quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:05 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jouw observerend vermogen is goed genoeg is mij de afgelopen jaren opgevallen
Tjaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Soms word ik "verweten" dat ik te empathisch ben.
Kan daar niks aan veranderen.
Ah je bent van de FOK! onderzoekdienst vandaar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Waarom met een kloon dan?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:16 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Ah je bent van de FOK! onderzoekdienst vandaar.
Ik kan idd lezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:37 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Kom hier pas sinds het jaar 2002, dus ben best nog wel een newbie. En alles gaat moeizaam je zei net nog dat je dacht dat ik oud was.
Wat een heftige situatie! Veel sterkte! Waarom het je niet lukt om vriendschappen te sluiten weet ik niet. Maar het is wel rot voor je... zeker in zo'n zware periode maar ook in het algemeen is het gewoon fijn om plezier te hebben met mensen en steun kan krijgen bij hen. Wat ik zelf ervaar, misschien bij jou ook een reden??. is dat veel mensen al een eigen netwerk hebben opgebouwd en dat er vanuit hun kant dus minder behoefte is... mensen mogen mij wel maar het worden geen vrienden. Hooguit incidentele contacten. Misschien herken je dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:56 schreef Joyr1der het volgende:
Waar iedereen gezellig op zaterdagavond op stap gaat of bij vrienden zit, breng ik verveeld de avond alleen thuis door. Terwijl m'n behoefte toch duidelijk iets anders wilt. Ongezellig ben ik niet, ik kan sfeer maken. Misschien soms iets te druk, maar dat moet de pret niet kunnen drukken. Waarom lukt 't mij dan niet om vrienden te maken? Ik drink en gebruik niet, maar zonder alcohol en drugs moet je toch ook lol kunnen hebben? Ik snap het maar niet...
Sorry, zie nu pas dat het nummer 13 voor het jaartal staat.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:08 schreef Joyr1der het volgende:
[..]
Tijd om de omslag te maken? Ik ben inmiddels 2 jaar verder en zit nog steeds vastgeroest. Ikzelf wordt daar wel wanhopig van. Als je dan ook berichtjes op FB leest van mensen die leuke dingen doen denk ik alleen maar: "wil ik ook!"...
Je hoeft je niet te verontschuldigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:18 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen. Emails veranderen ook zo vaak, net als alles. Heet verandering.
Doe ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen.
Bedoelde het goed.quote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 22:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Bedoelde het goed.
Het is jouw recht om met een nieuw account te posten, daar ben je geen uitleg over verschuldigd. :
Voelde je het als een aanval van mij?
Iets zegt me dat je in het echte leven een stuk spraakzamer bent dan hier?quote:
Soms, soms niet. Kwam gewoon kijken uit interesse.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je in het echte leven een stuk spraakzamer bent dan hier?
Waarom kwam je in dit topic kijken en posten?
Heb je alle drie de delen doorgelezen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:09 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Soms, soms niet. Kwam gewoon kijken uit interesse.
Ben de persoon welke alles weet, dus ja. Waar de rest heb ik geen weet van.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Heb je alle drie de delen doorgelezen?
Vraag me af waar alle andere users die hier posten zijn gebleven.
Mijn naam is Haas, ik weet van niets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:37 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Ben de persoon welke alles weet, dus ja. Waar de rest heb ik geen weet van.
Zegt ze met een giga-knipoog!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn naam is Haas, ik weet van niets.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wil je een grappig verhaaltje horen van wat ik vandaag meemaakte?
De jouwe ook al joh.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn naam is Haas, ik weet van niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |