Ja, ik denk dat dat ook een beter idee is.... ik kan vooraf even naar AH misschien, voor een salade.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Anders salade met gerookte kip of iets anders lekkers waar hhet wat body van krijgt?
Tonijnsalade van AHquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dat ook een beter idee is.... ik kan vooraf even naar AH misschien, voor een salade.
Smaakt echt goddelijk. Heb die vorige week al 2 keer gehad.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al naar te kijken (mede omdat 'ie drie euro is en ik cheap ben, maar oke)
Bijna 78,8. Wordt ie vast nog blijer van.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:54 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn weegschaal houdt van 8-jes.
Opeens weer 80,0 na een heel weekend op 79,9.
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob hequote:Op dinsdag 22 september 2015 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Smaakt echt goddelijk. Heb die vorige week al 2 keer gehad.
Hij heeft meer om af te vallen denk ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:43 schreef Barreltje het volgende:
mijn lief is geen sprietje zoals die van jullie.. met z'n 120 kilo is het een heerlijke stevige kerel![]()
het afvallen gaat bij hem ook gestaag, maar het lijkt dat hij makkelijker afvalt dan ik.. grr!!
Nee, niet. Sommige AH to go's hebben wel een bakje waar je een spork uit kunt pakken. .quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob he![]()
Nee, dat niet. Maar dat mag je niet weerhouden hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zit er een vork bij? Ik ben echt zo'n kant en klaar noob he![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee, niet. Sommige AH to go's hebben wel een bakje waar je een spork uit kunt pakken. .
Thnx. Ik zal me niet laten weerhouden, maar wel een vork meenemen, da's wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar dat mag je niet weerhouden hoor
Bij de klantenservice van de meeste Albert Heijns hebben ze 'sporken' liggen (spoon-fork combinatie ding). Ook bij niet-To-Go's tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
Thnx. Ik zal me niet laten weerhouden, maar wel een vork meenemen, da's wel zo makkelijk
omdat hij in een engelstalig land verzonnen is en dan is het een spoon en geen lepelquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Vanyel het volgende:
Waarom noemen we zo'n ding eigenlijk geen lork?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |