Leuk! Wat heeft je daartoe doen besluiten?quote:Op maandag 25 februari 2019 16:00 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben ook weer even actief geworden. Mijn laatste kaart was in 2015.
Ik zag nog wat Internationale postzegels liggenquote:Op maandag 25 februari 2019 18:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Leuk! Wat heeft je daartoe doen besluiten?
Nee ik ook! Vandaag ook vier kaartjes gehad (3x Rusland en.. ik weet het even niet meer). Zaterdag eentje uit de Filipijnenquote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben nog de enige Postcrossser zeker.![]()
Nee hoor nog altijd actief. Sinds 2006 postcross ik door op een fokker zijn/haar linkje in handtekening te klikken. Er stond mijn nieuwste hobby.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben nog de enige Postcrossser zeker.![]()
En het heeft geen zin om dat terug te sturen? Dat ze even in het systeem moeten kijken?quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:38 schreef Polenbatser het volgende:
Ik stuur heel af en toe nog kaartjes. Vind de mentaliteit op de site anders geworden, veel expired kaarten naar nieuwe users die 5 verstuurd, 0 ontvangen hebben. Rapporteren heeft geen zin, want dan vragen ze om bewijs dat je kaartje ontvangen is, in plaats van dat ze zelf in het systeem kijken en zien dat er minstens 5 andere mensen hetzelfde probleem hebben en daar hun conclusies uit trekken. Erg jammer, maar haalt voor mij het plezier er wel uit.
Dat is het proberen wel waard. Zou het wel aangeven.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
En het heeft geen zin om dat terug te sturen? Dat ze even in het systeem moeten kijken?
Jammer zeg
quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
En het heeft geen zin om dat terug te sturen? Dat ze even in het systeem moeten kijken?
Jammer zeg
Ik stuur altijd een vrij uitgebreid verhaal als ik iemand rapporteer met de reden waarom. Sowieso rapporteer ik niet elk expired kaartje, maar alleen als ik het gevoel heb dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Dit antwoord kreeg ik dus op 2 profielen die ong. 20 meer verzonden hadden dan ontvangen, maar al maanden niks meer registreerden. Dat ook aangegeven dus en ook of ze konden nagaan of er meer mensen dit probleem hadden (en hun conclusies daaruit trekken), maar kreeg echt 2 zinnen terug met de vraag om bewijs.quote:Op woensdag 6 maart 2019 07:52 schreef Dandilion het volgende:
[..]
Dat is het proberen wel waard. Zou het wel aangeven.
Af en toe sturen we nog eens wat, vaak regelen we postzegels online ergens met korting.quote:Op dinsdag 5 maart 2019 14:30 schreef DonnaRush het volgende:
Ik ben nog de enige Postcrossser zeker.![]()
Curaçao ruilen voor Duitsland? 😉quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Af en toe sturen we nog eens wat, vaak regelen we postzegels online ergens met korting.
Dan is het nog wel af en toe te doen. Vandaag vijf kaarten geschreven.
1 x Tjechie
1 x Duitsland
1 x Curacao
1 x Finland
1 x Rusland
Deze week twee kaarten ontvangen.
1 x Verenigde staten
1 x Chili![]()
https://www.postcrossing.com/user/vonkenboer/gallery
Wow haha, leuk!!quote:Op dinsdag 5 maart 2019 19:54 schreef Peter het volgende:
Ik ontvang vandaag 9 kaartjes zelfs!
Afgelopen weekend vanuit de UK wat gestuurd.
Misschien tellen ze klachten wel op? Lastig is dat, dat ze ook allemaal anders reageren, maar ik herken dat wel vanuit m'n eigen werk. Ik doe ook e-mails/klachten en mijn collega reageert altijd heel anders en ik weet ook dat een klacht over een ander account meestal even aangekeken wordt voordat we actie ondernemen. Vervelend dat ze dan zo zuur vragen om bewijs, want mogelijk zetten ze de klacht echt wel vast.quote:Op woensdag 6 maart 2019 08:13 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
[..]
Ik stuur altijd een vrij uitgebreid verhaal als ik iemand rapporteer met de reden waarom. Sowieso rapporteer ik niet elk expired kaartje, maar alleen als ik het gevoel heb dat er meer mensen in hetzelfde schuitje zitten. Dit antwoord kreeg ik dus op 2 profielen die ong. 20 meer verzonden hadden dan ontvangen, maar al maanden niks meer registreerden. Dat ook aangegeven dus en ook of ze konden nagaan of er meer mensen dit probleem hadden (en hun conclusies daaruit trekken), maar kreeg echt 2 zinnen terug met de vraag om bewijs.
Moet wel eerlijk zeggen dat naar mijn gevoel ook uitmaakt wie van het team reageert. Dit was dus Vicki en ik vind dat een vreselijk mens. Op het forum reageert ze ook altijd kortaf en heel politieagenterig, alsof alles een soort van aanval is. Ana reageert wel leuk en heb ook het gevoel dat zij wel had gesnapt dat mijn kaartje wel ontvangen, maar niet geregistreerd is. Dan vraag ik me weer af waarom er geen algemeen beleid is binnen het team en sowieso, wie is het team eigenlijk? Transparant is het in elk geval niet.
Overigens zijn die beide profielen alsnog gesloten, maanden nadat ik had gemaild. Iemand anders heeft het dus wel voorelkaar gekregen, geen idee hoe, want ik geloof niet dat mensen hun kaarten aangetekend verzenden.
Je hebt precies 400 ontvangen!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Af en toe sturen we nog eens wat, vaak regelen we postzegels online ergens met korting.
Dan is het nog wel af en toe te doen. Vandaag vijf kaarten geschreven.
1 x Tjechie
1 x Duitsland
1 x Curacao
1 x Finland
1 x Rusland
Deze week twee kaarten ontvangen.
1 x Verenigde staten
1 x Chili![]()
*
Dat is een mijlpaal !quote:
Euh, volgens mij heb ik jou net per ongeluk een melding gestuurd met reactie op je vorige bericht?quote:Op donderdag 7 maart 2019 10:56 schreef DonnaRush het volgende:
Mijn received stond trouwens bijna 10 hoger dan send toen ik weer begon. Ik zal dus nog wel even moeten wachten tot ik weer kaartjes in de bus krijg he?
Je deed een topic reportquote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Euh, volgens mij heb ik jou net per ongeluk een melding gestuurd met reactie op je vorige bericht?Of misschien wel naar FOK!, geen idee. In elk geval foutje.
Maar ja, nu wordt je adres pas weer uitgegeven als het gelijk staat.
Ohhhh, thanks. Dan moet ik nu nog 1 versturen dus!quote:Op donderdag 7 maart 2019 14:27 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Euh, volgens mij heb ik jou net per ongeluk een melding gestuurd met reactie op je vorige bericht?Of misschien wel naar FOK!, geen idee. In elk geval foutje.
Maar ja, nu wordt je adres pas weer uitgegeven als het gelijk staat.
Had het me ook al bedacht dat ze misschien wel registreren dat er eerdere klachten zijn binnengekomen, maar ik heb echt geen idee. Het ging me ook niet eens zozeer om het feit dat ze om bewijs vragen, maar de manier waarop, de toon van het hele bericht. Het kwam op mij heel erg over alsof mijn oorspronkelijke bericht niet gelezen werd, maar dat er een soort van riedeltje werd afgedraaid; 'oh, een klacht, vraag om bewijs, verzend, klaar, volgende'. Zoiets dus, net alsof ze een berg e-mails weg te werken hebben en dan maar snel iets typen en doorgaan met de volgende. In elk geval één van hen dus.quote:Op donderdag 7 maart 2019 09:21 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Misschien tellen ze klachten wel op? Lastig is dat, dat ze ook allemaal anders reageren, maar ik herken dat wel vanuit m'n eigen werk. Ik doe ook e-mails/klachten en mijn collega reageert altijd heel anders en ik weet ook dat een klacht over een ander account meestal even aangekeken wordt voordat we actie ondernemen. Vervelend dat ze dan zo zuur vragen om bewijs, want mogelijk zetten ze de klacht echt wel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |