Ik doe ook maar wat.quote:Op woensdag 23 september 2015 03:58 schreef War-horse het volgende:
[..]
Ik doe maar wat zoals je zietFOK! tja tis wel grappig, en handig soms...
Oh met FOK! kan je best iets machtig in handen hebben. Ja dat kan (Moehaha) Sorryquote:Op woensdag 23 september 2015 04:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik doe ook maar wat.
FOK! heeft best veel levens veranderd.
De relaties die er uit voort gekomen zijn, zijn ontelbaar.
En het aantal kinderen wat geboren is van Fok!kers die elkaar hier hebben leren kennen zal ondertussen tegen de 100 aanlopen.![]()
Onderschat Fok! niet.
Hoezo die Moehaha?quote:Op woensdag 23 september 2015 04:08 schreef War-horse het volgende:
[..]
Oh met FOK! kan je best iets machtig in handen hebben. Ja dat kan (Moehaha) Sorry
Gewoon op de quote knop in de post klikken en dan de tekst in dat venster selecteren, dat kopiëren en plakken in het nieuwe deel.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:00 schreef pietkanarie het volgende:
Hoi pietkanarie.
Voor mij ben je jong.
Vervelend dat die vermoeidheid je belemmerd in je (sociale) leven.
Je kunt inderdaad beter enkele goede vrienden hebben dan 20 halve.
Hoop voor je dat je door dit topic iemand tegen gaat komen met wie je die klik vindt.
Op internet is het wellicht wat makkelijker contact maken als introvert persoon?
En gehoorverlies is op internet ook al een probleem minder.
Ik doe het even zo, want ik weet niet hoe ik kan quoten uit het vorige topicdeel. Of kan dat ook niet? Bedankt voor het welkom in ieder geval en goed om te horen dat je me jong vindt.![]()
Ja, het vermoeid voelen is nog tot daar aan toe, maar dat het gevolgen heeft op heel veel gebieden maakt het lastig.
Internet is zeker wel een uitkomst. Kost minder energie, je vindt makkelijker gelijkgestemden (zelfde interesses) en ik hoef niks te horen!
Goed initiatief dit topic.
Hoe herkenbaar, ik ben al mijn hele leven een nachtbraker, gewoon zo heerlijk rustig, geen bel die plotseling kan gaan..... heb zojuist mijn 'avond' eten achter de kiezen, lijkt me ook niet echt een 'normale' tijd, maar goed, eigenlijk heb ik een hekel aan datgene wat 'men' normaal vindt.quote:Op woensdag 23 september 2015 03:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dolfje het weerwolfje?
Ken ik niet?
Heb net pas mijn "avond" eten achter mijn kiezen.
Ik zit nu alvast mijn ontbijt voor morgen te eten.quote:Op zaterdag 26 september 2015 03:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, ik ben al mijn hele leven een nachtbraker, gewoon zo heerlijk rustig, geen bel die plotseling kan gaan..... heb zojuist mijn 'avond' eten achter de kiezen, lijkt me ook niet echt een 'normale' tijd, maar goed, eigenlijk heb ik een hekel aan datgene wat 'men' normaal vindt.
Tot welke lftd ben je eigenlijk nog een jongere?
Hoi, dat bedoel ik, ik voel me helemaal geen 'oudere' ook al ben ik dat eigenlijk langzaamaan wel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 03:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik zit nu alvast mijn ontbijt voor morgen te eten.
Ik voel me nog een jongere.
Maar ben het niet.
BTW, als je zulke rare etenstijden hebt zal het begrip eetprobleem je ook wel bekend in de oren klinken.
Leeftijd doet er niet toe,
Die varieert hier nogal.
Broodje is al op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoi, dat bedoel ik, ik voel me helemaal geen 'oudere' ook al ben ik dat eigenlijk langzaamaan wel.
Oh, en smakelijks.
Het is vrij stil op Fok! en dan lees ik vaker een beetje in de rondte.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Broodje is al op.
Wil eigenlijk naar bed maar de muziek waar ik naar luister is zo mooi.
Zit daar nog teveel van te genieten.
Maar moet niet te lang meer wakker blijven.
Sprak dit topic je aan of kwam je gewoon even aanlopen?
Uh.. ehm.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
BTW, als je zulke rare etenstijden hebt zal het begrip eetprobleem je ook wel bekend in de oren klinken.
Dito, het is dat het moet, maar het is mijn hobby ook niet, heel gek eigenlijk, want koken vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:07 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Uh.. ehm.
Vind eten een noodzakelijk kwaad.
Koken vind ik een verschrikking.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dito, het is dat het moet, maar het is mijn hobby ook niet, heel gek eigenlijk, want koken vind ik wel leuk.
Truste.quote:Op zaterdag 26 september 2015 04:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Koken vind ik een verschrikking.
Ik moet nu echt mijn bed zien te vinden.
Mijn ogen vallen dicht en mijn vingers weten de juiste toetsen niet meer te raken.
Lekker slapen voor straks.
Hallo napoleondynamite.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 23:37 schreef napoleondynamite het volgende:
*meldt zich*
Voel me eigenlijk altijd en overal wel een buitenstaander.. behalve bij de paar mensen die op twee vingers zijn te tellen.
zou ook best asperger kunnen hebben, maar ben ook hooggevoelig (snel overprikkeld) en intp (persoonlijkheidstype die van nature weinig behoefte hebben aan contact). Niet dat ik groot fan ben van dit soort labels overigens..
Leuk dat je dat komt melden.quote:
Val niet echt in de categorie "jongeren".quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 00:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Leuk dat je dat komt melden.
Voel je je ook aangesproken door de TT?
Allemaal check.quote:Op maandag 21 september 2015 19:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
Voel jij je vaak eenzaam?
Heb je niet veel goede vrienden of moeite om aansluiting te vinden?
Of het gevoel dat niemand je aardig vindt en dat niemand je mag?
Vind je het moeilijk om contacten te maken?
Lees je mee op FOK! maar durf je zelf niet te posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal. Ik wilde het bij het voorbeeld houden, maar toen kwam de rest (hetgeen al lang opgekropen zat) er eigenlijk ook uit.
Maakt niet uit, zie de TT, ook ouderen welkom.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 09:29 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Val niet echt in de categorie "jongeren".
Vond het een goed initiatief (misschien ook best nieuwsgierig), maar vond het jammer dat het topic stillag. Dacht, ach kom, geef het eens een schopje.
Geeft niks, soms is het wel eens fijn het er uit te kunnen typen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Allemaal check.
Sorry voor het lange verhaal. Ik wilde het bij het voorbeeld houden, maar toen kwam de rest (hetgeen al lang opgekropen zat) er eigenlijk ook uit.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zie de TT, ook ouderen welkom.
Goed van je,dat je het topic een schop gaf, kon het wel gebruiken.
Ah, busted.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zie de TT, ook ouderen welkom.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Allemaal check.
Ik heb geen zin om een kloon te maken, dus hier mijn verhaal in een spoiler.Helaas zeer herkenbaar, ook van die automatische piloot. Als ik dat niet zou doen zou het helemaal al snel opraken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal. Ik wilde het bij het voorbeeld houden, maar toen kwam de rest (hetgeen al lang opgekropen zat) er eigenlijk ook uit.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Allemaal check.
Ik heb geen zin om een kloon te maken, dus hier mijn verhaal in een spoiler.Dat is naar om te zien dat mensen aan de andere kant van je raam plezier hebben, terwijl je binnen zit toe te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor het lange verhaal. Ik wilde het bij het voorbeeld houden, maar toen kwam de rest (hetgeen al lang opgekropen zat) er eigenlijk ook uit.
Op zo’n moment zal je je wel eenzaam en buitengesloten voelen.
Snap goed dat je niet graag in je eentje op pad gaat dan, denk dat je je daardoor alleen maar meer buitengesloten zult voelen.
Wat is je leeftijd en wat heb je gestudeerd?
En vergis je niet in het “gelukkig” zijn van andere mensen.
Vaak is dat ook maar een façade.
Sportschool is een goed begin.
Maar niet meteen jezelf al aan gaan praten dat je het niet vol zult houden.
Daarmee geef je jezelf feitelijk al een reden om te falen.
Probeer jezelf voor te blijven houden waarom je naar de sportschool gaat, dat het je houding ten goede zal komen.
Lijkt me wel dat jij je in kunt schrijven bij een huisarts in je huidige woonplaats.
Kwestie van een dokter uitzoeken welke je wilt kiezen en bellen naar de praktijk daarvan.
Je dossier en lijst met medicatie wordt dan doorgestuurd van je oude naar de nieuwe huisarts.
Denk dat een doorverwijzing naar een psycholoog een goede stap voor je zou zijn.
Onzekerheid is een sluipende vijand die vaak sterker is dan je aankunt.
Hulp daarbij kan helpen.
Om je in laten zien waarom je zo onzeker bent, leren anders naar jezelf te kijken, de positieve eigenschappen in jezelf te leren zien.
Je ouders hoeven daar niets over te weten te komen. Je bent volwassen en woont op jezelf.
Bovendien hebben artsen een beroepsgeheim.
Het depressief en pessimistisch zijn is het gevolg van je te lage zelfbeeld.
Daarom des te meer aan te raden om naar een psycholoog te gaan.
Het “eenzame” gevoel begint je te verstikken, de vicieuze cirkel wordt moeilijker om uit komen.
De automatische piloot is een manier het allemaal te doorstaan, maar ook dat gaat je opbreken. (doet het nu al min of meer)
Je bent zeker niet de enige met dit probleem.
Hoop dat je in dit topic je ervaringen kwijt kunt en met anderen in contact komt die dit herkennen.
Je komt op mij over als aardig iemand en je weet je goed te verwoorden.
Freestyle
Ah mooi, ik zie al een match.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:19 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Helaas zeer herkenbaar, ook van die automatische piloot. Als ik dat niet zou doen zou het helemaal al snel opraken.
Ik ook, dus het scheeltquote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Voel me veel jonger dan ik ben, scheelt dat?
Bedankt voor je reactie en de lieve woorden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:32 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is naar om te zien dat mensen aan de andere kant van je raam plezier hebben, terwijl je binnen zit toe te kijken.
Op zo’n moment zal je je wel eenzaam en buitengesloten voelen.
Snap goed dat je niet graag in je eentje op pad gaat dan, denk dat je je daardoor alleen maar meer buitengesloten zult voelen.
Wat is je leeftijd en wat heb je gestudeerd?
En vergis je niet in het “gelukkig” zijn van andere mensen.
Vaak is dat ook maar een façade.
Sportschool is een goed begin.
Maar niet meteen jezelf al aan gaan praten dat je het niet vol zult houden.
Daarmee geef je jezelf feitelijk al een reden om te falen.
Probeer jezelf voor te blijven houden waarom je naar de sportschool gaat, dat het je houding ten goede zal komen.
Lijkt me wel dat jij je in kunt schrijven bij een huisarts in je huidige woonplaats.
Kwestie van een dokter uitzoeken welke je wilt kiezen en bellen naar de praktijk daarvan.
Je dossier en lijst met medicatie wordt dan doorgestuurd van je oude naar de nieuwe huisarts.
Denk dat een doorverwijzing naar een psycholoog een goede stap voor je zou zijn.
Onzekerheid is een sluipende vijand die vaak sterker is dan je aankunt.
Hulp daarbij kan helpen.
Om je in laten zien waarom je zo onzeker bent, leren anders naar jezelf te kijken, de positieve eigenschappen in jezelf te leren zien.
Je ouders hoeven daar niets over te weten te komen. Je bent volwassen en woont op jezelf.
Bovendien hebben artsen een beroepsgeheim.
Het depressief en pessimistisch zijn is het gevolg van je te lage zelfbeeld.
Daarom des te meer aan te raden om naar een psycholoog te gaan.
Het “eenzame” gevoel begint je te verstikken, de vicieuze cirkel wordt moeilijker om uit komen.
De automatische piloot is een manier het allemaal te doorstaan, maar ook dat gaat je opbreken. (doet het nu al min of meer)
Je bent zeker niet de enige met dit probleem.
Hoop dat je in dit topic je ervaringen kwijt kunt en met anderen in contact komt die dit herkennen.
Je komt op mij over als aardig iemand en je weet je goed te verwoorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |