abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159358758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:36 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Na hun hele geschiedenis was het wel ff flink genieten om te zien hoe Vegeta eindelijk Freeza ff flink kon afranselen >:)
ja dat is een heel stuk beter dan in de film gegaan ja :)
pi_159359016
Eindelijk de nieuwe arc. *O*
  maandag 25 januari 2016 @ 01:24:15 #253
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159372467
Verhaal gaat wel vlot. In mijn subbed versie heeft iemand de intro in het Engels gezongen (hadden ze ergens op internet gevonden) _O- .
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_159377809
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef jcdragon het volgende:
Verhaal gaat wel vlot. In mijn subbed versie heeft iemand de intro in het Engels gezongen (hadden ze ergens op internet gevonden) _O- .
Ja dat was niet bepaald goed Engels, maar wel leuk gedaan inderdaad. _O-
  maandag 25 januari 2016 @ 15:59:40 #255
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_159384089
Ik vraag me af of we nog uitleg krijgen over Gohan en het gebrek aan zijn Mystic powers.
Meer dan hij heeft niet getraind is niet genoeg het leek er toen die tijd op alsof Mystic Gohan een hele nieuwe vorm was die je niet aan of uit kon zetten maar gewoon was.

Of zou Mystic Gohan net als uub gewoon niet bestaan in Super?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_159399194
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af of we nog uitleg krijgen over Gohan en het gebrek aan zijn Mystic powers.
Meer dan hij heeft niet getraind is niet genoeg het leek er toen die tijd op alsof Mystic Gohan een hele nieuwe vorm was die je niet aan of uit kon zetten maar gewoon was.

Of zou Mystic Gohan net als uub gewoon niet bestaan in Super?
Gohan zal een veel prominentere positie krijgen in deze story arc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 01:17:04 #257
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159399210
In het eindliedje zie je ook dat Gohan naast Vegeta en Goku staat. Ik ben benieuwd.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_159400047
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Gewoon een crappy team..

Ik herinner me dat per aflevering er verschillende teams aan werken, om kosten te drukken ofzo. Af en toe zit er dus een erg onervaren team achter.... Dit schijnt bij verschillende anime hetzelfde te zijn geweest, meestal als de serie dan uiteindelijk op dvd verschijnt heeft een ander team verbeteringen aangebracht en lijkt het dus ietsje beter.

Zo slecht als bij aflevering 5 heb ik ze gelukkig niet meer gezien, maar af en toe lijkt die kleuter weer aan het werk te zijn geweest...

Ik snap alleen niet waarom andere langlopende series zoals naruto, one peace etc die probleem niet hadden. Wellicht geeft Toei gewoon niet zo om kwaliteit.

De meest recente aflevering was iig weer goed te doen en misschien wel weer een topper van deze arc.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook geen fillers volgende week, we gaan gelijk door met de Champa/Beerus Tournament Arc
Pfff, sla mij dood kerel. One Piece fans hebben ook last van maar ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is bij Dragonball Super. Zal eens kijken gewoon om vergelijkingsmateriaal te hebben. Ik weet niet wat in Toei Animation om gaat maar ze laten hun fans inderdaad vaak in de steek. Misschien omdat ze het kunnen maken want die series zijn te populair: fans blijven het toch wel volgen. Wat dat betreft is een animatiestudio als Madhouse veel beter. Hoewel de One Piece fans wel twee weken geleden zijn getrakteerd op redelijke animatiekwaliteit door Toei. Zo goed hebben we het in tijden ook niet gehad deze serie.

dinsdag 26 januari 2016 @ 16:47:19 #259
268260 Dr.Mikey
pi_159411383
R.I.P DTS.
pi_159436554
Je kan wel merken dat de laatste 2 afleveringen al een stuk beter waren :) ,

nu echt het gevoel gekregen dat het nu echt gaat beginnen :), ben nu al fan van Champa :D
  woensdag 27 januari 2016 @ 14:40:19 #261
268260 Dr.Mikey
pi_159438152
Dat Toernooi is ook een soort filler arc toch.
R.I.P DTS.
pi_159498604
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Toernooi is ook een soort filler arc toch.
Nee, is geen filler. Het is eigenlijk waar het in Dragon Ball Super allemaal om draait.

Nieuwe manga chapter is vertaald!

SPOILER

[ Bericht 5% gewijzigd door Odaiba op 29-01-2016 19:08:55 ]
pi_159503503
Zouden ze Gohan wellicht nog kunnen "invliegen" ?
pi_159539893
Leuke aflevering weer.

Arme Shenron
SPOILER
pi_159542603
leuke aflevering :), zat ook weer goede humor in :D
  dinsdag 2 februari 2016 @ 00:59:52 #266
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159586926
Leuke aflevering!
pi_159743582
Uub bestaat dus toch :P
  maandag 8 februari 2016 @ 00:08:33 #268
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_159744265
Toch wel een recap filler. Uub bestaat inderdaad maar is nog te jong. Jammer dat Gohan niet meedoet.
pi_159744568
Helft van de aflevering bestaat uit flashbacks van gebeurtenissen van maar een paar afleveringen terug :')

Gelijk skippen en dan valt er nog wat leuke dialoog over, maar verder wel een zwakke aflevering.
  maandag 8 februari 2016 @ 22:19:10 #270
268260 Dr.Mikey
pi_159767808
Een recap aflevering waar ze even snel wat leuke feiten tussendoor droppen.
Vegeta die zegt dat Gohan nog steeds in potentie de sterkste is van iedereen.
Goku die UUB benoemd en Vegeta die zegt dat Trunks en Goten zelf sterken moeten worden en niet telkens moeten fuseren.

Ook het Wiz en Beerus verhaaltje was interessant.
R.I.P DTS.
pi_159913934
Haha wow de subs waren echt dramatisch vandaag _O_

KLB / De vertalingen van Dragon Ball Super
Ga weg
pi_159915243
Was wel weer een leuke aflevering goeie dragonball humor :P tussen Jaco en Bulma :)
pi_159916214
quote:
0s.gif Op maandag 8 februari 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
Helft van de aflevering bestaat uit flashbacks van gebeurtenissen van maar een paar afleveringen terug :')

Gelijk skippen en dan valt er nog wat leuke dialoog over, maar verder wel een zwakke aflevering.
Ik vond die aflevering wel goed getekend trouwens
pi_159916330
quote:
10s.gif Op zondag 14 februari 2016 17:04 schreef Nikmans het volgende:
Haha wow de subs waren echt dramatisch vandaag _O_

KLB / De vertalingen van Dragon Ball Super
De subber die het doet heeft aangegeven dat het vertaalproces langer gaat duren, dus geen zondag middag meer, maar eerder zondagavond, maandagnacht.

Maar er zijn natuurlijk altijd mensen die het proberen of juist laten vertalen door een software. Dan wacht ik liever nog even.

quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Max23 het volgende:

[..]

Ik vond die aflevering wel goed getekend trouwens
Het gaat gelukkig weer de goede kant op.
pi_160104977
Toffe aflevering weer hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')