Het was echt niet alleen de defensie, maar dat speelde wel een grote rol. Brands kocht toen alleen spelers met het oog op toekomstige winst, zonder te kijken naar karakter of rol in het elftal. Een beetje de fout die ze bij Feyenoord nu ook maken, alleen vergeten ze daar ook nog naar de toekomstige winst te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, de hele defensie was ruk destijds. Jaren achter elkaar. En wij nu maar klagen over Bruma en Brenet
Ik praat over voetbalinhoudelijke zaken, niet op dat opgefokte geneuzel van jou. Dus je stompzinnige opmerking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn reactie. Waar blijf je nou met je grote bek?
Je bent het dus met me eens dat een middenveld Pröpper-Guardado-Hendrix voldoet voor de eredivisie?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan? Als er iemand geblesseerd is? Schaars heb je nog en verder? Vloet, die kan zelfs in de Juup het verschil niet maken.
Ik kopieer alleen je eigen tekst hoor. Maar goed dat je zelf ook inziet wat voor belachelijk debiele reactie het was.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik praat over voetbalinhoudelijke zaken, niet op dat opgefokte geneuzel van jou. Dus je stompzinnige opmerking slaat nergens op.
Zeker, daar ben ik het mee eens. Al vraag ik me af hoe die combo het gaat doen tegen een tegenstander die defensief goed staat en zich ingraaft. Maar goed, in principe heb je met die drie één van de 3 beste middenvelden (zo niet het beste) in de Eredivisie. Alleen Ajax kan een middenveld maken dat daar tegenop kan of gelijkwaardig is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat een middenveld Pröpper-Guardado-Hendrix voldoet voor de eredivisie?
Trouwens ook tegen Man. Utd. deden ze het erg goed.
Guardado wil ik nooit meer CVM zien. Dat is echt misbruik, dat roep ik al vanaf dag 1 dat hij hier is. Ik denk dat Ziyech en Pröpper dan de concurrentie maar aan moeten gaan. En ik denk dan eerlijk gezegd dat Ziyech effectiever is.quote:Als je Ziyech haalt, wie ga je dan banken? Want Maher + 10 miljoen tik je niet af voor een bankspeler.
Hendrix banken? Zodat je met Guardado-Pröpper-Ziyech gaat spelen? Zou dat een succes worden? Niet een tikkie te aanvallend?
Ziyech is een uitstekende voetballer, maar samen met Guardado en Pröpper op het middenveld?
Huh, jij zei zojuist precies hetzelfde als wat ik zei andersquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kopieer alleen je eigen tekst hoor. Maar goed dat je zelf ook inziet wat voor belachelijk debiele reactie het was.
Precies en jij noemt dat vervolgens stompzinnig. En daar ben ik het mee eens. Blij dat jij het ook zo ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Huh, jij zei zojuist precies hetzelfde als wat ik zei anders![]()
En nu weer over PSV.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies en jij noemt dat vervolgens stompzinnig. En daar ben ik het mee eens. Blij dat jij het ook zo ziet.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:26:58PSV tegen Cambuur met Pasveer; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Maher, Hendrix, Schaars; Locadia, De Jong, Lestienne #psvcam reageer retweet
Met de defensie die we nu hebben waren iig in het v Bommel jaar al kampioen geweest toen er nog sneeuw lagquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de defensie, maar dat speelde wel een grote rol. Brands kocht toen alleen spelers met het oog op toekomstige winst, zonder te kijken naar karakter of rol in het elftal. Een beetje de fout die ze bij Feyenoord nu ook maken, alleen vergeten ze daar ook nog naar de toekomstige winst te kijken.
En als je zo kijkt naar een selectie zoals Brands destijds, dan is het logisch dat de verdediging daar het zwaarst onder lijdt. Want winst maken op een verdediger is veel moeilijker dan op een aanvaller of middenvelder.
Klopt wel hoor, en dat was 100% de schuld van Brands. Maar het heeft wel meegeholpen met de club gezond maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de defensie die we nu hebben waren iig in het v Bommel jaar al kampioen geweest toen er nog sneeuw lag.
Natuurlijk waren er andere factoren, jaarlijks in de winterstop een topspeler kwijt raken helpt niet bepaald maar de defensie was echt het grootste probleem.
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:26:58PSV tegen Cambuur met Pasveer; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Maher, Hendrix, Schaars; Locadia, De Jong, Lestienne #psvcam reageer retweet
LOCAGOD!1!!!1!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had dat wel gewild eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)
ok Hansquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)
Thuis tegen Cambuur zou ik ook Locadia opstellen. Laat die scouts op de bank maar een leuk verslag doen voor hem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
Alleen dan gemiste kans dat hij op rechts start en niet centraal. Geef die jongen dan in de beker de kans op zijn favo plek.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Thuis tegen Cambuur zou ik ook Locadia opstellen. Laat die scouts op de bank maar een leuk verslag doen voor hem.
Ik. PSV is toch gewoon kampioen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die belachelijke en overmoedige TT gemaakt? Ik denk dat de titel aspiraties nu wel even in de kast kunnen gezien de stand van zaken in de Eredivisie.
Schijnbaar mag je de waarheid niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik. PSV is toch gewoon kampioen?
Aanpassingsproblemen.. Is trainersgelul man. Hij zal wel tekort komen en dat zou behoorlijk jammer zijn voor 8 miljoen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:34 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat Pereiro er echt nog niet klaar voor is, anders was dit het moment om hem te laten starten.
Begint steeds meer op een Zanka te gaan lijken "rustig brengen".
Hoewel Pereiro echt wel kan ballen volgens mij, alleen kampt met aanpassingsproblemen volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |