abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156270483
Preview van Gamersnet met de nieuwe features uitgelegd.
quote:
Pro Evolution Soccer 2016 preview

Elk jaar gaan de footies van EA en Konami weer de strijd met elkaar aan en sinds de vorige consolegeneratie is het elk jaar weer FIFA dat als winnaar uit de bus komt. Het lijkt er echter op dat daar dit jaar verandering in komt, want met Pro Evolution Soccer 2016 maakt Konami een ontzettend sterke comeback.

Doeltreffend verbeteren
Vorig jaar legde Konami al de basis door terug te gaan naar de roots van de franchise, maar tegelijkertijd een voetbalgame te af te leveren die anno 2015 zijn mannetje staat. Dit jaar wil de ontwikkelaar die sterke basis verbeteren en dat doet het onder andere door ruim duizend nieuwe animaties toe te voegen. Het resultaat mag er zeker zijn, want de spelers bewegen ongelooflijk realistisch en dit zorgt ervoor dat het voetbalspektakel op het veld echt tot leven komt.

Ook de A.I. van doelmannen is verbeterd. Niet alleen reageren ze accurater dan in PES 2015, ook heeft voortaan elke goalkeeper zijn eigen persoonlijkheid. Weet je ondanks deze slimmere A.I. toch een goal te maken, dan kun je door het indrukken van knoppen zelf kiezen hoe je jouw euforie tot uiting brengt. Het zijn kleine details, maar wel het type gameplay-functies dat typisch is voor PES en de serie een eigen gezicht geeft.

Het kan vriezen...
Eén van de belangrijkste nieuwe toevoegingen in PES 2016 is het dynamische weersysteem. Niet langer zijn weersveranderingen vooraf vastgelegd: onweer of stortregen kan nu op elk moment uitbarsten en dat zorgt voor een constante spanning. Hiermee heeft PES plotseling een grote voorsprong op FIFA, waar een dergelijk systeem nog altijd schittert door afwezigheid.

De laatste opvallende vernieuwing is de dynamische camera. Deze past zich automatisch aan op basis van de balpositie, waardoor je nog meer het idee krijgt te kijken naar een voetbalwedstrijd op tv. Hoewel ik PES 2016 niet ontzettend uitgebreid heb mogen spelen, leek de camera tot dusver goed te werken en te zorgen voor een toffere spelervaring.

Toch is het niet allemaal rozengeur en maneschijn. De PES-games worden al jaren geteisterd door een gebrek aan licenties en dat is in deze game niet anders. Nog steeds mist Konami enkele belangrijke internationele licenties, wat voor veel voetbalfans een groot gemis zal zijn. Tegelijkertijd heeft het wel de UEFA Champions League en UEFA Europa League, twee licenties die FIFA nog niet heeft.

Voorlopige conclusie
Met Pro Evolution Soccer 2016 presenteert Konami zijn beste footie sinds jaren en voor het eerst lijkt EA serieuze concurrentie te hebben. De nieuwe animaties komen geweldig tot hun recht, de verbeterde A.I. van doelmannen is zeer welkom en de dynamische camera zorgt voor veel spektakel. Bovendien heeft PES met het dynamische weersysteem en de UEFA-licenties twee belangrijke voorsprongen op FIFA. Wordt EA dit jaar dan eindelijk van zijn troon gestoten? In september weten we het.

Kit templates:

Dynamic weather:

Het feit dat option files mogelijk is op de PS4 zegt al genoeg _O_
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_156270557
Ik vind gamespeed -1 precies goed.
Doe me een beetje aan de oude japanse winning eleven series denken, die waren ook iets trager dan de europese PES variant, maar daardoor wel iets realistischer. :)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_156270575
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:46 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind gamespeed -1 precies goed.
Doe me een beetje aan de oude japanse winning eleven series denken, die waren ook iets trager dan de europese PES variant, maar daardoor wel iets realistischer. :)
Ik speelde tot dit jaar altijd op -1 maar vind dat in deze versie echt te langzaam.
pi_156270635
Het wel iets langzamer nu idd. :)
Maar ik vind 0 weer net te snel.

Het is soms net supersnel pingpong met die topteams, vooral online.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_156271071
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:49 schreef venomsnake het volgende:
Het wel iets langzamer nu idd. :)
Maar ik vind 0 weer net te snel.

Het is soms net supersnel pingpong met die topteams, vooral online.
Online blijft het gewoon 0 toch?
Van alles is weer waardeloos.
pi_156271142
Net even MyClub opgestart en naast huurspelers Neymar en Hulk in de eerste paar ballen Alaba, Eto'o, Barkley en Destro gehad. Zonder nog maar een coin te besteden. :P
pi_156271157
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 15:09 schreef Oldground het volgende:

[..]

Online blijft het gewoon 0 toch?
Yep.
pi_156272251
Vanndaag PES gekocht _O_
pi_156272585
Open een nieuw deel dan...
pi_156272598
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:10 schreef Saekerhett het volgende:
Open een nieuw deel dan...
?
pi_156272709
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:11 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

?
Als jij een nieuw topic opent in een reeks, moet je een nieuw deel openen vanuit de vorige, anders zijn ze niet gelinkt.
pi_156272778
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 16:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Als jij een nieuw topic opent in een reeks, moet je een nieuw deel openen vanuit de vorige, anders zijn ze niet gelinkt.
Dat heb ik dan ook gedaan.
pi_156274973
Schiet eens op met die tranfersupdates potverdrie
pi_156275087
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Schiet eens op met die tranfersupdates potverdrie
Transfers kan je toch zelf doen :P
pi_156275366
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 17:45 schreef Tassendief het volgende:

[..]

Transfers kan je toch zelf doen :P
Ja ik ga effe 20 competities doen..
pi_156277176
quote:
14s.gif Op maandag 21 september 2015 17:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja ik ga effe 20 competities doen..
Plus stats updaten/downgraden :')

Hebben jullie overigens ook de trainers en rivaliserende clubs aangepast?
pi_156278849
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:21 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Plus stats updaten/downgraden :')

Hebben jullie overigens ook de trainers en rivaliserende clubs aangepast?
Is er wat mis met dat laatste dan?
pi_156286056
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Oldground het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:15 schreef Oldground het volgende:

[..]

Zijn allemaal random namen en je kunt een foto toevoegen. Heb ze net allemaal wel aangepast in de PL maar geen idee waar ik ze tegen zou kunnen komen.
  dinsdag 22 september 2015 @ 01:03:33 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156288005
Uit nieuwsgierigheid toch even de PC versie erop gezet, viel in het begin niet mee, maar na wat tweakwerk moet ik zeggen, dat ziet er niet verkeerd uit.
Helpt natuurlijk ook mee dat ik vrij makkelijk de resolutie 'omhoog' kon schroeven naar 5120x2880 en op 60FPS bleef hangen. Ideaal al die mods. :D

Straks met alle chant-packs, nieuwe competities, banners, schoenen, ballen, intro's, menu's, legendes van weleer, reclameborden, stadions, sfeeracties inclusief fakkels etc etc verder vrees ik dat de PC toch het platform wordt waarmee ik m'n vrienden kan overtuigen. En slechts een paar muisklikken en alle edits zijn doorgevoerd, ideaal. _O_

Hier even een kiekje van hoe ie nu al draait trouwens. Publiek lijkt nergens op maar zelfs daar had je in 15 al mods voor waardoor het er beter uit zag als nu het geval al is. Gameplay lijkt identiek aan de PS4 versie overigens.

pi_156290604
FIFA 16 reviews online, toch best veel media die roepen dat PES dit jaar de duidelijke winnaar is. :o

Hoelang zou dat geleden zijn...
pi_156291479
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
FIFA 16 reviews online, toch best veel media die roepen dat PES dit jaar de duidelijke winnaar is. :o

Hoelang zou dat geleden zijn...
Welke media, heb je een linkje?
pi_156291512
pi_156292185
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 23:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[..]

Zijn allemaal random namen en je kunt een foto toevoegen. Heb ze net allemaal wel aangepast in de PL maar geen idee waar ik ze tegen zou kunnen komen.
Dat met die managers snapte ik wel, wel leuk om aan te passen. Misschien dat het doorvloeit naar MyClub ofzo...

Maar vroeg me af of er clubs waren waarvan de rivalen niet zouden kloppen? Of heb je het dan over nieuw samengestelde teams als bijvoorbeeld Schalke en Dortmund?
pi_156292829
MyClub begint nu wat leuker te worden, heb echt totaal nog geen behoefte aan FIFA. Dus ben benieuwd wanneer ik die ga halen. Zit nu in Divisie 10.

Opstelling (433).

GK: Ospina/Pantillmon
LB: Darmian (huur)/van Hintum
CV: Coates
CV: Otamendi
RB: Zabaleta
CM: Ruben Michael
C(v)M: Alaba
CM: Williams
LV: Neymar
SP: Huntelaar/Pato
RB: El Ghazi/Suso (huur)

Wil nu eigenlijk nog een sterke middenvelder hebben en het liefst een CV om Coates te vervangen.
pi_156293037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 11:34 schreef Alovenac het volgende:
MyClub begint nu wat leuker te worden, heb echt totaal nog geen behoefte aan FIFA. Dus ben benieuwd wanneer ik die ga halen. Zit nu in Divisie 10.

Opstelling (433).

GK: Ospina/Pantillmon
LB: Darmian (huur)/van Hintum
CV: Coates
CV: Otamendi
RB: Zabaleta
CM: Ruben Michael
C(v)M: Alaba
CM: Williams
SP: Huntelaar/Pato
RB: El Ghazi/Suso (huur)

Wil nu eigenlijk nog een sterke middenvelder hebben en het liefst een CV om Coates te vervangen.
Prima team al.
pi_156293285
Net even die Day One pack van Reddit afgehaald en ga eens even beginnen met de updates.
pi_156294008
Al iets bekend over de data update? ;(
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:33:07 #28
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156295135
Nog niets over bekend helaas, verwacht het sowieso deze week nog niet. :X
pi_156295259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 10:59 schreef Oldground het volgende:

[..]

Dat met die managers snapte ik wel, wel leuk om aan te passen. Misschien dat het doorvloeit naar MyClub ofzo...

Maar vroeg me af of er clubs waren waarvan de rivalen niet zouden kloppen? Of heb je het dan over nieuw samengestelde teams als bijvoorbeeld Schalke en Dortmund?
Nee alleen de PL teams, daar moest ik alles toevoegen bijv. Arsenal met als rivalen Chelsea en Tottenham. Was allemaal blanco bij mij.
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:43:13 #30
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156295342
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Nee alleen de PL teams, daar moest ik alles toevoegen bijv. Arsenal met als rivalen Chelsea en Tottenham. Was allemaal blanco bij mij.
Hier ook trouwens, gelukkig voor de PC wel een file gevonden waarin alles goed stond voor iedere league, al klopten daar sommige opstellingen weer niet waardoor backs standaard op de verkeerde plek stonden of een keeper in de spits. :')

Ach, een week verder en ook die problemen zijn vast wel weer opgelost. :+
pi_156295442
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Toen ik net die logo's er in aan t knallen was, zag ik het staan inderdaad. Hadden ze op zich ook wel voor ons kunnen doen, zou je denken. Zit geen licentie op toch? ;)
pi_156295511
Carrière is nog niet wat ik gehoopt had. Keepers laten vrijwel alles door, elke counter vliegt erin. Online nog niet gedaan, maar als ze die keepers niet fixen ga ik hem weer verkopen. Speel op 1 na hoogste niveau btw.
pi_156295533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:52 schreef mrkos het volgende:
Carrière is nog niet wat ik gehoopt had. Keepers laten vrijwel alles door, elke counter vliegt erin. Online nog niet gedaan, maar als ze die keepers niet fixen ga ik hem weer verkopen. Speel op 1 na hoogste niveau btw.
Offline ja? Daar heb ik echt geen problemen met de keepers nml.
  dinsdag 22 september 2015 @ 13:56:15 #34
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156295590
Hier ook wel een issue met de keepers, valt me op dat ze vooral positioneel gewoon constant verkeerd staan waardoor ze wel leuk duiken naar de bal maar hem maar in 1/10 keer weten te pakken.

Positioneel dus zwak en de reactietijd mag wel wat omhoog. Hoop dat ze daar echt iets aan/mee doen want dat is echt een smet op een verder prima game. Ook op het hoogste niveau scoor ik ze even makkelijk als ik mezelf in de positie weet te krijgen om te schieten, niveautje daaronder is gewoon veel te makkelijk omdat de verdedigers je ook gewoon de ruimte geven om uit te halen of erlangs te gaan.
pi_156295785
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:56 schreef Lastpost het volgende:
Hier ook wel een issue met de keepers, valt me op dat ze vooral positioneel gewoon constant verkeerd staan waardoor ze wel leuk duiken naar de bal maar hem maar in 1/10 keer weten te pakken.

Positioneel dus zwak en de reactietijd mag wel wat omhoog. Hoop dat ze daar echt iets aan/mee doen want dat is echt een smet op een verder prima game. Ook op het hoogste niveau scoor ik ze even makkelijk als ik mezelf in de positie weet te krijgen om te schieten, niveautje daaronder is gewoon veel te makkelijk omdat de verdedigers je ook gewoon de ruimte geven om uit te halen of erlangs te gaan.
Hoe heb je je shooting instellingen staan? Ik heb echt het idee dat het allemaal een stuk moeilijker is geworden sinds ik passing op 0 heb en shooting op advanced. Keepers houden een stuk meer ballen dan hiervoor.
  dinsdag 22 september 2015 @ 14:13:03 #36
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156295954
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hoe heb je je shooting instellingen staan? Ik heb echt het idee dat het allemaal een stuk moeilijker is geworden sinds ik passing op 0 heb en shooting op advanced. Keepers houden een stuk meer ballen dan hiervoor.
Zo heb ik 'm ook staan. Enige ballen die er niet in gaan zijn (even overdrijven) degene die op de paal gaan of overgeschoten worden. :+
Het probleem zit 'm ook niet in de schoten, teveel houdbare ballen worden ineens onhoudbaar doordat de doelman verkeerd staat opgesteld en/of te traag van de lijn komt/reageert.

Qua gameplay echt een van de probleempunten voor mij, verder wel wat schoonheidsfoutjes her en der maar dit begint gewoon vervelende vormen aan te nemen. :)
pi_156296012
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:13 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Zo heb ik 'm ook staan. Enige ballen die er niet in gaan zijn (even overdrijven) degene die op de paal gaan of overgeschoten worden. :+
Het probleem zit 'm ook niet in de schoten, teveel houdbare ballen worden ineens onhoudbaar doordat de doelman verkeerd staat opgesteld en/of te traag van de lijn komt/reageert.

Qua gameplay echt een van de probleempunten voor mij, verder wel wat schoonheidsfoutjes her en der maar dit begint gewoon vervelende vormen aan te nemen. :)
Dan zal jij vast veel beter schieten dan ik. :+
pi_156296644
Maar begrijp ik nou goed uit de fraaie review dat PES weer terug is waar het ooit begon en waarom echte liefhebbers toen overstapten van FIFA naar PES?
pi_156296805
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Maar begrijp ik nou goed uit de fraaie review dat PES weer terug is waar het ooit begon en waarom echte liefhebbers toen overstapten van FIFA naar PES?
Ja.
pi_156297386
Ik zit er aan te denken om PES 2016 te kopen voor mn Xbox 360. Graphics etc. boeit me verder niet, als de gameplay ervaring maar hetzelfde is. Iemand die weet of het de moeite is?
AFCA
✯ ✯ ✯
pi_156297526
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:43 schreef Iwanius het volgende:
Ik moet lachen om al die conclusies

Pluspunten
Futdraft
Vrouwenvoetbal (dit had pes al)
sterkere verdediging

Minpunt
Minder dan vorig jaar

Zoiets krijgt dus een 8..

Voor een nietszeggende modus en vrouwenvoetbal waar geen hond wat mee kan..
pi_156299204
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Offline ja? Daar heb ik echt geen problemen met de keepers nml.
ik dus wel. Johan Cruijf schaal Groningen PsV. 5-1 verloren omdat de keepers geen bal heeft gehouden. Staan inderdaad slecht opgesteld en duiken alsof het slow motion is. Verder zijn de ratings drama van de spelers.
pi_156299228
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:38 schreef mrkos het volgende:

[..]

ik dus wel. Johan Cruijf schaal Groningen PsV. 5-1 verloren omdat de keepers geen bal heeft gehouden. Staan inderdaad slecht opgesteld en duiken alsof het slow motion is. Verder zijn de ratings drama van de spelers. Over transfers maar te zwijgen, had namelijk 5 streepjes om Jese van Real over te nemen.
pi_156299952
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 16:39 schreef mrkos het volgende:

[..]

PSV heeft bij mij douglas costa gekocht :')
pi_156304138
Gaan jullie ook zo ver dat jullie Albanië in een correct shirt laten spelen, of ben ik daar alleen in? :P
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 20:05:03 #46
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156304226
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:01 schreef Oldground het volgende:
Gaan jullie ook zo ver dat jullie Albanië in een correct shirt laten spelen, of ben ik daar alleen in? :P
Nee, hier ook :P Helaas is het aantal shirts dat je kan importeren beperkt.
pi_156305025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Ja zag ik ook. Maar die reserve keepersshirts kan je er sowieso uit halen. Kun je niet eens gebruiken, of is mij in ieder geval niet gelukt.

Zijn er soms 3 a 4 voor een Nationaal team.

[ Bericht 3% gewijzigd door Oldground op 22-09-2015 21:18:41 ]
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:33:36 #48
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156309752
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:05 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dat is wel balen op de PS4 inderdaad, begrijp heel die limiet daar ook niet trouwens. Maar ik ga zelf ook voor de beste/meest realistische mogelijkheden dus ik ben er ook zo eentje die dat het liefst zou doen haha. Dan maar de PC versie verder modden. :D
pi_156310122
Ik vind het niveau offline alleen niet zo moeilijk. Niks om op te scheppen hoor ofso maar het hoogste niveau win ik altijd, vind ik wel jammer want ben niet van de online.
Niet Fokken met mij.
pi_156314211
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik vind het niveau offline alleen niet zo moeilijk. Niks om op te scheppen hoor ofso maar het hoogste niveau win ik altijd, vind ik wel jammer want ben niet van de online.
Je wint alles op Superstar niveau? :o
pi_156314475
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 06:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je wint alles op Superstar niveau? :o
Ja bijna alles, topspeler echt alles :P
Niet Fokken met mij.
pi_156314836
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 07:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Ja bijna alles, topspeler echt alles :P
Doe je goed, ik krijg op Top Player nog op mijn kloten tegen sterke teams.
  woensdag 23 september 2015 @ 08:51:04 #53
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_156314898
Ik speel op prof en verlies meer dan ik win , speel dan ook met één of ander Italiaans 2e divisie kutclubje in de ML
Ik ben inmiddels overleden
pi_156315407
Wanneer komt die update nou? Ik begin me nu wel te irriteren!
pi_156315517
Eerste jaar dat ik PES heb, het kan voor mij nu al niet meer stuk. _O_
Keepers die over de bal duiken, geen updates....
Het interesseert mij helemaal niks, want er zit tenminste geen scripting/handicap/momentum in.
Eerlijke game _O_

Ik genoot er zelfs een beetje van mijn eerste online match dik te verliezen. :@
Want iemand die beter en ervaren is in een bepaald voetbalspel moet ook gewoon winnen als diegene beter is.
Op dinsdag 11 juni 2019 22:17 schreef MC-Morgan het volgende:
Leuk om te zien dat @ZwevendToetsenbord een betere speler aan het worden is.
  woensdag 23 september 2015 @ 11:21:41 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156317319
Hehe dat laatste herken ik, ik won een paar potjes online en kwam toen tegen een gozer met Bayern Munchen en ik kwam haast niet aan de bal joh, overal een stap te laat, passes die werden onderschept en het duurde echt 28 minuten voordat ik überhaupt m'n eerste voorzet richting goal wist te geven.

Verloren, maar ik vond het nog leuk ook. :D _O-
pi_156318492
quote:
17s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:21 schreef Lastpost het volgende:
Hehe dat laatste herken ik, ik won een paar potjes online en kwam toen tegen een gozer met Bayern Munchen en ik kwam haast niet aan de bal joh, overal een stap te laat, passes die werden onderschept en het duurde echt 28 minuten voordat ik überhaupt m'n eerste voorzet richting goal wist te geven.

Verloren, maar ik vond het nog leuk ook. :D _O-
Verloor je 2-0? :o :+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Moderator woensdag 23 september 2015 @ 12:29:30 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156318581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 09:26 schreef Doublepain het volgende:
Wanneer komt die update nou? Ik begin me nu wel te irriteren!
Eind deze week 'nieuws' :')
pi_156324850
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 12:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Eind deze week 'nieuws' :')
Ga je niet menen hé
pi_156326382
Is er iets van een tutorial? Ik wil wel wat geavanceerdere technieken leren en vooral beter verdedigen
pi_156326534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Is er iets van een tutorial? Ik wil wel wat geavanceerdere technieken leren en vooral beter verdedigen
Er is een uitgebreide training mode bij extras.
pi_156330903
Welke formatie spelen jullie? Heb het gevoel dat 433 erg kwetsbaar is deze PES. Neig met my club maar een 4222.
pi_156330975
die keepers offline. :{
9 vd 10 schoten van de ai gaan erin.

op topspeler. maakt t erg lastig om te winnen, een klein foutje en je staat al achter. :')
pi_156331587
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:09 schreef perro. het volgende:

op topspeler. maakt t erg lastig om te winnen, een klein foutje en je staat al achter. :')
Altijd laag in de hoek ook he, de CPU schiet veel beter dan ik. Denk een potje of 20 gedaan te hebben ong. tegen Top Player AI en mijn overwinningen zijn op 1 hand te tellen. :+
pi_156332728
Kan je ergens de statistieken van een speler zien in myclub? Het aantal goals bijv.
pi_156332831
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Altijd laag in de hoek ook he, de CPU schiet veel beter dan ik. Denk een potje of 20 gedaan te hebben ong. tegen Top Player AI en mijn overwinningen zijn op 1 hand te tellen. :+
Met wat voor clubs speel je dan? Ik win op Top Player de meeste wedstrijden vrij gemakkelijk. Moet daar wel bij vermelden dat ik meestal met clubs uit de top of subtop van Europa speel.
pi_156333171
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:26 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ja, idd altijd laag in de hoek. :')
en ik raak overdreven vaak de lat.

frustraties. :P
ik speel een master league met psv als team trouwens.
  woensdag 23 september 2015 @ 21:27:28 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156333914
Op het hoogste niveau heb ik het enkel moeilijk wanneer ik zelf een subtopper heb en tegen een topteam moet. Raak hier ook wel verdacht vaak de lat trouwens (advanced shooting) en tegenstander scoort inderdaad vooral door laag in de hoek te schieten van relatief dichtbij.
pi_156334269
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 20:09 schreef perro. het volgende:

Speel voor de grap eens online,

krijg je wedstrijden als 6-7, 5-4 etc
pi_156334652
Een geplaatst schot online tegen houden gebeurd niet nee.
pi_156335272
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Sinds ik met manual passing speel en tegenstanders zoek die dat ook doen heb ik geen hoge uitslagen meer gehad.

Oh en ik speel vaak met Utrecht of West Ham.
pi_156335820
Man man man dat niveau op PES, hoe kan dat? Ik ben echt niet goed ofso en heb nooit PES gespeeld maar offline is echt te makkelijk. Heb settings nu op normaal gezet dus alles zelf doen en win nog steeds met Psv bij Mutd met 3-0 op topspeler niveau. Niet leuk meer man.
Niet Fokken met mij.
pi_156335922
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Sinds ik met manual passing speel en tegenstanders zoek die dat ook doen heb ik geen hoge uitslagen meer gehad.

Oh en ik speel vaak met Utrecht of West Ham.
Beter gaan wij eens tegen elkaar? Heb je ps4?
Niet Fokken met mij.
pi_156336902
Adam_Bhatti twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 23:00:23 @Nitti74 online keepers being looked at reageer retweet
pi_156336937
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 21:35 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Krijg ik offline ook soms, al gaat het nu beter, vooral omdat ik beter verdedig.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 17:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Er is een uitgebreide training mode bij extras.
Top thnx!
  woensdag 23 september 2015 @ 22:45:08 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_156337044
Verdedigen vind ik helemaal niet zo lastig in deze game, dat had ik na een paar potjes wel onder de knie. Als je eenmaal weet wanneer je moet timen voor die staande tackle en gezamenlijk druk zetten, zet je je tegenstander zo vast.

In de 1 op 1 ben ik nog vrij matig en met dribbelen ook, ene keer lukt er iets geweldigs en daarna lukt echt niks meer op dat gebied haha.
pi_156337655
Voor de mensen die er iets van snappen: http://www.jvconsole.com/(...)-file-para-ps4-v0-1/
pi_156343133
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 22:13 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Beter gaan wij eens tegen elkaar? Heb je ps4?
Yep, DM.
pi_156347626
pi_156347786
  donderdag 24 september 2015 @ 13:10:37 #81
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_156347820
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

29 oktober pas? :')
Dit , wat een faalbedrijf blijft het af en toe toch :N
Ik ben inmiddels overleden
pi_156348816
Toch snap ik het niet helemaal, er staat dat je op 1 oktober wel online met de juiste squads speelt, hoe kan het dan nog een maand duren voor dit ook offline geregeld is? Die online update kun je toch ook offline beschikbaar maken dan op 1 okt?
  donderdag 24 september 2015 @ 14:15:23 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156349021
Heb een stuk of 4 haat tweets naar dat pauper bedrijf gestuurd. De tering, 29 oktober? Flikker een eind op met je kutspel :r.

Ga zeker geen PES meer halen in de toekomst. Fuck Konami fucking incompetente lijers daar.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Moderator donderdag 24 september 2015 @ 14:20:22 #85
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156349215
Dit is echt zo gaar he...

Je moet verdomme een spel hebben dat de gameplay van PES heeft en de aankleding van FIFA.
pi_156349348
Update van mijn Selectie van mijn club, begint steeds beter te worden, zit alleen te wachten op een 4231 manager (met genoeg managerspunten om alle goede spelers te laten spelen). Heb nu deze keuzes in mijn 433.

GK: Romero (huur)/De Sanctis (huur)/Ospina
LA: Van Hintum/Alaba
CB: Otamendi/Tacalfred/Coates
CB: Thiago Silva (kwam mijn scout mee aanzetten)/Henrique (huur)
RA: Zabaleta
CM: Ruben Michael/Dorrans
CVM: Alaba/Williams
CM: Davis (huur)/Ki
SP: Immobile/Huntelaar/Pato
RV: El Ghazi
  donderdag 24 september 2015 @ 14:43:32 #88
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156349508
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 14:26 schreef Saekerhett het volgende:
Dit is echt zo gaar he...

Je moet verdomme een spel hebben dat de gameplay van PES heeft en de aankleding van FIFA.
Idd, helaas zullen we dat niet meemaken ;(
pi_156351884
Net volgens mij voor het eerst de nul gehouden online, won wel gelijk met 14-0 in divisie 8.
pi_156352139
Wat een schijtmongolen zeg godverdomme, moet ik nog langer wachten met ML :r
pi_156352792
quote:
Ja wat de kanker.. Fuck dit

Dan maar FIFA doen..
pi_156353535
Adam_Bhatti twitterde op donderdag 24-09-2015 om 15:32:43 Hey all, apologies for the roster delay for offline modes, not ideal. Personally working on tonnes of things to make 29th Oct a better day. reageer retweet
Dit is gewoon belachelijk, de transferwindow is al 24 dagen dicht, wat doen ze daar dan? Ze namen allemaal vakantie tot het spel uit was om vervolgens pas te beginnen eraan?
pi_156354831
Begin het spel steeds meer kut te vinden.
  donderdag 24 september 2015 @ 19:05:27 #94
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156355015
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 18:57 schreef Bronson_ het volgende:
Begin het spel steeds meer kut te vinden.
Ik de hele situatie, hun communicatie en het feit dat je geen geld kan terugvragen bij digital. Sucks.. had er enorm veel van verwacht nav de demo maar de full game is tot nu toe niet veel bijzonders.

Ook geen respect voor de fans die 60 euro of dollar hebben neergeteld. Dit wisten ze allang namelijk.
pi_156355170
Haha dit is dan wel weer kansloos zeg, typisch Konami. :')
pi_156355372
Die hele transfer updates boeien mij niet zoveel, ik geniet toch wel van de gameplay.

Maar wat gameplay verbeteringen zouden wel nice zijn, keepers iets beter, en ai die iets meer overtredingen maakt bijvoorbeeld. :)

Paar extra stadions zou ook wel leuk zijn trouwens.

Maargoed, ik speel voornamelijk tegen vrienden (en een beetje masterleague af en toe), en heb de grootste lol met dit spel.
pi_156355530
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:22 schreef venomsnake het volgende:
Die hele transfer updates boeien mij niet zoveel, ik geniet toch wel van de gameplay.

Maar wat gameplay verbeteringen zouden wel nice zijn, keepers iets beter, en ai die iets meer overtredingen maakt bijvoorbeeld. :)

Paar extra stadions zou ook wel leuk zijn trouwens.

Maargoed, ik speel voornamelijk tegen vrienden (en een beetje masterleague af en toe), en heb de grootste lol met dit spel.
Hoe heb jij het ingesteld met passen en schieten? En op welk niveau speel je in de ML?
pi_156356420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:29 schreef TvhN het volgende:

[..]

Hoe heb jij het ingesteld met passen en schieten? En op welk niveau speel je in de ML?
In ML heb ik passing assistance op off staan en gamespeed op -1
Ik speel op superstar.

Als we tegen elkaar spelen heb ik passing assistance op 1 staan en gamespeed hebben we ook op -1
pi_156361320
Master League begonnen met Paris FC in de Ligue 2, ondanks alle shit rondom die transfers blijft het toch heerlijk spelen hoor. _O_
pi_156361496
Ik vond MyClub wel echt verrot om te spelen, echt een tegenvaller.
pi_156361600
Ik heb het nooit zo op dat Ultimate Team concept gehad dus ook MyClub speel ik niet.
pi_156363608
Fifa inmiddels ook gespeeld. Online tegen een maat en ik was FC Utrecht en hij FC Groningen. Wat een flipperkast zeg. Zoveel ballen die van je voet ketsen, zeer frustrerend. steekballen zijn ook 10 x moeilijker geworden.
pi_156364656
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb het nooit zo op dat Ultimate Team concept gehad dus ook MyClub speel ik niet.
Ik heb die zwarte ballen even open gemaakt (jeeeh Messi), paar potjes gedaan en was er gelijk alweer klaar mee. Echt geen zak aan nee. Ik zie daar echt de lol niet van in :D.
pi_156366346
Adam Bhatti, community manager van Konami voor PES krijgt doodsbedreigingen en zijn familie ook, omdat de transferupdate later is.

Mensen en social media :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 08:35:47 #105
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156366449
Tja ach dat is idd niet tof dat ze zijn familie gaan opzoeken via Facebook enz en dan gaan lopen dreigen. Vrij triest.
pi_156366671
Intussen bij Konami:
https://twitter.com/RPGSite/status/647244586037866496

Hopelijk halen ze de 29e uberhaupt _O-
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_156369548
Team begint vorm te krijgen, heb als uitschieters
C. Ronaldo
Iniesta
Dante
Griezmann
:9~
ka·na·rie de; m -s geel vogeltje, populair als huisdier
pi_156369564
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 08:54 schreef ThePlaneteer het volgende:
Intussen bij Konami:
https://twitter.com/RPGSite/status/647244586037866496

Hopelijk halen ze de 29e uberhaupt _O-
Is nep.
pi_156371823
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 22:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Master League begonnen met Paris FC in de Ligue 2, ondanks alle shit rondom die transfers blijft het toch heerlijk spelen hoor. _O_
Ik vind het ook heerlijk spelen, heb alleen de champions league gespeeld met barcelona, kom op prof niet verder dan de achtste finale....tegen bayern munchen...

Online is ook supervet!
pi_156371877
Dat muziekje van de Champions League word je alleen helemaal gestoord van.

:')
pi_156371998
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:31 schreef Leonos het volgende:
Dat muziekje van de Champions League word je alleen helemaal gestoord van.

:')
Moet je de Copa Libertadores eens doen, dat liedje vind ik nog vervelender. :P
pi_156399207
Helaas valt het me tot nu toe tegen.

Op superstar win ik met AS Roma in de ML de meeste wedstrijden vrij gemakkelijk. Passen heb ik op manuel geprobeerd, maar vind dat niet zo lekker spelen.

Hopelijk brengt die patch straks wat veranderingen.
pi_156402662
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Moet je de Copa Libertadores eens doen, dat liedje vind ik nog vervelender. :P
Die is juist episch _O_
pi_156402678
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:51 schreef TvhN het volgende:

Op superstar win ik met AS Roma in de ML de meeste wedstrijden vrij gemakkelijk. Passen heb ik op manuel geprobeerd, maar vind dat niet zo lekker spelen.

Ik doe nu BAL mode, ondanks het ontbreken van transfer maakt dat niet echt uit met de BAL mode, je speelt toch alleen met jezelf de rest boeit niet..

Maar ik speel op superstar en maak soms solo's of ik ik op amateur speel ofzo..

Positief punt is wel maar dat is PES gewoon altijd, ik blijf maar spelen, ik heb geen moment dat het boring is. Met FIFA heb ik dat altijd na 3 potjes.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2015 18:10:46 ]
pi_156422203
ik win op topspeler niet echt veel nog niet. misschien omdat ik vanaf 2009 fifa speelde en dus gewend ben op die manier te spelen. rennen en aanvallen. :')

werkt niet. maar hoe kunnen jullie op superstar zo makkelijk winnen dan? op topspeler heb ik niet zo vaak echt uitgespeelde kansen, en dan moet ik ze ook nog scoren wat niet altijd lukt. :P
pi_156447546
quote:
19s.gif Op zondag 27 september 2015 15:25 schreef perro. het volgende:
ik win op topspeler niet echt veel nog niet. misschien omdat ik vanaf 2009 fifa speelde en dus gewend ben op die manier te spelen. rennen en aanvallen. :')

werkt niet. maar hoe kunnen jullie op superstar zo makkelijk winnen dan? op topspeler heb ik niet zo vaak echt uitgespeelde kansen, en dan moet ik ze ook nog scoren wat niet altijd lukt. :P
Ik heb dat ook, fifa gewend, op prof win ik tegen de makkelijkere wel makkelijk maar is het een topteam met ajax dan wordt het heel moeilijk.
pi_156462101
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 september 2015 18:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik doe nu BAL mode, ondanks het ontbreken van transfer maakt dat niet echt uit met de BAL mode, je speelt toch alleen met jezelf de rest boeit niet..

Maar ik speel op superstar en maak soms solo's of ik ik op amateur speel ofzo..

Positief punt is wel maar dat is PES gewoon altijd, ik blijf maar spelen, ik heb geen moment dat het boring is. Met FIFA heb ik dat altijd na 3 potjes.
Je kan zelf wel transfereren toch mag ik hopen?

Bij FIFA kun je niet eens gewisseld worden of invallen. Het is of een basisplek of niet bij de selectie. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door Oldground op 29-09-2015 09:48:35 ]
pi_156462149
quote:
13s.gif Op zaterdag 26 september 2015 14:51 schreef TvhN het volgende:

Ook even geprobeerd, maar vond het op zich wel gaan (duurt even voordat je het door hebt), alleen je kan bijna met geen mogelijkheid je backs aanspelen als keeper bij een doeltrap. Daardoor eigenlijk weer teruggezet.
pi_156466170
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 22:57 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ook even geprobeerd, maar vond het op zich wel gaan (duurt even voordat je het door hebt), alleen je kan bijna met geen mogelijkheid je backs aanspelen als keeper bij een doeltrap. Daardoor eigenlijk weer teruggezet.
Je keeper met zijn gezicht naar de back draaien en dan gewoon rechtdoor uittrappen.
pi_156467542
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 07:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je keeper met zijn gezicht naar de back draaien en dan gewoon rechtdoor uittrappen.
Ja, maar dat draaien is dan ook maar beperkt toch? Ik krijg hem in ieder geval niet waar ik hem wil hebben.
pi_156467557
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef Oldground het volgende:

[..]

Ja, maar dat draaien is dan ook maar beperkt toch? Ik krijg hem in ieder geval niet waar ik hem wil hebben.
Mij lukt het iig wel om naar mijn backs te spelen met manual, je kunt die lijn rechtop de back af laten gaan en dan is het alleen nog een kwestie van trappen. :+
pi_156469108
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 09:48 schreef Oldground het volgende:

[..]

Rechter pookje. Wist ik eerst ook niet ;)
pi_156494998

2 full manual spelers, mooi om te zien hoe het dan speelt. :)
pi_156507218
Broadcast cam ziet er wel geil uit, speelt alleen niet lekker :/.
pi_156522427
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:

2 full manual spelers, mooi om te zien hoe het dan speelt. :)
PES moet gewoon overstappen op full manual in alle gamemodes. Dat filmpje is echt ziek.
pi_156523231
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 14:49 schreef Oldground het volgende:

[..]

PES moet gewoon overstappen op full manual in alle gamemodes. Dat filmpje is echt ziek.
Spelers moeten dat gewoon zelf doen, des te eerder vind ik ook tegenstanders in online games. ;)
pi_156525910
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Spelers moeten dat gewoon zelf doen, des te eerder vind ik ook tegenstanders in online games. ;)
Ja, precies. Ik vond dus helemaal niemand... :'(
pi_156526665
Weten jullie misschien nog een site waar je kits kan downloaden.
pi_156526858
Net met 9-0 klop gekregen :') _O-

Moet duidelijk weer even wennen aan PES :P
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156530960
2 3* scouts en een 4* scout samen op pad gestuurd en ik krijg een witte bal. Ik ben een beetje verdrietig nu :'(
pi_156532684
Beter dat je online nu de juiste squads hebt. :)
pi_156534068
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter dat je online nu de juiste squads hebt. :)
Ik snap niet waarom dit online wel kan en offline niet. Idioten daar bij Konami.
pi_156534175
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom dit online wel kan en offline niet. Idioten daar bij Konami.
Geloof iets met de FIFPro...
pi_156535543
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geloof iets met de FIFPro...
Wat houdt dat in?
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 09:53:26 #135
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156543412
Wat is FIFpro idd?
pi_156543440
De spelersbond van de FIFA zeg maar, ik las dat de hele lijst eerst langs hun moet voor offline games. Weet alleen even niet meer waar. :P
pi_156567548
Kan je nog meer met die rechterstick behalve trucjes als je de juiste combinatie maakt?
pi_156572392
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2015 10:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan je nog meer met die rechterstick behalve trucjes als je de juiste combinatie maakt?
Spelers diep sturen bij balbezit.
L1 + r3 richting speler wie je diep wil sturen :)
pi_156581355
Kan je ook de teams uit Duitsland etc toevoegen op de ps4? En de namen van de engelse teams?
pi_156585134
zit de japanse competitie in de game?
There are only 151 Pokémon.
pi_156590031
Waarom stopt mijn verdediger soms ineens met rennen als de aanvaller de bal aanneemt na een diepe bal? Wat doe ik fout? :'(
  zondag 4 oktober 2015 @ 13:28:14 #142
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_156590989
Iemand een tip hoe ik de kleur van de rugnummers kan aanpassen? Chelsea speelt nu bijvoorbeeld met blauwe rugnummers op blauwe shirts.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_156614872
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef The_Verve het volgende:
Iemand een tip hoe ik de kleur van de rugnummers kan aanpassen? Chelsea speelt nu bijvoorbeeld met blauwe rugnummers op blauwe shirts.
Dat kun je bij edit data zelf instellen, er zit ergens bij de kit opties ook een optie om de kleur van het rugnummer aan te passen.
  maandag 5 oktober 2015 @ 10:54:31 #144
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_156614887
Is dit echt de laatste PES?
  maandag 5 oktober 2015 @ 12:02:52 #145
438851 Oldground
El Poderoso
pi_156616013
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:54 schreef Apekoek het volgende:
Is dit echt de laatste PES?
Nee, gerucht is al een tijdje ontkracht.
  maandag 5 oktober 2015 @ 15:49:41 #146
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_156619920
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kun je bij edit data zelf instellen, er zit ergens bij de kit opties ook een optie om de kleur van het rugnummer aan te passen.
Dank, ga het vanavond even proberen aan te passen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_156619929
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Dank, ga het vanavond even proberen aan te passen.
Ik moest het ook doen helaas, maar het viel qua tijd mee omdat er ook een aantal teams bij zitten die wel al de juiste kleur hebben. :)
  Moderator maandag 5 oktober 2015 @ 15:53:09 #148
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_156619972
Die live-update is wel fijn nu, maar ik wil ondertussen wel een keer beginnen met ML. Frustrerend.

Zijn hier nog PS4 spelers die ik kan toevoegen voor een potje?
pi_156621494
Pff, ik begin het zo langzaam een beetje zat te worden dat ieder schot van mijn tegenstander op goal is en bij mij niet. En dat mijn tegenstander de bal maar bij zich kan houden bij het dribbelen en mijn Ibrahimovic hem aan iedereen verliest :'(

Ik kan er echt helemaal niks van :'(
  maandag 5 oktober 2015 @ 18:06:21 #150
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_156622011
Ik wil wel es online tegen je spelen, wat voor controls gebruik jij? Ben zelf ook niet echt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')