Spelers moeten dat gewoon zelf doen, des te eerder vind ik ook tegenstanders in online games.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 14:49 schreef Oldground het volgende:
[..]
PES moet gewoon overstappen op full manual in alle gamemodes. Dat filmpje is echt ziek.
Ja, precies. Ik vond dus helemaal niemand...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 15:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Spelers moeten dat gewoon zelf doen, des te eerder vind ik ook tegenstanders in online games.
Ik snap niet waarom dit online wel kan en offline niet. Idioten daar bij Konami.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Beter dat je online nu de juiste squads hebt.
Geloof iets met de FIFPro...quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:01 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit online wel kan en offline niet. Idioten daar bij Konami.
Wat houdt dat in?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 22:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geloof iets met de FIFPro...
Spelers diep sturen bij balbezit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 10:51 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Kan je nog meer met die rechterstick behalve trucjes als je de juiste combinatie maakt?
Dat kun je bij edit data zelf instellen, er zit ergens bij de kit opties ook een optie om de kleur van het rugnummer aan te passen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:28 schreef The_Verve het volgende:
Iemand een tip hoe ik de kleur van de rugnummers kan aanpassen? Chelsea speelt nu bijvoorbeeld met blauwe rugnummers op blauwe shirts.
Dank, ga het vanavond even proberen aan te passen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kun je bij edit data zelf instellen, er zit ergens bij de kit opties ook een optie om de kleur van het rugnummer aan te passen.
Ik moest het ook doen helaas, maar het viel qua tijd mee omdat er ook een aantal teams bij zitten die wel al de juiste kleur hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:49 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dank, ga het vanavond even proberen aan te passen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |