Het kan natuurlijk ook dat hij niet veel wil delen op een openbaar forumquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij en ik zijn de enige die converseren op het moment en ik had het niet over mezelf.
Dus ja, jij.
Je bent een beetje zwijgzaam in je typen.
Een beetje moeizaam om met je in gesprek te komen, no offence naar jou.
Zo komen we nooit verder dan oppervlakkig gepraat.
Je vertelde me gisteren nog dat je weinig met oppervlakkige gesprekken kunt...
Ik zei niet dat ik dacht dat je oud bent.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Kom hier pas sinds het jaar 2002, dus ben best nog wel een newbie. En alles gaat moeizaam je zei net nog dat je dacht dat ik oud was.
Heftigquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:43 schreef Joyr1der het volgende:
Nou, ik ben sinds 't overlijden van m'n vrouw (aug. '13, 27jr) in 'n sociaal gat gevallen. Geen vrienden en ook zeer lastig te vinden. Help hulpverlening, maar die zit zelfs met de handen in 't haar en weet ook niet meer waar vriendschappen te zoeken zijn.
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...quote:
Nou, ik kies er juist vaak bewust voor om niet onder de mensen te komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Altijd genoeg te doenThuis zitten kan altijd nog, niet onder de mensen komen zijn gemiste mogelijke kansen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik dacht dat je oud bent.
Ik doelde met oud op de video die je postte en zei erbij dat ik niet naar je leeftijd ging vragen.
Wil je vertellen waarom alles moeizaam gaat?
Zoiets dus. En als je dat al vaker hebt meegemaakt en zelf een hoop ellende wat verder niet geeft en het iedere keer maar moet uitleggen weer. En niets en niemand echt meewerkt dan word het lastig. Gaf het eens een twee weken terug an lijkt wel alsof ik levenslang heb gehad.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...
Dat kan en dat begrijp ik ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook dat hij niet veel wil delen op een openbaar forum
Ik snap en begrijp het, voor wat het waard is: sterktequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:46 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Het is ook vooral frustrerend dat je tegen muren aanloopt en niet meer weet waar je vrienden kan zoeken/vinden...
Jij weet teveel van mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nou, ik kies er juist vaak bewust voor om niet onder de mensen te komen.
Loop ik vast heel veel kansen mis.
Gun het je dat je een leuke dag hebt morgen Juupert.
Wat vreselijk om dat te horen JoyRider.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:43 schreef Joyr1der het volgende:
Nou, ik ben sinds 't overlijden van m'n vrouw (aug. '13, 27jr) in 'n sociaal gat gevallen. Geen vrienden en ook zeer lastig te vinden. Help hulpverlening, maar die zit zelfs met de handen in 't haar en weet ook niet meer waar vriendschappen te zoeken zijn.
Dat is altijd lastig, ik heb er ooit voor gekozen om op dat gebied internet te laten voor wat het is en "van mijn zolderkamerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:51 schreef Joyr1der het volgende:
Ik snap ook zelf niet waarom ik op vele sites moet betalen om berichtjes te sturen. Wie zegt mij dat ik op die sites daadwerkelijk 'n vriendschap eruit haal die ik ook wil? Ben zelf ook bij buurthuizen wezen kijken, maar daar zijn veel activiteiten voor oudere of op tijdstippen dat ik werk (heb 'n baan van 40u). Aandacht voor eenzaamheid bij oudere is er volop, maar voor eenzaamheid bij jongere is er nauwelijks aandacht terwijl er genoeg zijn die alleen zijn, denk ik.
Zie naam voor de kleur-keuze.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:57 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Plaatje komt roze over hier. Maar vertel wat brengt jou hier.
Mag ik vragen wat je gedaan heb? Wat je precies bedoeld met van de zolderkamer af? Ikzelf kom alleen buiten voor de boodschappen en als ik iets ga ondernemen met m'n moeder/zus, maar wil liefst met leeftijdsgenoten iets ondernemen...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is altijd lastig, ik heb er ooit voor gekozen om op dat gebied internet te laten voor wat het is en "van mijn zolderkamer" af te komen en mezelf onder de andere mensen te begeven.
Ieder zijn/haar keuze zeg maar.
Niet wanhopen Joyrider.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:56 schreef Joyr1der het volgende:
Waar iedereen gezellig op zaterdagavond op stap gaat of bij vrienden zit, breng ik verveeld de avond alleen thuis door. Terwijl m'n behoefte toch duidelijk iets anders wilt. Ongezellig ben ik niet, ik kan sfeer maken. Misschien soms iets te druk, maar dat moet de pret niet kunnen drukken. Waarom lukt 't mij dan niet om vrienden te maken? Ik drink en gebruik niet, maar zonder alcohol en drugs moet je toch ook lol kunnen hebben? Ik snap het maar niet...
Jouw observerend vermogen is goed genoeg is mij de afgelopen jaren opgevallenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Is dat zo?
Weet jij dingen die ik weet die ik zelf niet weet?
Zelfde hier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Zie naam voor de kleur-keuze.
nouja, zaterdagavond en op FOK! social life = 0 momenteel.
Tijd om de omslag te maken? Ik ben inmiddels 2 jaar verder en zit nog steeds vastgeroest. Ikzelf wordt daar wel wanhopig van. Als je dan ook berichtjes op FB leest van mensen die leuke dingen doen denk ik alleen maar: "wil ik ook!"...quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Niet wanhopen Joyrider.
Je wonden zijn nog vers, geef die de tijd om te helen.
Het lukt je vast om vrienden te vinden.
Je had een huwelijk om je op te focussen, wellicht geen tijd en behoefte aan vrienden.
Nu is je situatie veranderd en dat heeft tijd nodig om die omslag te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |