Die nieuwe Fifa ziet er helaas weer net zo matig uit als vorig jaar.quote:Op maandag 12 september 2016 13:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik twijfel om hem op te pikken, maar ik moet ook mijn FIFAskills op niveau houden.
Struggles.
Engelse licentie nu ook toch?quote:Op maandag 12 september 2016 13:43 schreef Slobeend het volgende:
Er schijnen ook een hoop Classic Players in te zitten met echte ID's en gezichten.
Ohquote:Op maandag 12 september 2016 13:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee alleen Liverpool en Arsenal.
Dat werkt nooit op de Playstation toch?quote:Op maandag 12 september 2016 14:01 schreef TvhN het volgende:
[..]
Komt als het goed is een option file voor.
Fifa is waardeloos. Maar dat weet je pas als je PES langere tijd speelt en dan weer eens overstapt naar Fifa.quote:Op maandag 12 september 2016 13:57 schreef TvhN het volgende:
[..]
En al m'n vrienden en collega's blijven het maar spelen. Geven PES niet eens de kans.
http://winningelevenblog.(...)g-confirmed-for-ps4/quote:Op maandag 12 september 2016 14:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat werkt nooit op de Playstation toch?
Ik speel FIFA ook niet zozeer omdat het de beste game is/moet zijn. Is gewoon lekker makkelijk met en tegen mijn maatjes. En zij gaan niet overstappen naar PES, dus blijf ik bij FIFA.quote:Op maandag 12 september 2016 14:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fifa is waardeloos. Maar dat weet je pas als je PES langere tijd speelt en dan weer eens overstapt naar Fifa.
Dan zie je pas wat voor aids het is. En ik speel PES sinds 2 jaar en 2006voor de rest Fifa voor en na.
Nah.quote:Op dinsdag 13 september 2016 01:14 schreef Eejit het volgende:
[..]
Gewoon op PC spelen. Genoeg goede mods.
Wat is er mis met Narcos?quote:Op dinsdag 13 september 2016 00:07 schreef Kermit. het volgende:
Spijtig dat meeste FIFA spelers PES geen voor kans willen geven, maar ja die mensen hebben over het algemeen geen smaak en luisteren ook alleen mainstream muziek en kijken alleen series zoals Narcos en Walking Dead
Haten op de Walking Deadquote:Op dinsdag 13 september 2016 00:07 schreef Kermit. het volgende:
Spijtig dat meeste FIFA spelers PES geen voor kans willen geven, maar ja die mensen hebben over het algemeen geen smaak en luisteren ook alleen mainstream muziek en kijken alleen series zoals Narcos en Walking Dead
quote:
Jullie kijken die serie alleen maar zodat je mee kan praten met je vrienden en collega's. Jullie hebben niet een smaak ook al denken jullie van wel.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2016 13:57 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken die serie alleen maar zodat je mee kan praten met je vrienden en collega's. Jullie hebben niet een smaak ook al denken jullie van wel.
Oeh, vrienden worden?quote:Op dinsdag 13 september 2016 14:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik doe PES, luister indie maar kijk ook Narcos. Het kan allemaal in deze wereld.
okequote:Op dinsdag 13 september 2016 13:57 schreef Kermit. het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken die serie alleen maar zodat je mee kan praten met je vrienden en collega's. Jullie hebben niet een smaak ook al denken jullie van wel.
Overmorgenquote:Op dinsdag 13 september 2016 14:12 schreef kreuk050 het volgende:
Iemand de game al aan het spelen? Vandaag issie uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |