want? Het niveau van de mensen die nu getekend hebben is erbarmelijk en ze weten niet wat ze doen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:50 schreef Re het volgende:
Maar opkomst 30%, dat gaat nooit gebeuren.
Ik zou eigenlijk meer zin hebben in een open vraag, dan zul je best schrikken van het niveau voorspel ik je
Dat ze een referendum willen waarin een vraag gesteld wordt, en dan in dat referendum een geheel andere vraag gaan beantwoorden is een opmerkelijk niveau. Ik weet niet of het erbarmelijk is of niet trouwens, volgens mij is zoiets nog nooit gebeurd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:52 schreef verita het volgende:
[..]
want? Het niveau van de mensen die nu getekend hebben is erbarmelijk en ze weten niet wat ze doen?
Uiteraard. Iemand die GS bezoekt is dom, onbeschaafd, kijkt SBS en RTL, is zeker een Tokkie en stemt uiteraard PVV. Logisch, want GS'ers rukken zich af onder een poster van Wilders, aldus een handvol posters op Fok! Je weet wel, dat online afvoerputje ... net onder de riolen van GS, Joop en de rest van het internetquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:52 schreef verita het volgende:
[..]
want? Het niveau van de mensen die nu getekend hebben is erbarmelijk en ze weten niet wat ze doen?
Best een aardige beschrijving van GS-bezoekers eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:59 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand die GS bezoekt is dom, onbeschaafd, kijkt SBS en RTL, is zeker een Tokkie en stemt uiteraard PVV. Logisch, want GS'ers rukken zich af onder een poster van Wilders, aldus een handvol posters op Fok! Je weet wel, dat online afvoerputje ... net onder de riolen van GS, Joop en de rest van het internet
[Chargeermodus] Mja, dat dacht ik al. Ik ben blij dat iemand dat bevestigdquote:Op dinsdag 22 september 2015 18:59 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Uiteraard. Iemand die GS bezoekt is dom, onbeschaafd, kijkt SBS en RTL, is zeker een Tokkie en stemt uiteraard PVV. Logisch, want GS'ers rukken zich af onder een poster van Wilders, aldus een handvol posters op Fok! Je weet wel, dat online afvoerputje ... net onder de riolen van GS, Joop en de rest van het internet
Tsja, Fok!'ers die GS'ers uitlachen; de ene gek die de andere voor achterlijk uitmaakt... Beetje hautain lopen doen terwijl men virtueel zakkies plakt in de sociale werkplaats van het internet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Best een aardige beschrijving van GS-bezoekers eigenlijk.
Ik kan me nog een referendum herinneren waarvan ook gezegd werd dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat ze een referendum willen waarin een vraag gesteld wordt, en dan in dat referendum een geheel andere vraag gaan beantwoorden is een opmerkelijk niveau. Ik weet niet of het erbarmelijk is of niet trouwens, volgens mij is zoiets nog nooit gebeurd.
Ik ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:14 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ik kan me nog een referendum herinneren waarvan ook gezegd werd dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord.
Als beide kampen stellen dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord, kun je met zekerheid stellen dat de vraag niet deugde.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:14 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ik kan me nog een referendum herinneren waarvan ook gezegd werd dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord.
Dat er geen associatieverdrag met de Oekraine komt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan stemmen we tegen, en zegt de tweede kamer: oke, wij stemmen tegen en komt Oekraïne er niet bij. Wat hebben we dan precies gewonnen? Dan is Europa er nog steeds.
Nee.http://frontpage.fok.nl/c(...)d-de-democratie.htmlquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef SeLang het volgende:
De linkse media zoals frontpage.fok.nl zwijgen GeenPeil nog steeds dood, terwijl het toch echt wel nieuws is dat ze de 300.000 bijna hebben
Hoe is dat nou weer nieuws? Dat is een beetje als 5 seconden nadat Dafne Schippers van start is gegaan het nieuwsbericht "Dafne is bijna gefinisht!!" posten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef SeLang het volgende:
De linkse media zoals frontpage.fok.nl zwijgen GeenPeil nog steeds dood, terwijl het toch echt wel nieuws is dat ze de 300.000 bijna hebben
En dan nog een links complot ook. Mensen slaan een beetje door soms.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hoe is dat nou weer nieuws? Dat is een beetje als 5 seconden nadat Dafne Schippers van start is gegaan het nieuwsbericht "Dafne is bijna gefinisht!!" posten.
Kijk eens aan! Ze hebben een uur geleden toch iets geplaatst. Een column nog welquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:21 schreef verita het volgende:
[..]
Nee.http://frontpage.fok.nl/c(...)d-de-democratie.html
In elk geval is dat wel een terecht argument om voor een referendum te zijn in tegenstelling tot wat er op die site wordt gezet, want het klopt, ten minste als daardoor de 300.000 wordt gehaald.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:15 schreef IntensiveGary het volgende:
Hier nog de ouders en schoonouders en zus met familie laten tekenen. Zeven krabbels erbij, gewoon om Wespensteek op kosten te jagen.
Ja het zijn allemaal terroristen, criminelen en wapenhandelaren en zijn daarom tegen de verdere samenwerking op dat gebied die wel tot stand komt dankzij dit verdrag.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik snap niet precies waarvoor ze willen dat er een referendum komt. Als je zo tegen die beslissing bent dat het associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU is getekend dan hadden mensen toch op andere partijen moeten stemmen? Of zie ik iets over het hoofd?
Duidelijk dat men daar tegen is.quote:Artikel 13 Bestrijding van terrorisme
De partijen komen overeen samen te werken op bilateraal, regionaal en internationaal niveau om terrorisme te voorkomen en te bestrijden, in overeenstemming met het internationale recht, de internationale mensenrechten, het vluchtelingenrecht en het humanitair recht.
Wijs mij eens een verkiezingsprogramma aan dat iets zegt over het associatieverdrag met de Oekraïnequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik snap niet precies waarvoor ze willen dat er een referendum komt. Als je zo tegen die beslissing bent dat het associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU is getekend dan hadden mensen toch op andere partijen moeten stemmen? Of zie ik iets over het hoofd?
Je kunt toch op een partij stemmen die tegen de EU is?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:48 schreef grimselman het volgende:
[..]
Wijs mij eens een verkiezingsprogramma aan dat iets zegt over het associatieverdrag met de Oekraïne
Sportiefquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In elk geval is dat wel een terecht argument om voor een referendum te zijn in tegenstelling tot wat er op die site wordt gezet, want het klopt, ten minste als daardoor de 300.000 wordt gehaald.
De juiste weg om je onvrede over Europa te uiten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Je kunt toch op een partij stemmen die tegen de EU is?
Mensen krijgen achteraf nogal eens spijt van hun stemkeuze. Ik geloof dat de PvdA en VVD samen nog iets van 40 zetels hebben!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |