Weddenschap?quote:Op zondag 20 september 2015 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk bang na deze galavoorstelling van Dennis, gezien onze weddenschap.
quote:
quote:Op zondag 13 september 2015 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik durf de uitdaging aan.
Wint Dumoulin, neem jij een UI van #Viesviswijf Helene Hendriks.
Wint Dennis, dan bepaal jij nog maar wat.
Hier kom jij niet onderuit.quote:Op zondag 13 september 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik doe mee, en dan moet Cavaliers zijn ondertitel veranderen in: Mani is een topper.
Zelfs nog voor Tinkoff, netjes hoor!!quote:Op zondag 20 september 2015 21:32 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Prima prestatie van Vino4ever.
Het was het proberen waard, of mijn naam is niet Mani18.quote:Op zondag 20 september 2015 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier kom jij niet onderuit.
Maar dan moet je ook rekening houden met een Tinkoff zonder val dat eventueel hoger kon eindigen.quote:Op zondag 20 september 2015 21:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met Djos 1 of 2 plekken hoger kunnen eindigen.
Dat is waar.quote:Op zondag 20 september 2015 21:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook rekening houden met een Tinkoff zonder val dat eventueel hoger kon eindigen.
dat was niet zo heel moeilijkquote:Op zondag 20 september 2015 21:33 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zelfs nog voor Tinkoff, netjes hoor!!
wielrennen is in Amerika een vorm om gezondheid te promoten geloof ikquote:Op zondag 20 september 2015 21:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Lupus racing team? Wat hebben Amerikanen met ziektes en wielerploegen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |