Vind bijna alles leuk, enkel naaien niet kan het wel maar doet mij niets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:45 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aahh.
Hou ook niet van hokjes en voel me al helemaal niet thuis in het dameshokje.
Teveel gekijf.
Vertel eens over je vele hobby's en interesses, als je wilt?
Is er iets te doen in de stad?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ja en nee. Ja in de zin van ik weet nooit wat ik tegenkom, nee in de zin van ik zou liever thuis blijven en hier gezellig samenzijn zeg maar.
Breien wel?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:50 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Vind bijna alles leuk, enkel naaien niet kan het wel maar doet mij niets.
Proberen is altijd goed.quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Proberen is altijd goed.
Waarom is je nickname Yummie-Yum?
Gisteren vertelde je nog dat je wel vreemd, maar niet lekker bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds vreemd en niet lekker![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:03 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds vreemd en niet lekker
Heb je jezelf geproefd?
Luister je graag muziek?
Zoja, wat voor muziek?
Freestyle
Heb mijzelf meerdere malen al gebeten, yum yumquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je jezelf geproefd?
Luister je graag muziek?
Zoja, wat voor muziek?
Dat is een oudje.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:10 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Heb mijzelf meerdere malen al gebeten, yum yum![]()
Vroem ben een vliegtuig.
Zo oud ben ik niet joh, neen vlieg altijd beneden de radar dan val je niet zo snel op.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:14 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is een oudje.
Zal niet naar je leeftijd vragen.
Je bent een vaag vliegtuig.. sta je wel op de radar?
Mijn radar pikt wel iets op, ben er nog niet uit wat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:21 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Zo oud ben ik niet joh, neen vlieg altijd beneden de radar dan val je niet zo snel op.
Ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn radar pikt wel iets op, ben er nog niet uit wat.
Volgens mij is dit niet je eerste account op fok.
Jij en ik zijn de enige die converseren op het moment en ik had het niet over mezelf.quote:
Kom hier pas sinds het jaar 2002, dus ben best nog wel een newbie. En alles gaat moeizaam je zei net nog dat je dacht dat ik oud was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de enige die converseren op het moment en ik had het niet over mezelf.
Dus ja, jij.
Je bent een beetje zwijgzaam in je typen.
Een beetje moeizaam om met je in gesprek te komen, no offence naar jou.
Zo komen we nooit verder dan oppervlakkig gepraat.
Je vertelde me gisteren nog dat je weinig met oppervlakkige gesprekken kunt...
Altijd genoeg te doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:53 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is er iets te doen in de stad?
Als dat gezellig samen zijn er niet in zit, is het goed dat je dingen onderneemt om met mensen in contact te komen.
Wie weet kom je er die ene persoon mee tegen met wie je uiteindelijk gezellig samen kunt zijn.
Het kan natuurlijk ook dat hij niet veel wil delen op een openbaar forumquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de enige die converseren op het moment en ik had het niet over mezelf.
Dus ja, jij.
Je bent een beetje zwijgzaam in je typen.
Een beetje moeizaam om met je in gesprek te komen, no offence naar jou.
Zo komen we nooit verder dan oppervlakkig gepraat.
Je vertelde me gisteren nog dat je weinig met oppervlakkige gesprekken kunt...
Ik zei niet dat ik dacht dat je oud bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Kom hier pas sinds het jaar 2002, dus ben best nog wel een newbie. En alles gaat moeizaam je zei net nog dat je dacht dat ik oud was.
Heftigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:43 schreef Joyr1der het volgende:
Nou, ik ben sinds 't overlijden van m'n vrouw (aug. '13, 27jr) in 'n sociaal gat gevallen. Geen vrienden en ook zeer lastig te vinden. Help hulpverlening, maar die zit zelfs met de handen in 't haar en weet ook niet meer waar vriendschappen te zoeken zijn.
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...quote:
Nou, ik kies er juist vaak bewust voor om niet onder de mensen te komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd genoeg te doenThuis zitten kan altijd nog, niet onder de mensen komen zijn gemiste mogelijke kansen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dacht dat je oud bent.
Ik doelde met oud op de video die je postte en zei erbij dat ik niet naar je leeftijd ging vragen.
Wil je vertellen waarom alles moeizaam gaat?
Zoiets dus. En als je dat al vaker hebt meegemaakt en zelf een hoop ellende wat verder niet geeft en het iedere keer maar moet uitleggen weer. En niets en niemand echt meewerkt dan word het lastig. Gaf het eens een twee weken terug an lijkt wel alsof ik levenslang heb gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...
Dat kan en dat begrijp ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat hij niet veel wil delen op een openbaar forum
Ik snap en begrijp het, voor wat het waard is: sterktequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...
Jij weet teveel van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou, ik kies er juist vaak bewust voor om niet onder de mensen te komen.
Loop ik vast heel veel kansen mis.
Gun het je dat je een leuke dag hebt morgen Juupert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |