Wie heeft het over verkiezingenquote:Op zondag 20 september 2015 10:35 schreef BabeWatcher het volgende:
Peilingen zijn palingen. De verkiezingen zijn pas in 2017.
quote:
quote:
Mee eens. Omdat echte maatregelen steeds maar worden uitgesteld moeten er straks draconische maatregelen worden genomen. Dat weet elke politicus, maar die kiest voor pappen en nathouden, want is bang voor zetelverlies, daardoor verergert zich het probleem en moeten de maatregelen nog rigoreuzer worden enz enz.quote:Op zondag 20 september 2015 10:43 schreef hottentot het volgende:
Met Wilders gaat het land ook naar de kloten omdat het hem aan uitgewerkte oplossingen ontbeert, alleen wel op een manier die ik onderhand verkies boven de manier waarop het nu naar de kloten gaat.
quote:Op zondag 20 september 2015 10:32 schreef tong80 het volgende:
de partij van Diederik Samsom zou krimpen van 38 naar 9 zetels
Wat een enge 32%quote:Op zondag 20 september 2015 10:32 schreef tong80 het volgende:
De meeste ondervraagden (68 procent) vonden dat hij zoiets wel mag zeggen tijdens een debat
Deze ontwikkelingen met de vluchtelingen speelt rechtse partijen als de PVV in de kaart. Dat zal voor Nederland geen uitzondering zijn. De meeste mensen in mijn omgeving die ik spreek koken letterlijk van woede voor het verraad van deze regering. Eerst mogen we onze miljarden afgeven aan de Grieken en nu aan deze vluchtelingen. Straks nemen bedrijven deze mensen voor een hongerloontje aan en mag de gewone hardwerkende Nederlander met een dure hypotheek werkloos thuis gaan zitten. De gewone Nederlanders mag nog jaren wachten voor een woning terwijl ze massaal aan asielzoekers worden gegeven met voorrang. De gewone Nederlander mag straks nog meer gaan betalen voor zijn zorgverzekering zodat deze vluchtelingen gratis toegang krijgen tot onze zorg. Dit maakt het dat straks veel Nederlanders op de PVV zullen gaan stemmen. Volkomen terecht.quote:Op zondag 20 september 2015 10:50 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Mee eens. Omdat echte maatregelen steeds maar worden uitgesteld moeten er straks draconische maatregelen worden genomen. Dat weet elke politicus, maar die kiest voor pappen en nathouden, want is bang voor zetelverlies, daardoor verergert zich het probleem en moeten de maatregelen nog rigoreuzer worden enz enz.
Op een gegeven moment zal er een volksbeweging komen die buitenparlementair orde op zaken gaat stellen. De schuldigen van deze ontwikkelingen zijn juist D66 c.s. , zij blokkeren de mogelijkheid, door hun pol cor houding om langs parlementaire weg problemen op te lossen.
Kijk naar een dorp als Beerta, die krijgen er straks 1000 in een noodopvang bij. Het zou mij meer verbazen als dat niet afbrandt of anderszins grote problemen gaat geven, het gaat er in die dorpen toch anders aan toe dan in een stad.quote:Op zondag 20 september 2015 11:00 schreef Elzies het volgende:
[..]
Deze ontwikkelingen met de vluchtelingen speelt rechtse partijen als de PVV in de kaart. Dat zal voor Nederland geen uitzondering zijn. De meeste mensen in mijn omgeving die ik spreek koken letterlijk van woede voor het verraad van deze regering. Eerst mogen we onze miljarden afgeven aan de Grieken en nu aan deze vluchtelingen. Straks nemen bedrijven deze mensen voor een hongerloontje aan en mag de gewone hardwerkende Nederlander met een dure hypotheek werkloos thuis gaan zitten. De gewone Nederlanders mag nog jaren wachten voor een woning terwijl ze massaal aan asielzoekers worden gegeven met voorrang. De gewone Nederlander mag straks nog meer gaan betalen voor zijn zorgverzekering zodat deze vluchtelingen gratis toegang krijgen tot onze zorg. Dit maakt het dat straks veel Nederlanders op de PVV zullen gaan stemmen. Volkomen terecht.
Meer middeleeuws?quote:Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk naar een dorp als Beerta, die krijgen er straks 1000 in een noodopvang bij. Het zou mij meer verbazen als dat niet afbrandt of anderszins grote problemen gaat geven, het gaat er in die dorpen toch anders aan toe dan in een stad.
De bevolking wordt niets gevraagd. Hier hetzelfde, men krijgt een brief in de bus dat in een leegstaand pand 700 vluchtelingen worden geplaatst. Dat kan gewoon niet.quote:Op zondag 20 september 2015 11:02 schreef hottentot het volgende:
[..]
Kijk naar een dorp als Beerta, die krijgen er straks 1000 in een noodopvang bij. Het zou mij meer verbazen als dat niet afbrandt of anderszins grote problemen gaat geven, het gaat er in die dorpen toch anders aan toe dan in een stad.
Simplistisch vind ik een mooiere omschrijving.quote:
Ruim 50 is genoeg. VVD en SGP kunnen aansluiten.quote:Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef Jigzoz het volgende:
Da's nog lang niet de 76 zetels die hij nodig heeft om weer inspraak te krijgen.
Censuskiesrecht zal ook helpen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef hottentot het volgende:
Bijkomend nadeel is dat het steeds moeilijker word om een meerderheidscoalitie te vormen, hoog tijd voor een kiesdrempel en van mij mag die wel op 10 zetels komen zijn we mooi van de PvdA af.
Als de migrantencrisis zich zo voortzet is dat niet eens onmogelijk.quote:Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef Jigzoz het volgende:
Da's nog lang niet de 76 zetels die hij nodig heeft om weer inspraak te krijgen.
Gaan ze niet doen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ruim 50 is genoeg. VVD en SGP kunnen aansluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |