denk ik dat haar vriend van die zin gewoon de eerste twee gedeeltes begrepen heeft : Hij moet het zelf weten wat hij doet en ze hebben verder geen relatie ...,
en dat laatste stukje is voor hem vermoedelijk gewoon van die vrouwelijke 'geheimzinigdoenerij' waar je niks mee kan, behalve het als man fout-doen.
Oké wellicht was ik inderdaad vaag, en wist ik ook niet helemaal wat ik wil. Ja, ik vind hem leuk (niet verliefd) en zag op zich een eventuele relatie in de toekomst wel voor me. Maar zelfs al sta je er met die intentie in, er kan nog van alles misgaan. Dat besef ik me nu steeds meer. En daarom nu al van hem eisen/verlangen dat hij ''trouw'' is aan mij, is waarschijnlijk niet helemaal reëel (neemt verder niet weg dat ik er een enigszins onprettig gevoel aan over houd).
Ik heb eerlijk gezegd spijt van dat whatsapp berichtje en wou dat ik het er gewoon nog later face to face met hem over had gehad. Bovendien baal ik ervan dat ik het onderwerp, toen het ter sprake kwam, zo snel heb laten rusten. Ik ben die ochtend erna ook bij hem weggegaan alsof er absoluut niks aan de hand was. Dat ik ineens later op de middag dat berichtje stuurde, moet dus ook wel als een verrassing gekomen zijn.
Al met al, ik probeer er nu gewoon wat relaxter in te staan en er niet teveel aan te denken. Laat nu even het contact van zijn kant komen en we spreken gewoon nog een keertje af om te praten. Verder niet (!). Ik was hem anders hoe dan ook tegengekomen de komende twee weken, dus vermijden kon ik hem toch al niet.

No big deal right?!
pi_156400333
Waarom zo moeilijk doen...?

Met alle respect, maar volgens mij wil je gewoon wél dat hij 'trouw' is en wil je gewoon een monogame relatie met hem krijgen...

Althans, dat haal ik uit alle indirekte signalen die je geeft, werkelijk zég je het tegenovergestelde, maar volgt daar de hele tijd aan toe 'dat je je er zo rot over voelt'..

Wat zou er eigenijk mis mee zijn dat je gewoon eerlijk tegen hem zou zéggen dat je helemaal geen 'sexrelatie met no-strings-atached' wil, maar gewoon een vaste relatie wil krijgen ...?
Zelfs hij zélf lijkt eerder aangegeven te hebben: "meer voor je te voelen", enkel als jij de hele tijd blijft herhalen 'dat je niet van hem verwacht dat hij trouw is', geef je ook niet bepaald een correct signaal, toch?

Of hoop je,vanuit een romantisch sprookjesbeeld, dat hij helemaal vanuit zichzelf, zonder dat jij daartoe enige hints geeft, dat hij vanuit het niks op die gedachte komt?
Dat hij mischien door heeft dat er een verschil bestaat tussen wat je hem verteld ("dat je niet verwacht dat hij trouw is "), en wat je eigenlijk wilt dat hij doet ("wél monogaam zijn") ?
pi_156401366
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zo moeilijk doen...?

Met alle respect, maar volgens mij wil je gewoon wél dat hij 'trouw' is en wil je gewoon een monogame relatie met hem krijgen...

Althans, dat haal ik uit alle indirekte signalen die je geeft, werkelijk zég je het tegenovergestelde, maar volgt daar de hele tijd aan toe 'dat je je er zo rot over voelt'..

Wat zou er eigenijk mis mee zijn dat je gewoon eerlijk tegen hem zou zéggen dat je helemaal geen 'sexrelatie met no-strings-atached' wil, maar gewoon een vaste relatie wil krijgen ...?
Zelfs hij zélf lijkt eerder aangegeven te hebben: "meer voor je te voelen", enkel als jij de hele tijd blijft herhalen 'dat je niet van hem verwacht dat hij trouw is', geef je ook niet bepaald een correct signaal, toch?

Of hoop je,vanuit een romantisch sprookjesbeeld, dat hij helemaal vanuit zichzelf, zonder dat jij daartoe enige hints geeft, dat hij vanuit het niks op die gedachte komt?
Dat hij mischien door heeft dat er een verschil bestaat tussen wat je hem verteld ("dat je niet verwacht dat hij trouw is "), en wat je eigenlijk wilt dat hij doet ("wél monogaam zijn") ?
Toen hij recentelijk op mijn whatsapp berichtje reageerde (dat hij zich nog niet wil binden etc), hebben we het er nog even over gehad. Ik benadrukte naar hem toe dat ik ook geen relatie van hem vroeg of dat hij zich bindt. Maar dat ik een beetje respect voor mij, terwijl hij met mij afspreekt, wel op prijs stel.
Toen dus nog de term rondneuken gebruikt wat hij niet echt op prijs stelde haha.
Maar later zei ik: jij vindt je vrijheid op dit moment nou eenmaal belangrijker. Waarop hij zei: Ja klopt.

Was dat niet duidelijk genoeg?
  zaterdag 26 september 2015 @ 17:22:34 #72
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156401864
Ik snap niet zo goed waarom je nog aan hem zou willen vragen wat hij bedoelt, het lijkt me wel duidelijk; toen je het nog allemaal prima vond was er niks aan de hand maar nu stel je "lastige" vragen en is het klaar. Lijkt me duidelijk toch? Niet iemand om meer van te verwachten, hij vindt je niet leuk genoeg. Ken gebeure.
pi_156402300
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij?
pi_156404187
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Was dat niet duidelijk genoeg?
'duidelijk' gebruik je nu weer.. de vraag is echter wélke boodschap je hem nu zo 'duidelijk' wil overbrengen

- "Ik benadrukte naar hem toe dat ik ook geen relatie van hem vroeg ..."
- " ... of dat hij zich bindt"

2 duidelijke en niet mis te verstane zinnen die iedere man verstaat, gewoon recht-voor-zn-raap en klaar, weinig discussie mogelijk; Zoiets wordt niet veel meer, als zij helemaal geen relatie of verdere binding wil.

ik vind die zinnen een duidelijke afwijzing van jouw kant.. als man zou ik zulke woorden verwachten van een vrouw die kennelijk niks verder niet de moeite wil doen en relatie aan te gaan, en waarvoor het ook weinig zin zou hebben om de kans sex te hebben met andere vrouwen, op te geven, dat wil ze kennelijk ook niet als ze zegt helemaal geen binding of relatie te willen.

Kennelijk leg je hem zelf al de woorden, dat vrijheid belangrijker is op dt moment tussen jullie, in de mond. Hij bevestigd enkel wat jij al voorstelt.

Niet enkel hij niet, maar ook jijzelf bevestigd dat de hele tijd... dat je misschien eigenljk wél meer zou willen verstopt je achter zwammige en onduidelijke zinnen als 'respect willen'

[ Bericht 7% gewijzigd door RM-rf op 26-09-2015 19:27:03 ]
pi_156405860
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 17:48 schreef Dikkekletser het volgende:
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij?
23 respectievelijk 21.
pi_156405930
@RM-rf
Hmm, maar ik heb dus wel eerder face to face gezegd dat ik ergens naar toe wil werken he. Toen zei hij dus uiteindelijk dat hij daar ook toe bereid was. Misschien lijk ik dat in m'n laatste berichtje te ontkrachten, maar dat was meer bedoeld zo van: ik hoef op dít moment geen relatie.
Maar om even zeker te weten dat ik je goed begrijp: jij vindt dus juist dat ik hem duidelijk moet maken dat ik wel een relatie wil..? Is dat niet manier nummer 1 om hem nog verder weg te jagen?
pi_156406862
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef kolafavorit het volgende:
@RM-rf
Hmm, maar ik heb dus wel eerder face to face gezegd dat ik ergens naar toe wil werken he.
Lekker concreet ^O^

quote:
Toen zei hij dus uiteindelijk dat hij daar ook toe bereid was. Misschien lijk ik dat in m'n laatste berichtje te ontkrachten, maar dat was meer bedoeld zo van: ik hoef op dít moment geen relatie.
Lekker duidelijk ^O^

quote:
Maar om even zeker te weten dat ik je goed begrijp: jij vindt dus juist dat ik hem duidelijk moet maken dat ik wel een relatie wil..? Is dat niet manier nummer 1 om hem nog verder weg te jagen?
Je richt de vraag niet aan mij, maar zo te lezen ligt je prioriteit dus vooral bij het hem maar enigszins te "behouden". Als je dat zo graag wil dat je overweegt om je mond te houden over wat je echt wil, dan moet je ook niet mauwen straks als hij hetzelfde doet wat jij nu doet. Voor hem kiezen..

Als je meer wil en voor de lieve vrede dat in moet slikken kun je maar beter niet te lang in de illusie van meer dan gezelligheid blijven hangen, want dat wordt huilen waarschijnlijk..
pi_156415748
quote:

[..]

Wat heeft dat te maken met 'als vrouw'?

Ik date met iemand en ik heb een paar FWBs. Tot ik een relatie heb, voel ik me echt niet gehinderd in mijn seksleven.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_156416599
Kola, ben jij het!? :@
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_156417585
quote:
10s.gif Op zondag 27 september 2015 10:15 schreef Puntenjager het volgende:
Kola, ben jij het!? :@
Ja want dat is mijn echte naam :P
pi_156417877
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:21 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Ja want dat is mijn echte naam :P
Dus jij bent mijn (Belgische toch?) alter ego!? :D
pi_156420401
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2015 11:43 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dus jij bent mijn (Belgische toch?) alter ego!? :D
Jij zegt het :Y
pi_156420865
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 14:00 schreef kolafavorit het volgende:

[..]

Jij zegt het :Y
_O-

Ik ben alleen niet helemaal overtuigd nog. Er was ooit eens een Kola op FOK en die was vrij 'pittig' :%
Laat ik zeggen dat ik het als compliment beschouwde dat half FOK dacht dat ze een kloon van me was :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')