Nooit geweten dat Abramovich via omwegen zijn geld daarin pompt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
CSKA is een goede ploeg, dat verliezen ze.
Er is wel meer dat jij niet weet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Abramovich via omwegen zijn geld daarin pompt.
Zo is dat.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Er is wel meer dat jij niet weet.
Nee, je moet eens kappen met de wijsneus uithangen.quote:
Helemaal niet.quote:
Onbegrijpelijk dat Immers vandaag niet speelt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Iedereen weet dat Immers er geen pepernoot van kan, en toch bestaat dit artikel.
IJdele hoop.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik hoop op een invalbeurt van Achahbar.
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstopquote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Immers vandaag niet speelt.
10 miljoen en geen euro minder.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstop
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zie Ado hem nog wel terughalen in de winterstop
Ik zeg ook helemaal niet dat het 100% aan Kuyt te wijten is dat hij nul keer een bal op doel schiet in vijf wedstrijden. Kan net zo goed de schuld van iemand anders zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 12:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, je moet eens kappen met de wijsneus uithangen.
Voetbal is een teamsport en van heel veel factoren afhankelijk. Dat de cijfers niet best zijn klopt, maar je kan niet zomaar zeggen dat dat 100% aan Kuijt te wijten is omdat er veel meer factoren van invloed zijn dan alleen de speler zelf. Daarnaast hebben we het over slechts vijf wedstrijden. Hoe moeilijk is het om dat te snappen?
Doe even niet zo eigenwijs en probeer even een beetje mee te denken.
Je hebt niets gemist.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.
Volgens Jan Joost komt hij uit de Schilderswijkquote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Henk Dijkhuizen, afkomstig uit Den Haag-Duindorp.
Niemand heeft naar PEC-ADO gekeken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer niks gezien, zat te eten in Tropicana.
Max Hopp?quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga je straks ook naar onze Max kijken, Mani?
Jan-jOostquote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens Jan Joost komt hij uit de Schilderswijk
Dat zei je wel. Het feit dat je van mening verandert zonder dat je het zelf doorhebt pleit niet voor je.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat het 100% aan Kuyt te wijten is dat hij nul keer een bal op doel schiet in vijf wedstrijden. Kan net zo goed de schuld van iemand anders zijn.
quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand heeft naar PEC-ADO gekeken.
Mwah, veel eten, maar goedkope ingrediënten.quote:Op zondag 20 september 2015 12:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist.
Lekker genoten van het eten?
Ze hadden beter Achenteh kunnen oppikken en dan met Kongolo centraal spelenquote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Tagliano het volgende:
Van der Heijden is niet zo goed volgens mij
Nelom - Kongolo - Van Beek - Karsdorp.quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Caland het volgende:
Hey Jan Arie, doe jij maar efkes wisselen jongen.
Toch zeker wel een paar biertjes op gedronken?quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mwah, veel eten, maar goedkope ingrediënten.
Onze banter is altijd zeer vermakelijk, jammer dat zoveel mensen dat nu moeten missen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben onze posts verwijderd in het WK topic. Schande.
De echte volgers als Mani weten dat al.quote:Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch zeker wel een paar biertjes op gedronken?
Ze hadden beter backs kunnen halen ja, of Achenteh dan de oplossing is betwijfel ikquote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze hadden beter Achenteh kunnen oppikken en dan met Kongolo centraal spelen
Wat is er precies verwijderd qua literaire hoogstand?quote:Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze banter is altijd zeer vermakelijk, jammer dat zoveel mensen dat nu moeten missen.
Ik gebruik die app niet meerquote:Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Goed opgeleid door Utrecht.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef opperkleurder het volgende:
Lekkere speler hoor die Torenstra.
Die Achenteh is goed hoorquote:Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze hadden beter backs kunnen halen ja, of Achenteh dan de oplossing is betwijfel ik
Ik was feest aan het vieren na de afzegging van Gaviria.quote:Op zondag 20 september 2015 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is er precies verwijderd qua literaire hoogstand?
Hij speelt werkelijk dramatisch tot nu toe dit seizoen en als je dat wil ontkennen met een vaag beroep op context of de schuld af wil schuiven op andere dingen ben je gewoon niet objectief. Zo simpel is het. Hij heeft ongeveer de slechtste statistieken van alle spelers die vijf wedstrijden gespeeld hebben. En daarnaast heb ik ook drie of vier wedstrijden van Feyenoord helemaal gekeken dus het is niet enkel scorebordjournalistiek waar ik me op baseer. Nu ben ik hier verder wel klaar mee, die stomme Dirkpijperij. Ik vind het een sympathieke kerel en een prima voetballer maar dat laat hij nog absoluut niet zien.quote:Op zondag 20 september 2015 12:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat zei je wel. Het feit dat je van mening verandert zonder dat je het zelf doorhebt pleit niet voor je.
Doe dit lekker via PM ofzo.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij speelt werkelijk dramatisch tot nu toe dit seizoen en als je dat wil ontkennen met een vaag beroep op context of de schuld af wil schuiven op andere dingen ben je gewoon niet objectief. Zo simpel is het. Hij heeft ongeveer de slechtste statistieken van alle spelers die vijf wedstrijden gespeeld hebben. En daarnaast heb ik ook drie of vier wedstrijden van Feyenoord helemaal gekeken dus het is niet enkel scorebordjournalistiek waar ik me op baseer. Nu ben ik hier verder wel klaar mee, die stomme Dirkpijperij. Ik vind het een sympathieke kerel en een prima voetballer maar dat laat hij nog absoluut niet zien.
Jammer dat dat al verwijderd wordt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik was feest aan het vieren na de afzegging van Gaviria.
Hoe vaak moet ik nog zegge dat de discussie niet gaat over of Kuyt slecht of goed speelt. Waar het om gaat is dat het nergens op slaat om een random statistiek te pakken die je (vooraf gevormde) conclusie ondersteunt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij speelt werkelijk dramatisch tot nu toe dit seizoen en als je dat wil ontkennen met een vaag beroep op context of de schuld af wil schuiven op andere dingen ben je gewoon niet objectief. Zo simpel is het. Hij heeft ongeveer de slechtste statistieken van alle spelers die vijf wedstrijden gespeeld hebben. En daarnaast heb ik ook drie of vier wedstrijden van Feyenoord helemaal gekeken dus het is niet enkel scorebordjournalistiek waar ik me op baseer. Nu ben ik hier verder wel klaar mee, die stomme Dirkpijperij. Ik vind het een sympathieke kerel en een prima voetballer maar dat laat hij nog absoluut niet zien.
Ik was al klaar. Sorry voor de spam.quote:Op zondag 20 september 2015 12:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe dit lekker via PM ofzo.
Qua beslissingen zo veel mogelijk wel. Hier glee hij uit. Als het een pingel was, had ik dat net zo hard geroepenquote:Op zondag 20 september 2015 12:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Kuijt speelt inderdaad niet goed, daar zijn we het over eens. Maar je moet voorzichtig zijn met statistieken interpreteren.quote:Op zondag 20 september 2015 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant joh.quote:
Helemaal mee eens. Ook verdedigend steeds sterker, dat was vorig seizoen nog zijn manco.quote:Op zondag 20 september 2015 12:53 schreef Caland het volgende:
Karsdorp wordt echt met de week beter.
Karsdorp de assist... Hoe heeft dit iets met Kuyt te maken?quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant joh.
Kuyt hield 4 man bezig waardoor Kramer kon scoren.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet relevant joh.
Beter dan Tete ja.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook verdedigend steeds sterker, dat was vorig seizoen nog zijn manco.
Karsdorp in Oranje.
Dat bedoelde ik natuurlijk inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuyt hield 4 man bezig waardoor Kramer kon scoren.
Roda scoorde net bijna. Dus ontsnappen aan een goal van Roda denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waaraan precies? Welke wedstrijd kijk jij vriend?
Costa maar twee. Kuyt > Diego Costaquote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kuyt hield 4 man bezig waardoor Kramer kon scoren.
Dat klopt niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roda scoorde net bijna. Dus ontsnappen aan een goal van Roda denk ik.
Ik kijk naar een wedstrijd met weinig technische spelers in het veld. Het gaat vooral om FYSIEK ERVARING ROUTINE LENGTE KRACHT UITSTRALING. Er is gescoord door een modale Eredivisiespits die vroeger heeft gespeeld bij FC Volendam.quote:Op zondag 20 september 2015 12:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waaraan precies? Welke wedstrijd kijk jij vriend?
Je bent niet scherp noch grappig, beetje genant.quote:Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar een wedstrijd met weinig technische spelers in het veld. Het gaat vooral om FYSIEK ERVARING ROUTINE LENGTE KRACHT UITSTRALING. Er is gescoord door een modale Eredivisiespits die vroeger heeft gespeeld bij FC Volendam.
Wist je trouwens dat bij FC Volendam veelscorende spitsen rondlopen, maar als ze transfereren naar een andere club vrijwel altijd falen? Kramer is de uitzondering die de regel bevestigt.
Ouwe snoepert joh die Dannyquote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
Er komen rare dingen voorbij in die irritante balk op dit forum.
21 dingen die mensen in hun kont stoppen
Geplaatst door Danny zelf
Een echte vent had 69 dingen geplaatst.quote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
Veerman, Muhren, Tuyp, Marengoquote:Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk naar een wedstrijd met weinig technische spelers in het veld. Het gaat vooral om FYSIEK ERVARING ROUTINE LENGTE KRACHT UITSTRALING. Er is gescoord door een modale Eredivisiespits die vroeger heeft gespeeld bij FC Volendam.
Wist je trouwens dat bij FC Volendam veelscorende spitsen rondlopen, maar als ze transfereren naar een andere club vrijwel altijd falen? Kramer is de uitzondering die de regel bevestigt.
quote:Op zondag 20 september 2015 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
Ik snap die uitdrukking nooit. Hoe kan de uitzondering nou de regel bevestigen?quote:Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kramer is de uitzondering die de regel bevestigt.
En jij?quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Een echte vent had 69 dingen geplaatst.
Omdat Feyenoorders doorgaans niet verder komen dan mopjes over 40-45 en gas.quote:
Hoe is het eigenlijk met Marengod?quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veerman, Muhren, Tuyp, Marengo
quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap die uitdrukking nooit. Hoe kan de uitzondering nou de regel bevestigen?
Ik ben ontzettend scherp. Ik zag een kansrijke situatie voor Roda JC waar Roda het naliet om er betere dingen mee te doen. Daarom ontsnapt Feyenoord, snap?quote:Op zondag 20 september 2015 12:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je bent niet scherp noch grappig, beetje genant.
Die moet eerst aan het systeem wennen bij Jong ADO.quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Marengod?
Marengo is officieel een buitenspeler.quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veerman, Muhren, Tuyp, Marengo
Scoorde wel veel.quote:Op zondag 20 september 2015 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marengo is officieel een buitenspeler.
Aha. Jammer dat ADO zijn kwaliteiten niet weet te benutten. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met Fraser die hem niet op waarde weet te schatten. Maar een matige trainer vind ik het.quote:Op zondag 20 september 2015 12:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die moet eerst aan het systeem wennen bij Jong ADO.
Waarom vind je Fräser een matige trainer?quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Aha. Jammer dat ADO zijn kwaliteiten niet weet te benutten. Het zal ongetwijfeld te maken hebben met Fraser die hem niet op waarde weet te schatten. Maar een matige trainer vind ik het.
Faik scoorde ook in de bekerwedstrijd tegen PSV vanuit een vrije trap.quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef Tchock het volgende:
Prachtige vrije trap. Vond het ook niet Vermeers fout.
Dat is elk jaar daar. Roda supporters mad omdat er zoveel Feyenoordes op de tribune zitten.quote:
Dankzij hem zit de carrière van Marengod in het Slob.quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom vind je Fräser een matige trainer?
quote:
Marengo krijgt wel een kans als Duplan geblesseerd raakt. Dat gaat vast gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2015 13:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dankzij hem zit de carrière van Marengod in het Slob.
Kenji Gorré?quote:Op zondag 20 september 2015 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marengo krijgt wel een kans als Duplan geblesseerd raakt. Dat gaat vast gebeuren.
Korte rendeert ook voor geen meter. Dan faal je als trainer.quote:Op zondag 20 september 2015 13:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Marengo krijgt wel een kans als Duplan geblesseerd raakt. Dat gaat vast gebeuren.
Knapquote:Op zondag 20 september 2015 13:03 schreef Tagliano het volgende:
Drukzetten van Feyenoord ook weer matig, Willem II voetbalde zich er ook al redelijk makkelijk onderuit
Korte komt te kort. Zijn plafond is JL.quote:Op zondag 20 september 2015 13:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Korte rendeert ook voor geen meter. Dan faal je als trainer.
Korte was een openbaring bij Dordt in de eerste weken vorig seizoen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:04 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Korte komt te kort. Zijn plafond is JL.
Snap niet waarom hij niet speelt. Prima speler. Heeft een goede voorzet in zijn schoen.quote:
Ik weet het... Sucks.quote:Op zondag 20 september 2015 13:06 schreef Sked het volgende:
[..]
En ze moeten nog zoveel wedstrijden dit seizoen
Nooit van gehoord, is dat iets Zuid-Amerikaans?quote:
Ik snapte de hype ook niet zo. Hij is het al jaren kwijt.quote:Op zondag 20 september 2015 13:09 schreef Tagliano het volgende:
Elia weinig tot niets goed zien doen
Goeie goal gemaakt tegen Willem II, dat welquote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik snapte de hype ook niet zo. Hij is het al jaren kwijt.
Geen idee, maar het is heerlijk. Zelf prefereer ik de mango uit Florida.quote:Op zondag 20 september 2015 13:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, is dat iets Zuid-Amerikaans?
Tijd voor R.R. Drenthe.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Die aankopen van v. Geel.
Hoe is het mogelijk dat die man nog op die stoel zit.
Guidetti & Pelle... Enige redenen, gok ik zoquote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Beide komen niet uit zijn koker. Had ie niets mee van doen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Guidetti & Pelle... Enige redenen, gok ik zo
Elia, Botteghin en Kramer vind ik geen slechte aanwinsten vooralsnog. Kuijt transfervrij halen zou elke TD doen. Alleen Van der Heijden en Vejinovic vind ik nog niet echt renderen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Buitendam het volgende:
Elia was heel matig bij ADO. Trainers zagen het niet in hem zitten. Pas bij Twente brak hij door.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elia in zijn tijd bij ado was top.
Hij heeft ze uiteindelijk getekend, gok ikquote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beide komen niet uit zijn koker. Had ie niets mee van doen.
Jij bent geen Elia fan voor het leven na die 2-2 in de ArenA, merk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elia was heel matig bij ADO. Trainers zagen het niet in hem zitten. Pas bij Twente brak hij door.
quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij heeft ze uiteindelijk getekend, gok ik
Volgens de statistieken geen schot op doel.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef DonRaja het volgende:
Schot van Kuyt op doel. Nummer 1 van dit seizoen.
De 2-2 was van Saeijs. Elia maakte 2-1. Ik was er bij.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent geen Elia fan voor het leven na die 2-2 in de ArenA, merk ik.
Lijkt er bij Feyenoord ondertussen wel op jaquote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ja, dat is de belangrijkste functie van een TD. De pen doorgeven.
Voor Ado begrippen, prima.quote:Op zondag 20 september 2015 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elia was heel matig bij ADO. Trainers zagen het niet in hem zitten. Pas bij Twente brak hij door.
Oh crap...quote:Op zondag 20 september 2015 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de statistieken geen schot op doel.
quote:Op zondag 20 september 2015 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de statistieken geen schot op doel.
Jan-Paul Saeijs. Daar heeft Johannes nog een heel leuke woordgrap over.quote:Op zondag 20 september 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De 2-2 was van Saeijs. Elia maakte 2-1. Ik was er bij.
Oh hij zal best incidenteel nog wat leuks doen. Er werd echter aan het begin van het seizoen gesteld dat Feyenoord met aankopen als Elia kampioenskandidaat was. Zoveel meerwaarde zie ik echt niet in hem.quote:Op zondag 20 september 2015 13:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Goeie goal gemaakt tegen Willem II, dat wel
He's here, he's there, he's fucking everywherequote:Op zondag 20 september 2015 13:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De 2-2 was van Saeijs. Elia maakte 2-1. Ik was er bij.
Ben het met je eens hoor, maar daar zal de hype wel vandaan komen denk ikquote:Op zondag 20 september 2015 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh hij zal best incidenteel nog wat leuks doen. Er werd echter aan het begin van het seizoen gesteld dat Feyenoord met aankopen als Elia kampioenskandidaat was. Zoveel meerwaarde zie ik echt niet in hem.
Die zou ik graag horen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jan-Paul Saeijs. Daar heeft Johannes nog een heel leuke woordgrap over.
thea?quote:Op zondag 20 september 2015 13:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dorstige verdediger: Jan-Paul Saeijsthea.
Sink niet op linksbuiten een vooruitgang, jammer dat Gudelj op het middenveld staatquote:
Jaaaaa geen Sinkgraven op de flank.quote:
Weet ik ook niet. Zijn ze boos dat hij niet geschorst is?quote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Eljero het Roda-publiek eigenljk misdaan?
Apart. Nochtans de nieuwe Van der Vaart volgens j0rdiiii.quote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sinkgraven wordt langzaam gebracht.
Een rode kaart gepakt.quote:Op zondag 20 september 2015 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft Eljero het Roda-publiek eigenljk misdaan?
Niet de nieuwe Iniesta?quote:Op zondag 20 september 2015 13:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Apart. Nochtans de nieuwe Van der Vaart volgens j0rdiiii.
Niet grappig.quote:Op zondag 20 september 2015 13:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dorstige verdediger: Jan-Paul Saeijsthea.
Heracles - PSV was toch wel vermakelijk, de eerste helft dan.quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef Caland het volgende:
Samen met NEC - Heerenveen de enige leuke wedstrijd van dit weekend tot nu toe.
Ik vind dit niet zo grappig Cavaliers.quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Snel aangebrande middenvelder:
Arjan van der Laansteker
Allemaal uit de mouw geschud door Edward van Cuilenborg.quote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo grappig Cavaliers.
Kwalitatief niet echt best, wel vermakelijk ja.quote:Op zondag 20 september 2015 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heracles - PSV was toch wel vermakelijk, de eerste helft dan.
2e helft was pure aids.
Zo zijn er honderden.quote:Op zondag 20 september 2015 13:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Snel aangebrande middenvelder:
Arjan van der Laansteker
nee dit is goedquote:Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Kwalitatief niet echt best, wel vermakelijk ja.
Nutteloos?quote:Op zondag 20 september 2015 13:29 schreef Doublepain het volgende:
Vermeer doet me een beetje aan Cillessen denken bij een penalty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |