Er zingt een man met een zeurderige stem, dat doen de specerij meiden niet hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hoeft alleen het intro maar te luisteren...
De melodie is wel gebruikt, maar dit gebeurt vaker. Ik heb er zelf niet veel moeite mee.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Er zingt een man met een zeurderige stem, dat doen de specerij meiden niet hoor.
Jawel, op zich wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Goes it ook goed with the moemoe?
Tijdje niet gezien.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
True.
Jij hebt vast wel wat bijtjes om zijn aanwezigheid te doen gedenken.
Wat bedoel je met op zich?quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jawel, op zich wel.
Ik probeer het nieuwe voetbalseizoen te volgen, maar blijf maar achterlopen. Verder heb ik pas geleden VI voor het eerst gezien en snap ik nu pas écht wat een topshow is!
Ik ben bereid de spice girls te vergeven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De melodie is wel gebruikt, maar dit gebeurt vaker. Ik heb er zelf niet veel moeite mee.
Yoki vindt dit niet leukquote:Op dinsdag 22 september 2015 02:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat bedoel je met op zich?
Altijd genieten he VI, Specularium Mani en Karina vinden het ook echt fantastisch.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft nog zo'n 3 weken vakantie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar is Fokker89, hij geniet van dit soort onderwerpen.
Naar Schokland zeker?quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die heeft nog zo'n 3 weken vakantie.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil van moemoe weten of tweelingen snel vatbaar zijn voor stemmingswisselingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |