Jan Smitquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben wel blij dat ik één week heb gezegd voor mijn UI en het niet heb overgelaten aan een poll of zoiets.
Dat zou wel heel dom zijn inderdaad, vooral als je dan een UI van een of andere kutspeler moet nemen. Ik noem, compleet random, een Gudelj bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef Pascalus het volgende:
Ik ben wel blij dat ik één week heb gezegd voor mijn UI en het niet heb overgelaten aan een poll of zoiets.
SyntixAFCAquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Een of andere debiel heeft met de OP lopen kloten.
syntixquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
Een of andere debiel heeft met de OP lopen kloten.
Roland doet alleen indiaantjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen begrijp ik dus?
Ze lijkt op een hamster, JRquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou haar niet doen begrijp ik dus?
Mijn godquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Tja en onder De Boer loopt ie vast
De Boer is gewoon niet zo'n heel goede trainer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Die zegt het liefst alles voor, dus creatieve spelers functioneren niet dan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Lekker opportunistisch weer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
En dan hebben ze zo'n sukkel als Sinkgraven gekocht
Sinkgraven en Andersen kunnen prima samenspelenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef Sked het volgende:
En dan hebben ze zo'n sukkel als Sinkgraven gekocht
Younes heeft een redelijke wedstrijd gespeeld volgens Frank , teveel man gepasseerd voor een voldoendequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zegt het liefst alles voor, dus creatieve spelers functioneren niet dan.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
https://twitter.com/Hanna(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Hier nog de actie van Moreno
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dat beoordeeld door de scheids van dienst?
Terug naar Jong Ajax om meer gehersenspoeld te worden dat je geen balverlies mag lijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Younes heeft een redelijke wedstrijd gespeeld volgens Frank , teveel man gepasseerd voor een voldoende
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:13 schreef Kopsterk het volgende:
Bij Willem 2 wordt toch iets minder van je gevraagd dan bij Ajax
Lekker hoor, z'on balletje breedquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terug naar Jong Ajax om meer gehersenspoeld te worden dat je geen balverlies mag lijden.
Die zijn serieus lekker. Maar wat er nou gezond aan is ontgaat mij een beetje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker hoor, z'on balletje breed
Zo'n.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is gewoon een leuke reclamestunt, meer nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn serieus lekker. Maar wat er nou gezond aan is ontgaat mij een beetje.
De mijne hebben helaas nog geen aidsquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn het hier niet mee eens.
Doe toch niet alsof voetballen bij Ajax zeer hoge wiskunde moet zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef Kopsterk het volgende:
Bij Willem 2 kan iedereen die een bal drie keer kan hooghouden opvallen.
Niet gegeten maar ik denk dat JR en ik liever KFC hebben dan een balletje breed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Is gewoon een leuke reclamestunt, meer niet
Kijk alweer uit naar morgen op Woudestein.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De mijne hebben helaas nog geen aids
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet gegeten maar ik denk dat JR en ik liever KFC hebben dan een balletje breed.
Zo denken die spelers wel, en daarom lopen ze ook allemaal vast.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet alsof voetballen bij Ajax zeer hoge wiskunde moet zijn.
In de VS schatten ze KFC heel laag inquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Niet gegeten maar ik denk dat JR en ik liever KFC hebben dan een balletje breed.
KFC. overrated voedsel.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Diego Costa zorgde er in zijn ééntje voor dat de wedstrijd beslist werd. Ben het er wel mee eens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gast vond Diego Costa de Man of the Match.
Opsluiten die gozer.
Gaat weer lekker hangen en wurgen worden , feestquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk alweer uit naar morgen op Woudestein.
Was vorig jaar ook zo'n genotswedstrijd. Met goals van Migthy Mike en Zivkovic
Een van de betere fastfoodketens, stukken beter dan McDonalds of Burger King aids.quote:
De wedstrijd was verder ook niet van een hoogstaand niveau dus ik kan er ook mee in komen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Diego Costa zorgde er in zijn ééntje voor dat de wedstrijd beslist werd. Ben het er wel mee eens.
Meer paneermeel dan kip.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van de betere fastfoodketens, stukken beter dan McDonalds of Burger King aids.
Al moet je er niet te vaak heen gaan.
En met een normale scheids had hij er gewoon af gemoeten en had je de wedstrijd verloren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Diego Costa zorgde er in zijn ééntje voor dat de wedstrijd beslist werd. Ben het er wel mee eens.
Zeker niet, maar afgaande op het afgelopen seizoen is Andersen gewoon niet goed genoeg voor Ajax op dit moment. Aan het eind van het seizoen zal dit hopelijk anders zijn.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe toch niet alsof voetballen bij Ajax zeer hoge wiskunde moet zijn.
Er is een nieuwe Lidl in de buurt, misschien een keertje een bezoekje brengen aangezien GGMM graag boodschappen bij de Lidl doet.quote:
De lidl is voor de echte bazen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Er is een nieuwe Lidl in de buurt, misschien een keertje een bezoekje brengen aangezien GGMM graag boodschappen bij de Lidl doet.
Nee, figuren als Gudelj zijn wel goed genoeg voor Ajax.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zeker niet, maar afgaande op het afgelopen seizoen is Andersen gewoon niet goed genoeg voor Ajax op dit moment. Aan het eind van het seizoen zal dit hopelijk anders zijn.
"Voor een leuke wedstrijd heb je twee ploegen nodig die willen voetballen"quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat weer lekker hangen en wurgen worden , feest
Excelsior heeft echt een dramatisch elftal.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gaat weer lekker hangen en wurgen worden , feest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hebben Twente en Celtic ook.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Excelsior heeft echt een dramatisch elftal.
Mwah, dat laat hij op dit moment totaal niet zien.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, figuren als Gudelj zijn wel goed genoeg voor Ajax.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Brammess het volgende:
Waar speelt Hiljemark?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jablonec ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Missen ook nog eens Sander Fischer & Tom van Weert.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
0-5quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Missen ook nog eens Sander Fischer & Tom van Weert.
Mwah, middenmoot is zijn niveau.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Die Sander Fischer kan wel een stapje hogerop.
Middenmoot ís een stapje hogerop voor een speler van Excelsior.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, middenmoot is zijn niveau.
Dat bedoel ik. Clubje van rond de achtste plek moet wel lukken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mwah, middenmoot is zijn niveau.
Chuck Liddell jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is maar 1 Iceman en dat is Alan Warriner
Schuld van Cocuquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oscar Hiljemark maakt in 1 wedstrijd tegen AC Milan net zoveel doelpunten als in zijn hele carriere bij @PSV; twee.
Je vergeet een random woord aan het eind. Comeback.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Oscar Hiljemark maakt in 1 wedstrijd tegen AC Milan net zoveel doelpunten als in zijn hele carriere bij @PSV; twee.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet een random woord aan het eind. Comeback.
0-3 3x Eliaquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou, morgen Roda JC - Feyenoord.
Wat gaat dat worden, jongens.
Vaste sidekickquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Daniel Arends zit bij dit was het nieuws.
Daniel Arendsgod
Dit was het nieuws met Maarten van Rossumquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:30 schreef Caland het volgende:
Daniel Arends zit bij dit was het nieuws.
Daniel Arendsgod
10-0quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Een ongelooflijke zaadpotquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien maar het gemis van een (altijd dronken) Thomas Acda is wel groot.quote:
Gewoon in een hotel vannacht daar in de buurt slapenquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Rickertman96 het volgende:
12:30 spelen in KerkradeHoe vroeg moet je dan vertrekken
Wat dacht je van overnachten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Rickertman96 het volgende:
12:30 spelen in KerkradeHoe vroeg moet je dan vertrekken
Thomas Acdaquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien maar het gemis van een (altijd dronken) Thomas Acda is wel groot.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in een hotel vannacht daar in de buurt slapen
Doen Eredivisie clubs dat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat dacht je van overnachten.
Dat was zo af en toe wel genot jaquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het al een tijdje niet meer gezien maar het gemis van een (altijd dronken) Thomas Acda is wel groot.
Ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Doen Eredivisie clubs dat?
Ja, dat kan best.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Als je naar het buitenland moet zoals Feyenoord morgen, dan wel ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Daniel Arends echt goed, benieuwd hoe hij het in zo'n programma doet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was zo af en toe wel genot ja
Arends en Martijn Koning () zijn dit seizoen nieuwe vaste sidekicks
wie?quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat was zo af en toe wel genot ja
Arends en Martijn Koning () zijn dit seizoen nieuwe vaste sidekicks
Eerste paar afleveringen vond ik hem wel aardigquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Daniel Arends echt goed, benieuwd hoe hij het in zo'n programma doet.
Goddemondtquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Daniel Arends en Ronald Goedemondt![]()
Bazen
Martijn Koning is die vent met een spleet tussen zijn tanden waar een vrachtwagen doorheen kanquote:
Ik denk dat Vitesse volgende week gaat winnen in Almelo.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:49 schreef hafcfan het volgende:
Genot. Kunnen wel eens heel lang ongeslagen blijven thuis.
Matig teamquote:Op zondag 20 september 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse volgende week gaat winnen in Almelo.
Dat zal anti genot zijnquote:Op zondag 20 september 2015 00:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dan Heerenveen de week er na.
Vitesse is een bekerwedstrijd.quote:Op zondag 20 september 2015 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat Vitesse volgende week gaat winnen in Almelo.
Ja, dus? Hafc had het over ongeslagen blijven thuis.quote:Op zondag 20 september 2015 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse is een bekerwedstrijd.
Nah, Excelsior gaat voor 1 keer boven hunzelf uitstijgenquote:Op zondag 20 september 2015 01:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker man, maar helaas ons aller Ajax komt op nummertje 1 later vandaag
Nu voegt hij waarschijnlijk (alweer) 0,0 toe aan het team...quote:Op zondag 20 september 2015 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan had je middenveld enorm uit balans geweest.
Mad.quote:Op zondag 20 september 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een jodengeluk dat Elia gewoon mee mag doen, Feyenoord wordt altijd bevooroordeeld daar in Zeist, alles doen om Feyenoord kampioen te maken, gadverdamme. Maar gelukkig spelen ze niet in De Kuip vanmiddag dus dat worden geen makkelijke penalties dit keer.
Is gewoon de normale procedure... Als men in beroep gaat, mag de speler spelen. Hoe onterecht het ook wezen mag. Is PSV veelvuldig gelukt, Ajax ook, nu Feyenoord.quote:Op zondag 20 september 2015 12:10 schreef Mani89 het volgende:
Wat een jodengeluk dat Elia gewoon mee mag doen, Feyenoord wordt altijd bevooroordeeld daar in Zeist, alles doen om Feyenoord kampioen te maken, gadverdamme. Maar gelukkig spelen ze niet in De Kuip vanmiddag dus dat worden geen makkelijke penalties dit keer.
Het (eventuele) hoger beroep diende vrijdag, als hij niet was vrijgesproken had hij dus niet mogen spelen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is gewoon de normale procedure... Als men in beroep gaat, mag de speler spelen. Hoe onterecht het ook wezen mag. Is PSV veelvuldig gelukt, Ajax ook, nu Feyenoord.
quote:Op zondag 20 september 2015 12:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Het (eventuele) hoger beroep diende vrijdag, als hij niet was vrijgesproken had hij dus niet mogen spelen.
Maarrrr, als Feyenoord NIET in beroep was gegaan, was Elia zonder echt bewijs veroordeeld.quote:Op zondag 20 september 2015 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]ff niet opgelet idd
...
Maar "gebrek aan bewijs"... Procedurefout, maar wel terecht imo. Als er geen bewijs is, kun je iemand niet veroordelen.
Geen procedurefout, maar inderdaad gebrek aan bewijs.quote:Op zondag 20 september 2015 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]ff niet opgelet idd
...
Maar "gebrek aan bewijs"... Procedurefout, maar wel terecht imo. Als er geen bewijs is, kun je iemand niet veroordelen.
Wat per definitie fout isquote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maarrrr, als Feyenoord NIET in beroep was gegaan, was Elia zonder echt bewijs veroordeeld.
Combinatie van tegensprekende getuigen & niet genoteerd op het wedstrijdformulier toch?quote:Op zondag 20 september 2015 12:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen procedurefout, maar inderdaad gebrek aan bewijs.
Ervaringquote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Sked het volgende:
Deze statistieken over Kuyt en hem dan nog opstellen
Volgens de KNVB had het niet noteren van de rode kaart op het wedstrijdformulier geen gevolgen. Alsnog had de aanklager kunnen schorsen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Combinatie van tegensprekende getuigen & niet genoteerd op het wedstrijdformulier toch?
Dirkie kan een elftal inspireren met zijn werklust en passie.quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Sked het volgende:
quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens de KNVB had het niet noteren van de rode kaart op het wedstrijdformulier geen gevolgen. Alsnog had de aanklager kunnen schorsen.
Mag hij dat wel eens gaan doen. Guidetti deed dat tenminste regelmatigquote:Op zondag 20 september 2015 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirkie kan een elftal inspireren met zijn werklust en passie.
Marcodej, je dient op je eigen account in te loggen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dirkie kan een elftal inspireren met zijn werklust en passie.
Marco en ik zijn geestverwanten, zo ver van Katwijk woon ik niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Marcodej, je dient op je eigen account in te loggen.
Die statistieken slaan nergens op omdat ze niet in context geplaatst worden. Als je veel aan de bal komt zal je ook veel meer balverlies hebben. De statistiek die je wilt weten is: hoe vaak mislukt de passing van Kuyt, procentueel gezien? En hoe is dat in verhouding tot andere spelers in de eredivisie?quote:Op zondag 20 september 2015 12:15 schreef Sked het volgende:
De statistiek 0 schoten is vrij deprimerend voor een aanvallerquote:Op zondag 20 september 2015 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die statistieken slaan nergens op omdat ze niet in context geplaatst worden. Als je veel aan de bal komt zal je ook veel meer balverlies hebben. De statistiek die je wilt weten is: hoe vaak mislukt de passing van Kuyt, procentueel gezien? En hoe is dat in verhouding tot andere spelers in de eredivisie?
"93x balverlies in 5 wedstrijden" zegt echt helemaal niets. Multi-interpretabel.
Dat zou kunnen, maar ook die statistiek is een stuk minder waard zonder context.quote:Op zondag 20 september 2015 12:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De statistiek 0 schoten is vrij deprimerend voor een aanvaller
Wat voor context valt daar nog bij te plaatsen?quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook die statistiek is een stuk minder waard zonder context.
In vijf wedstrijden vind ik dat wel erg matig, ongeacht je contextstatistieken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar ook die statistiek is een stuk minder waard zonder context.
Doe ff dm?quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Rickertman96 het volgende:
Streampje gevonden, ik kijk even mee
Ach ze hebben nu tenminste een shirt sponsor.quote:Op zondag 20 september 2015 12:30 schreef Caland het volgende:
Wat een lelijke shirts heeft Roda aan zeg.
Ik kan wel wat dingen verzinnen:quote:Op zondag 20 september 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat voor context valt daar nog bij te plaatsen?
Hier, meer context.quote:Op zondag 20 september 2015 12:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die statistieken slaan nergens op omdat ze niet in context geplaatst worden. Als je veel aan de bal komt zal je ook veel meer balverlies hebben. De statistiek die je wilt weten is: hoe vaak mislukt de passing van Kuyt, procentueel gezien? En hoe is dat in verhouding tot andere spelers in de eredivisie?
"93x balverlies in 5 wedstrijden" zegt echt helemaal niets. Multi-interpretabel.
Vind het alsnog allemaal weinig zeggen zonder referentie.quote:Op zondag 20 september 2015 12:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier, meer context.
[ afbeelding ]
Om te janken dus. Verliest meer duels dan hij wint, schoten zijn in de regel goed maar erg zeldzaam en passing mislukt zeer vaak.
Hoeveel meer referentie heb je nodig?quote:Op zondag 20 september 2015 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het alsnog allemaal weinig zeggen zonder referentie.
Nu heb je context en dan wil je referentie?quote:Op zondag 20 september 2015 12:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Vind het alsnog allemaal weinig zeggen zonder referentie.
Ik hoop dat we daar in het verloop van de wedstrijd achter komenquote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Roda eigenlijk nog die debiele schreeuwlelijk als goaltune?
Hopelijk nietquote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop dat we daar in het verloop van de wedstrijd achter komen
Heel veel meer? Ik zie 0 referentie. Weet je wat referentie betekent?quote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoeveel meer referentie heb je nodig?
Dit is toch amper context? Dit zijn alleen maar nog meer nutteloze statistiekjes die niet in perspectief geplaatst worden.quote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nu heb je context en dan wil je referentie?Wat is er niet duidelijk aan dit soort cijfers?
Als een aanvaller nooit schiet speelt hij op zijn best matig imo, maakt me niet uit hoe alle vijf die wedstrijden warenquote:Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heel veel meer? Ik zie 0 referentie. Weet je wat referentie betekent?
Sidenote: ik probeer niet te zeggen dat Kuyt geweldig speelt, hij speelt natuurlijk gewoon slecht en voegt weinig toe de afgelopen wedstrijden, maar op basis van deze statistieken kan je dat niet zondermeer ondubbelzinnig concluderen. Dat is wat ik wil zeggen.
In Den Haag al weken niet meer zekerquote:Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar schijnt de zon tenminste.
Jij snapt hem.quote:Op zondag 20 september 2015 12:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In Den Haag al weken niet meer zeker
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 20-09-2015 om 09:17:32Collega @DennisVanEersel heeft serieus zijn paspoort bij zich voor #rodfey! reageer retweet
Zou wel leuk zijn jaquote:Op zondag 20 september 2015 12:36 schreef Tagliano het volgende:
Zul je uiteraard zien dat de blonde visserszoon vandaag 20x op doel schiet en 5x scoort
Kuyt is een aanvaller. Hij heeft vijf keer op doel geschoten (inclusief drie penalty's) in in zes wedstrijden. Van die vijf ballen gingen er drie raak, eentje mis en eentje werd geblokkeerd.quote:Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heel veel meer? Ik zie 0 referentie. Weet je wat referentie betekent?
Sidenote: ik probeer niet te zeggen dat Kuyt geweldig speelt, hij speelt natuurlijk gewoon slecht en voegt weinig toe de afgelopen wedstrijden, maar op basis van deze statistieken kan je dat niet zondermeer ondubbelzinnig concluderen. Dat is wat ik wil zeggen.
Mensen verklaarden mij nog voor gek dat ik positie 15 t/m 18 voor ogen had. Dat gaat hem ook gewoon worden.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik d8 echt aan verrassing van het seizoen na de eerste 2 potjes
Welke kampioenskandidaat speelt met Van der Heijden danquote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Brammess het volgende:
Belachelijk dat een kampioenskandidaat met Van Der Heijden speelt
Die conclusie maak je alleen maar omdat je in je hoofd referentiemateriaal hebt zitten en weet dat aanvallende spelers doorgaans wel gemiddeld 5x per wedstrijd ofzo op doel moeten schieten. Je vult de statistiek aan met kennis die je al hebt. Daarom is jouw conclusie ongetwijfeld een goede conclusie, maar iemand die niets van voetbal weet heeft geen idee of 0x op doel schieten voldoende informatie is om op basis daarvan een conclusie te trekken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als een aanvaller nooit schiet speelt hij op zijn best matig imo, maakt me niet uit hoe alle vijf die wedstrijden waren
Moet inderdaad wel wat gebeuren. Vindt die Fraser ook maar een rare snuiter. Altijd zeiken en klagenquote:Op zondag 20 september 2015 12:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mensen verklaarden mij nog voor gek dat ik positie 15 t/m 18 voor ogen had. Dat gaat hem ook gewoon worden.
Je kunt er op zich wel vanuit gaan dat de meesten hier wel vaker voetbal kijken hoorquote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef Merkie het volgende:
Die conclusie maak je alleen maar omdat je in je hoofd referentiemateriaal hebt zitten en weet dat aanvallende spelers doorgaans wel gemiddeld 5x per wedstrijd ofzo op doel moeten schieten. Je vult de statistiek aan met kennis die je al hebt. Daarom is jouw conclusie ongetwijfeld een goede conclusie, maar iemand die niets van voetbal weet heeft geen idee of 0x op doel schieten voldoende informatie is om op basis daarvan een conclusie te trekken.
Offtopic post. Je hoeft mij niet te overtuigen dat Kuyt slecht speelt, dat is de discussie helemaal niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kuyt is een aanvaller. Hij heeft vijf keer op doel geschoten (inclusief drie penalty's) in in zes wedstrijden. Van die vijf ballen gingen er drie raak, eentje mis en eentje werd geblokkeerd.
Hij verliest tackles vrijwel altijd en kopduels meestal (ondanks dat hij 1.84 is).
[ afbeelding ]
Als dit niet genoeg is geef ik het op.
Gast, nul schoten op doelquote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die conclusie maak je alleen maar omdat je in je hoofd referentiemateriaal hebt zitten en weet dat aanvallende spelers doorgaans wel gemiddeld 5x per wedstrijd ofzo op doel moeten schieten. Je vult de statistiek aan met kennis die je al hebt. Daarom is jouw conclusie ongetwijfeld een goede conclusie, maar iemand die niets van voetbal weet heeft geen idee of 0x op doel schieten voldoende informatie is om op basis daarvan een conclusie te trekken.
Met andere woorden: als we spelers gaan beoordelen op statistieken moeten we het wel goed doen. En dat is een conclusie trekken op basis van statistieken, en niet vooraf een conclusie trekken en daar statistieken bij gaan zoeken (wat nu gebeurt).
Nogmaals de sidenote: ik probeer niet Dirk Kuyt te verdedigen, ik erger me alleen kapot aan de nietszeggende pseudowetenschap die bedreven wordt.
Echt. Waar gaat dit over.quote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met andere woorden: als we spelers gaan beoordelen op statistieken moeten we het wel goed doen. En dat is een conclusie trekken op basis van statistieken, en niet vooraf een conclusie trekken en daar statistieken bij gaan zoeken (wat nu gebeurt).
Nogmaals de sidenote: ik probeer niet Dirk Kuyt te verdedigen, ik erger me alleen kapot aan de nietszeggende pseudowetenschap die bedreven wordt.
Fraser is wel iemand die zegt waar het op slaat. Altijd eerlijk die man. Snap alleen niets van zijn wissels.quote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Moet inderdaad wel wat gebeuren. Vindt die Fraser ook maar een rare snuiter. Altijd zeiken en klagen
Klopt. En nu?quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je kunt er op zich wel vanuit gaan dat de meesten hier wel vaker voetbal kijken hoor
Ja maar het is jouw referentiemateriaal dat dat slecht is daarom tellen statistieken niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, nul schoten op doelHet is niet alsof het er maar een paar zijn en hij bovendien elke wedstrijd gewisseld is. NUL schoten
Kun je er dus best vanuit gaan dat een vrij groot deel van de users hier die statistieken koppelt aan enig inzichtquote:
Waar het over gaat is er nu statistieken gezocht worden om een bepaalde mening te ondersteunen. Zo kan je voor Immers ook wel statistieken gaan zoeken die hem de nieuwe Messi maken. Daar erger ik me aan, en dat probeer ik duidelijk te maken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt. Waar gaat dit over.
Als er iemand een pseudowetenschap van aan het maken is ben jij het wel.
Ik vind hem soms wat te ver gaan. Hij moet eens weten dat hij bij ADO werkt.quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fraser is wel iemand die zegt waar het op slaat. Altijd eerlijk die man. Snap alleen niets van zijn wissels.
Je praat echt onzin.quote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar het over gaat is er nu statistieken gezocht worden om een bepaalde mening te ondersteunen. Zo kan je voor Immers ook wel statistieken gaan zoeken die hem de nieuwe Messi maken. Daar erger ik me aan, en dat probeer ik duidelijk te maken.
Matig team met dito coachquote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
PSV was los zand gisteren. Hoe zou dat komen, denk je?
Ik juich voor goals van Hyfte en Gyasi.quote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Haagse machine nu gaat draaien.
Kolkend Polman Stadionquote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Omdat Heracles het gewoon goed deed.quote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
We besparen de krachten voor CSKA over 1,5 week natuurlijk.quote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tapia werd ook gemist bij Twente.quote:Op zondag 20 september 2015 12:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is de discussie helemaal niet, zoals ik al 10x gezegd heb. Er worden nu alleen maar steeds statistieken gezocht om een vooraf getrokken conclusie te ondersteunen. Dat slaat nergens op. Zoals ik net al zei, als ik beweer dat Immers de nieuwe Messi is zijn er vast wel een paar statistieken te vinden die die bewering ondersteunen. Dat vind ik ergerlijk. Snap je dat? Nee? Ok.quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gast, nul schoten op doelHet is niet alsof het er maar een paar zijn en hij bovendien elke wedstrijd gewisseld is. NUL schoten
Hattrick Maher.quote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We besparen de krachten voor CSKA over 1,5 week natuurlijk.
Met de kanttekening dat er he-le-maal niemand is die op jouw mening zit te wachten. Doei.quote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Toch gaf ik antwoord, graag gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |