quote:Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een Kartel sletjequote:Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
Dat vriendinnetje van Lucien, wat denken jullie daarvan?
Barry staat wel op poster van dit seizoen, dus zijn rol zal wel gaan groeien door de dood vanquote:Op zondag 27 september 2015 16:16 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Bekende namen staat dit seizoen bekend om. Barry Atsma heeft in mijn ogen ook een klein rolletje voor een bekende naam, althans tot nu toe.
.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te verdacht natuurlijk.quote:Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
quote:Op zondag 27 september 2015 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goedkoop en doorzichtig dit wel.quote:Op zondag 27 september 2015 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Barry staat wel op poster van dit seizoen, dus zijn rol zal wel gaan groeien door de dood van.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet dood! Ze vonden een fles heinz. Is niet echt. Ze brain washen borisquote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef Piebe het volgende:
Mijn excuses dat ik de gijzelnemer voor Boris niet in de poll had opgenomen.
Die is aardig afgetakeld inderdaadquote:Op zondag 27 september 2015 19:49 schreef Penoza het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit.quote:Op zondag 27 september 2015 20:55 schreef Flitskikker het volgende:
O ja, Carmen die opeens vloeiend Spaans spreekt.
Waarschijnlijk iemand die onbekend is, de schrijvers zullen dit stukje er alleen bij hebben gedaan om te laten zien dat die jongens van het kartel zware jongens zijn en wat er met Carmen kan gebeuren als ze betrapt wordt. Volgens mij werd het ook afgespeeld vlak nadat er gezegd werd dat Carmen voor justitie werkte, voor een beetje extra effect.quote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
Creepy karakter, vind ik wel leuk, maar er zijn wat te veel verhaallijnen.quote:Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Piebe het volgende:
Dat van Van Zon en die scheermesjes vind ik wat overbodig.
Informant.quote:Op zondag 27 september 2015 21:15 schreef DKUp het volgende:
Een persoon die vijf jaar bij de politie werkt
Zou kunnen inderdaad dat het niet meer is dan dit.quote:Op zondag 27 september 2015 21:34 schreef zarosje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iemand die onbekend is, de schrijvers zullen dit stukje er alleen bij hebben gedaan om te laten zien dat die jongens van het kartel zware jongens zijn en wat er met Carmen kan gebeuren als ze betrapt wordt. Volgens mij werd het ook afgespeeld vlak nadat er gezegd werd dat Carmen voor justitie werkte, voor een beetje extra effect.
Barry Atsma?quote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
Op het einde was er een scène over de volgende aflevering met iemand die bebloed ergens hing en een kartelchick met een mes terug kwam. Wie zou dat zijn?
Allemaal ander haar.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Barry Atsma?
Of.... Luther
Die man in de haven kan ook nog, die in eerste instantie niet voor Carmen zei te willen werken omdat hij in z'n proeftijd zat.
Maar die man in de haven hebben de Mexicanen nodig anders loopt het transport in de soep.quote:Op zondag 27 september 2015 21:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Barry Atsma?
Of.... Luther
Die man in de haven kan ook nog, die in eerste instantie niet voor Carmen zei te willen werken omdat hij in z'n proeftijd zat.
Die is te dik. Net als Berry.quote:Op zondag 27 september 2015 22:30 schreef Andromache het volgende:
ik dacht aan Simon, enigszins krullend haar en leek niet de lichtste
Journalist, infiltrant ...quote:Op zondag 27 september 2015 20:03 schreef W00fer het volgende:
Echt vreemd ja dat je Spaans spreekt als je veel zaken doet met Mexicanen.quote:
Ze zit eerst nog 30x dat zinnetje "waar is mijn zoon?" te oefenen, en vervolgens lult ze 10 minuten aaneengesloten in het Spaans. Ja, nogal vreemd ja.quote:Op maandag 28 september 2015 07:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Echt vreemd ja dat je Spaans spreekt als je veel zaken doet met Mexicanen.
Dat zal wel te maken hebben met d'r black-outs denk je nietquote:Op maandag 28 september 2015 09:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze zit eerst nog 30x dat zinnetje "waar is mijn zoon?" te oefenen, en vervolgens lult ze 10 minuten aaneengesloten in het Spaans. Ja, nogal vreemd ja.
Ik dacht eerst Storm of Lucien, maar die zag je daarna nog. Nu denk ik of Barry Atsma of Leeflang..quote:Op zondag 27 september 2015 18:44 schreef eriksd het volgende:
Wie was nou de persoon van justitie? Gewoon een onbekende?
Acda in Jeukquote:Op maandag 28 september 2015 10:00 schreef Vlindur het volgende:
En toch is het nogsteeds het allerstomst dat ze Thomas Acda al in de eerste aflevering hebben vermoord.
Slechte acteur, wees blij dat ze hem geen grote rol hebben gegevenquote:Op maandag 28 september 2015 10:00 schreef Vlindur het volgende:
En toch is het nogsteeds het allerstomst dat ze Thomas Acda al in de eerste aflevering hebben vermoord.
moet ook het begin nog kijken eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2015 10:26 schreef Vlindur het volgende:
Krijg nou wat. Ik zit aflevering 1 van seizoen 1 te kijken. Die heb ik dus nog nooit gezien!vraag me af wanneer ik dan ben gaan kijken
Zou ik dan toch maar doen.. Wel handig om te weten wat er eerder met Boris is gebeurd denk ik..quote:Op maandag 28 september 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
[..]
moet ook het begin nog kijken eigenlijk
Meestal staat hij op de Facebook pagina van Penoza ook wel.quote:Op maandag 28 september 2015 16:15 schreef ook_gek het volgende:
De app valt uit en ik kan de QR code niet vinden
Nee srond in de metro maar heb hem alquote:Op maandag 28 september 2015 16:21 schreef W00fer het volgende:
[..]
Meestal staat hij op de Facebook pagina van Penoza ook wel.
Ik vind dat hij een heerlijke engerd speelt. Dat uitgestreken gezicht. De stem. Nog. Langzamer. Praten. Henk.quote:Op zondag 27 september 2015 21:09 schreef Piebe het volgende:
Dat van Van Zon en die scheermesjes vind ik wat overbodig.
En volgens mij verliefd op Carmen, waar hij zich vreselijk schuldig over voelt (vandaar die zelf-mutilatie).quote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ik vind dat hij een heerlijke engerd speelt. Dat uitgestreken gezicht. De stem. Nog. Langzamer. Praten. Henk.
Op Sandrina bedoel je?quote:Op maandag 28 september 2015 17:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
En volgens mij verliefd op Carmen, waar hij zich vreselijk schuldig over voelt (vandaar die zelf-mutilatie).
Nee, ik ook hoorquote:Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:
[ afbeelding ]
"Si."quote:Op maandag 28 september 2015 17:39 schreef bjanaan het volgende:
Kartelmeisje zegt geen woord maar gewoon
Haha, ja, ik zit steeds te denken hij komt me zo bekend voor. Maar hij lijkt inderdaad op hem!quote:Op maandag 28 september 2015 18:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben ik de enige die bij de Mexicaan aan deze heer moet denken:
[ afbeelding ]
Nee, die probeert hij maar een beetje te intimideren. Op Carmen kan goed, vandaar ook dat schilderij op zijn slaapkamer.quote:
Oh ja.quote:Op zondag 27 september 2015 21:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die is niet dood! Ze vonden een fles heinz. Is niet echt. Ze brain washen boris
Heb er al op fb jongeh!quote:Op maandag 28 september 2015 19:52 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
"Si."
Vervolgens deze pagina heet ze trouwens Conchita:
http://pers.kro-ncrv.nl/p(...)za-iv---aflevering-3
quote:Op maandag 28 september 2015 21:02 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat is die coach een sukkel zeg. Toch ook helemaal niet angstaanjagend. Hij lijkt een beetje op de benzinepomphouder hier vlakbij...
Nee, ik bedoel op Carmen.quote:
Om pijn te voelen.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:08 schreef spierbal het volgende:
Beter krijgt Van Zon een grotere rol, want Hagenees
Alleen was hij de man, van de vrouw die Carmen en Sandrina hebben ontvoerd, daar gaan ze geld lenen, tuurlijk.
Maar waarom snijdt hij zichzelf nou, die vat ik maar niet, is het een emo?
Ik denk dat het die boekhouder is, immers die Mexicanen willen achterhalen of ze betrouwbaar is, en hij kan dat weten, bovendien was het makkelijke prooi omdat hij al getekend was. Kan ook zijn dat die moeder hem misschien aan die mexicanen heeft uitgeleverd om uit te vinden of hij nog geld heeft.quote:Op zondag 27 september 2015 21:31 schreef Stiftjelinks het volgende:
quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:46 schreef TUFKAL het volgende:
Ik heb geen facebook dus zeg maar
Jim Leeflang?
Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shotSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Leeflang was mn eerste gedachte. Maar zal wel een deceptie zijn en gewoon een onbekende agent zijn ofzo.quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Penoza het volgende:
[..]Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shotSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaa ook heel goed mogelijk sowieso valt dit seizoen heel erg tegenquote:Op dinsdag 29 september 2015 15:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja Leeflang was mn eerste gedachte. Maar zal wel een deceptie zijn en gewoon een onbekende agent zijn ofzo.
Oh, dat zou wel een mooie spin zijn als die het is...quote:Op dinsdag 29 september 2015 15:06 schreef Penoza het volgende:
[..]Eerlijk gezegd verwacht ik ook Leeflang maar heeft een andere kleur haar dan in dit shotSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speculeren blijft toch een leuk onderdeel van deze serie.quote:Op dinsdag 29 september 2015 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een gespeculeer om die hangende vent
Ik denk ook dat het gewoon een random persoon was om schrik op te wekken.
toch heerlijk man laat gaan johquote:Op dinsdag 29 september 2015 19:18 schreef Flitskikker het volgende:
Wat een gespeculeer om die hangende vent
Ik denk ook dat het gewoon een random persoon was om schrik op te wekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop