ja dat is een heel stuk beter dan in de film gegaan jaquote:Op vrijdag 22 januari 2016 10:36 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Na hun hele geschiedenis was het wel ff flink genieten om te zien hoe Vegeta eindelijk Freeza ff flink kon afranselen
Ja dat was niet bepaald goed Engels, maar wel leuk gedaan inderdaad.quote:Op maandag 25 januari 2016 01:24 schreef jcdragon het volgende:
Verhaal gaat wel vlot. In mijn subbed versie heeft iemand de intro in het Engels gezongen (hadden ze ergens op internet gevonden).
Gohan zal een veel prominentere positie krijgen in deze story arc.quote:Op maandag 25 januari 2016 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vraag me af of we nog uitleg krijgen over Gohan en het gebrek aan zijn Mystic powers.
Meer dan hij heeft niet getraind is niet genoeg het leek er toen die tijd op alsof Mystic Gohan een hele nieuwe vorm was die je niet aan of uit kon zetten maar gewoon was.
Of zou Mystic Gohan net als uub gewoon niet bestaan in Super?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Gewoon een crappy team..
Ik herinner me dat per aflevering er verschillende teams aan werken, om kosten te drukken ofzo. Af en toe zit er dus een erg onervaren team achter.... Dit schijnt bij verschillende anime hetzelfde te zijn geweest, meestal als de serie dan uiteindelijk op dvd verschijnt heeft een ander team verbeteringen aangebracht en lijkt het dus ietsje beter.
Zo slecht als bij aflevering 5 heb ik ze gelukkig niet meer gezien, maar af en toe lijkt die kleuter weer aan het werk te zijn geweest...
Ik snap alleen niet waarom andere langlopende series zoals naruto, one peace etc die probleem niet hadden. Wellicht geeft Toei gewoon niet zo om kwaliteit.
De meest recente aflevering was iig weer goed te doen en misschien wel weer een topper van deze arc.Pfff, sla mij dood kerel. One Piece fans hebben ook last van maar ik weet alleen niet hoe de kwaliteit is bij Dragonball Super. Zal eens kijken gewoon om vergelijkingsmateriaal te hebben. Ik weet niet wat in Toei Animation om gaat maar ze laten hun fans inderdaad vaak in de steek. Misschien omdat ze het kunnen maken want die series zijn te populair: fans blijven het toch wel volgen. Wat dat betreft is een animatiestudio als Madhouse veel beter. Hoewel de One Piece fans wel twee weken geleden zijn getrakteerd op redelijke animatiekwaliteit door Toei. Zo goed hebben we het in tijden ook niet gehad deze serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook geen fillers volgende week, we gaan gelijk door met de Champa/Beerus Tournament Arc
Nee, is geen filler. Het is eigenlijk waar het in Dragon Ball Super allemaal om draait.quote:Op woensdag 27 januari 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat Toernooi is ook een soort filler arc toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Odaiba op 29-01-2016 19:08:55 ]
Ik vond die aflevering wel goed getekend trouwensquote:Op maandag 8 februari 2016 00:21 schreef Odaiba het volgende:
Helft van de aflevering bestaat uit flashbacks van gebeurtenissen van maar een paar afleveringen terug![]()
Gelijk skippen en dan valt er nog wat leuke dialoog over, maar verder wel een zwakke aflevering.
De subber die het doet heeft aangegeven dat het vertaalproces langer gaat duren, dus geen zondag middag meer, maar eerder zondagavond, maandagnacht.quote:Op zondag 14 februari 2016 17:04 schreef Nikmans het volgende:
Haha wow de subs waren echt dramatisch vandaag
KLB / De vertalingen van Dragon Ball Super
Het gaat gelukkig weer de goede kant op.quote:Op zondag 14 februari 2016 18:40 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik vond die aflevering wel goed getekend trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |