abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156302358
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:50 schreef Re het volgende:
Maar opkomst 30%, dat gaat nooit gebeuren.

Ik zou eigenlijk meer zin hebben in een open vraag, dan zul je best schrikken van het niveau voorspel ik je
want? Het niveau van de mensen die nu getekend hebben is erbarmelijk en ze weten niet wat ze doen?
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_156302474
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:52 schreef verita het volgende:

[..]

want? Het niveau van de mensen die nu getekend hebben is erbarmelijk en ze weten niet wat ze doen?
Dat ze een referendum willen waarin een vraag gesteld wordt, en dan in dat referendum een geheel andere vraag gaan beantwoorden is een opmerkelijk niveau. Ik weet niet of het erbarmelijk is of niet trouwens, volgens mij is zoiets nog nooit gebeurd.
pi_156302502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:52 schreef verita het volgende:

[..]

Uiteraard. Iemand die GS bezoekt is dom, onbeschaafd, kijkt SBS en RTL, is zeker een Tokkie en stemt uiteraard PVV. Logisch, want GS'ers rukken zich af onder een poster van Wilders, aldus een handvol posters op Fok! Je weet wel, dat online afvoerputje ... net onder de riolen van GS, Joop en de rest van het internet ;)
pi_156302551
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Uiteraard. Iemand die GS bezoekt is dom, onbeschaafd, kijkt SBS en RTL, is zeker een Tokkie en stemt uiteraard PVV. Logisch, want GS'ers rukken zich af onder een poster van Wilders, aldus een handvol posters op Fok! Je weet wel, dat online afvoerputje ... net onder de riolen van GS, Joop en de rest van het internet ;)
Best een aardige beschrijving van GS-bezoekers eigenlijk.
pi_156302566
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

[Chargeermodus] Mja, dat dacht ik al. Ik ben blij dat iemand dat bevestigd :D
Ik zal mijn moeder interpelleren over haar internetgedrag (85 en gek op GS)[/chargeermodus]
pi_156302698
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]
Best een aardige beschrijving van GS-bezoekers eigenlijk.
Tsja, Fok!'ers die GS'ers uitlachen; de ene gek die de andere voor achterlijk uitmaakt... Beetje hautain lopen doen terwijl men virtueel zakkies plakt in de sociale werkplaats van het internet.

En ja, ik loop hier ook al een jaar of vijftien in de rondte. Dat maakt mij net zo'n randmongool... :D
pi_156302811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:58 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat ze een referendum willen waarin een vraag gesteld wordt, en dan in dat referendum een geheel andere vraag gaan beantwoorden is een opmerkelijk niveau. Ik weet niet of het erbarmelijk is of niet trouwens, volgens mij is zoiets nog nooit gebeurd.
Ik kan me nog een referendum herinneren waarvan ook gezegd werd dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord.
pi_156302873
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:14 schreef grimselman het volgende:

[..]

Ik kan me nog een referendum herinneren waarvan ook gezegd werd dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord.
Ik ook :D
pi_156302890
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:14 schreef grimselman het volgende:

[..]

Als beide kampen stellen dat kiezers een andere vraag hebben beantwoord, kun je met zekerheid stellen dat de vraag niet deugde.
pi_156302958
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:41 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En dan stemmen we tegen, en zegt de tweede kamer: oke, wij stemmen tegen en komt Oekraïne er niet bij. Wat hebben we dan precies gewonnen? Dan is Europa er nog steeds.
Dat er geen associatieverdrag met de Oekraine komt.
Of kiezers tegenstemmen omdat ze tegen de EU zijn of omdat een badeend geel is boeit niet. Bij stemmingen kijken we niet naar de motieven maar naar het aantal uitgebrachte stemmen
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:19:41 #236
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156302961
De linkse media zoals frontpage.fok.nl zwijgen GeenPeil nog steeds dood, terwijl het toch echt wel nieuws is dat ze de 300.000 bijna hebben
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156303024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef SeLang het volgende:
De linkse media zoals frontpage.fok.nl zwijgen GeenPeil nog steeds dood, terwijl het toch echt wel nieuws is dat ze de 300.000 bijna hebben
Nee.http://frontpage.fok.nl/c(...)d-de-democratie.html

[ Bericht 11% gewijzigd door verita op 22-09-2015 19:22:01 (linkdump) ]
pi_156303041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef SeLang het volgende:
Hoe is dat nou weer nieuws? Dat is een beetje als 5 seconden nadat Dafne Schippers van start is gegaan het nieuwsbericht "Dafne is bijna gefinisht!!" posten.
pi_156303095
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:22 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hoe is dat nou weer nieuws? Dat is een beetje als 5 seconden nadat Dafne Schippers van start is gegaan het nieuwsbericht "Dafne is bijna gefinisht!!" posten.
En dan nog een links complot ook. Mensen slaan een beetje door soms.
  dinsdag 22 september 2015 @ 19:28:20 #240
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156303214
quote:
Kijk eens aan! Ze hebben een uur geleden toch iets geplaatst. Een column nog wel :)

Ik had vanmorgen gesuggereerd dat ze er wel eens een nieuwsregeltje aan konden wijden...
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156303478
Vroeger toen de guldens nog van hout waren had je een heel onbenullig televisieprogramma genaamd de Soundmixshow waar mensen liedjes van andere mensen gingen zingen. Eens per jaar had je de grote finale waarna de kijkers thuis gedurende korte tijd een duur telefoonnummer konden bellen om hun stem door te geven. Daar werd zo massaal gehoor aan gegeven dat de telefoonlijnen altijd plat lagen.

Nu we over het referendum mogen stemmen dat blijkbaar heel belangrijk is, wordt opeens gedaan alsof het een onmogelijke opgave is om in een periode van 6 weken 300.000 mensen vanuit hun luie stoel een paar keer met de muis te laten klikken zonder dat het ze een cent kost.

Als mensen massaal tegen betaling willen stemmen voor een televisieprogramma, maar het te veel moeite vinden om gratis te stemmen voor een referendum over een associatieverdrag dan lijkt de enige logische conclusie dat dat laatste ze bar weinig interesseert en lijkt het referendum me weggegooid geld.
pi_156303594
Ik snap niet precies waarvoor ze willen dat er een referendum komt. Als je zo tegen die beslissing bent dat het associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU is getekend dan hadden mensen toch op andere partijen moeten stemmen? Of zie ik iets over het hoofd?
pi_156303643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:15 schreef IntensiveGary het volgende:
Hier nog de ouders en schoonouders en zus met familie laten tekenen. Zeven krabbels erbij, gewoon om Wespensteek op kosten te jagen.
In elk geval is dat wel een terecht argument om voor een referendum te zijn in tegenstelling tot wat er op die site wordt gezet, want het klopt, ten minste als daardoor de 300.000 wordt gehaald.
pi_156303653
Er wonen ook nog eens vreselijk veel mooie vrouwen in de Oekraïne. Gaan we een beetje met z'n allen tegenstemmen.
pi_156303764
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik snap niet precies waarvoor ze willen dat er een referendum komt. Als je zo tegen die beslissing bent dat het associatieverdrag tussen de Oekraïne en de EU is getekend dan hadden mensen toch op andere partijen moeten stemmen? Of zie ik iets over het hoofd?
Ja het zijn allemaal terroristen, criminelen en wapenhandelaren en zijn daarom tegen de verdere samenwerking op dat gebied die wel tot stand komt dankzij dit verdrag.
Bijvoorbeeld:
quote:
Artikel 13 Bestrijding van terrorisme

De partijen komen overeen samen te werken op bilateraal, regionaal en internationaal niveau om terrorisme te voorkomen en te bestrijden, in overeenstemming met het internationale recht, de internationale mensenrechten, het vluchtelingenrecht en het humanitair recht.
Duidelijk dat men daar tegen is.
pi_156303807
quote:
Wijs mij eens een verkiezingsprogramma aan dat iets zegt over het associatieverdrag met de Oekraïne
pi_156303827
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:48 schreef grimselman het volgende:

[..]

Wijs mij eens een verkiezingsprogramma aan dat iets zegt over het associatieverdrag met de Oekraïne
Je kunt toch op een partij stemmen die tegen de EU is?
pi_156303870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

In elk geval is dat wel een terecht argument om voor een referendum te zijn in tegenstelling tot wat er op die site wordt gezet, want het klopt, ten minste als daardoor de 300.000 wordt gehaald.
Sportief :) *steektduimop*
pi_156303928
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Je kunt toch op een partij stemmen die tegen de EU is?
De juiste weg om je onvrede over Europa te uiten.
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:22:05 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156304645
quote:
Mensen krijgen achteraf nogal eens spijt van hun stemkeuze. Ik geloof dat de PvdA en VVD samen nog iets van 40 zetels hebben!
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')