Geen smerige speler dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Moreno nog steeds niemand uit de wedstrijd geschopt. Jammer dit.
Zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie, voor zover ik actief kijk, Hendrix goeie dingen doen.
1 van de spelers (samen met Locadia) die ik progressie zie maken t.a.v. vorig seizoen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Beste van het veld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd genieten van die nummer 5quote:
De transfersom voor Maher maakt het Cocu nog moeilijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beste van het veld.
Wanneer komt die nou eens gewoon basis te staan met Guardado op de plek van Maher? Het is dit jaar echt te makkelijk om de basis 11 uit te kiezen.
Mag natuurlijk geen issue zijn. De uitgaande transfer van Hendrix maakt dat goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De transfersom voor Maher maakt het Cocu nog moeilijk.
hij wordt nog steeds langzaam gebrachtquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef RijstNatie het volgende:
waarom wordt pereiro godverdomme weer niet opgesteld?
"WAT MOEITE GEWOON PECH JONGUH ZULKE GOALS MAKEN DIE GASTEN DIT JAAR NIET MEER UITGEREKEND ALTIJD TEGEN PSV HADDEN AL LANG 342-0 VOOR MOETEN STAAN BIJ RUST KUTSCHEIDS".quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |