Ssj God is ook maar iets vaags.. Nu zijn ze ineens Goden? Frieza komt nu voor de zoveelste keer terug van de dood in weer een nieuwe vorm.. Beerus moet grappig zijn maar is vooral irritant en zwaar overpowered. Ik had gewoon meer avontuur, serieus plot en betere animatie willen zien. Het komt over van het maakt niet uit wat we doen, de echte fans kopen het toch wel.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:37 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er zijn toch ook steeds sterker wordende tegenstanders en held? SSJ God, Beerus, Freeza etc.
Ik verwacht er niet zoveel meer van eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
De serie valt of staat straks echt met de nieuwe saga met dat toernooi. Als dat matig of te veel comedy is ben ik er wel klaar mee.
hoe kan je super uitspelen? is daar ook een spel van dan?quote:Op maandag 14 december 2015 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bij gebrek aan episode 23 gister eindelijk dragonball Super uitgespeeld vraag me af of we die demon god nog in Super krijgen of niet.
quote:Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef Odaiba het volgende:
Manga spoilermag ik vragen waren je de engelse manga's leest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde Xenoverse mijn fout.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 10:50 schreef boik het volgende:
[..]
hoe kan je super uitspelen? is daar ook een spel van dan?
ahh rlax bedankt voor de DM, reageer maar ff hier want ben op mijn werk en anders weet ik dalijk thuis niet meer wat de site is hahaquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:00 schreef boik het volgende:
[..]
mag ik vragen waren je de engelse manga's leest?
Gewoon een crappy team..quote:Op zondag 17 januari 2016 12:39 schreef King_Merc het volgende:
haha
Gister maar weer eens die verschrikkelijke aflevering 5 gezien.. Animatie was echt waardeloos , alsof het door 5 jarigen gemaakt was .. , wat ws eigenlijk de reden dat die zo slecht was ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ook geen fillers volgende week, we gaan gelijk door met de Champa/Beerus Tournament Arc
[ Bericht 5% gewijzigd door Odaiba op 17-01-2016 15:28:57 ]
Ik snap daar helemaal niks van. Dragonball is een van de populairste animé ooit. Misschien dat One Piece/Naruto/FMA tegenwoordig meer achterban heeft, maar ik denk dat DB de grootste 'nostalgie'achterban heeft. Dat een serie die grotendeels in de jaren '80 is gemaakt nog steeds zoveel fans heeft zegt genoeg. Dan moeten ze toch uitpakken met top animatie/minder fillers en leren van alle fouten uit DBZquote:Op zondag 17 januari 2016 15:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Gewoon een crappy team..
Ik herinner me dat per aflevering er verschillende teams aan werken, om kosten te drukken ofzo. Af en toe zit er dus een erg onervaren team achter....
Hey, het is wel een verbetering ten opzichte van de film, daar werd Goku neergeschoten toen hij in Super Saiyan Blue was. Maar blijft super inconsistent natuurlijk. Goku werd half door geslagen door Beerus en kon toen zonder Sensu boon van zijn verwondingen genezen.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja hoor Goku neer door een lasergun
In dragonbal hadden normale kogels al geen effect en nu kan hij als god niet eens tegen een raygun En frieza is eerst doodop en kan niet meer vechten vervolgens neemt Vegeta het gevecht over en kan Frieza opeens weer vechten,
Ja vind ik ook. Toei bewijst hun fans gewoon geen goede dienst, maar cijfers zijn stabiel gebleven en het wordt langzaam beter. Tot nu toe ook nog maar 1 filler gezien. De volgende arc begint nu al gelijk.quote:Op maandag 18 januari 2016 14:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niks van. Dragonball is een van de populairste animé ooit. Misschien dat One Piece/Naruto/FMA tegenwoordig meer achterban heeft, maar ik denk dat DB de grootste 'nostalgie'achterban heeft. Dat een serie die grotendeels in de jaren '80 is gemaakt nog steeds zoveel fans heeft zegt genoeg. Dan moeten ze toch uitpakken met top animatie/minder fillers en leren van alle fouten uit DBZ
Welk shot bedoel je precies?quote:Op maandag 18 januari 2016 15:11 schreef jcdragon het volgende:
Het gaat wel lekker rap met het verhaal. Maar toen een shot van Beerus en Whiss in beeld kwam dacht ik weer WTF!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |