Echt, werd je gerustgesteld door een 'ik heb je nog niet zo goed leren kennen' als je enkele maanden met iemand aan het daten bent?quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:
... dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc)
om dat op een wat andere wijze te beschrijven... kennelijk was de zomervakantie belangrijker dan de interesse in elkaar; iig voor ofwel één van jullie of misschien allebei.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:09 schreef kolafavorit het volgende:
Dat we elkaar relatief weinig hebben gezien komt door de zomervakantie.
Oh, dat scheelt. Hij heeft gewoon een of meerdere booty calls, geen dates.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:32 schreef kolafavorit het volgende:
Nou hij date dus niet met anderen. Alleen seks, blijkbaar.
Hij peilde dus duidelijk wat je allemaal wist.quote:Ben wel benieuwd hoe vaak, want op een gegeven moment vroeg hij nog van: Maar hebben we het nu over meerdere keren, of over één keer?
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?quote:Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....quote:en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Vind ik juist helemaal niet. In mijn ervaring geldt 'zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten' hier meestal.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..
Ik zei dat ook tegen hem. Jij vindt het al kut als ik alleen met *naam* práát.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Huh? Beetje apart, jaloers gedrag vertonen en zelf andere vrouwen neuken....
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef probeer het volgende:
Ben ik de enige die het een beetje naïef en dom vindt om te verwachten dat hij zijn hele seksleven stillegt omdat jullie de afgelopen maanden eens in de zoveel tijd een date hebben?
Wellicht heeft hij dus meer behoefte aan seks dan een keer in de week / twee weken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goedWaardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Als hij nu zo weinig respect heeft voor je gevoelens door seks te hebben met anderen, terwijl jullie daten. Hoe denk je dat dit dan zal zijn als het al aankomt op een relatie?
Je zegt zelf in je verhaal:
[..]
Dus ik denk dat je je antwoord al hebt, maar hier bevestiging wil?
Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:22 schreef probeer het volgende:
Hij lijkt me iig niet iemand waarmee ik als vrouw zou willen daten.
En dan alleen al omdat hij er dus een dubbele moraal op nahoudt (zelf niet exclusief willen zijn, maar wel heel jaloers gedrag vertonen), omdat hij niet overkomt alsof hij helemaal eerlijk en open is, en bovenal omdat hij gewoon niet zo geïnteresseerd lijkt.
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:32 schreef Fera het volgende:
Zijn jaloerse gedrag is wel zorgwekkend. Al jaloers worden als je met iemand anders praat belooft veel frustrerende situaties voor de toekomst. Hoe zal dat zijn als jullie exclusief zijn? Ik zou daar toch mee oppassen.
Praat je nog met die gast die jou ''bijzondere berichtjes'' stuurde?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:35 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.
Op dit moment niet. Maar ik kan heel makkelijk een gesprek beginnen haha.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Praat je nog met die gast die jou ''bijzondere berichtjes'' stuurde?
Er zit in mijn ogen een énorm verschil tussen eerlijk zijn wanneer je iets gevraagd wordt, en daadwerkelijk uit eigen beweging iets van / over jezelf delen. Hij had het je namelijk ook gewoon uit zichzelf kunnen vertellen, omdat hij misschien bedacht had dat dit wel eens een hekel punt zou kunnen worden, of puur en alleen om jou volledig te informeren. Maar nee, je moest er eerst naar vragen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:33 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Ja hij is dus altijd over alles heel eerlijk geweest, ik heb alleen niet altijd naar alle mogelijke kwesties gevraagd. Jullie hebben natuurlijk niet echt een beeld van hoe hij in het algemeen naar mij toe is maar geloof me, hij is wel degelijk geïnteresseerd.
Waarom eigenlijk? Voegt hij nog iets toe aan je leven behalve flirtpogingen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:37 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Maar ik kan heel makkelijk een gesprek beginnen haha.
Haha joh, ik bedoelde er niks mee. Ik hoef geen contact met hem maar aangezien we vaak op dezelfde borrels waren kon ik hem niet echt vermijden. Ik spreek hem nu niet en dat ben ik ook niet van plan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Voegt hij nog iets toe aan je leven behalve flirtpogingen?
Ja, nog steeds een enorme dubbele moraal als het op exclusiviteit aan komt. Dan komt hij op mij over als jaloers, hypocriet, en ook niet echt in staat tot iets wat lijkt op zelfreflectie. Want anders had hij toch echt wel bedacht dat hij geen enkel recht van spreken heeft terwijl hij zelf met derden seks heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:35 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Ja nee je begrijpt het niet. Hij kent die jongen (zijn verder geen vrienden) en die gast stuurde me wel eens bijzondere berichtjes. Het waren pogingen tot flirten maar ik kon er eigenlijk alleen maar om lachen omdat het vrij sneu overkwam. In eerste instantie deed hij daar ook lacherig over maar toen bleef hij er maar over beginnen, en weer, en later weer, tot hij toegaf het ''echt, echt niet leuk te vinden''.
Verantwoord je je gedrag ook zo naar hem toe? Het een beetje weglachen om hem maar gerust te stellen? Dat zou niet nodig moeten zijn. Hij heeft namelijk (door zijn eigen gedrag) geen enkel recht van spreken op dit punt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:40 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Haha joh, ik bedoelde er niks mee. Ik hoef geen contact met hem maar aangezien we vaak op dezelfde borrels waren kon ik hem niet echt vermijden. Ik spreek hem nu niet en dat ben ik ook niet van plan.
Hij wilt alleen seks met jou. Hij is niet gek op jou en wilt ook geen relatie. Ik herken delen van mezelf hoe hij tegen jou doet. Ik zou precies dezelfde dingen hebben gezegd en gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:36 schreef kolafavorit het volgende:
Ik ben/was dus al een paar maanden aan het daten met een jongen. We hebben eerder nooit besproken of het exclusief was, en het was eigenlijk ook nog erg pril aangezien we in die maanden tijd uiteindelijk niet eens bizar veel af hebben kunnen spreken. Wel is het altijd heel leuk geweest en merkte ik echt dat we bij elkaar passen. Hij heeft zelf meerdere keren aangegeven dat hij me leuk en interessant vindt, een klik voelt, en heeft ook enigszins jaloers gedrag vertoond (en dit toegegeven).
Bovendien heb ik het een keer eerder bijna afgekapt omdat ik het gevoel had dat hij er anders in stond dan ik en toen heeft hij een beetje stuntelig zijn gevoelens geuit, waarbij hij aangaf het heel erg te vinden als ik hem niet meer wou zien.
Nu was ik dus laatst bij hem en heb ik gevraagd of hij momenteel, naast mij, nog met andere meiden seks heeft. Dit bleek dus wel het geval te zijn. Ik schrok hier echt van en ondanks dat hij me op dat moment heeft weten gerust te stellen (''je moet niet denken dat ik elke week een ander heb, of iemand vast ernaast, ik ben echt benieuwd waar het heen gaat tussen ons maar heb je nog niet zo goed kunnen leren kennen, en dat wil ik wel echt'' etc etc), voelde ik me de volgende dag enorm dubbel en heb ik uiteindelijk een berichtje gestuurd dat ik er op die manier niet mee door wil gaan.
Ik heb duidelijk uitgelegd dat hij het inderdaad allemaal zelf moet weten omdat we geen relatie hebben oid, maar dat ik het moeilijk kon begrijpen en me er niet goed bij voelde.
Hier kreeg ik pas na twee dagen antwoord op, dat hij ''even goed wou reageren'', maar erg druk was geweest. Hij wilde het echter niet zo afsluiten.
Inmiddels zijn er alweer bijna twee dagen verstreken. Ik weet dat hij het ontiegelijk druk heeft, hij heeft ook ooit aangegeven bijna geen tijd te hebben om over z'n gevoelens na te denken en dat hij dit sowieso erg lastig vindt. Ook vertelde hij eerlijk over z'n laatste (langdurige) relatie waardoor hij voorzichtiger is geworden met zichzelf binden.
Maar ik kan me oprecht niet voorstellen dat hij zo lang nodig heeft om uit te vogelen wat hij nou precies voor iemand voelt? Of is dat wel vrij normaal bij mannen?
Wat zeggen jullie? Hij heeft gewoon geen zin te reageren/weet niet wat hij moet zeggen en ik moet hem links laten liggen? Of (tegen beter weten in) blijven wachten op een antwoord?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Enige exclusiviteit heb je al, want hij heeft niet elke week een ander. Als je volledige exclusiviteit wilt, dan hoort daar meer bij. Buiten een relatie volledige seksuele exclusiviteit willen is een beetje raar.
Dan is het verstandig die voorkeur tijdig te bespreken met de ander.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:42 schreef kolafavorit het volgende:
Ik ben wel degelijk op zoek naar iets ''meer'', d.w.z. niet slechts wat aankloten. Dat betekent niet dat ik nu al van hem verwacht dat hij een relatie met mij aangaat, alles behalve, maar enige exclusiviteit wat betreft seks vind ik niet abnormaal tijdens het daten..
Het is denk ik meer zo dat ik bang ben dat hij überhaupt niks meer gaat sturen. En ik daar ondertussen wel teveel op blijf hopen.
Hij vindt jullie 'relatie' (heb er geen betere benaming voor) belangrijk genoeg om jaloers te worden als je met een ander praat, maar toch heeft hij seks met andere meiden. Zegt wat mij betreft genoeg over zijn respect naar jou.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant zegt mijn verstand dat ik niet zo zielig moet doen en hem uit m'n hoofd moet zetten omdat hij me niet waard is. Al helemaal aangezien hij schijnbaar zoveel tijd nodig heeft om hierop te antwoorden.
Maar aan de andere kant: we zijn allebei studenten, hebben nooit afspraken gemaakt of wat dan ook, en het is nog te pril om echt verliefd te zijn. Ja, ik vind hem leuk, maar ik ben een vrouw. En als een ''leuke man'' met je gaat knuffelen na de seks en je uit het niets kusjes op je voorhoofd geeft, tja, dan vind ik het lastig om géén gevoelens te ontwikkelen.
Dus vandaar een beetje de tweestrijd
Duidelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:40 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Haha joh, ik bedoelde er niks mee. Ik hoef geen contact met hem maar aangezien we vaak op dezelfde borrels waren kon ik hem niet echt vermijden. Ik spreek hem nu niet en dat ben ik ook niet van plan.
Goed zo. Next!quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:02 schreef kolafavorit het volgende:
Het is al duidelijk jongens, kreeg net een berichtje.
Hij wil zich nog niet binden, zeker niet in zo'n vroeg stadium.
Ik heb nooit tegen hem gezegd dat ik nu al een relatie wil, maar goed. Heb ik zojuist ook nog even duidelijk gemaakt. Niet dat dat iets toevoegt, want inderdaad, als hij niet eens bereid is zijn ''seksuele leven'' met anderen te onderbreken uit respect voor mij..
Ben er wel klaar mee.
Bedankt voor jullie advies!
Seksuele exclusiviteit komt voor menigeen toch praktisch neer op een relatie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:02 schreef kolafavorit het volgende:
Ik heb nooit tegen hem gezegd dat ik nu al een relatie wil, maar goed. Heb ik zojuist ook nog even duidelijk gemaakt. Niet dat dat iets toevoegt, want inderdaad, als hij niet eens bereid is zijn ''seksuele leven'' met anderen te onderbreken uit respect voor mij..
Ben er wel klaar mee.
Exclusief daten heeft niet per se met respect te maken, maar goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:02 schreef kolafavorit het volgende:
Ben er wel klaar mee.
We hebben al op date twee onze ''visies'' op relaties besproken: het kwam erop neer dat wij beiden wel echt het relatietype waren. Ook heb ik hem twee weken terug gevraagd of hij de intentie had/bereid was om eventueel ergens naar toe te werken, waarop hij uiteindelijk zei: ja, als het gewoon leuk blijft wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Exclusief daten heeft niet per se met respect te maken, maar goed.
Hij vind je niet leuk genoeg, klaar, volgende.
En volgende keer je voorkeuren tijdig communiceren.
Blijkbaar was het niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:18 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
We hebben al op date twee onze ''visies'' op relaties besproken: het kwam erop neer dat wij beiden wel echt het relatietype waren. Ook heb ik hem twee weken terug gevraagd of hij de intentie had/bereid was om eventueel ergens naar toe te werken, waarop hij uiteindelijk zei: ja, als het gewoon leuk blijft wel.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Gary_Oak het volgende:
"Die andere meisjes neuk ik, maar met jou bedrijf ik de liefde en geef ik m'n ziel bloot."
Doe niet zo naïef, TS.
Waarom reageer je nog op hem? Lekker laten gaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:30 schreef kolafavorit het volgende:
Hah, en nu voelt hij zich schijnbaar aangevallen. Ik gebruikte de term rondneuken, en daar is 'ie het niet mee eens. Ok
Mag ik vragen wat bij jou de indruk wekt dat hij mij leuk, en zelfs ''speciaal'' vindt? Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:37 schreef elplato het volgende:
Ben het niet zo eens met het merendeel van de reacties. Prima natuurlijk dat voor TS daten al gelijk staat aan seksuele exclusiviteit en ook begrijpelijk dat ze dan moeite heeft met de opstelling van de jongeman in kwestie. Deze verwachtingen invullen voor hem is echter niet terecht en hij heeft dat ook netjes uitgesproken. Wel goed om te beseffen dat mannen en vrouwen anders in de "aftastfase" kunnen staan. Ik ben het dus ook niet meteen eens met uitspraken als "hij vind je niet leuk genoeg en wil alleen maar de sex". Mijn idee is dat hij je zeker erg leuk en zelfs speciaal vindt, maar ondertussen ook nog benieuwd is naar andere vrouwen. Dat laatste hoeft helemaal niks met jou te maken te hebben. En ook begrijpelijk dat een begin 20-er zich niet snel wil binden, en veel gevallen is dat zelfs zelfs verstandig.
Heel duidelijk moet je ook grenzen stellen dat je niet zo maar gebruikt wordt door die man voor de seks. En maar het is ook heel goed dat je met hem over zult hebben, dan schept het ook veel duidelijkheid voor jullie. Je komt echt niet naïef over, meid. Maar je moet altijd eerlijk zijn wat je graag met hem wil... niet iedere meid gaat niet zo maar met een man naar bed om een gunst te verlenen. Hij is volgens mij graag op seks met jou uit. Laat je ook niet gebruiken door hem.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:40 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat bij jou de indruk wekt dat hij mij leuk, en zelfs ''speciaal'' vindt? Ben ik wel benieuwd naar.
En ja, ik weet ook dondersgoed dat de meeste studenten helemaal niet op een relatie zitten te wachten en graag hun opties openhouden. Daarbij komt dat hij een héél druk en intensief jaar tegemoet gaat, zal niet in detail treden maar hij gaat iig belachelijk veel mensen ontmoeten.
Ik heb momenteel nog wel contact met hem. Waarschijnlijk teleurstellend voor veel mensen hier..
Maar de reden hiervoor is dat ik het, voordat ik naar z'n seksleven vroeg, het prima vond hoe het ging. We begonnen steeds meer app contact te krijgen (dit was nooit erg veel, hij is geen apper) hij was verder erg attent/thoughtful naar mij toe wat betreft kleine dingetjes, en wat ik ook niet onbelangrijk vind, is dat hij in een eerder stadium toch echt heeft aangegeven naar iets toe te willen werken.
Wellicht heb ik hem toen later afgeschrikt met mijn ''alles of niet'' aanpak, wat ik ten eerste niet via whatsapp had moeten doen, en ten tweede vrij weinig ruimte overliet voor zijn mening hierover.
Wellicht ook niet, en hebben jullie inderdaad gelijk en wil hij me slechts voor de seks. Maar als dat zo was, dan zou hij toch niet zoveel moeite stoppen in het van te voren plannen van onze afspraakjes en hierbuiten ook contact met me onderhouden?
Ik wil echt niet naïef overkomen, wat jullie misschien wel vinden, maar ik heb het gevoel dat ik het aan mezelf verschuldigd ben erachter te komen wat híj precies verwacht en wil, aangezien dit nooit uitgesproken is. Daarom hebben we afgesproken het hier binnenkort over te hebben.
Dan kan ik vanaf dat punt voor mezelf beslissen of ik door wil of niet. En of ik de ''seks-met-anderen'' kwestie naast me neer kan leggen.
Verandering van spijs doet eten. Ik kan chocoladevla nog zo lekker vinden, af en toe ben ik het zat en wil ik ook wel eens vruchtenyoghurt. Zelfde met seks. Nu is het met monogame relaties natuurlijk in de meeste gevallen zo dat de partners het behoud van de relatie veel belangrijker vinden dan af en toe dat bakje vruchtenyoghurt en het daarom alleen bij de chocoladevla houden, maar als je geen vaste relatie hebt zoals jullie kan ik me prima voorstellen dat hij die behoefte wel heeft en die dus ook vervult als hij de kans krijgt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
De laatste tijd was het wel bijna elke week, of één keer in de twee weken. Bovendien heeft hij veel van m'n vrienden (toevallig) al ontmoet en wellicht niet onbelangrijk, de seks tussen ons is héél goedWaardoor ik me automatisch afvraag is waarom hij hiernaast nog behoefte heeft aan andere chicks. Maar, dat is wss iets wat ik als vrouw nooit zal begrijpen.
Haha heb je m'n laatste posts wel gelezen? :pquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:30 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten. Ik kan chocoladevla nog zo lekker vinden, af en toe ben ik het zat en wil ik ook wel eens vruchtenyoghurt. Zelfde met seks. Nu is het met monogame relaties natuurlijk in de meeste gevallen zo dat de partners het behoud van de relatie veel belangrijker vinden dan af en toe dat bakje vruchtenyoghurt en het daarom alleen bij de chocoladevla houden, maar als je geen vaste relatie hebt zoals jullie kan ik me prima voorstellen dat hij die behoefte wel heeft en die dus ook vervult als hij de kans krijgt.
Wat ik zou doen is eens een goed gesprek houden over jullie verwachtingen. Wil jij een relatie met hem? Dan wordt het denk ik ongeveer tijd om dat uit te spreken en geef daarbij ook aan dat je ook graag van hem hoort wat zijn verwachtingen zijn. Dan weten jullie allebei waar je aan toe bent en kan je op basis daarvan beslissen of jullie doorgaan of het af willen kappen.
Waarom in hemelsnaam? Het is voorbij, finito, over en uit. Laat hem lekker en move on.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:56 schreef kolafavorit het volgende:
Maar ik ga dat gesprek inderdaad voeren. Weet alleen niet zo goed of ik moet vragen of hij zich nu niet, of nooit niet wil binden.
Dit, het komt een beetje wanhopig over.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam? Het is voorbij, finito, over en uit. Laat hem lekker en move on.
Weet dat je het goed bedoelt, maar dat kun je onmogelijk weten. Maar goed, vind me maar naïef en dom haha, misschien is dat het ook. Denk echter dat ik in dit geval het risico wil nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:01 schreef Copycat het volgende:
En uiteindelijk ging het nergens heen tussen jullie omdat jij meer voor hem voelt dan andersom en hij jou toch niet leuk genoeg vindt voor exclusiviteit. Dat is zijn visie, daden spreken duidelijkere taal dan woorden.
Hoe bedoel je? Wat betreft exclusiviteit/een relatie willen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:16 schreef bruinwerker het volgende:
Ik denk dat jij geen duidelijke signalen heb afgegeven (dat is vrouweneigen volgens mij). Waardoor hij met de handen in het haar zit.
precies. Mannen hebben gewoon duidelijkheid nodig. Zeg waar het op staat en niet erom heen draaien. Dat heb je nu wel gedaan en je ziet hoe het is gegaan. Je kan het natuurlijk nog rechtzetten door hem nu op te bellen en te zeggen wat je wil. straight to the pointquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:20 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wat betreft exclusiviteit/een relatie willen?
dan vraag ik me een beetje af _wat_ de TS dan eigenlijk wil...?quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:07 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
precies. Mannen hebben gewoon duidelijkheid nodig. Zeg waar het op staat en niet erom heen draaien. Dat heb je nu wel gedaan en je ziet hoe het is gegaan. Je kan het natuurlijk nog rechtzetten door hem nu op te bellen en te zeggen wat je wil. straight to the point
Om eerlijk te zijn, vind ik dat, ondanks dat ze zelf zegt dat ze dit heel 'duidelijk' gezegd heeft, iets waar een man vermoedelijk niks mee kan:quote:Ik heb duidelijk uitgelegd dat hij het inderdaad allemaal zelf moet weten omdat we geen relatie hebben oid, maar dat ik het moeilijk kon begrijpen en me er niet goed bij voelde.
Oké wellicht was ik inderdaad vaag, en wist ik ook niet helemaal wat ik wil. Ja, ik vind hem leuk (niet verliefd) en zag op zich een eventuele relatie in de toekomst wel voor me. Maar zelfs al sta je er met die intentie in, er kan nog van alles misgaan. Dat besef ik me nu steeds meer. En daarom nu al van hem eisen/verlangen dat hij ''trouw'' is aan mij, is waarschijnlijk niet helemaal reëel (neemt verder niet weg dat ik er een enigszins onprettig gevoel aan over houd).quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:25 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dan vraag ik me een beetje af _wat_ de TS dan eigenlijk wil...?
Ze geeft ook in dit topic eigenlijk een enorme grote 'vaagheid' over wat ze wil... bv wat ze zegt als ze het hebben over exclusiviteit:
[..]
Om eerlijk te zijn, vind ik dat, ondanks dat ze zelf zegt dat ze dit heel 'duidelijk' gezegd heeft, iets waar een man vermoedelijk niks mee kan:
enerzijds zegt ze 'dat hij het zelf maar moet weten' en 'dat ze geen relatie hebben', maar de zin eindigt met een cryptische 'dat ze zich er niet goed bij voelt'..
kort gezegd denk ik dat haar vriend van die zin gewoon de eerste twee gedeeltes begrepen heeft : Hij moet het zelf weten wat hij doet en ze hebben verder geen relatie ...,
en dat laatste stukje is voor hem vermoedelijk gewoon van die vrouwelijke 'geheimzinigdoenerij' waar je niks mee kan, behalve het als man fout-doen.
Toen hij recentelijk op mijn whatsapp berichtje reageerde (dat hij zich nog niet wil binden etc), hebben we het er nog even over gehad. Ik benadrukte naar hem toe dat ik ook geen relatie van hem vroeg of dat hij zich bindt. Maar dat ik een beetje respect voor mij, terwijl hij met mij afspreekt, wel op prijs stel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 15:54 schreef RM-rf het volgende:
Waarom zo moeilijk doen...?
Met alle respect, maar volgens mij wil je gewoon wél dat hij 'trouw' is en wil je gewoon een monogame relatie met hem krijgen...
Althans, dat haal ik uit alle indirekte signalen die je geeft, werkelijk zég je het tegenovergestelde, maar volgt daar de hele tijd aan toe 'dat je je er zo rot over voelt'..
Wat zou er eigenijk mis mee zijn dat je gewoon eerlijk tegen hem zou zéggen dat je helemaal geen 'sexrelatie met no-strings-atached' wil, maar gewoon een vaste relatie wil krijgen ...?
Zelfs hij zélf lijkt eerder aangegeven te hebben: "meer voor je te voelen", enkel als jij de hele tijd blijft herhalen 'dat je niet van hem verwacht dat hij trouw is', geef je ook niet bepaald een correct signaal, toch?
Of hoop je,vanuit een romantisch sprookjesbeeld, dat hij helemaal vanuit zichzelf, zonder dat jij daartoe enige hints geeft, dat hij vanuit het niks op die gedachte komt?
Dat hij mischien door heeft dat er een verschil bestaat tussen wat je hem verteld ("dat je niet verwacht dat hij trouw is "), en wat je eigenlijk wilt dat hij doet ("wél monogaam zijn") ?
'duidelijk' gebruik je nu weer.. de vraag is echter wélke boodschap je hem nu zo 'duidelijk' wil overbrengenquote:Op zaterdag 26 september 2015 16:57 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Was dat niet duidelijk genoeg?
23 respectievelijk 21.quote:Op zaterdag 26 september 2015 17:48 schreef Dikkekletser het volgende:
Hoe oud is hij en hoe oud ben jij?
Lekker concreetquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:31 schreef kolafavorit het volgende:
@RM-rf
Hmm, maar ik heb dus wel eerder face to face gezegd dat ik ergens naar toe wil werken he.
Lekker duidelijkquote:Toen zei hij dus uiteindelijk dat hij daar ook toe bereid was. Misschien lijk ik dat in m'n laatste berichtje te ontkrachten, maar dat was meer bedoeld zo van: ik hoef op dít moment geen relatie.
Je richt de vraag niet aan mij, maar zo te lezen ligt je prioriteit dus vooral bij het hem maar enigszins te "behouden". Als je dat zo graag wil dat je overweegt om je mond te houden over wat je echt wil, dan moet je ook niet mauwen straks als hij hetzelfde doet wat jij nu doet. Voor hem kiezen..quote:Maar om even zeker te weten dat ik je goed begrijp: jij vindt dus juist dat ik hem duidelijk moet maken dat ik wel een relatie wil..? Is dat niet manier nummer 1 om hem nog verder weg te jagen?
Wat heeft dat te maken met 'als vrouw'?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:21 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn (Belgische toch?) alter ego!?quote:Op zondag 27 september 2015 11:21 schreef kolafavorit het volgende:
[..]
Ja want dat is mijn echte naam
Jij zegt hetquote:Op zondag 27 september 2015 11:43 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus jij bent mijn (Belgische toch?) alter ego!?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |