Ik vind jou soms wat te cynisch, maar op het moment is het wel redelijk terecht, ik zie het ook niet bij dit PSVquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"WAT MOEITE GEWOON PECH JONGUH ZULKE GOALS MAKEN DIE GASTEN DIT JAAR NIET MEER UITGEREKEND ALTIJD TEGEN PSV HADDEN AL LANG 342-0 VOOR MOETEN STAAN BIJ RUST KUTSCHEIDS".
Aldus de 'goedpraat'-brigade
Ah een realistische PSVer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien vond ik het allerpijnlijkste wel die kans op de 3-3. Daar stond alles en iedereen wat PSV was gewoon weer te slapen. Had het Cambuur wel gegund dat die er nog in gegaan was...
Dat na de 2-2 blind naar voren rennen om daarna vanuit een corner bijna de 2-3 om je oren te krijgen was ook wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien vond ik het allerpijnlijkste wel die kans op de 3-3. Daar stond alles en iedereen wat PSV was gewoon weer te slapen. Had het Cambuur wel gegund dat die er nog in gegaan was...
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meest tekenend voor de avond.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat na de 2-2 blind naar voren rennen om daarna vanuit een corner bijna de 2-3 om je oren te krijgen was ook wel pijnlijk.
Ik telde die alquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meeste tekenend voor de avond.
Hij wordt harder gemist dan ik hoopte iig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
#groteleider Guardado is onmisbaar.
De eerste helft was ook heel matig. Maar toen was Cambuur zo niet nog matiger. Enige lichtpuntje vond ik Hendrix. En Lestienne deed het ook aardig. De rest was gewoonweg slap. Misschien Arias en Locadia nog trouwens. De eerste helft dan hè.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben halverwege ingeschakeld, heb dus de slechtste helft gezien![]()
We zijn weer aardig bezig met het 'één helft goed'-syndroom. Was vorig jaar ook al vaak een domper op tal van overwinningen. Na zo'n 2e helft kan je gewoon niet eens meer oprecht blij zijn.
Nou, daar wordt dan opportunistisch gespeeld. Dan kan zo een bal vallen. Net na de 2-2 blij met zijn allen naar voren rennen om dan het deksel bijna op de neus te krijgen vond ik minimaal zo schrijnend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meest tekenend voor de avond.
Bij het inspelen van die bal staat er een kluwen PSV'ers die toch echt bij die bal hadden moeten kunnen maar niemand raakt hem aan volgens mij. Dat mag gewoon niet gebeuren. Dat de Jong vervolgens het schot niet kan voorkomen wil ik hem wel vergeven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, daar wordt dan opportunistisch gespeeld. Dan kan zo een bal vallen. Net na de 2-2 blij met zijn allen naar voren rennen om dan het deksel bijna op de neus te krijgen vond ik minimaal zo schrijnend.
Ik wil het ook niet goed praten, maar wanneer er opportunistisch wordt gespeeld kan zoiets gebeuren. Dat in tegenstelling tot een corner voor waar je een counter te verduren krijgt die je bijna fataal wordt. Not done.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij het inspelen van die bal staat er een kluwen PSV'ers die toch echt bij die bal hadden moeten kunnen maar niemand raakt hem aan volgens mij. Dat mag gewoon niet gebeuren. Dat de Jong vervolgens het schot niet kan voorkomen wil ik hem wel vergeven.
Het moet geen fuck uitmaken of het opportunisme van de tegenpartij is of niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet goed praten, maar wanneer er opportunistisch wordt gespeeld kan zoiets gebeuren. Dat in tegenstelling tot een corner voor waar je een counter te verduren krijgt die je bijna fataal wordt. Not done.
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt merk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het moet geen fuck uitmaken of het opportunisme van de tegenpartij is of niet.
Ze stonden hard te slapen.
Bruma heeft in 1 week gewoon 4 cruciale fouten gemaakt.
Toch een teken aan de wand.
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bruma heeft in 1 week gewoon 4 cruciale fouten gemaakt.
Toch een teken aan de wand.
PSV speelde anders behoorlijk laf. In eigen huis tegen Cambuur spelen op de counterquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Cambuur was echt zo slecht en lafjes en dan 3-2..
Mag hopen dat dit niet structureel zo gaat want dan kakt PSV weer als vanouds na de winter in. Maargoed, wil niet meteen pessimistisch doen na 2 weken 4 wedstrijden.
Nah.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
PSV speelde anders behoorlijk laf. In eigen huis tegen Cambuur spelen op de counter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |