Is geen optie meer. Als je Achahbar laat spelen moet je weer heel anders gaan spelen. Deze speel wijze is gekozen, dat blijft dus wisselen met Kramer en Kazim.quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vilhena voor Toornstra
Botteghin voor Van Der Heijden
Achahbar voor Kramer
Immers zorgt voor dynamiek. Die kerel loopt op alles, en doet onverwachte dingen. Schuwt er ook niet voor om tot de 16 door te trekken of vlak achter de spits te spelen. Prima keuze in zo'n statische pot, maar veel te laat gebracht.quote:Op zondag 20 september 2015 14:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Snapte niet ie Immers bracht, maar hij zal er z'n redenen voor hebben. Had Toornstra al veel eerder eraf gehaald, maar dan voor Tonny.
Fred "ik wissel pas in de 85e minuut" Rutten creatief???quote:Op zondag 20 september 2015 14:31 schreef Henrys het volgende:
Gio heeft ook echt 0 tactisch inzicht. Dat hadden Koeman en Rutten wel, die hadden nog wel eens een creatieve opstelling en wedstrijdplan
Hij wist vooral geen oplossing te verzinnen voor het vleugelsterke Roda.quote:Op zondag 20 september 2015 14:31 schreef Henrys het volgende:
Gio heeft ook echt 0 tactisch inzicht. Dat hadden Koeman en Rutten wel, die hadden nog wel eens een creatieve opstelling en wedstrijdplan
Iedereen roept wel om Vilhena, maar de keren dat ie speelde was iedereen alleen maar op hem aan het zeiken omdat ie niets goed doet. Hoe goed Gustafson en Schuurman precies zijn weet niemand, maar ze zullen niet voor niets niet eens op de bank zitten. Immers is lood om oud ijzer en Achahbar is ijdele hoop.quote:Op zondag 20 september 2015 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
O jawel hoor, je speelt nog steeds met een 10 die niks toevoegt.
Hou op.quote:Op zondag 20 september 2015 14:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Immers zorgt voor dynamiek. Die kerel loopt op alles, en doet onverwachte dingen. Schuwt er ook niet voor om tot de 16 door te trekken of vlak achter de spits te spelen. Prima keuze in zo'n statische pot, maar veel te laat gebracht.
''Vleugelsterke Roda'' met backs die amper op kwamen op een paar momentjes na in een 442.quote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wist vooral geen oplossing te verzinnen voor het vleugelsterke Roda.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Vleugelsterke Roda'' met backs die amper op kwamen op een paar momentjes na in een 442.
De as van het veld is bij Feyenoord gewoon ondermaats. Vlug die bal naar de jongens op de flanken om hem voor Kramer te slingeren, maar dat is super eenvoudig te verdedigen met deze spelers.quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Iedereen roept wel om Vilhena, maar de keren dat ie speelde was iedereen alleen maar op hem aan het zeiken omdat ie niets goed doet. Hoe goed Gustafson en Schuurman precies zijn weet niemand, maar ze zullen niet voor niets niet eens op de bank zitten. Immers is lood om oud ijzer en Achahbar is ijdele hoop.
Het is zo raar dat er bij Feyenoord nooit goede aanvallen door het centrum worden uitgespeeld, het moet altijd maar over de vleugels en dan komt er zo'n zwakke voorzet.
Nee.quote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef Henrys het volgende:
En ik begin Manu echt te missen, die was beter dan Bilal
Stijn zal wel iets hebben gelezen op het interwebs ofzo.quote:Op zondag 20 september 2015 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Vleugelsterke Roda'' met backs die amper op kwamen op een paar momentjes na in een 442.
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn zal wel iets hebben gelezen op het interwebs ofzo.
Die nemen we nu niet meer serieus.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Stijn zal wel iets hebben gelezen op het interwebs ofzo.
Hij heeft toch van Karsdorp een RB gemaakt wat erg goed heeft uitgepakt. Verder die wedstrijd tegen Sevilla en Psv zat toch een erg goede tactiek achter. Was pas aan het eind van het seizoen dat alles mis gingquote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Fred "ik wissel pas in de 85e minuut" Rutten creatief???
Dit doet me heel erg veel pijn.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Die nemen we nu niet meer serieus.
Prima keuze man. Je had Elia die links de boel verstopt. Vejinovic en Toornstra die te afwachtend waren op het middenveld en telkens "veilige" keuzes maakten of met beroerde diepe ballen kwamen. Dan moet je iemand hebben die dat stuk lopend overbrugt. Als je Immers dan nog op de bank hebt, waarom niet? Het hele midden en de linkerflank zaten vast.quote:
Van Beek, El Ahmadi en Vejinovic kunnen echt wel opbouwen en Kramer kan best een aanspeelpunt zijn waar spelers als Toornstra/Immers en diezelfde Vejinovic onder kunnen komen. Dan sta je al aan de 16 van de tegenstander. Maar ze lijken totaal nog niet op elkaar ingespeeld, dat mag je eind september toch wel verwachten.quote:Op zondag 20 september 2015 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De as van het veld is bij Feyenoord gewoon ondermaats. Vlug die bal naar de jongens op de flanken om hem voor Kramer te slingeren, maar dat is super eenvoudig te verdedigen met deze spelers.
Nope. Kramer kan echt alleen op doel koppen/schieten, voor de rest is het heel heel matig.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek, El Ahmadi en Vejinovic kunnen echt wel opbouwen en Kramer kan best een aanspeelpunt zijn waar spelers als Toornstra/Immers en diezelfde Vejinovic onder kunnen komen. Dan sta je al aan de 16 van de tegenstander. Maar ze lijken totaal nog niet op elkaar ingespeeld, dat mag je eind september toch wel verwachten.
Ik vrees dat we Achahbar alleen bij 5 blessures in de voorhoede pas gaan zien dit seizoenquote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Volgende keer eindelijk Fucking Achabar in de spits.
Koppen kan ie dan wel echt heel goedquote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Kramer kan echt alleen op doel koppen/schieten, voor de rest is het heel heel matig.
En zet je nog vaster met Immers, die constant op verkeerde plekken loopt, geen openingen ziet, geen steekpass heeft, geen inzicht die juist wel de openingen ziet.quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima keuze man. Je had Elia die links de boel verstopt. Vejinovic en Toornstra die te afwachtend waren op het middenveld en telkens "veilige" keuzes maakten of met beroerde diepe ballen kwamen. Dan moet je iemand hebben die dat stuk lopend overbrugt. Als je Immers dan nog op de bank hebt, waarom niet? Het hele midden en de linkerflank zaten vast.
Heeft dan ook geen kut met ingespeeld zijn te maken. Van de namen die jij noemt is alleen van Beek kwalitatief goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 20 september 2015 14:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van Beek, El Ahmadi en Vejinovic kunnen echt wel opbouwen en Kramer kan best een aanspeelpunt zijn waar spelers als Toornstra/Immers en diezelfde Vejinovic onder kunnen komen. Dan sta je al aan de 16 van de tegenstander. Maar ze lijken totaal nog niet op elkaar ingespeeld, dat mag je eind september toch wel verwachten.
Vejonovic en El Ahmadi ook.quote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heeft dan ook geen kut met ingespeeld zijn te maken. Van de namen die jij noemt is alleen van Beek kwalitatief goed genoeg voor Feyenoord.
Ik erger me anders ook altijd aan El Ahmadi.quote:Op zondag 20 september 2015 14:32 schreef Slobeend het volgende:
Het middenveld is echt ondermaats. Alleen El Ahmadi kan het niveau aan.
Karsdorp was echt bizar goed. Al het gevaar kwam van hem
Nee maar hoe kom jij bij vleugelsterk Roda?quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit doet me heel erg veel pijn.
Dat komt omdat ie nooit de moeite doet om voor z'n man te komen buiten de 16. Loopt maar een beetje heen en weer te sloffen totdat de bal op de vleugels komt en hij misschien een kansje krijgt.quote:Op zondag 20 september 2015 14:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nope. Kramer kan echt alleen op doel koppen/schieten, voor de rest is het heel heel matig.
El Ahmadi is een baas man, goede spelert.quote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik erger me anders ook altijd aan El Ahmadi.
Loopt te veel en te lang met de bal, vertraagt het spel enorm, speelt 9 vd 10 keer breed waardoor je geen meter opschiet, speelt de bal vaak te ver voor zich uit, kan niet op doel schieten, z'n eerste aanname is niet goed genoeg en heeft daardoor altijd een momentje extra nodig, lijdt te veel balverlies en is weinig creatief.
Kortom voegt weinig toe. Al is hij wel een goede balafpakker.
Echt hequote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om toch nog even een positief punt te pakken: Karsdorp is een kanjergrote baas.
Dus wat je stelde is nogal, uhm, niet waar.quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie nooit de moeite doet om voor z'n man te komen buiten de 16. Loopt maar een beetje heen en weer te sloffen totdat de bal op de vleugels komt en hij misschien een kansje krijgt.
Dat zal wel niet te veranderen zijn.
Jij hebt met je ogen dicht gekeken na de winterstop?quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij heeft toch van Karsdorp een RB gemaakt wat erg goed heeft uitgepakt. Verder die wedstrijd tegen Sevilla en Psv zat toch een erg goede tactiek achter. Was pas aan het eind van het seizoen dat alles mis ging
Omdat Immers al vier jaar laat zien nauwelijks een toegevoegde waarde te zijn. Had dan Vilhena gebracht..quote:Op zondag 20 september 2015 14:35 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Prima keuze man. Je had Elia die links de boel verstopt. Vejinovic en Toornstra die te afwachtend waren op het middenveld en telkens "veilige" keuzes maakten of met beroerde diepe ballen kwamen. Dan moet je iemand hebben die dat stuk lopend overbrugt. Als je Immers dan nog op de bank hebt, waarom niet? Het hele midden en de linkerflank zaten vast.
Niets mis met El Ahmadiquote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik erger me anders ook altijd aan El Ahmadi.
Loopt te veel en te lang met de bal, vertraagt het spel enorm, speelt 9 vd 10 keer breed waardoor je geen meter opschiet, speelt de bal vaak te ver voor zich uit, kan niet op doel schieten, z'n eerste aanname is niet goed genoeg en heeft daardoor altijd een momentje extra nodig, lijdt te veel balverlies en is weinig creatief.
Kortom voegt weinig toe. Al is hij wel een goede balafpakker.
Kwalitatief goed genoeg? El Ahmadi van destijds wel, nu zie ik er niets in. Vejinovic zelfde verhaal. Zit tot dusver echt helemaal niets in.quote:
Moet gewoon stofzuigen en meer niet.quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
El Ahmadi is een baas man, goede spelert.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Om toch nog even een positief punt te pakken: Karsdorp is een kanjergrote baas.
El Ahmadi moet bijna voor twee lopen aangezien Vejinovic zijn favoriete hobby verstoppertje spelen is (wat wil je ook met zo'n neus). Het is dat El Ahmadi dat ook kán belopen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kwalitatief goed genoeg? El Ahmadi van destijds wel, nu zie ik er niets in. Vejinovic zelfde verhaal. Zit tot dusver echt helemaal niets in.
Is 't wat?quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Typisch het volgende:
In ander nieuws, ik heb gisteren weer eens met het neukertje van Van Beek gepraat.
Het is meer dat ie het wel kan, maar er te lui voor is. Dat was misschien een beetje onhandig geformuleerd.quote:Op zondag 20 september 2015 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus wat je stelde is nogal, uhm, niet waar.
Vleugelsterk overdrijf ik inderdaad, maar van de zijkanten werd Roda het meest gevaarlijk. Is dat iets anders dan vleugelsterk? Mag ik nu door voor de koelkast?quote:Op zondag 20 september 2015 14:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nee maar hoe kom jij bij vleugelsterk Roda?
Ja, precies. Nu Clasie weg is verandert zijn rol en heeft ie iemand naast zich waar ie geen kut mee kan. Daardoor komen zijn kwaliteiten niet naar voren.quote:Op zondag 20 september 2015 14:41 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi moet bijna voor twee lopen aangezien Vejinovic zijn favoriete hobby verstoppertje spelen is (wat wil je ook met zo'n neus). Het is dat El Ahmadi dat ook kán belopen.
Nee, sorry.quote:Op zondag 20 september 2015 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vleugelsterk overdrijf ik inderdaad, maar van de zijkanten werd Roda het meest gevaarlijk. Is dat iets anders dan vleugelsterk? Mag ik nu door voor de koelkast?
Ze peerden toch gewoon de bal naar voren op de twee snelle spitsen? Dat noem ik nou niet echt van de zijkanten.quote:Op zondag 20 september 2015 14:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vleugelsterk overdrijf ik inderdaad, maar van de zijkanten werd Roda het meest gevaarlijk. Is dat iets anders dan vleugelsterk? Mag ik nu door voor de koelkast?
De enige keer dat Roda via de zijkant ging was omdat ze de bal teveel naar buiten speelden op die twee snelle gasten.quote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze peerden toch gewoon de bal naar voren op de twee snelle spitsen? Dat noem ik nou niet echt van de zijkanten.
Maar verder is van Geel een topper voor de club.quote:Op zondag 20 september 2015 14:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Veijnovic valt me echt heel zwaar tegen tot nu toe![]()
Elia was ook niet veel vandaag. Van der Heijden was nog wel het dieptepunt
Gio stelt ze op.quote:Op zondag 20 september 2015 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle aankopen zijn kut en staan talent in de weg bedankt meneer van Geel.
Moet jij niet ergens een veld gaan verlichten?quote:Op zondag 20 september 2015 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met de spelling is niets mis. Met de zin is wat mis.
Wil je liever Elia of Bilal?quote:Op zondag 20 september 2015 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Alle aankopen zijn kut en staan talent in de weg bedankt meneer van Geel.
quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil je liever Elia of Bilal?
Liever Van der Heijden of Nelom?
Liever Kramer of Kazim?
En dan zijn Nelom en Kazim niet eens talenten
Paar miljoen lichter en kwalitatief er 0 op vooruit gaan.quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever Kramer of Kazim?
Precies. Maar zeg dat nou niet te hard tegen Tomatenboer, want dat zagen we allemaal verkeerd tijdens de transferperiode.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar miljoen lichter en kwalitatief er 0 op vooruit gaan.
We moeten allemaal heel blij zijn, want je kan nu middelmaat inbrengen als de andere middelmaat niet presteert. Vorig jaar waren de invallers pure prutsers.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Paar miljoen lichter en kwalitatief er 0 op vooruit gaan.
nu ookquote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten allemaal heel blij zijn, want je kan nu middelmaat inbrengen als de andere middelmaat niet presteert. Vorig jaar waren de invallers pure prutsers.
Die wijsheid komt zeker uit het Premier League topic?quote:Op zondag 20 september 2015 14:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het schijnt dat winnen tegen 10 man moeilijker is dan tegen 11. Dus ja.
Wat heeft die middelmaat in totaal in miljoenen gekost?quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We moeten allemaal heel blij zijn, want je kan nu middelmaat inbrengen als de andere middelmaat niet presteert. Vorig jaar waren de invallers pure prutsers.
Geen idee. Maar ik geloof serieus niet dat je er slechter van wordt zonder Nelom of Baco Arie.quote:Op zondag 20 september 2015 14:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die wijsheid komt zeker uit het Premier League topic?
Je hebt je punt wel duidelijk gemaakt hoor, daar hoef je geen 10 posts over door te gaan.quote:Op zondag 20 september 2015 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat heeft die middelmaat in totaal in miljoenen gekost?
#ArieOutquote:Op zondag 20 september 2015 14:48 schreef onlogisch het volgende:
#Jan-ArieGod
Wat een genot is die man tot nu toe in het centrum zeg.
Lees er maar over heen, Hans.quote:Op zondag 20 september 2015 14:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt je punt wel duidelijk gemaakt hoor, daar hoef je geen 10 posts over door te gaan.
Botteghin ipv Heijden, maar daar wordt het niet veel beter van nee. Van Geel had een linksback moeten halen of Woudenberg niet moeten verhuren. Op het middenveld zijn er wel andere mogelijkheden.quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat moet ie dan? Kongolo centraal en Nelom als back.
Liever Woudenberg lb en dan Kongolo in het centrum.quote:Op zondag 20 september 2015 14:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Liever Kramer of Kazim?
Zoals?quote:Op zondag 20 september 2015 14:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Botteghin ipv Heijden, maar daar wordt het niet veel beter van nee. Van Geel had een linksback moeten halen of Woudenberg niet moeten verhuren. Op het middenveld zijn er wel andere mogelijkheden.
Op de 10 positie zijn 5 opties, waarvan er nog maar 2 zijn geprobeerd. Die 2 kunnen er niet veel van, dus daar liggen nog opties.quote:
En die andere gaan het spel wel op een goede manier verdelen?quote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de 10 positie zijn 5 opties, waarvan er nog maar 2 zijn geprobeerd. Die 2 kunnen er niet veel van, dus daar liggen nog opties.
Eerlijk gezegd denk ik dat wat je ook probeert, het lood om oud ijzer isquote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Op de 10 positie zijn 5 opties, waarvan er nog maar 2 zijn geprobeerd. Die 2 kunnen er niet veel van, dus daar liggen nog opties.
Dat weten we niet, want niemand heeft ze nog in Feyenoord 1 zien spelen. Met uitzondering van Vilhena, maar die mocht nooit op 10 staan.quote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En die andere gaan het spel wel op een goede manier verdelen?
Op de bank en op het veld zit kwalitatief geen verschil. Karsdorp is de enige speler die echt gemist zou worden bij een blessure.
Wat een geweldige trainer!twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 20-09-2015 om 14:51:14Gio bij @rtv_rijnmond: 'Jammer dat we na de 0-1 niet achterover konden blijven leunen om te loeren op counters.' http://t.co/SQo1KHxsmJ reageer retweet
Hoop nieuwelingen waar je bij gebrek aan beter dan maar je hoop op vestigt.quote:Op zondag 20 september 2015 15:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Schuurman, Gustafson, Nieuwkoop, Vilhena.
Dat zal best, maar liever dat dan blijven aanmodderen met Immers en Toornstra die al bewezen hebben dat ze er niets van kunnen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat wat je ook probeert, het lood om oud ijzer is
De enige die zijn niveau haalt wil je mee gaan schuiven. Lijkt me nou niet echt de oplossing. + hij wil dat zelf niet, wil zelf rechtsback spelen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoop nieuwelingen waar je bij gebrek aan beter dan maar je hoop op vestigt.
Als je dan toch iets zou veranderen op het middenveld zou ik Karsdorp die kant op schuiven. Goed in vorm, dat zou ik nog wel durven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |