Om 7 uur smorgens..quote:Op zondag 20 september 2015 17:51 schreef F1gamer het volgende:
Japan ga ik volgende week niet zien, namelijk verjaardag vieren
7 uur 's ochtends een verjaardag?quote:Op zondag 20 september 2015 17:51 schreef F1gamer het volgende:
Japan ga ik volgende week niet zien, namelijk verjaardag vieren
quote:Artikel 12.1.1.i stelt dat men de instructies van de officials dient op te volgen zodat het evenement op een ordentelijke en veilige manier kan verlopen. Blijkbaar zouden teamleden van Ferrari hierop na de race tijdens de Parc Fermé-procedure een inbreuk gepleegd hebben. Wat de inbreuk op zich juist inhield is echter nog niet duidelijk.
Aan je typvaardigheid te zien zit je er nu ook nog middenin ?? Biertje ??quote:Op zondag 20 september 2015 17:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier zijn er oom wrleens verjaardagen uit de hand gelopen die tot ná 07.00 geduurd hebben
och god, ze gaan toch niet memmen over die vlag hèquote:
Lekkerquote:
tablet waar autocorrect uitstaat, en idd een Jupiler bij de handquote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Aan je typvaardigheid te zien zit je er nu ook nog middenin ?? Biertje ??
Geen idee, wat was er dan? Ik heb het gemist, ik liep hossanna door de kamer hier te yessen dat VES NO zei en alles bier drinken proosten jeweettochquote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
och god, ze gaan toch niet memmen over die vlag hè
Vettel wou Ferrari vlag meenemen vanauit het parc fermè naar het podium, maar die werd door Herbie Blash uit zijn handen getrokken voor de weging en hij kreeg 'm niet terug....quote:Op zondag 20 september 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, wat was er dan? Ik heb het gemist, ik liep hossanna door de kamer hier te yessen dat VES NO zei en alles bier drinken proosten jeweettoch
De rest van het NL internet en Fok! ook op dat moment. Vast door al die Max posts tegelijk.quote:Op zondag 20 september 2015 17:57 schreef tralalala het volgende:
Volgende 2 races in ieder geval live op BBC.Ace stream liet het een beetje afweten hier aan het einde van de race.
quote:The Stewards, having received a complaint from the Secretary of the Event on behalf of himself and the members of the security contingent at Post Race Parc Ferme, that some members of Scuderia Ferrari failed to obey instructions of relevant officials and behaved in an inappropriate manner, have heard from the Team Manager, the Secretary of the Event and the Head of the Security Contingent. The Team Representative has offered to have the Team Principal send a written unconditional apology to those who were affected and to give an assurance that there will not be a recurrence.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |